Miksi nainen saa olla elättinä vuosikausia, mutta mieheltä ei kestetä edes kuukauden työttömyyttä?
Ihmettelen suuresti raivoa, jolla vannoutuneet kotiäiditkin suhtautuvat tilanteisiin, jossa mies on väliaikaisesti poissa tienaamasta, esim. työttömyys. Mies haukutaan heti luuseriksi, kehotetaan eroamaan välittömästi ja hoetaan, kuinka miehellä ei ole oikeutta elää vaimonsa siivellä, vaan töitä pitää tehdä koko ajan hampaa irvessä.
Mutta annas olla tilanne toisinpäin: naisella on oikeus jäädä kotiin " hoitamaan lapsia" vaikka kymmeneksi vuodeksi, miehen kanssa ei asiasta välttämättä edes neuvotella vaan ilmoitetaan. Ja eihän nainen ole elätti koskaan, vaan " meillä on yhteiset rahat" . Joopa joo, yhteiset tasan niin kauan kun mies on se joka tienaa. Ja jos mies kehtaa patistaa vaimoa töihin, on hän sika joka ei arvosta naisen kotona tekemää arvokasta työtä.
Tällaisia ovat nykyajan naiset, nämä tasa-arvon kukkaset.
Kommentit (64)
Siis joo.. Meinasin että mitä mies sanoisi jos olisin töissä, tulisin kotiin, katselen telkkaa, söisin ruokaa joka mulle tehdään ja melkei lautaselle asetellaan, sitten lapset nukkuun ja toinen tekisi siinä kotihommia, minä nainen istuisin katselemassa telkkaa, sitten voisin pyydellä seksiä ja huokailla jos mies ei jaksais..
Koska karkeesti laitettuna sitä se monesti on! Kun mies on töissä, nainen tekee hymyssä suin kotityöt, lapset laulaa ja harrastetaan joka ilta nautinnollista seksiä! Vai menikö se niin? :D
Mutta eikö olisi tasa-arvoista ja toista kunnioittavaa että molemmat tekee työnsä, sitten puuhataan perheen kesken, vähän katsotaan kämpän siivousta (ei tarttis komentaa toista aikuista tekeen) ja sitten vois olla kiva harrastaa vähä pientä kivaa?
Ai niin, mutta kun se sukupuoli tosiaan määrää kuka laittaa tiskikoneen napin päälle!
7
Siis joo.. Meinasin että mitä mies sanoisi jos olisin töissä, tulisin kotiin, katselen telkkaa, söisin ruokaa joka mulle tehdään ja melkei lautaselle asetellaan, sitten lapset nukkuun ja toinen tekisi siinä kotihommia, minä nainen istuisin katselemassa telkkaa, sitten voisin pyydellä seksiä ja huokailla jos mies ei jaksais..
Miten toi voi olla miehelle sallittua vaan ei naiselle??
-Tarttee mennä, muksu heräs! :D
7
Kyllä tekisin kotitöitä JOS minä yksin kävisin töissä ja mies hoitaisi kodin -missä olen sanonut että minä en tekisi kotitöitä? Miten mää voisin vaatia miestäni nyt tekemään kotitöitä jos en itse vastaavassa tilanteessa niin tekisi???
Kumpikaan ei saa rasittua! Ei mies eikä nainen! Miehelläni on töissä se hyvä puoli että ei kuuntele kiukuttelevien lasten huutoa ja pääsee jutteleen aikuisille (työkavereilleen) minkä kerkiää, samoin plussaa tauot. Itse olen jumissa sairaiden lasten kanssa kotona, juttelen aikuisille jos puistossa törmään ja taukoja saan jos lapset on rauhassa..
Koti on yhteinen asia. Jos molemmat kotona tai töissä tehdään työt tasan, jos toinen töissä niin se tekee suurimman osan, toinen auttaa joissain ettei kaikkea täydy tehdä. On mies kuitenkin osan vuorokaudesta sujuvasti kotona!
MUN mielipiteeni ei liity mitenkään sukupuolisuuteen vaan siihen KUKA on kotona! Jos kotona on mies, mies tekee suurimman osan, jos nainen niin nainen tekee suurimman osan. Jos molemmat kotona tai työssä niin tasan.
Sitten jos toiselle iskee vaikka lenssu niin toisen pitää tietty auttaa.
Joko selitin riittävän selvästi? En todellakaan pidä tasapuolisena että nainen työssä ollessaan saisi lusmuilla kotona! Jos oon niin kirjottanu niin KAMALA virhe tullu.
7