En enää ikinä mene treffeille vasemmistolaisen miehen kanssa
Mitäs tähän sanotte:
Kerran tutustuin Tinderissä nelikymppiseen DI mieheen, joka kertoi profiilissaan olevansa mukana politiikassa. Käytiin sitten treffeillä artesaanipizzeriassa. Siellä hän tarkensi, että hän on demari. Syötiin ravintolassa siis alkuruoka, pizza ja jäätelö ja limut juomaksi. Yhteensä se maksoi n. 30€/hlö. Siellä oli ala carte -tarjoilu, mutta silti piti mennä kassalle maksamaan. Noustiin samaan aikaan pöydästä ja mentiin yhdessä kassalle, mies minun edelläni. Tarjoilija kysyi mieheltä, että "maksetaanko nämä samasta vai erikseen?", jolloin mies kääntyi minuun päin ja kysyi minulta: "ajattelitko sä maksaa molemmat vai maksetaanko vain omat ruuat", johon minä vastasin, että maksetaan erikseen. Ja minä olen siis päivätyössä käyvä sairaanhoitaja , joten aika törkeää kysyä huomattavasti isotuloisempana, että haluaako se pienituloisempi tarjota. Jos mä olisin halunnut tarjota hänelle, niin mä olisin kyllä jo pöydässä sanonut, että mä käyn hoitamassa laskut.
Kommentit (20)
Mene nyt viimeinkin sille helvetin kallonkutistajalle. Teet palveluksen itsellesi ja meille muille.
2/5, ei DI mene sairaanhoitajan kanssa treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Miehiä ei kiinnosta naisen koulutus ja ammatti.
No mutta se ettet enää mene tuollaisille treffeille on oikeastaan win-win🤔
Riippuu miehestä. On niitä vasemmistolaisia jotka on anteliaita ja tarjoaa mielellään. Ei tuu heti ekana mieleen sdp/vas jos ei lounaita tarjota.
Kerran kävin myös treffeillä lounasravintolassa nelikymppisen miehen kanssa, josta myöhemmin paljastui, että hän on nyt ehdolla kunnallisvaaleissa Kokoomuksen ehdokkaana. Hän teki sellaista keskituloista työtä, ei mikään "erityisen" iso palkka, tiedän sen , sillä minun veli tekee ihan samaa työtä eri paikkakunnalla. Hän ei minulle tarjonnut sitä 14€ lounasta, vaikka oli minut kutsunut lounaalle. Toisaalta hän ei halunnut tavata minua uudelleen, niin se varmaan selittää sen, miksei hän ollut halukas tarjoamaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tämä juttu on totta.
Ap
Olen monta kertaa miehelle ruuat ravkntolassa tarjonnut. Ap, se ei ole tarjoamista, jos vain omat ruokasi maksat. Tosin miestrollihan sinä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet väärässä.
https://vaestotiede.wordpress.com/2015/03/03/lahes-puolella-suomalaispa…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä juttu on totta.
Ap
Mä ihmettelen, että miten sä jaksat esittää naista vauvapalstalla ja ajaa jotain agendaa, että naiset aina haluavat miehen maksavan treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Kerran kävin myös treffeillä lounasravintolassa nelikymppisen miehen kanssa, josta myöhemmin paljastui, että hän on nyt ehdolla kunnallisvaaleissa Kokoomuksen ehdokkaana. Hän teki sellaista keskituloista työtä, ei mikään "erityisen" iso palkka, tiedän sen , sillä minun veli tekee ihan samaa työtä eri paikkakunnalla. Hän ei minulle tarjonnut sitä 14€ lounasta, vaikka oli minut kutsunut lounaalle. Toisaalta hän ei halunnut tavata minua uudelleen, niin se varmaan selittää sen, miksei hän ollut halukas tarjoamaan.
Ap
Eli et voi enään tapailla myöskään kokoomuslaista. Onnea persujen kanssa.
Mun mies on vassari ja aina tarjonnut mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä muuten kiinnostaa :D Itse en voisi korkeasti koulutettuna ja hyvätuloisena edes kuvitella meneväni treffeille valkoroskaleimatun lähi-/sairaanhoitajan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Peräaukko on se tärkein aarre.
M55 Arkkitehti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Peräaukko on se tärkein aarre.
M55 Arkkitehti
Homo sinä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä juttu on totta.
Ap
Mä ihmettelen, että miten sä jaksat esittää naista vauvapalstalla ja ajaa jotain agendaa, että naiset aina haluavat miehen maksavan treffeillä.
Tällä kertaa mies ei sentään haukkunut Pancho Villaa vaan lähti suosiolla.😄
Joo, ei kannata mennä vasemmistolaisen miehen kanssa treffeille, koska nämä kärsivät heikosta itsetunnosta, eivätkä kestä omaa itseään, ja täten eivät kestä reaalimaailmaa, ja ovat ei-realisteja eli idealisteja.
Teknokraatit, joita DI:t tyypillisesti ovat, ovat kyllä perusoikeistolaista porukkaa enimmäkseen. On aika harvinaista tavata vassari-DI.
Hyvin harvoin tapaa DI:n, joka olisi idealisti.
Voin vaan kuvitella mitä treffit arhinmäen kanssa olisivat.
Ensin mentäisiin johonkin vegaanikuppilaan nakertamaan ulko- ja sisäpoliittisesti hyväksyttyä salaattiateriaa ja juotaisi vettä, koska kaikki muu olisi riistoa. Sen jälkeen jälkiruoaksi hammastik.. ai niin, sehän on puiden riistoa. Siis jälkiruoaksi viimesyksyisiä kuivattuja luumuja. Ja pavellakin oli lompakko jäänyt himaan, kai maksat?
SItten mentäisi illan aktiviteetteihin. Levitetään vasemmistopropagandatarroja jokaiseen kadunkulmaan, sähkökaappiin, valotolppaan ja mihin nyt sitten ikinä keksitäänkään ja näin saamme töhrittyä ympäristön mahdollisimman korrektiksi sanomaltaan.
Tämän jälkeen haastettaisiin riitaa amisteiniautoilijoiden kanssa ja opetettaisiin näille kunnioitusta aatetta kohtaan pistämällä turpaan moisia retkuja.
Sitten pave työntäisi käteen spraymaalin ja mentäisiin tekemään woke- ja palestiinaa ylistäviä graffiteja siltojen alle.
Lopuksi pave pummaisi pari euroa, jotta pääsisi himaan kun piti maksaa ne sakotkin siitä edellisestä töhrinnästä.
Tämmöstä.
Kokoomus se homopuolue onkin.