Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keiden perheissä ei tule kysymykseen miehen omat lomailut poikien kanssa (etelään)?

Vierailija
26.06.2019 |

Syitä miksi tämä ei tule kysymykseenkään niin monissa perheissä? Sekä elävässä elämässä että tällä palstalla pidetään "hurjana" jos perheellinen mies matkustaisi viikoksi jätkien kanssa "Ibizalle, kanarialle tai Thaimaahan". Miten tuollainen niin hurjaa ja kummallista olisi? Ihminen on käynyt kuussa ja junat kulkee leijuen, silti mies ei voisi käydä matkoilla ilman vaimoa ja lapsiaan?

Kommentit (178)

Vierailija
41/178 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tulisi kysymykseen jos raha olisi niukassa ja lomailu olisi pois yhteisestä elämästä. Kun ei ole niin kumpikin voi mennä miten lystää, mieheni ei kylläkään ole kiinnostunut reissaamaan kavereidensa kanssa. Itse olen lähdössä ilman miestäni Italiaan ensi viikolla. 

Miten voi lomailla etteikö se olisi pois yhteisestä elämästä? Kaikkihan on pois muusta elämästä, kaikki oma kulutus, oma harrastus, omat ajatukset jne.

Huomaan että tiedät kyllä mitä tarkoitin, mutta haluat vain nillittää. Harmi ettei puolisosi päästä sinua omille reissuille. 

No kerro mitä tarkoitat? Sinulleko parisuhde on kuin vankila, kalterien ulkopuolella on kivoja asioita mutta eivät ne perheelliselle enää ole luvallisia?

Ymmärrätkö sinä että ei kaikkia miehiä tuollaiset "poikienreissut" kiinnosta sinkkunakaan? Kyllä perheelliset miehet tekee kivoja asioita, mutta ne kivat asiat ei ole pettäminen ja ryyppääminen. Ja suurin osa perheellisistä miehistä nauttii lomailusta lastensa kanssa, ja jopa vaimonsa. Yleensä miehet jotka tuollaisia harrastaa on sen verran lapsellisia ja epäluotettavia että ei heidän kanssa kukaan nainen halua perhettä perustaa tai olla edes parisuhteessa. Minun tuntemistani miehistä vain yksi on käynyt kerran formuloita katsomassa ilman perhettä, sekin on työpaikan tarjoama matka.

Kivoja asioita ei tehdä ilman vaimoa ja lapsia?

Sinun tuntemat ihmisen = koko maailma ja varsinkin ne Oikeammin Elävät Ihmiset?

Vierailija
42/178 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 24-vuotias sinkkumies, eikä minua kiinnosta Thaimaa tai Ibiza. Varsinkin Thaimaa on ehdoton ei, sillä on kuvottavaa, miten siellä käytetään naisia ja lapsi hyväksi pientä maksua vastaan. En hyväksy ihmiskauppaa. En menisi kavereien kanssa nytkään vastaaviin paikkoihin, joten en menisi suhteen aikana myöskään.

Yksikään kaverini ei myöskään ole matkustanut minnekään seksiturismikohteeseen, joten eiköhän se kerro aika paljon ihmisestä ja kaveripiiristä jos noin tekee. Älkää aina aliarvioiko miehiä, emme me kaikki halua tukea ihmiskauppaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/178 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä ei myöskään ole niitä poikia, joiden kanssa reissata. Ei se muutenkaan taida olla kovin kiinnostunut matkustamisesta. Lähtee toki ja nauttii, jos yhdessä mennään, mutta ei se suurin surminkaan ryhdy itse mitään matkaa suunnittelemaan. Minä sen sijaan käyn sekä yksin että kavereiden kanssa, ja tietysti myös lasten kanssa, koska meillä on lomaakin enemmän. Itse kyllä suosisin mieluusti näitä yhden tai kahden perheenjäsenen reissuja, koska niihin olisi useammin varaa.

Ja sit jos se reissaaminen tarkoittikin holtitonta paneskelua tai ryyppäämistä, niin niitä varten ei tartte lähteä toiselle puolelle maapalloa, ei myöskään miehen.

Vierailija
44/178 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska lomaa ja rahaa on rajallisesti tehdään tuollaiset pidemmät ja kalliimmat reissut perheen kesken. Niiden lisäksi voi sitten mies (ja minäkin) tehdä muita reissuja omien kavereiden kanssa.

Eli mies voi tehdä omia reissuja kavereiden kesken, esimerkiksi lentää etelän kohteseen jätkien kaa.

Vierailija
45/178 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies käy kertaan vuodessa laskettelemassa ystäviensä kanssa, noin viikon. Mua ei laskettelu kiinnosta, joten siksi näin. Saisin lähteä mukaan, jos haluaisin, reissut eivät ole järin villejä. Muuten reissataan yhdessä, koska muut kiinnostuksen kohteet on yhteiset.

En olisi itse asiassa parisuhteessa mieheen, joka tykkäisi lähteä dokaamaan ja huoraamaan poikien kanssa viikoksi Ibizalle.

Vierailija
46/178 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseenalaistaisin voimakkaasti meidän suhteen ja sen tunnenko miestäni ollenkaan jos hän haluaisi yhtäkkiä lähteä Ibizalle tai Thaimaahan.

Sen sijaan jokavuotiset asuntoautomatka ympäri Suomea ja mahdollisesti Norjaa vanhan kaveriporukkansa kanssa ovat edelleen enemmän kuin ok.

Juuri tällaiselta asuntoautomatkalta lasteni isällä on 4 kk vanha vauva Pohjois-Suomessa. Siis nykyisellä ex-miehellä.

Entä sitten? Ajatteletko, että kaikkien miehet pettävät koska sinunkin miehesi teki niin? Jos on pettääkseen, ei siinä mitkään vaimon asettamat reissukiellot auta. Tilaisuuksia kyllä tulee muutenkin.

En tietenkään ajattele niin. Ei sinun miehesi ainakaan petä missään tapauksessa.

Tekisi hyvää päästä eroon tuosta katkeruudesta ja miesvihasta.

Logiikallasi yhtään vaimoa ei kannata päästää laivalle tai pikkujouluihin.

Älä jaksa, en ole katkera enkä miesvihaaja. Uusi parempi mies on jo löytynyt. Ja en missään vaiheessa sanonut, että puolisoa ei voi päästää yksin lomalle. Kerroin vain ex-mieheni reissusta. Tekevälle sattuu. Aikuiset ihmiset menevät ja tekevät mitä haluavat.

Vierailija
47/178 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tulisi kysymykseen jos raha olisi niukassa ja lomailu olisi pois yhteisestä elämästä. Kun ei ole niin kumpikin voi mennä miten lystää, mieheni ei kylläkään ole kiinnostunut reissaamaan kavereidensa kanssa. Itse olen lähdössä ilman miestäni Italiaan ensi viikolla. 

Miten voi lomailla etteikö se olisi pois yhteisestä elämästä? Kaikkihan on pois muusta elämästä, kaikki oma kulutus, oma harrastus, omat ajatukset jne.

Miten se nyt on pois yhteisestä elämästä? Ei meillä kaikki raha mene yhteisiin menoihin. Ei meillä kumpikaan tarvitse toista mahdollistamaan arjen ajankäyttöä (lapsi 12v, pikkulapsen kanssa olikin sumplimista aikatauluissa). Itseasiassa pieni erillään olo on välillä ihan positiivista.

Se jonka mies ei halua lentää.

Joo mutta kun täällä palstamammojen mielestä se on väärin jos edes vähän, edes hitusen menee aikaa ja rahaa naisen on ja perheen ulkopuolelle. Sellainen mies on ajatteleman sikamies ja aikuislapsi joka käyttää aikaa rahaa siten, että siitä ei nainen hyödy!!!1

Tässä voidaankin miettiä, miksi tällainen ihminen, joka panee itsensä ja " pojat" perheensä edelle tärkeysjärjestyksessä ylipäätään vaivautuu sen perheen hankkimaan?

Vierailija
48/178 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies käy kertaan vuodessa laskettelemassa ystäviensä kanssa, noin viikon. Mua ei laskettelu kiinnosta, joten siksi näin. Saisin lähteä mukaan, jos haluaisin, reissut eivät ole järin villejä. Muuten reissataan yhdessä, koska muut kiinnostuksen kohteet on yhteiset.

En olisi itse asiassa parisuhteessa mieheen, joka tykkäisi lähteä dokaamaan ja huoraamaan poikien kanssa viikoksi Ibizalle.

Ei meidän tyttöporukankaan laskettelureissut ole järin villejä. Tosin kertaakaan emme ole ehtineet ottaa suksia alas suksiboxista.

Ohis

Vierailija
49/178 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 24-vuotias sinkkumies, eikä minua kiinnosta Thaimaa tai Ibiza. Varsinkin Thaimaa on ehdoton ei, sillä on kuvottavaa, miten siellä käytetään naisia ja lapsi hyväksi pientä maksua vastaan. En hyväksy ihmiskauppaa. En menisi kavereien kanssa nytkään vastaaviin paikkoihin, joten en menisi suhteen aikana myöskään.

Yksikään kaverini ei myöskään ole matkustanut minnekään seksiturismikohteeseen, joten eiköhän se kerro aika paljon ihmisestä ja kaveripiiristä jos noin tekee. Älkää aina aliarvioiko miehiä, emme me kaikki halua tukea ihmiskauppaa.

Voi LOL. Menepä nyt kasvamaan siitä. :D

Sinusta Thaimaa = seksiturismi ja iso ihmiskauppa?

Vierailija
50/178 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies nyt ei muutenkaan ole sellainen ÖHÖ ÖHÖ ÄJJÄJUTUT POIKIJEN KAA -tyyppi, niin ihmettelisin suuresti mikä tarve tuollaiseen yht'äkkiä tulisi.

Toki varmaan päästäisin, kunhan menee omista rahoistaan ja ei ole muista lomista pois. Jos tuo mua haluais pettää tai tehdä jotain muuta ääliömäistä, niin eiköhän se onnistuisi ihan täällä kotosuomessakin.

Vierailija
51/178 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se nyt on pois yhteisestä elämästä? Ei meillä kaikki raha mene yhteisiin menoihin. Ei meillä kumpikaan tarvitse toista mahdollistamaan arjen ajankäyttöä (lapsi 12v, pikkulapsen kanssa olikin sumplimista aikatauluissa). Itseasiassa pieni erillään olo on välillä ihan positiivista.

Joo mutta kun täällä palstamammojen mielestä se on väärin jos edes vähän, edes hitusen menee aikaa ja rahaa naisen on ja perheen ulkopuolelle. Sellainen mies on ajatteleman sikamies ja aikuislapsi joka käyttää aikaa rahaa siten, että siitä ei nainen hyödy!!!1

Tässä voidaankin miettiä, miksi tällainen ihminen, joka panee itsensä ja " pojat" perheensä edelle tärkeysjärjestyksessä ylipäätään vaivautuu sen perheen hankkimaan?

Kerro ihmeessä missä kohtaa laitoin itseni tai kaverit perheen edelle.

Vierailija
52/178 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaan että tiedät kyllä mitä tarkoitin, mutta haluat vain nillittää. Harmi ettei puolisosi päästä sinua omille reissuille. 

No kerro mitä tarkoitat? Sinulleko parisuhde on kuin vankila, kalterien ulkopuolella on kivoja asioita mutta eivät ne perheelliselle enää ole luvallisia?

Ymmärrätkö sinä että ei kaikkia miehiä tuollaiset "poikienreissut" kiinnosta sinkkunakaan? Kyllä perheelliset miehet tekee kivoja asioita, mutta ne kivat asiat ei ole pettäminen ja ryyppääminen. Ja suurin osa perheellisistä miehistä nauttii lomailusta lastensa kanssa, ja jopa vaimonsa. Yleensä miehet jotka tuollaisia harrastaa on sen verran lapsellisia ja epäluotettavia että ei heidän kanssa kukaan nainen halua perhettä perustaa tai olla edes parisuhteessa. Minun tuntemistani miehistä vain yksi on käynyt kerran formuloita katsomassa ilman perhettä, sekin on työpaikan tarjoama matka.

Onpa aika kamalaa kun joillakin ei ole koskaan kivaa perheensä kanssa. Tällöin olisi parasta erota suosiolla jos se kiva on vaan muiden kanssa.

Vierailija
53/178 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No pääsikö reissuun perheesi vai kaverit? Jos kaverit, niin pankit kaverit perheesi edelle. Miten yksinkertainen ihminen voi olla?

Vierailija
54/178 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais käyttää kumia siellä Thaimaassa.

Vierailija
55/178 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tahtoisi Ibizalle, niin ihmettelisin todella paljon. :D Yli viiskymppinen mies "poikien kanssa" Ibizalle. Saisi kyllä mennä, kunhan ehtisin naurultani "antaa luvan". 

Voi tätä tietämättömyyden määrää. :D

Suurinosa Ibizalla esiintyjistä on keski-ikäisiä miehiä.

Vierailija
56/178 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi LOL. Menepä nyt kasvamaan siitä. :D

Sinusta Thaimaa = seksiturismi ja iso ihmiskauppa?

Sitähän se on. Lisäksi se eläinten riistäminen.

Nyt se pää pois peppusesta.

N47

Vierailija
57/178 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tahtoisi Ibizalle, niin ihmettelisin todella paljon. :D Yli viiskymppinen mies "poikien kanssa" Ibizalle. Saisi kyllä mennä, kunhan ehtisin naurultani "antaa luvan". 

Voi tätä tietämättömyyden määrää. :D

Suurinosa Ibizalla esiintyjistä on keski-ikäisiä miehiä.

Esiintymäänkö sinne mennään? En tosiaankaan tiennyt eikä ole se viisikymppinen puolisonikaan haikaillut keikkamatkaa Ibizalle. Mutta jos sellaista tulee ehdottamaan, niin mikäpä siinä sitten? Kai siitä maksetaan jotain?

Vierailija
58/178 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa aika kamalaa kun joillakin ei ole koskaan kivaa perheensä kanssa. Tällöin olisi parasta erota suosiolla jos se kiva on vaan muiden kanssa.

Kerro ihmeessä missä sanoin "ei ole koskaa kivaa perheensä kanssa".

Vierailija
59/178 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No pääsikö reissuun perheesi vai kaverit? Jos kaverit, niin pankit kaverit perheesi edelle. Miten yksinkertainen ihminen voi olla?

:D Jos käyn Prismassa ostoksilla ja illalla salilla kaverini kanssa niin panin kaverini perheeni edelle?

Vierailija
60/178 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurimmalla osalla ei ole rahaa niin ylenmäärin että sitä riittäisi kuin siihen yhteen lomaan koko perheelle kerran vuodessa, eikä sekään välttämättä Tamperetta kauemmas.