Keiden perheissä ei tule kysymykseen miehen omat lomailut poikien kanssa (etelään)?
Syitä miksi tämä ei tule kysymykseenkään niin monissa perheissä? Sekä elävässä elämässä että tällä palstalla pidetään "hurjana" jos perheellinen mies matkustaisi viikoksi jätkien kanssa "Ibizalle, kanarialle tai Thaimaahan". Miten tuollainen niin hurjaa ja kummallista olisi? Ihminen on käynyt kuussa ja junat kulkee leijuen, silti mies ei voisi käydä matkoilla ilman vaimoa ja lapsiaan?
Kommentit (178)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tulisi kysymykseen jos raha olisi niukassa ja lomailu olisi pois yhteisestä elämästä. Kun ei ole niin kumpikin voi mennä miten lystää, mieheni ei kylläkään ole kiinnostunut reissaamaan kavereidensa kanssa. Itse olen lähdössä ilman miestäni Italiaan ensi viikolla.
Miten voi lomailla etteikö se olisi pois yhteisestä elämästä? Kaikkihan on pois muusta elämästä, kaikki oma kulutus, oma harrastus, omat ajatukset jne.
Huomaan että tiedät kyllä mitä tarkoitin, mutta haluat vain nillittää. Harmi ettei puolisosi päästä sinua omille reissuille.
No kerro mitä tarkoitat? Sinulleko parisuhde on kuin vankila, kalterien ulkopuolella on kivoja asioita mutta eivät ne perheelliselle enää ole luvallisia?
Ymmärrätkö sinä että ei kaikkia miehiä tuollaiset "poikienreissut" kiinnosta sinkkunakaan? Kyllä perheelliset miehet tekee kivoja asioita, mutta ne kivat asiat ei ole pettäminen ja ryyppääminen. Ja suurin osa perheellisistä miehistä nauttii lomailusta lastensa kanssa, ja jopa vaimonsa. Yleensä miehet jotka tuollaisia harrastaa on sen verran lapsellisia ja epäluotettavia että ei heidän kanssa kukaan nainen halua perhettä perustaa tai olla edes parisuhteessa. Minun tuntemistani miehistä vain yksi on käynyt kerran formuloita katsomassa ilman perhettä, sekin on työpaikan tarjoama matka.
Kivoja asioita ei tehdä ilman vaimoa ja lapsia?
Sinun tuntemat ihmisen = koko maailma ja varsinkin ne Oikeammin Elävät Ihmiset?
Missä minä sanon että ei tehdä kivoja asioita ilman vaimoa ja lapsia? Sanoin ettei normaalien perheenisien mielestä ole "kiva asia" ryyppääminen ja pettäminen. On olemassa oikeasti kivoja asioita jotka ei ole perhettä tai parisuhdetta vahingoittavia asioita. Onko sinun mielestäsi sitten oikeaa elämää perheelliselle se että mennään joidenkin rymytyyppien kanssa jonnekin ryyppäämään ja pettämään? Olisiko sellainen käytös sitten sille vaimollekin ok? Ukko lasten kanssa kotona kaksi viikkoa ja mamma viilettää pitkin Thaimaata tillin tallin joka ilta eri miehen kainalossa? Ja siinä palaisi koko perheen vuoden lomarahat ja vähän ylikin niin että pari kuukautta ukko ja kakaratkin söisi kaurapuuroa? Kuulostaa oikein miellyttävältä perhe-elämältä.
Tietenkin isä saa lähteä poikalastensa kanssa etelään. Sitähän ap kysyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tulisi kysymykseen jos raha olisi niukassa ja lomailu olisi pois yhteisestä elämästä. Kun ei ole niin kumpikin voi mennä miten lystää, mieheni ei kylläkään ole kiinnostunut reissaamaan kavereidensa kanssa. Itse olen lähdössä ilman miestäni Italiaan ensi viikolla.
Miten voi lomailla etteikö se olisi pois yhteisestä elämästä? Kaikkihan on pois muusta elämästä, kaikki oma kulutus, oma harrastus, omat ajatukset jne.
Miten se nyt on pois yhteisestä elämästä? Ei meillä kaikki raha mene yhteisiin menoihin. Ei meillä kumpikaan tarvitse toista mahdollistamaan arjen ajankäyttöä (lapsi 12v, pikkulapsen kanssa olikin sumplimista aikatauluissa). Itseasiassa pieni erillään olo on välillä ihan positiivista.
Se jonka mies ei halua lentää.Joo mutta kun täällä palstamammojen mielestä se on väärin jos edes vähän, edes hitusen menee aikaa ja rahaa naisen on ja perheen ulkopuolelle. Sellainen mies on ajatteleman sikamies ja aikuislapsi joka käyttää aikaa rahaa siten, että siitä ei nainen hyödy!!!1
Höpöti höpöti, kukaan ei ole koskaan täällä sanonut noin, ei mammat eikä edes trollaavat jonnet. Kyllä tietysti vähän saa käyttää rahaa omiin juttuihin mutta ei tuhansia euroja ja viikkoa jossain Thaimaassa ryyppäämässä ja pettämässä.
Miksei saa käyttää tuhatta euroa itseensä ja käydä Thaimaassa? Sinäkö sen määräät niin? Kai olet samaa mieltä, että nainenkaan ei sitten käy shoppailemassa ja käytä vastaavaa määrää rahaa vaatteisiin, kenkiin, laukkuun ja kosmetiikkaan + kampaamoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaan että tiedät kyllä mitä tarkoitin, mutta haluat vain nillittää. Harmi ettei puolisosi päästä sinua omille reissuille.
No kerro mitä tarkoitat? Sinulleko parisuhde on kuin vankila, kalterien ulkopuolella on kivoja asioita mutta eivät ne perheelliselle enää ole luvallisia?
Ymmärrätkö sinä että ei kaikkia miehiä tuollaiset "poikienreissut" kiinnosta sinkkunakaan? Kyllä perheelliset miehet tekee kivoja asioita, mutta ne kivat asiat ei ole pettäminen ja ryyppääminen. Ja suurin osa perheellisistä miehistä nauttii lomailusta lastensa kanssa, ja jopa vaimonsa. Yleensä miehet jotka tuollaisia harrastaa on sen verran lapsellisia ja epäluotettavia että ei heidän kanssa kukaan nainen halua perhettä perustaa tai olla edes parisuhteessa. Minun tuntemistani miehistä vain yksi on käynyt kerran formuloita katsomassa ilman perhettä, sekin on työpaikan tarjoama matka.
Kivoja asioita ei tehdä ilman vaimoa ja lapsia?
Sinun tuntemat ihmisen = koko maailma ja varsinkin ne Oikeammin Elävät Ihmiset?
Missä minä sanon että ei tehdä kivoja asioita ilman vaimoa ja lapsia? Sanoin ettei normaalien perheenisien mielestä ole "kiva asia" ryyppääminen ja pettäminen. On olemassa oikeasti kivoja asioita jotka ei ole perhettä tai parisuhdetta vahingoittavia asioita. Onko sinun mielestäsi sitten oikeaa elämää perheelliselle se että mennään joidenkin rymytyyppien kanssa jonnekin ryyppäämään ja pettämään? Olisiko sellainen käytös sitten sille vaimollekin ok? Ukko lasten kanssa kotona kaksi viikkoa ja mamma viilettää pitkin Thaimaata tillin tallin joka ilta eri miehen kainalossa? Ja siinä palaisi koko perheen vuoden lomarahat ja vähän ylikin niin että pari kuukautta ukko ja kakaratkin söisi kaurapuuroa? Kuulostaa oikein miellyttävältä perhe-elämältä.
Miksi jankutat ryyppäämisestä ja varsinkaan pettämisestä?
On lomia ja on "lomia".
Jos mies haluaa kalasteleen Norjaan poikien kanssa tai Lontooseen katsoon keikkaa poikien kanssa, on ok. Mutta jos naimisissa oleva, perheellinen mies haluaa edelleen poikien kanssa Thaimaahan, se ei ole Ok.
En mäkään lähtisi Gambiaan naistenlomalle.
Tätä kutsutaan puolison arvostamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
On lomia ja on "lomia".
Jos mies haluaa kalasteleen Norjaan poikien kanssa tai Lontooseen katsoon keikkaa poikien kanssa, on ok. Mutta jos naimisissa oleva, perheellinen mies haluaa edelleen poikien kanssa Thaimaahan, se ei ole Ok.
Jos haluat Thaimaan tai Gambian kaltaista luontoa, lämpöä, hintatasoa ja kulttuuria niin lähdet kuitenkin Norjaan tai Lontooseen? Koska et osaa olla panematta Gambiassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tahtoisi Ibizalle, niin ihmettelisin todella paljon. :D Yli viiskymppinen mies "poikien kanssa" Ibizalle. Saisi kyllä mennä, kunhan ehtisin naurultani "antaa luvan".
Voi tätä tietämättömyyden määrää. :D
Suurinosa Ibizalla esiintyjistä on keski-ikäisiä miehiä.
Transuja, keski-ikäisiä homotransuja. Ja sä vertaat keski-ikäisiä suomalaisia möhömahamatkailijoita Ibizan kuuluisampaan alakulttuuriin :D
Voi tätä tietämättömyyden määrää :D
Vierailija kirjoitti:
On lomia ja on "lomia".
Minusta puolison arvostamiseen kuuluu ettei pidä häntä todennäköisenä pettäjänä vaikka tilaisuus olisi. Sinustako on OK jos mies pitää sinua pettävänä hutsuna joka panee mustia miehiä heti kun pääsee Gambiaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos perheessä on pieniä lapsia ja pahimmillaan vastasyntynyt, niin silloin mies ei tasan tarkkaan lähde minnekään.
😂 Älä nyt edes viitsi. Totta kai lähtee jos haluaa lähteä, kunnioittaa itseään eikä alistu olemaan vanki omassa kodissaan. Moni mies jää keittiöjyrän alle ja alistuu, mutta kenenkään ei kannattaisi tehdä niin.
Miten paljon mies välittää vaimostaan ja lapsestaan, kun lähtee reissuun lapsen ollessa vastasyntynyt ja naisen vielä toipilaana synnytyksestä? Siitä voi vetää johtopäätöksen, että mies haluaa olla sinkku, joten ero on ihan hyvä ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se nyt on pois yhteisestä elämästä? Ei meillä kaikki raha mene yhteisiin menoihin. Ei meillä kumpikaan tarvitse toista mahdollistamaan arjen ajankäyttöä (lapsi 12v, pikkulapsen kanssa olikin sumplimista aikatauluissa). Itseasiassa pieni erillään olo on välillä ihan positiivista.
Se jonka mies ei halua lentää.Joo mutta kun täällä palstamammojen mielestä se on väärin jos edes vähän, edes hitusen menee aikaa ja rahaa naisen on ja perheen ulkopuolelle. Sellainen mies on ajatteleman sikamies ja aikuislapsi joka käyttää aikaa rahaa siten, että siitä ei nainen hyödy!!!1
Tässä voidaankin miettiä, miksi tällainen ihminen, joka panee itsensä ja " pojat" perheensä edelle tärkeysjärjestyksessä ylipäätään vaivautuu sen perheen hankkimaan?
Että semmoinen pirttihirmu siellä. Se, että kerran vuodessa päättää lähteä kavereiden kanssa lomalle, ei tarkoita sitä että kaverit menisi perheen edelle, jos ne loput 51 viikkoa vuodesta menee perheen parissa. Koita nyt ymmärtää, että miehilläkin voi olla muuta elämää kuin se perhe.
Vierailija kirjoitti:
Jos perheessä on pieniä lapsia ja pahimmillaan vastasyntynyt, niin silloin mies ei tasan tarkkaan lähde minnekään.
Okei, miksei? Meillä mies oli Afrikassa kuulauden lasten ollessa pieniä. Työmatka. Miksei yhtä hyvin voisi lähteä lomille?
Itse olin keväällä 6 vko etelässä, tosin lapset eivät ole enää pieniä.
Vierailija kirjoitti:
Jos tahtoisi Ibizalle, niin ihmettelisin todella paljon. :D Yli viiskymppinen mies "poikien kanssa" Ibizalle. Saisi kyllä mennä, kunhan ehtisin naurultani "antaa luvan".
Et ilmeisestitaida ymmärtänyt pointtia. Tyypillisesti tartut johonkin yksityiskohtaan, etkä hahmota mistä on kyse.
Minun mieheni ei käy "poikien kanssa etelässä" kahdesta syystä: erittäin mustasukkaisena ihmisenä hän ei uskalla jättää minua viikoksi saati kahdeksi vahtimatta. Toisekseen hän ei kestäisi sitä, että minä puolestani voisin tasapuolisuuden nimissä sitten vaatia tyttöjen reissua (jollainen ei nykyään tietenkään tule kysymykseenkään). Joo, ei voi hyvin tämä liitto, vaikkei mies käykään etelässä poikien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ilmeisestitaida ymmärtänyt pointtia. Tyypillisesti tartut johonkin yksityiskohtaan, etkä hahmota mistä on kyse.
Mistä siis on kyse?
Vierailija kirjoitti:
On lomia ja on "lomia".
Sinä et taida arvostaa puolisoasi sen vertaa että luottaisit häneen. Toisinsanoen et ole parisuhteen arvoinen. Hoida kuuppasi kuntoon ja nauti elämästä.
Ap, kieltääkö vaimosi sinulta etelän reissut poikien kanssa? Vai närästääkö sinua ihan vain solidaarisuudesta muiden elämä?
Jos tilanne on se, että vaimo kieltää sinua menemästä, vastaistko muutamaan kysymykseen:
- Miten vaimo perustelee kieltoaan?
- Pääseekö vaimo puolestaan tyttöjen reissuille (etelään)?
- Onko lomaan käytetty raha pois perheen välttämättömistä tarpeista?
- Hankaloittaako puolison poissaolo kotiin jäävän elämää kohtuuttomasti?
- Mistä syystä tunnet niin palavaa halua mennä juuri "poikien" kanssa ja juuri "etelään"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä siis on kyse?
Miehen matkustamisesta ja sen kieltämisestä. Ei vain ibizasta. Nauratko yhtäläillä jos mies tahtoo matkustaa thaimaaseen tai vaikka maltalle? Ymmärrätkö eron?
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni ei käy "poikien kanssa etelässä" kahdesta syystä: erittäin mustasukkaisena ihmisenä hän ei uskalla jättää minua viikoksi saati kahdeksi vahtimatta. Toisekseen hän ei kestäisi sitä, että minä puolestani voisin tasapuolisuuden nimissä sitten vaatia tyttöjen reissua (jollainen ei nykyään tietenkään tule kysymykseenkään). Joo, ei voi hyvin tämä liitto, vaikkei mies käykään etelässä poikien kanssa.
Mulla mies on käyttänyt minua tekosyynä sille ettei lähde kaverien kanssa poikien reissuille. Paljastui kun yksi kavereistaan tuli kännissä tivaamaan minulta, miksi olen sellainen tiukkapipo pirttihirmu etten päästä miestäni minnekään. Vähän olin huuli pyöreenä, kun ei äijä koskaan ollut puolella sanalla maininnut minnekään haluavansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla mies on käyttänyt minua tekosyynä sille ettei lähde kaverien kanssa poikien reissuille. Paljastui kun yksi kavereistaan tuli kännissä tivaamaan minulta, miksi olen sellainen tiukkapipo pirttihirmu etten päästä miestäni minnekään. Vähän olin huuli pyöreenä, kun ei äijä koskaan ollut puolella sanalla maininnut minnekään haluavansa.
Sama kokemus omasta naisesta. Sitten kun hän ei ole mennyt, niin minun matkani kielletään. On jo ex.
Höpöti höpöti, kukaan ei ole koskaan täällä sanonut noin, ei mammat eikä edes trollaavat jonnet. Kyllä tietysti vähän saa käyttää rahaa omiin juttuihin mutta ei tuhansia euroja ja viikkoa jossain Thaimaassa ryyppäämässä ja pettämässä.