Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV:n mökkiretriitti. Kaikki mukaan!

Vierailija
04.07.2019 |

Lähtö huomenna töiden jälkeen. Kuka on mukana? Tehdään vähän suunnitelmia.

Kommentit (1151)

Vierailija
281/1151 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta entä jos mukana olevat miehet halveksivat tällaista kilttiä naista? Olen siis kiltti ja kunnollinen, mutta ei miehet tykkää kunnon naisista.

Haluaisin niin parisuhteen, mutta yläasteella tupakoivat ja mopoilevat kovistytöt sai kaikki pojat. Se oli kova paikka, kun itse katselin vain suurilla silmilläni takarivistä ja jäin yksin, niin yksin.

En unohda ja vihaan koko miessukupuolta ikuisesti! Poltan miesten tektat joissa yöpyvät! Jokaisen! Se on niiden kaikkien vika! Tarvii varmaan taas vaan käydä maksullisella hakeen parrua.

Vierailija
282/1151 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvata! Mun retriitti meni nyt plörinäksi. Mies lupasi lähteä mukaan mutta aikookin tehdä töitä. Meillä on vastasyntynyt vauva mutta hän on luvannut ottaa lomalle mukaan kolme edellisestä avioliitosta syntynyttä lastaan ja odottaa, että mä lähden Porvoosta viemään niitä Linnanmäelle, Tykkimäkeen, PowerParkiin ja Särkänniemeen! En kuulkaas satavarmasti tee sitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/1151 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoja rassaavat miehet eivät saa osallistua. Jos olet kerrankin korjannut yhtä autoa niin tämä jo lasketaan mukaan ja et myöskään saa omistaa kuin yhden auton. Me naiset saamme puolestaan tulla paikalle vaikka sadalla autolla ja ottaa hevosemme, taostelukoiramme, undulaattimme sekä marsumme mukaan. Kissatkin saavat tulla jos jättävät koiramme rauhaan. Omani kun on vähän arka ja pelkää.

Vierailija
284/1151 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs me tehdään sille sialle? Jätetäänkö se?

Vierailija
285/1151 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini tuli kännissä kotiin , en voi lähteä. Teini sen sijaan innoissaan nikotellen pakkaa reppuaan. Kuitenkin voi krapuloissaan huonosti matkalla ja vaatii hiljaisuutta.

Vierailija
286/1151 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bonjour, ja terkut Pariisista! Mä pääsen myös retriittiin mukaan!

Oottakaas vaan, kun mä pääsen kertomaan teille kaikille, miten saastainen kämppä mulla oli siellä 19. kaupunginosassa. Kuumaakin oli eikä lähellä ollut mitään kivoja kahviloita, missä popsia voisarvia ja katsella elegantteja ranskattaria. Mä muuten toin meille kaikille voisarvet! C’est amusant, n’est pas?

Kerro sitten, onko Porvoon mestassa yhtä viihtyisää kuin Buttes-Chaumontin puistossa.

Vierailija
287/1151 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on arkkitehti ja käski kysyä, että onko siellä mökissä parketti vai illuminaatti? 

Oli ihan kumpi vaan, niin voitte ottaa siitä kuvan ja julkaista pentagramissa. 

Vierailija
288/1151 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te ootte horoskoopeiltanne jotka ootte lähdössä?

Et onko niinku jotain yhteistä tekijää, choron neitsyessä? Laskeva Saturnus kokeneessa jousimiehessä?

Vierailija
289/1151 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lähteä mukaan, kun lapseni kaverisynttärit stressaa niin.

Vierailija
290/1151 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mökkeilijät on persuja.

Vierailija
291/1151 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te voitte mökkeillä kun isis-lasten tilanne on ratkaisematta.

Vierailija
292/1151 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tuun, otan Väyrysen ja Halla-ahon mukaan. Sipilä ei pääse kun se on salatreffeillä Kultarannassa Veitolan kanssa.

Vierailija
293/1151 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se taas nähtiin, kun mies jäi koti-isäksi ja kerroin lähteväni mökkiretrettiin.

Mies oli koko päivän hiljainen ja outo, mentiin nukkumaan ja kun heräsin yöllä, mies oli poissa. Ja aikani etsittyäni, löysin miehen parvekkeelta istumasta, pää käsien välissä. Ja hän ITKI. Jotakin outoa ja odottamatonta oli tapahtunut.

Vierailija
294/1151 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan mukaan sellasen laulukirjan jossa on kaikki laulut, myös ne vanhat taistolaulut 70-luvulta. Koko yö lauletaan, kunnes aurinko nousee. Pakko laulaa myös ruotsiksi koska Porvoo ! Mä voi olla kuski, kun mulla on iso maasturi. Ja tykkään ajaa.

Vierailija
295/1151 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää kaikki kivoja etunimiä valmiiksi. Voidaan sitten ajankuluksi luetella niitä kukin vuorollaan. Voidaan luokitella tyttöjen, poikien , kaksosten , kolmosten, sisarusten nimet. Eikä sovi unohtaa ulkolaisperäisiä  tahi wt nimiäkään. Varalle voi miettiä kissojen, koirien , hevosten ja marsujenkin nimi. Myös undulaattien nimistössä on paljon listattavaa. Anoppien nimiä ei kai kukaan halua listata. 

Vierailija
296/1151 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haen lapset sieltä omin käsin ,osaan arabiaa.

Vierailija
297/1151 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ilmoittaudun mukaan viime hetkellä 22.59 että oma viesti näkyy ekana kaikille aamulla!

Vierailija
298/1151 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka mestassa pimeitä bileitä

Juodaan rahat perintötileiltä

Tääl on joka päivä juhannus

Ja mä oon selvä ku aamunen puhallus

Meil päi juodaan suoraa hanoista

Bileet pidetään vaikka kerrostaloissa

Viis sataa kurkusta illassa

Miks viina ei voi olla ilmasta

Aamul sormet kitalakeen

Tää vaa on sikamakeet

Mä on niin fiiliksissä täällä. 

Vierailija
299/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tule esittelemään raskausarpiani mihinkään yleiseen saunaan. 

Vierailija
300/1151 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden saman tien kotiin, jos sohva haisee vähänkin perseelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä