Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisin aikoinaan saanut kymmenet suomalaiset miehet vankilaan

Vierailija
26.06.2019 |

Sinä aikana, kun nettichatit ja kuvapalvelut olivat suosittuja. Vaikka tein heti alkuun selväksi ikäni (11-15 vuotta), niin vähänkin kun flirttailin, menivät ukot ihan sekaisin. Ette uskoisikaan, millaisia juttuja sieltä tuli.

Näistä monet esiintyivät siis ihan omalla naamallaan, jotkut omalla nimelläänkin. ii2 oli kaikkein pahin. Oletettavasti jotkut olivat jotakin muuta kuin mitä esittivät, mutta tapauksia oli sen verran paljon (kymmeniä), että ainakin osa olisi päätynyt telkien taakse aika lailla välittömästi, jos olisin vienyt asiat eteenpäin.

Tietty vähän eri asia kirjoitella netissä kuin tavata kasvokkain, mutta silti.

Kommentit (125)

Vierailija
121/125 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ap on mielestään viaton uhri? 

No herranjumala ap oli lapsi! Vaikka 13-vuotias suoraan kutsuisi luokseen panemaan niin AIKUINEN joka niin tekee on rikollinen. Sillä ei ole mitään väliä miten joku esiteini ehdottelee, terve aikuinen ihminen ei lähde sellaiseen mukaan, koska kyseessä on LAPSI. Jos lähtee, on se aina hyväksikäyttöä. Aina.

En kysynyt aloittajalta mitään aikuisista tai näistä ehdottelijoista.

Mutta luetun ymmärtäminenhän on palstan naisille kovin vaikeaa. 

Minusta tuntuu, että SINÄ se et tässä ymmärrä. Aikuisen pitää kyetä olemaan kunnolla kaikissa tilanteissa. Lapsen ei, koska se on lapsi.

Edelleenkään et ymmärrä lukemaasi.

Turha kanssasi on jankata. En ole puhunut näistä aikuisista edelleenkään sanallakaan. 

Minä en ihan rehellisesti sanoen ymmärrä mitä yrität sanoa :D

AP EI KANNA OMAA VASTUUTAAN OMISTA TEKEMISISTÄÄN.

Oliko tämä tarpeeksi selkeästi sanottu? 

Tässä ulisija ihan selvästi implikoi, että vastuu on lapsella.

Vain sinun omassa päässäsi. Sinä siis olet sitä mieltä, että 13-vuotiaan on soveliasta flirttailla kymmenille miehille? 

En tajua sua. Puhutko hepreaa vai mikä on. Aanot, että ap:n (lapsi) pitää kantaa vastuu, mutta sitten sanot, että on lukijoiden kuvitelmaa, että sanot, että vastuu on lapsella. Mikä aspekti tässä jää minulta nyt ymmärtämättä?

Missä kohtaa olen sanonut, että vastuu on yksinomaan aloittajalla?

Olen koko ajan sanonut, että aloittaja on ollut ihan tietoisesti flirttailemassa KYMMENILLE miehille ja on itse vastuussa omasta toiminnastaan.

Mitä tästä et ole vieläkään ymmärtänyt? 

Sanoisitko vielä, oletko samaa mieltä seuraavan väittämän kanssa:

AP:lle ei olisi tullut ehdotteluja, viestejä tai kuvia, jos hän ei olisi itse flirttaillut.

99.999%:sti kyllä. Ei yksikään aikuinen ihminen ala kuvailemaan seksuaalitekoja ensiviestittelyssään. 

Joka on sekin väärin.

Jospa te palstamammat opettaisitte niille lapsillenne tosiasioita elämästä. 

Se on toki liikaa vaadittu. 

Mutta toisessa tai kolmannessa viestissä alkaa. Lue vaikka tuolta ensimmäiseltä sivulta esimerkkikeskustelu, jossa rasvaiset äijät kyselee kuukautisista ja seksikokemuksista ilman, että lapsi viittaa (tai ”flirttailee”) siihen suuntaan yhtään. Sinulla on päässä pahasti vikaa, jos näet mitään oikeutusta tuollaisten miesten käytökselle.

Missä kohtaa olen oikeuttanut miesten käytöksen? Ette osaa edes lukea, niin ymmärrän senkin että mielestänne on normaalia sekin että teini flirttailee ja seksipuhuu aikuisten miesten kanssa netissä. 

Kuule, jopa poliisi tekee tätä saadakseen kaltaisiasi pedoja kiinni ja hyvä niin. Nyt. Lopeta. Vänkääminen.

Ai miten tekee? Ei kai poliisi voi olla 11-15 vuotias. Täällähän haukuttiin joku tyhmäksi kun epäili näiden "pikkutyttöjen" olleen oikeasti aikuisia,

Asiaa tietysti parantaa se, että joku viettelee aikuisia pikkutytöiksi tekeytyviä, mutta ei se silti vaikuta normaalilta tai terveellä. Halun kohde on pikkutytöt kuitenkin.

Vierailija
122/125 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itepä olette sinne huonomaineisille sivustoille tuppautuneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/125 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuota lapsia viekottelevien puolustamista. Veikkaan, että jos se tapahtuisi "Oulussa", niin ääni kellossa olisi toinen.

Vierailija
124/125 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas mammoja ahdistaa, että nuorilla naisillakin voi olla haluja :D

Vierailija
125/125 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin teininä aika kamala. Valehtelin ikäni vanhemmille pojille ja nuorille miehille, etteivät lopettaisi kirjoittelua/suhdetta. Olisikohan tullut tuomio jos joku olisi saanut tietää. Kaduttaa, vaikka hauskaa kyllä oli.