Mitä ajattelette siitä, että miehellä on uusi kumppani jo ennen asumuseroa?
Pitkä liitto takana ja miehellä uusi nainen heti.
Kommentit (13)
Tunteet varmaan kuolleet tai vaihtuneet kaverillisiin jo kauan sitten. En usko, että miehetkään osaa vaihtaa lennosta, jos on tunteita.
Minulla itsellä oli uusi. Avioliitto oli näivettynyt, ja ex oli tehnyt selväksi ettei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, että se uusi kumppani oli jo ennen eroa ja eron syy.
Ei ollut. Mies löysi tämän Tinderistä sen jälkeen, kun eropäätös oli jo tehty.
Ap
Noitahan kuulee ja kyse ei ole mitenkään sukupuolesta. Osa pettää suhteen aikana tai nopeasti hankkii itselleen laastarin keskellä eroprosessia. Onpa niitäkin tarinoita kuullut, missä ihminen tulee töistä kotiin niin vastassa on puolityhjä asunto ja avaimet pöydälle heippa-lapun kera.
Hyvät miehet eivät kauaa vapaana kulje.
Juridisesti meillä ei enää ole asumuseroa sellaisena harkinta-aikana kuin se ennen oli. Miehellä on uusi, mitä sitten?
Siis täähän on sääntö eikä poikkeus.
Oma ex muutti heti toisen luo. Lapset jäi mulle.
Ei miehiä enää kiitos.
Mulla tuli ero, koska mies oli menossa toisen kanssa naimisiin.
Olin 20v ja olin löytänyt noin hienon miehen 19-vuotiaana.
Ajattelen että hän oli henkisesti irtautunut suhteestamme ja tehnyt "erotyön" jo mielessään etukäteen.
Ihan tavallista, harvoin kai sitä 100% sitoutuneita ollaan siihen kellonlyömään asti kun sanotaan ääneen että erotaan.
Tulee "taas" mieleeni täällä joskus palstailevan Uskovaisen miehen useampaann kertaan esittämä aforismi: Erotessaan mies löytää, tai on löytänyt uuden naisen; kun taas nainen, joka eroaa on löytänyt itsensä.
Ei hän tuota aforimia väitä itse keksimäkseen ja varmaan on ehkä saattanut joskus mainita, mistä se on peräisin mutta monesti varmasti täysin paikkansa pitävä!
Vierailija kirjoitti:
Hyvät miehet eivät kauaa vapaana kulje.
En alapeukutranut ja miehenä olen varmasti väärä henkilö sanomaan mutta kun nyt aloutin, niin sanon loppuun: Minusta hyvä mies (tai yhtälailla nainen) ei määritä omaa tai kenenkään muun arvoa sen perusteella, onko hän parisuhteessa vai ei.
Mutta koska olen ja olen ollut sinkkuna jo vuosia, niin kyllä senkin tiedistan, että on ollut hetkiä, jolloin luultavasti olisin päässyt helpommalla, jos olisin valehdellut parisuhdehistoriani toiseksi.
En sano, että kaikki ajattelisivat ja kokisivat miehen elämän olevan pilalla, jollei hänellä ole sanottavaa parisuhdehistoriaa, mutta on myös heitä joille se on välitön varoitusmerkki, että niehessä täytyy olla, jotain hyvin ilmeistä tai piilevää vikaa, jos miies on tai on ollut pidempään sinkkuna.
Ajattelen, että se uusi kumppani oli jo ennen eroa ja eron syy.