Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV:n mökkiretriitti. Kaikki mukaan!

Vierailija
04.07.2019 |

Lähtö huomenna töiden jälkeen. Kuka on mukana? Tehdään vähän suunnitelmia.

Kommentit (1151)

Vierailija
301/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä muutenkaan tule, jos paikalle tulee myös nuorempia naisia.

Vierailija
302/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko ottaa lapsen lapsilisät taskurahaksi ja ostaa niillä virkistävää limonadia vai pitääkö ne laittaa rahastoihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on narsissi. Voiko se silti tulla mukaan?

Vierailija
304/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten miehiä mukaan, alkavat kuitenkin heti leikkaamaan nurmikkoa, tekemään remppoja ja vaihtamaan mökkihirret ja työn puutteessa vaihtavat vielä autojemme renkaat.

Vierailija
305/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai Teemu ja Sirpakin tulee? Mutta Sirpa on sitten kyllä ystävä vain naisten kanssa.

Miten me muuten suhtaudutaan siihen, jos joku määrittelee toisen sukupuolen? Saako kysyä, mitä sukupuolta on? Jos minä koen olevani retriitin aikana mies, enkö voi olla Sirpan ystävä?

Vierailija
306/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko ottaa mukaan yösijaa etsivän lapsiperheen?

Vierailija
307/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otan mieheni mukaan. Ja haluan paljon vihellyksiå perääni.

Ja aamun olen tässä lasten lelujen joukosta etsinyt puhalluspillejä ja löytyihån niitä useampi. Yhden pistän nauhalla miehen kaulaan ja muutama on vielä ylimääräinen, jos joku tarvitsee.

Jotenkin miesten viheltäminen puhalluspillillä tuntuu niin imarteltavalta ja tuntee itsensä niin seksikkääksi ja halutuksi ja voidaan vaikka tehdä video faceen.

Vierailija
308/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko ottaa mukaan raksamieheni? Hän saa edelleen paniikkikohtauksia kun altistui  valtaville  silikonitisseille ilman liivejä. Päästelee ulvahduksia ja vihellyksiä, vaikka hänen pitäisi levätä. Mökkeily ehkä rauhoittaisi. Harkitsen korvausten hakemista, mutta keneltä.

Vierailija
309/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava idea! Mä lähen kyl mukaan, mut saako ottaa mukaan maksullisen naisen, kun vaimo ei anna kotona kakkosta?

Vierailija
310/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puen päälleni kalliin gollega paidan, ainoa oikea mökkivaate

Vierailija
311/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtava idea! Mä lähen kyl mukaan, mut saako ottaa mukaan maksullisen naisen, kun vaimo ei anna kotona kakkosta?

Ei tarvitse. Sinne on tulossa vapaa kassa, joka ottaa kakkoseen.

Vierailija
312/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan aamulla grahampuuroa!

Vierailija
313/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on änkeämässä mukaan. En tahdo. Uhkasin jo, ettei näe enää koskaan lapsenlapsiaan. Syöttäisi lapsille vain sokeria ja pullaa

Vierailija
314/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei vaan ole kertonut mitä tämä kaikki maksaa?

Haluan olla itsenäinen nainen, en lompak koloin en ja olen perhevapaalla, säästöni olen jo käyttänyt ja pankista olen ottanut lainaa, jotta voin olla kotona hoitamassa perheenn yhteistä lastamme ja maksaa puolet perheen kuluista. Se on minulle ihan kunnia-asia.

Mies on rahallisesti tosi tiukoilla, vaikka on hyvätuloinen, kun harrastaa sijoittamista ja rahastoja ja asuntokin on miehen nimissä ja jokainen ylimääräinen euro on tarpeen, kun yhteiskunta ei millään tavalla tue sijoittamisessa ja omaisuuden kartuttamisessa ja koviin aikoihin on hyvä varautua.

Olen niin huolissani, kuinka riittää miehen rahat vai pitäisikö minun pienituloisena ottaa enemmän taloudellista vastuuta ja pyytää vanhemmiltani ennakkoperintöä, jotta voin maksaa enemmän perheen kuluja.

Vierailija
315/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tuo eineslihapullia jotka laitetaan heti paketti avattuna jääkaappiin. On kotoisampi tunnelma, kun jääkaappi haisee pierulle.

Vierailija
316/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voisin tehdä meille soittolistan. Ainakin Anita Hirvosen Kesäregee, Emilian Satan in Love ja Anttila nyt ampaisee.

Mitä muuta haluatte?

Tämän ehdottomasti, Eveliina Kurki, Sä osaat sillä lailla peppua vemputtaa!

Vierailija
317/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko ottaa mukaan raksamieheni? Hän saa edelleen paniikkikohtauksia kun altistui  valtaville  silikonitisseille ilman liivejä. Päästelee ulvahduksia ja vihellyksiä, vaikka hänen pitäisi levätä. Mökkeily ehkä rauhoittaisi. Harkitsen korvausten hakemista, mutta keneltä.

Totta hemmetissä otat sen raksamiehen mukaan. Ja sanot miehellesi, että pyytää mukaan myös kaikki työkaverit. Onhan raksamiehet tunnetusti hyviä viheltäjiä.

Saadaan me naiset kunnot vihellykset perään, myös me rumat ja ylipainoiset, kun ollaan porukassa, kun raksatyömaiden kohdalla se olisi kuitenkin epätodennäköistä.

Voi kun siellä mökkiretriitissä olisi lähellä junarata, voitaisiin tilata jo etukäteen VR junan tööttäyksiä muutaman minuutin väleilen. Olis siinä meillä naisilla hehkumoita kylliksi ja sitten voitaisiin soittaa iltapäivälehteen, kuinka vr tööttäyksillään häiritsee naisia seksuaallisesti.

Vierailija
318/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää ihmiset, jotka on osallistumassa kaikkiin retriitteihin. Ihmettelen, mistä rahat tämmösiin, varmaan joku luksusmökki meren rannalla, omassa saaressa, keskellä kaupunkia. Kumminkin tulee hirveetä meteliä, tai sitten ihan hiljaista, mikä on epäilyttävää sekin.

Itse jään palstalle notkumaan ja kirjoitan paheksuvia kommentteja.

Vierailija
319/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä reissusta deittimieheni siis puhui. Luulen, että meille tulee ihan mukava viikonloppu!

Vierailija
320/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipainoiset eivät sitten saa syödä sitä  makaroonilaatikkoo vaan bmi pitää olla vähintään 20 ja mieluummin alle. Kaikki punnitaan ja mitataan. Emmehän halua tukea epäterveellistä elämäntapaa. Varatkaa kaalia mukaan niille joiden bmi on yli 25. Saavat sitten syödä sitä. Laihtuvatkin viimein.

Olisi varmaan hyvä ottaa mukaan laminoitu BMI-taulukko?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän