Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikähän siinä on että olen miehille täysin näkymätön?

Vierailija
22.06.2019 |

Tuli eilen lähdettyä baariin ensimmäistä kertaa 1,5 vuoteen ja ai vitsi miten hyvännäköisiä miehiä tuli vastaan. Mutta kuten aina, olin jälleen kerran täysin ilmaa miehille. Ei katseita, ei lähestymisyrityksiä, ei hymyjä, ei mitään. Mitä ihmettä teen väärin kun ei kukaan koskaan lähesty?

Kommentit (116)

Vierailija
61/116 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olin eilen yksin baarissa, eikä kukaan tullut juttelemaan. Ihmisiä oli tosin melko vähän ja suurin osa minua reilusti vanhempia. Etsin diskoa mutta ei sellaista tainnut olla auki juhannuksena koko kaupungissa.

Olen miettinyt tuota, että saatan kyllä olla jollain tapaa varatun näköinen. Välillä multa kysytään sitä ja sitten hämmästellään, kun olen vapaa, ja vielä enemmän jos kerron, etten ole koskaan seurustellutkaan. Luulen että siinä on syynä itsellä joku vastustus korvien välissä, ehkä pelkään alitajuisesti parisuhdetta, vaikka tietoinen mieli kyllä haluaisi rakastua. Mulla on tapana ihastua varattuihin tai jotenkin muuten saavuttamattomilta vaikuttaviin. Ja sitten kun muhun ihastutaan, olen vain ahdistunut enkä halua läheisyyttä tai viettää aikaa kyseisen ihmisen kanssa, koska itse en tunne mitään vetovoimaa häntä kohtaan.

En usko että kovin moni mies jättää kiinnostavaa naista lähestymättä siksi, että nainen on varatun näköinen - ellei sitten ole sormusta sormessa. Ne joilla on uskallusta yleensäkin lähestyä naisia, lähestyvät joka tapauksessa. Jos eivät suoraan kysy niin kiertämällä sitten. Kiertokysymykset ovat kyllä läpinäkyvyydessään joskus varsin koomisia :D

Nuo ihastumiset ja rakastumiset on vähän sellaisia ettei niihin voi tietoisesti kauheasti vaikuttaa. Minullekin on useampi oikeasti hyvä mies suoraan kertonut tunteistaan ja niin paljon kuin olisinkin halunnut itse ajatella miehestä samalla tavalla, en ole pystynyt. Pelkkä ajatus mistää kaveruutta kummemmasta on tuntunut ahdistavalta. Ja sit omat fiilikset kohdistuu tietysti sellaiseen, joka ei tunne minua kohtaan samoin.

Vierailija
62/116 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole viehättävä. Kyllä kaunis nainen katseita saa.

Samaa mieltä. Vähänkin edes rimaa hipova kääntää lahoavalihaisen 50 + miehen liskoaivoisen vesipään. Samoin nuoremmankin.

Siinäpä se. Oman ikäiset ja nuoremmat eivät minua vilkaisekkaan mutta sitten ne 50 v ja eläkeläiset kyllä katsovat ja ihan kääntyvät perään katsomaan kun kuljen ohi. En käsitä. Olen kuitenkin 30-v ja jos jotain, ikäistäni nuoremman näköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/116 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, ollapa komea. Taviksena ja lyhyehkönä (175cm) on tyydyttävä korkeintaan johonkin kehitysvammaiseen naiseen. Mieluummin sitten yksin elämä, jos en saa suhtkoht normaalia, terveydestään ja ulkonäöstään huolta pitävää lisääntymisikäistä naista.

M33

Vierailija
64/116 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, ollapa komea. Taviksena ja lyhyehkönä (175cm) on tyydyttävä korkeintaan johonkin kehitysvammaiseen naiseen. Mieluummin sitten yksin elämä, jos en saa suhtkoht normaalia, terveydestään ja ulkonäöstään huolta pitävää lisääntymisikäistä naista.

M33

Käykö kanssasi samanikäinen nainen?

Vierailija
65/116 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne kovinkaan kummoista myötätuntoa ap:tä kohtaan. Joudut kyllä nyt tekemään saman minkä 99% miehistä joutuu tekemään; aloitteen.

Vierailija
66/116 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M33

Käykö kanssasi samanikäinen nainen?

Tinderissä on kokeiltu myös ruuvata ikärajaa hitusen ylemmäksi. Eipä tuolta mätsejä juurikaan heru. Yksi turnoff on kyllä sairaalloinen ylipaino. Pienehkö ylipaino ei haittaisi, koska pääosin sellaiset naiset haluaa ne ylimääräisetkin pois. Sairaalloisen lihava sen sijaan on menetetty tapaus, jota ei oma terveys kiinnosta.

Itseasiassa suht useinkin tulee vastaan ihan nättejä oman ikäisiä. 

M33

Vierailija
67/116 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne kovinkaan kummoista myötätuntoa ap:tä kohtaan. Joudut kyllä nyt tekemään saman minkä 99% miehistä joutuu tekemään; aloitteen.

Mutta kun siinä on se ero, en ole mies!!!

Vierailija
68/116 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun siinä on se ero, en ole mies!!!

Mutta ainakin saat tietää, miltä tuntuu olla mies...

Vierailija
69/116 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy kylläkään baareissa mutta tule ihmeessä juttelemaan missä vain. En aktiivisesti etsi suhdetta mutta tietty kiinnostavat ihmiset on aina tervetulleita elämääni.

M40

Vierailija
70/116 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No käypäs vaikka vähän useemmin.

Vierailija
71/116 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M33

Näinpä, tavismiesten on vain haaveiltava siitä romantiikasta. Saati, että joku nainen osoittaisi itse aktiivisesti kiinnostusta sinua kohtaan. Itselläni on surinpiirtein kaikki speksit kunnossa 28-vuotiaaksi mieheksi ( asun Tampereella, työskentelen opettajana lukiossa ja olen pidetty oppilaiden keskuuudessa, n.22bmi eli täysin normaalipainoinen, harrastan esim.salilla käyntiä 3xviikossa, kuvittelen olevani sosiaalinen ja omistan laajahkon ystäväpiirin). Eli kaiken kaikkiaan keskiverto tai vähän parempi mies. Seuraavaksi tuleekin plot twist: Pituuteni on ainoastaan 168cm. Tämä jo yksinään on kuolemantuomio miehelle, eikä siinä enää mitkään kompensaatiot auta. Pisin ja ainoa tapailusuhteeni oli 3kk, mikä päättyi siihen, että nainen löysi paremmin ja vaihtoi yllättäen lennosta toiseen. Tätä lukuunottamatta kukaan suunnilleen oma ikäiseni ei ole osoittanut kiinnostusta, ainoastaan keski-ikäiset naiset käyneet käsiksi baarissa ja kehuneet söpöksi.

Vierailija
72/116 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just joo taas. Mulle ja monelle muulle naiselle käy aivan hyvin 175 tai 168cm mies. Itse olen 160. Ei mitään ongelmaa noiden mainittujen pituuksien kanssa.

Vierailija
73/116 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M33

Näinpä, tavismiesten on vain haaveiltava siitä romantiikasta. Saati, että joku nainen osoittaisi itse aktiivisesti kiinnostusta sinua kohtaan. Itselläni on surinpiirtein kaikki speksit kunnossa 28-vuotiaaksi mieheksi ( asun Tampereella, työskentelen opettajana lukiossa ja olen pidetty oppilaiden keskuuudessa, n.22bmi eli täysin normaalipainoinen, harrastan esim.salilla käyntiä 3xviikossa, kuvittelen olevani sosiaalinen ja omistan laajahkon ystäväpiirin). Eli kaiken kaikkiaan keskiverto tai vähän parempi mies. Seuraavaksi tuleekin plot twist: Pituuteni on ainoastaan 168cm. Tämä jo yksinään on kuolemantuomio miehelle, eikä siinä enää mitkään kompensaatiot auta. Pisin ja ainoa tapailusuhteeni oli 3kk, mikä päättyi siihen, että nainen löysi paremmin ja vaihtoi yllättäen lennosta toiseen. Tätä lukuunottamatta kukaan suunnilleen oma ikäiseni ei ole osoittanut kiinnostusta, ainoastaan keski-ikäiset naiset käyneet käsiksi baarissa ja kehuneet söpöksi.

Vaikea uskoa että esim 150 cm nainen ei sinua kelpuuttaisi. Olisit kuitenkin melkein 20 cm häntä pidempi. Itse 165 cm nainen ja en kyllä 168 cm miestä ottaisi. Edes panosuhteeseen. Kyllä miehen tulee olla ainakin sen 10 cm minua pidempi.

Vierailija
74/116 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M33

Tarvitset vain itseäsi lyhyemmän tai suht samanpituisen tapauksen. Kun on muuten paketti noin hyvin kasassa, mitään ongelmaa tuskin tulee olemaan. Kohtaanto-ongelmat on vain valitettavan yleisiä, mutta älä missään nimessä menetä toivoa.

Vierailija
75/116 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sentään et ole kalju mies. Kaljut jäävät aina yksin.

Vierailija
76/116 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sentään et ole kalju mies. Kaljut jäävät aina yksin.

En ole en, mutta yksin olen jäänyt minäkin. (ap siis)

Vierailija
77/116 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle vastaus kysymykseen: En yhtään tiedä, kun en tiedä millainen olet ulkonäöltäsi, eleiltäsi, käytökseltäsi. Millaista viestiä sinusta välittyy?

Kerron oman tarinani, joka ehkä auttaa hahmottamaan, mistä voisi olla kyse. Edullinen ulkomuoto on osa pakettia, mutta vain osa. Ja ulkomuotoonhan voi vaikuttaa paljon itsekin. Silti olen kokenut ruma ankanpoika -ilmiön nuoruudessani, vaikken tehnyt tietoisesti mitään. Ihan nuorena, kotiseudullani, en saanut minkäänlaista huomiota pojilta. Olin tosi ujo ja nörtti, en suin surminkaan olisi uskaltanut tehdä aloitetta, ja lisäksi minulla oli aika vanhanaikaiset käsitykset mm. sukupuolimoraalista (aioin mennä neitsyenä naimisiin jne....). Ympäristönvaihdos opiskelemaan lähtiessäni aiheutti jonkinlaisen kukkaan puhkeamisen, jota en osaa selittää. Ehkä nautin niin paljon uudesta ympäristöstä, että se ilo ja energia välittyi ympäristöön. Edelleenkään en tehnyt ulkonäköni eteen yhtään mitään, mutta yhtäkkiä aloin saada innokkaita ihailijoita ja paljon kehuja "kauneudestani", jota en tiennyt olleen olemassakaan. Nuoruus on kieltämättä naiselle yksi tärkeä valttikortti, niin epäreilua kuin se onkin, mutta tosiaankin paras ns. kukoistuskauteni oli ikävuosina 20-25, kunnes palasin opiskelemasta.. ja sittemmin vakiinnuin nyksän kanssa.

Jälkeen päin ajatellen, ne kotiseudun pojat taisivat pitää minua vain harmaana nörttinä ja ehkä ylpeänä tai jopa lesbona, koska liikuin aina vain tyttökavereideni kanssa ja lisäksi minulla oli pari "miehekästä" harrastusta. Uusissa ympyröissä tätä rasitetta ei ollut. ...No, jotta ympyrä olisi täydellinen, niin nyt olen jo viidenkympin paremmalla puolella ja saan olla ihan rauhassa taas. En tosin liiku missään ns. baanalla, joten mistäpä sen tietää josko joku pappa vielä kiinnostuisikin... mutta koska itse en ole haku päällä, niin sekin varmasti välittyy ilmeistäni ja kehonkielestäni ainakin fiksuimmille.

Vierailija
78/116 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M33

Jaksan kyllä aina ihmetellä miten tuo pituus on niin iso juttu. Olen 168 cm nainen ja hyvin kelpaisi sinun pituinen mies. Suunnilleen itseni pituinen olisi jopa ihanne.

Vierailija
79/116 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M33

Sen verran lisäystä, että itse olen kyllä isokokoisempi fyysisesti. Painoa 89, vyötärö 88, pituutta 175cm. Lihasmassaa on siis jonkinverran ja leveät hartiat. Ehkä yksi ongelma, etten hirveästi alkoholista piittaa. 

Muutamia katseita on tullut, sellaisia siis, joista ei jää epäselväksi tarkoitusperät. 

M33

Vierailija
80/116 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

>istuu pöydässä paikallaan juoman kanssa

>valittaa kun miehet eivät lähesty

99% kerroista kun kysyt naiselta että saisiko tähän istua niin vastaus on negatiivinen tai saat jonkin selityksen.

Ei miehenä kiinnosta lähestyä pöydässä istuvaa naista kun oletusarvoisesti hän ei ole kiinnostunut.

En myöskään halua häiritä turhaa. Mene AP itse puhumaan ihmisille.

Mihin baarissa siis kannattaisi asettua jos haluaisi että miehille on mahdollisimman helppo lähestyä naista?

Kontalleen lattialle ilman housuja lappu selässä "saa panna".

En tiedä saiko tälle nauraa, mutta ainakin itseäni tämä heitto nauratti pirusti. Olihan tämä ironiaa, olihan... : )