AV:n mökkiretriitti. Kaikki mukaan!
Lähtö huomenna töiden jälkeen. Kuka on mukana? Tehdään vähän suunnitelmia.
Kommentit (1151)
Koska alkaa? Pakkasin jo kånkenin.
Pupu Tupuna -kirjojen maailmasta sitten myös keskustellaan, eikös? Muuten en tule.
Mä en lähde, kun mä jätän mun miehen. Se sairastui krooniseen heinänuhaan ja mä en ala miksikään omaishoitajaksi. Mä olen vielä nuori ja vetreä. Elämä edessä. N76
Kai meidät naiset jaetaan pinnallisiin ja eipinnallisiin? Mä ole sitten eipinnallinen. Kerron kyllä mökin omistajalle sitten juttuja pinnallisista.
Hei, olen 18v ja poikaystäväni täyttää tänä vuonna 47v. Ei kai ketään haittaa ikäerot?
Tuleehan sinne päiväkodintätejä? Kun nehän on nyt lomalla ja vois hoitaa meidän lapset mökillä? Ei vaadita tervehtimään kuitenkaan. Loma on aina lomaa.
Tuleeko mukaan myös MIEKKONEN XD XD XD
Otetaan mukaan yksi hyvätuloinen eläkeläinen, niin saadaan laittaa hänet piirin keskelle haukuttavaksi. Liikaa ahkeroinut ja tehnyt aikoinaan töistä, sika!
Hei mammat, iltapäivällä lähdetään! Jes, tästä tulee hyvä reissu!
Vierailija kirjoitti:
Oliks 50- ja 70-luvuilla mitään mökkejä? Kuinka silloin oltiin retriiteissä?
Silloin mentiin kesäsiirtolaan ja syötiin kylmää makaroonivelliä. Selkään sai joka ilta.
Vierailija kirjoitti:
Koska alkaa? Pakkasin jo kånkenin.
Siis se sun pas...k.i.sen siis likaisen Kången reppusi?.
Tulipas viileä ilma. Tätyy varmaan ottaa golitsi mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Saanko ottaa mukaan raksamieheni? Hän saa edelleen paniikkikohtauksia kun altistui valtaville silikonitisseille ilman liivejä. Päästelee ulvahduksia ja vihellyksiä, vaikka hänen pitäisi levätä. Mökkeily ehkä rauhoittaisi. Harkitsen korvausten hakemista, mutta keneltä.
Toivottavasti tavataan retriirissä, sillä mun raksamiehellä oli sama ongelma, mutta otin ongelman haltuuni seuraavasti. Ostin valtavat tekotissit, jotka ripustin kaulaani pari kertaa päivässä ja samalla laitoin räppiä soimaan. aika pian hän yhdisti nämä tissit epämiellyttävään mölinään ja parani vaivastaan. Nykyään, jos sattuu näkemään isot hinkit liivittömänä, käpertyy heti nurkkaan keinuttamaan itseään. Eipä viheltele enää. Voidaan keskustella lisää siellä mökillä.
Onko fliitsi liioittelua? Kylmä on, saaristossa varmasti vielä kylmempi!
Voi kun joku teistä olis ihan oikea bsygolooki. Mulla olis paljon kerrottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun joku teistä olis ihan oikea bsygolooki. Mulla olis paljon kerrottavaa.
Eikö terveyskeskuslääkäri käy?
Vierailija kirjoitti:
Kai meidät naiset jaetaan pinnallisiin ja eipinnallisiin? Mä ole sitten eipinnallinen. Kerron kyllä mökin omistajalle sitten juttuja pinnallisista.
Jep. Jako tapahtuu laiturilla korkki- ja betonipelastusliivien muodossa.
Meidän teini (19 v.) tulee sitten myös. Häntä ei saa herättää, vaan pitää antaa nukkua näin lomalla niin kauan kuin nukuttaa. Aivot tarvitsevat unta vähintään sen 12 tuntia. Onhan siellä älypuhelinten latauspisteitä riittävästi?
Oliks 50- ja 70-luvuilla mitään mökkejä? Kuinka silloin oltiin retriiteissä?