Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomaako, että syntymä päivien tarjoiluissa on säästetty ? Eli sukulaisten ja kavereiden tulo.

Vierailija
09.10.2026 |

Täytän 65 vuotta ja järjestän epävirallisen kahvitilaisuuden puolikkaan pyöreän kunniaksi  sanoin kutusssa ettei lahja tarvii. Laskin kuitenkin, että varmasti 2 henkilöä tuo mulle 50 euron setelin. Mutta sitten tarjoiluihin:

Tarjolla on kauralastukoita ja mustikoita, teen myös sellaisia koktail tikkuja joohin tulee yhteen tikkuun puolikas lihapulla ,(eines hk ikävä kyllä) sitten laitan tikkuun yhden mustan viinimarjan itse kerättyjä ja tuomaan raikkautta, sen lisäksi laitan tikkuun yhden fetajuusto kuution ja ja pienen palan extra gouda juusto viipaletta, joka on sillee näppärästi taitettu. Tämän lisäksi teen margerit piirakan laitan siihen kestuppia, k menu mozarella raastetta ja hieman pestoa. Tämän lisäksi tarjolla on kahvia plus muut virvokkeet kuten maitoa ja sokeri. Ostin myös kaupasta kaksi halvinta kukkakimppaöua pöydälle koristeeksi, jos joku vieras tuo lahjan annan sitten lähtiessä kukkakimpun kiitokseksi hänelle. Arvaan jo nyt, että täällä tulee kuraa niskaa, tekisi mieli antaa kaikille luunappia!!!!!! Haluan järjestää kutsut, mutta tällä hetkellä henkinen vointini ei meinaa sallia sitä ja enempää ei käytetä rahaa!!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kuohariakin oli mutta päätin tuhota sen jo itse, nautin sitä parhaillaan. t.ap

Vierailija
2/7 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja kuohariakin oli mutta päätin tuhota sen jo itse, nautin sitä parhaillaan. t.ap

mitä mitä mitä. tämä en ole minä. ap tässä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥱🥱

Vierailija
4/7 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla Alzheimer 

Vierailija
5/7 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla Alzheimer 

no ei ole ja miksikähän niin? mistäs sinä sellaista päättelet!!!

ap

Vierailija
6/7 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan hyvältä. Onko kaupan keksit yms poissuljettuja? Niitäkin löytyy edullisia. Mieluummin säästäisin itse noissa kukissa.  Vieraillekin voi ehdottaa että voi halutessaan tuoda jotain kahvipöytään, moni voisi mielellään näinkin osallistua jos ei muuta lahjaa anneta.

Vierailija
7/7 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme