Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV:n mökkiretriitti. Kaikki mukaan!

Vierailija
04.07.2019 |

Lähtö huomenna töiden jälkeen. Kuka on mukana? Tehdään vähän suunnitelmia.

Kommentit (1151)

Vierailija
361/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan mun miehen mukaan ja me sitten sekstaillaan joka päivä. Toivottavasti ei tule mitään epänormaalin harvoin sekstaavia pareja, liian outoa.

Vierailija
362/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaako mökin omistaja vastuun, jos kaadan kuppinuudelin päälleni ja poltan itseni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin jo naapurille ennakkoon pienen muistutuskirjeen. Toivottavasti asiat on hoidossa kun saavutaan.

"

Hei

Hyvä naapuri, voisitko lakata pitämästä hevosiasi siinä tien vieressä

olevassa aitauksessa, kun meillä on mökkiretriitti. Hyvin usein

toinen hevosista esittelee ' elintään' kaikkien nähden. Ei ole AV-mammoista

mukava nähdä tuommoista, ties miten vahingollisesti

vaikuttaa pienimpien mieleen. Terveisin kesävieras xxxxxxxxxxxxx.

"

Vierailija
364/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleehan sinne päiväkodintätejä? Kun nehän on nyt lomalla ja vois hoitaa meidän lapset mökillä? Ei vaadita tervehtimään kuitenkaan. Loma on aina lomaa.

Myös bonusmummot ja tädit mukaan, kun lastenhoitoapua ei koskaan ole riittävästi ja tarpeeksi.

Minä en ainakaan hoida meidän bonuslapsia. Se on varma.

Vierailija
365/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei me ollaan täällä Porvoon saaristossa jo miehen ja lasten kanssa! En ole varma onko oikea saari, mökin sohva ainakin haisee perseelle ja jääkaapista löytyi viime reissulta jääneitä raikkaita voileipiä. :)

Ei kerrottu anopille retriitistä kun se kuitenkin syöttäisi lapsille pullaa ja sokeria vaan. Harmi, ettei meillä ole yhtään mitään tukiverkkoja, että saataisiin edes joskus lapset hoitoon ja viettää aikaa aikuisten kesken. No, täällä ollaan koko perhe, pistän makaroonilaatikon lämpenemään. Ottakaa joku teininne mukaan niin saadaan ilmainen lapsenvahti ja me vanhemmat keskittyä nauttimaan elämästä.

Tuolta pyyhältääkin joku kilt ti... Pistin lämmittämään saunaa, mutta yksin. Mieheni täytyy varoa telakoitumista. On kuitenkin sen tasoinen, että kohta alkaa olla parinvaihdon aika. Eikö se niin mene hyvien miesten kohdalla, että vanhetessaan taso nousee ja vaimo vaihtuu nuorempaan? No onneksi olen ikäistäni 30 v nuoremman näköinen niinkuin me kaikki. :)

Vierailija
366/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähden nyt tulemaan mun sähköautolla, kai siellä on lataus pistokkeita, kun tämä on ihan p*aska ja tuo korkeintaan 34km yhdellä latauksella ja silloinkaan ei kiihdy.

Vierailija
367/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei me ollaan täällä Porvoon saaristossa jo miehen ja lasten kanssa! En ole varma onko oikea saari, mökin sohva ainakin haisee perseelle ja jääkaapista löytyi viime reissulta jääneitä raikkaita voileipiä. :)

Ei kerrottu anopille retriitistä kun se kuitenkin syöttäisi lapsille pullaa ja sokeria vaan. Harmi, ettei meillä ole yhtään mitään tukiverkkoja, että saataisiin edes joskus lapset hoitoon ja viettää aikaa aikuisten kesken. No, täällä ollaan koko perhe, pistän makaroonilaatikon lämpenemään. Ottakaa joku teininne mukaan niin saadaan ilmainen lapsenvahti ja me vanhemmat keskittyä nauttimaan elämästä.

Meidän teini (19 v.) ei sitten ole käytettävissä, vaan sen pitää antaa nukkua ja levätä riittävästi. Sille pitää vain muistaa valmistaa säännölliset ja ravitsevat ateriat, pestä pyykit ja huolehtia älypuhelimen virransaannista. Pesulle ei saa hoputtaa, jos ei itse tahdo. On muuten ihan helppohoitoinen, viihtyy puhelimen kanssa itsekseen ja on jo tottunut siihen, että ollaan päivät töissä kuitenkin. Ei viihdy ulkona tai auringossa. Koettakaa pitää jälkikasvunne poissa häntä häiritsemästä. Loma on kuitenkin lomaa.

Vierailija
368/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulipas viileä ilma. Tätyy varmaan ottaa golitsi mukaan.

Ja fliitsitakki.

Vierailija
369/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä lähden nyt tulemaan mun sähköautolla, kai siellä on lataus pistokkeita, kun tämä on ihan p*aska ja tuo korkeintaan 34km yhdellä latauksella ja silloinkaan ei kiihdy.

Aja vaan alinopeutta.

Vierailija
370/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolta pyyhältääkin joku kilt ti... Pistin lämmittämään saunaa, mutta yksin. Mieheni täytyy varoa telakoitumista. On kuitenkin sen tasoinen, että kohta alkaa olla parinvaihdon aika. Eikö se niin mene hyvien miesten kohdalla, että vanhetessaan taso nousee ja vaimo vaihtuu nuorempaan? No onneksi olen ikäistäni 30 v nuoremman näköinen niinkuin me kaikki. :)

Se makaroonilaatikko lämpenee ja säilyy hyvin pöydällä.

Vierailija
371/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhuu! Vieläkö ehtii mukaan?

Kai me pidetään matkalla tissiflashmob?

Vierailija
372/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Kelan työntekijöitä on mukana. Mä tarvitsisin neuvoja. Siellä mökillähän ne ehtii antaa niitä ihan rauhassa.

Vierailija
373/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kai nyt kaikki muistaa jo viime vuodesta, että mä olen hyvin herkkä? Toivon, että tällä kertaa otatte mun sanattomat viestini huomioon.

Vierailija
374/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se mökki ruskea talo? Ja saunassa kun käydään, niin haluan nähdä teidän kaikkien PEPOUUUUT

Vierailija
375/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa päästä retriittiin! Saas nähdä, mitä kummaa mulle taas sattuu. Äsken kompuroin kadulla ja ylitin tien ankkakyykkyä mutta ehkä mulle ei enää tänään tapahdu muuta.

Vierailija
376/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on menkat enkä halua käyttää mökillä kuukuppia. Tietääkö kukaan, voiko aurinkopaneeleja käyttää kuukupin sijasta?

Vierailija
377/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun joku teistä olis ihan oikea bsygolooki. Mulla olis paljon kerrottavaa.

Eikö terveyskeskuslääkäri käy?

Jos ei ole se, joka vahingossa sanoi olevansa tk-lääkäri.

Vierailija
378/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tää kerran on vauvapalsta niin eikö teemana vois olla Vauvat ja niiden valmistaminen? Pyydettäis luennoitsijaksi joku vl perhe. 9kk n päästä näkyis selvä piikki syntyvyydessä ja Suomi pelastuis meidän ansiosta!

Vierailija
379/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhuu! Vieläkö ehtii mukaan?

Kai me pidetään matkalla tissiflashmob?

Pidetään pidetään, joka ABC:llä heti, kun on syöty äitienpäivälounas.

Vierailija
380/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaan jos joku on laittanut mökin tontin alueelle geokätköt, paskannetaan sen päälle porukalla!

Tälle on varmasti japaninkielinen termi olemassa. Tietääkö kukaan?

Kostopas Kamaki

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi