Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keiden perheissä ei tule kysymykseen miehen omat lomailut poikien kanssa (etelään)?

Vierailija
26.06.2019 |

Syitä miksi tämä ei tule kysymykseenkään niin monissa perheissä? Sekä elävässä elämässä että tällä palstalla pidetään "hurjana" jos perheellinen mies matkustaisi viikoksi jätkien kanssa "Ibizalle, kanarialle tai Thaimaahan". Miten tuollainen niin hurjaa ja kummallista olisi? Ihminen on käynyt kuussa ja junat kulkee leijuen, silti mies ei voisi käydä matkoilla ilman vaimoa ja lapsiaan?

Kommentit (178)

Vierailija
81/178 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tahtoisi Ibizalle, niin ihmettelisin todella paljon. :D Yli viiskymppinen mies "poikien kanssa" Ibizalle. Saisi kyllä mennä, kunhan ehtisin naurultani "antaa luvan". 

Et ilmeisestitaida ymmärtänyt pointtia. Tyypillisesti tartut johonkin yksityiskohtaan, etkä hahmota mistä on kyse.

Mistä siis on kyse?

Miehen matkustamisesta ja sen kieltämisestä. Ei vain ibizasta. Nauratko yhtäläillä jos mies tahtoo matkustaa thaimaaseen tai vaikka maltalle? Ymmärrätkö eron?

Tässä sinun keississäsi ei ole mitään järkeä, ellet yhtään avaa taustoja. Pääseekö vain mies reissuille? Riittääkö rahat reissujen lisäksi ruokaan ja muuhun tarpeelliseen? Riittääkö aika yhteisiinkin matkoihin? Aiheuttaako miehen reissaaminen hankaluutta esim. vaimon töissä käynnille, lasten hoitoon roudaamisessa tms.? Onko taustalla aiempia pettämisiä?

Vierailija
82/178 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni ei käy "poikien kanssa etelässä" kahdesta syystä: erittäin mustasukkaisena ihmisenä hän ei uskalla jättää minua viikoksi saati kahdeksi vahtimatta. Toisekseen hän ei kestäisi sitä, että minä puolestani voisin tasapuolisuuden nimissä sitten vaatia tyttöjen reissua (jollainen ei nykyään tietenkään tule kysymykseenkään). Joo, ei voi hyvin tämä liitto, vaikkei mies käykään etelässä poikien kanssa.

Tuota se oli meilläkin eksän kanssa. Elämä on hirveän raskasta sairaalloisen mustasukkaisen ihmisen kanssa. Eroa hyvä ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/178 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tahtoisi Ibizalle, niin ihmettelisin todella paljon. :D Yli viiskymppinen mies "poikien kanssa" Ibizalle. Saisi kyllä mennä, kunhan ehtisin naurultani "antaa luvan". 

Et ilmeisestitaida ymmärtänyt pointtia. Tyypillisesti tartut johonkin yksityiskohtaan, etkä hahmota mistä on kyse.

Mistä siis on kyse?

Miehen matkustamisesta ja sen kieltämisestä. Ei vain ibizasta. Nauratko yhtäläillä jos mies tahtoo matkustaa thaimaaseen tai vaikka maltalle? Ymmärrätkö eron?

Tässä sinun keississäsi ei ole mitään järkeä, ellet yhtään avaa taustoja. Pääseekö vain mies reissuille? Riittääkö rahat reissujen lisäksi ruokaan ja muuhun tarpeelliseen? Riittääkö aika yhteisiinkin matkoihin? Aiheuttaako miehen reissaaminen hankaluutta esim. vaimon töissä käynnille, lasten hoitoon roudaamisessa tms.? Onko taustalla aiempia pettämisiä?

Kysyin että ymmärrätkö eron?

Vierailija
84/178 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä siis on kyse?

Kysyin että ymmärrätkö eron?

Minkä eron?

Vierailija
85/178 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä siis on kyse?

Kysymys oli esitetty minulle. Minä kyllä olisin hyvin närkästynyt, jos mies ehdottaisen thaimaaseen matkustamista. Hän osaa kyllä kielioppinsa paremmin. 

Vierailija
86/178 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä siis on kyse?

Kysymys oli esitetty minulle. Minä kyllä olisin hyvin närkästynyt, jos mies ehdottaisen thaimaaseen matkustamista. Hän osaa kyllä kielioppinsa paremmin. 

Miksi?

Vierailija
87/178 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä kävi Ibizalla kaverinsa häissä. Kaveri on sieltä kotoisin. Itse en jaksanut lähteä jostain syystä. Eksä oli kuitenkin positiivisesti yllättynyt paikasta.

Vierailija
88/178 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille, jotka uskotte, ettei miehenne petä poikien reissuilla, niin voin kertoa, että pettää, jos saa tilaisuuden. Jos joku nainen on kiinnostunut hänestä. 99,9 % varmuudella tarttuu kiinni. Turhaan vastaan inkutatte, olen työssäni nähnyt tämän vuosikymmenten aikana.

Pettää! Aivan varmasti.

Vierailija
89/178 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni ei käy "poikien kanssa etelässä" kahdesta syystä: erittäin mustasukkaisena ihmisenä hän ei uskalla jättää minua viikoksi saati kahdeksi vahtimatta. Toisekseen hän ei kestäisi sitä, että minä puolestani voisin tasapuolisuuden nimissä sitten vaatia tyttöjen reissua (jollainen ei nykyään tietenkään tule kysymykseenkään). Joo, ei voi hyvin tämä liitto, vaikkei mies käykään etelässä poikien kanssa.

Mulla mies on käyttänyt minua tekosyynä sille ettei lähde kaverien kanssa poikien reissuille. Paljastui kun yksi kavereistaan tuli kännissä tivaamaan minulta, miksi olen sellainen tiukkapipo pirttihirmu etten päästä miestäni minnekään. Vähän olin huuli pyöreenä, kun ei äijä koskaan ollut puolella sanalla maininnut minnekään haluavansa.

Sama kokemus omasta naisesta. Sitten kun hän ei ole mennyt, niin minun matkani kielletään. On jo ex.

Tämähän se on palstamammojen yleinen perustelu. "et kai säkään voi mennä kun mäkään en edes halua mennä".

Vierailija
90/178 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että osa ihmisistä on ns. "holtittomia", juodaan ja petetään jne . holttomasti.

Uskon että moni tuollaiseen törmännyt ajatteelee "kaikkien" olevan tuollaisia.

Lisäksi tuollaiset ihmiset yleensä "keräytyvät" yhteen, eli se oma "kaveriporukka" tai muu vastaava "yhteisö" usein sitten ns. sikailee koko porukalla.

Suurin osa ihmisistä kuitenkin lienee ns. normaaleja ihmisiä, eli ei juoda kaatokuntoon, ei "antauduta" jokaiselle vastaantulojalle jne.

Hyvä mittari on oma käytös: en näe mitään "draamaa" siinä jos menen tyttöporukalla matkalle, minä tai kaverini emme ala sekoilla kännissä, vaan syömme hyvin, shoppailemme, nautimme auringosta, juttelemme ja nauramme, jne.

Oletan että tuolla samalla tavalla miehenikin käyttäytyy omien kavereidensa kanssa, jotka ovat ihan niitä tavallisia ihmisiä.

Tiedän kyllä että myös ns. sikamiehiä on olemassa, omalla työpaikallkin on pari ns. klassista pikkujoulusekoilijaa, mutta määrällisesti vastaavat jotain 1 prosenttia, ne loput 99 eivät juo liikaa, eivät ala iskeä muita tmv. vaan ihan vaan nauttivat juhlista.

Vierailija
91/178 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä siis on kyse?

Missä sijaitsee Thaimaasee.

Thaimaan tiedän, onko naapurivaltio?

TOLLO!

Vierailija
92/178 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei liiku ”poikalaumassa” ja matkustaa jo muutenkin työkseen. Perhe-elämä ei tunnu reilulta jos toinen on muutenkin paljon pois ja sitten tekee jotain omia matkoja.

Olen itse tehnyt meidän reilu 13v yhdessäolon aikana kaksi mökkireissua ja kaksi kaupunkilomaa (toinen ennen lapsia). Mies on käynyt yhden (1) kerran vanhojen kavereiden kanssa Espanjassa ja nyt ehkä 5v ajan joka syksy yhden yön mökkireissulla.

Vierailija
93/178 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teille, jotka uskotte, ettei miehenne petä poikien reissuilla, niin voin kertoa, että pettää, jos saa tilaisuuden. Jos joku nainen on kiinnostunut hänestä. 99,9 % varmuudella tarttuu kiinni. Turhaan vastaan inkutatte, olen työssäni nähnyt tämän vuosikymmenten aikana.

Pettää! Aivan varmasti.

Ja kaikki naiset ovat h*0ria.

Yhtä vahvaa ja todellista tekstiä.

Vierailija
94/178 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettää! Aivan varmasti.

No sitten pettää. Jos en ikinä saa sitä tietää, niin miten se minua vahingoittaa? Jos saan tietää, niin toimin sitten sen mukaisesti. En halua parisuhdetta, jossa toinen on pettämättä vain siksi, ettei saa siihen tilaisuuksia.

Vierailija
95/178 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla mies on käyttänyt minua tekosyynä sille ettei lähde kaverien kanssa poikien reissuille. Paljastui kun yksi kavereistaan tuli kännissä tivaamaan minulta, miksi olen sellainen tiukkapipo pirttihirmu etten päästä miestäni minnekään. Vähän olin huuli pyöreenä, kun ei äijä koskaan ollut puolella sanalla maininnut minnekään haluavansa.

Sama kokemus omasta naisesta. Sitten kun hän ei ole mennyt, niin minun matkani kielletään. On jo ex.

Tämähän se on palstamammojen yleinen perustelu. "et kai säkään voi mennä kun mäkään en edes halua mennä".

Ex-mieheni on siis palstamamma?

Vierailija
96/178 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkustaminen omien kavereiden kanssa on ok, mutta ibiza tai thaimaa olis outo kohde, koska ei mieheni yleenäs niihin ole hinkumassa. Kanariakaan ei häntä yleenäs ole kiinnostanut. Usein noista kohteista tulee vain ja ainoastaan mieleen miesten pettämismatkat niin ei ihmekkään että suurin osa suhtautunee nihkeästi. 

Vierailija
97/178 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei liiku ”poikalaumassa” ja matkustaa jo muutenkin työkseen. Perhe-elämä ei tunnu reilulta jos toinen on muutenkin paljon pois ja sitten tekee jotain omia matkoja.

Olen itse tehnyt meidän reilu 13v yhdessäolon aikana kaksi mökkireissua ja kaksi kaupunkilomaa (toinen ennen lapsia). Mies on käynyt yhden (1) kerran vanhojen kavereiden kanssa Espanjassa ja nyt ehkä 5v ajan joka syksy yhden yön mökkireissulla.

Niin, että mies saa työnsä luonteen vuoksi rangaistuksen? Koska työ koostuu reissuista niin ei ole oikeutta reissata muuten?

Vierailija
98/178 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika rasistisia ihmisiä tällä palstalla. Eikö Thaimaassa muka ole mitään muuta kuin seksin ostajia ja myyjiä? Kannattaisiko ehkä lähteä sieltä kodista joskus edes jonnekin eikä vaan määkiä sitä omaa mantraa. 

Vierailija
99/178 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö tällaista edes kysyä? Miksi aikuinen ihminen ei saisi lähteä kavereidensa kanssa reissuun? Miksi pitäisi kysyä "lupa" vaimolta/mieheltä? Ei tulisi mieleenkään, että minulla olisi mitään valtuuksia kieltää aikuista miestä tekemästä mitä haluaa. Tottakai siitä mainitaan toiselle ja ajankohta varmistetaan niin, että toisella ei ole samaan aikaan muita matkoja, projektin deadline-rupeamaa tms. koska toisen pitää hoitaa lapset sen aikaa ja järjestellä arki sen mukaan. Enhän mä edes ottaisi vakavasti miestä, jos se ykskaks päättäisi "kieltää" multa jonkun kaverireissun, eikä mies minuakaan jos sitä alkaisin "kieltämään" :D

Vierailija
100/178 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettää! Aivan varmasti.

Minä emmekä ystävämme ole koskaan sotkentuneet vieraisiin naisiin, toisaalta saamme matkustella kiitettävästi, ilman että justiina rajoittaa.