Kansan rakkaus Halla-ahoa kohtaan on järkkymätön, vaikka Purra Jugend yrittää puukottaa selkään!
Purra kansanvihollisena ei voi hyväksyä Halla-ahon suosiota ja pyrkii kaikin voimin kampittamaan Halla-ahon
Kommentit (20)
Joku yrittää työntää kiilaa persujen keskinäiseen sopuun. Ei onnistu.
Jussilta hävisi 70% äänestäjistä viime kuntavaaleissa
Näitä väsyneitä larppaajia riittää. Vasemmistoa äänestävän ap:n äly ei riitä leikkimään persukannattajaa.
Mestaria ei enää ole. Mestari petti kannattajansa.
On ainoastaan itsensä globalismille täysimääräisesti myynyt entinen mestari, nykyinen petturi.
Nykyisessä eduskunnassa ja hallituksessa on ainoastaan yksi kansanedustaja, joka todella ymmärtää suomalaisuuden arvon. Teemu Keskisarja.
Kaikki muut ovat globalistien sätkynukkeja. Surkeita pelkureita ja opportunisteja.
Nahkurin orsilla tavataan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä rakkaus?
Oisko salarakkaus? Toiseen naiseen.
Purra on epävakaa psykopaatti joka vihaa kansaa. Harmi että Halla-aho aitona petrioottina on jäänyt hänen varjoonsa.
Ai murh_ha- ja rais_kausfantasioijasta, vaimonpettäjästä, pahimman luokan maalittajasta sekä tuomitusta rikollisestako sinä puhut?
Mistä alkaen homma ja ylis ovat olleet kansan synonyymi.
Vierailija kirjoitti:
Sebastian Tynkkynen, tuo partasuinen häpeätahra, laitettiin Eduskunnasta joutavaksi mepiksi. Huhtasaari ja Keskisarjakin hiljennettiin.
Puolueen demokratia jyllää...
Kukaan ei muista Kokoomusta, nyyh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sebastian Tynkkynen, tuo partasuinen häpeätahra, laitettiin Eduskunnasta joutavaksi mepiksi. Huhtasaari ja Keskisarjakin hiljennettiin.
Puolueen demokratia jyllää...
Huhtasaaren hiljentäminen oli erinomainen päätös kun taas Keskisarjan hiljentäminen suuri virhe.
Näitä kahta ei voi verrata toisiinsa lainkaan.
Keskisarja on älykäs ja rohkea toimija, joka ainoana päättäjänä todella ymmärtää suomalaisuuden arvon.
6000 vuoden Huhtasaari taas on, no Huhtasaari.
Olen vannonut ikuisen uskollisuuden valan Halla-aholle ja se vala pitää!
Vierailija kirjoitti:
Olen vannonut ikuisen uskollisuuden valan Halla-aholle ja se vala pitää!
Tämä.
Kultti palvoo aina mestariaan....
Vierailija kirjoitti:
Ei siihen ulkopuolisia tarvita. Ihan itse pettivät äänestäjänsä ja laskivat kuset paineella heidän silmilleen.
Kepu pettää aina ja persut joka kerta. Vanha viidakon sananlasku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siihen ulkopuolisia tarvita. Ihan itse pettivät äänestäjänsä ja laskivat kuset paineella heidän silmilleen.
Kepu pettää aina ja persut joka kerta. Vanha viidakon sananlasku.
Kommunistin puhetta.
Normipoisto
#asiatonjankutus
Heippa tolvana 🙋🏻
Molemmat kammottava faziztrja