Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on piirteet, jotka jostain syystä ärsyttävät naisia. En voi vaan sille mitään, että näytän tältä.🙄

Vierailija
01.05.2026 |

Eli olen siis aika pienikokoinen ja siro. Kuitenkin löytyy kunnon rinnat ja pepa. Kasvoiltani olen sellainen söpön seksikäs, kuulema nukkemainen. Ei ole täytteitä yms. Olen 36v, mutta näytän kuulema parikymppiseltä, aina saa näyttää paperit.  Miehet on aina tykänneet ulkonäöstäni, mutta naiset jostain syystä eivät pidä minusta. Olen kuitenkin kiva ja mukava kaikille. En tiedä, pitäisikö väkisin jotenkin muuttaa itseään, ja ehkä ulkonäköä, että löytyisi kavereitakin. Ei sitä pelkästään miesten seurassa haluaisi olla. Ei kai ulkonäköni voi olla syynä?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutu lihavaksi, niin mammat hyväksyy.

Vierailija
2/29 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä yleistä kaikkia naisia tuollaiseksi. Itse en ainakaan ketään syrji tai hauku ulkonäön perusteella. Sussa tympii tällä hetkellä se, että kuvittelet kaikkien naisten ärsyyntyvän suhun sun ulkonäön vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se AP haittaa että mies on tuon näköinen.

Pidät vain huolen että et tee rikoksia ja joudu vankilaan.

Vientiä vosi olla enemmän kuin haluaisitkaan.

Vierailija
4/29 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskapuhetta. 

Vierailija
5/29 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa taas.

Vierailija
6/29 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla ap:n vittumainen luonne miksi muut naiset karttavat. Itse kuvittelee olevansa asiallinen yms. 

Vierailija
7/29 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä ei ole ulkonäkö, vaan jokin muu asia. Sinun on ehkä vaikea lukea vuorovaikutusta tai olet hyvin epävarma ja jännität paljon. Silloin voi olla, että muut vierastavat. Tunsin nuoruudessa naisen, joka oli ihan mukava, mutta valtavan epävarma mikä sai hänet hihittämään hermostuneesti joka käänteessä ja hän pyrki peesailemaan kaikkia. Sen takia tuli itsekin vältelleeksi häntä, kun tuli itsellekin kiusaantunut olo. 

Vierailija
8/29 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eheihuora sinä olet.

Vierailija
9/29 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon perusteella luulin että kyseessä on pääministerimme, mutta kun luin tekstin, niin aloittaja onkin itse nainen.

Vierailija
10/29 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syynä ei ole ulkonäkö, vaan jokin muu asia. Sinun on ehkä vaikea lukea vuorovaikutusta tai olet hyvin epävarma ja jännität paljon. Silloin voi olla, että muut vierastavat. Tunsin nuoruudessa naisen, joka oli ihan mukava, mutta valtavan epävarma mikä sai hänet hihittämään hermostuneesti joka käänteessä ja hän pyrki peesailemaan kaikkia. Sen takia tuli itsekin vältelleeksi häntä, kun tuli itsellekin kiusaantunut olo. 

Näinhän se varmaan on. Ja siitä huolimatta ujoille ja epävarmoille väitetään, että "ei sinun jännitystäsi huomaa muut kuin sinä itse" ja "siitä pääsee kun vaan menee rohkeasti muiden joukkoon ja alkaa puhua".

Huijausta!

Vierailija
11/29 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, Veijo.

Vierailija
12/29 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko tätä. Sori nyt vaan.

Vierailija
13/29 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että peba sanaa käyttäisi moni itsestään. Kuvailet jotain toista? 

Mutta tosiaan, ei ihmiset yleensä ärsyynny kenestäkään elleivät  tunne henkilöä jotenkin. Ihmettelelen aina näitä: Ihmiset sitä ja tätä,

eikä kerrota minkälaisia tilanteita ovat ja mistä ihmisistä on kyse. 

Jos itsellesi täysin tuntemattomat  ihmiset ovat ärsyyntyneenä sinuun on yleensä taustalla esim. tahallinen mustamaalaus kampanja, gang stalking tai jotain muuta sairasta?

Tosiaan täytyy olla sitten jotain huhuiluja toisilta ihmisiltä, jos täysin vierailla on mielipide sinusta tai tietävät jotain sinusta? Ja tuntevatko nämä huhuilijat edes sinua hyvin? 

Vai onko kyse nyt ihmisistä joiden kanssa olet tekemisissä usein tai jutellut heidän kanssa usein? 

Näin netin aikana voidaan levitellä somrssa vaikka mitä valheellista ja virheellistä tietoa jostain ihmisistä, joten olisin huolissani jos olisi tilanne, että itselleni vierailla ihmisillä olisi jotain mielipiteitä itsestäni? 

Ei ole  normaalia, että suuri joukko tuntemattomia olisi jotenkin kiinnostunut jonkun henkilön asioista ja muododtaisi mielipiteitä hänestä? 

No, jos tällaista on, voivat varmaan nämä sinulle vieraat ihmiset kertoa itse miksi ärsyyntyvät jos näin on?  Mistä tiedät että ovat?

Toisaalta  uskon että tuollaistakin voi olla,  nimittäin itselleni on eräs kerran sanonut että x sanoi että ihmiset ajattelee, että olen kummallinen, ärsyttävä tms. Kysyin että ketä hän mahtaa tarkoittaa, ketä on kaikki, kun ei meillä ole ketään yhteisiä tuttavia, enkä muutenkaan tunne kunnolla  hlö x:sää enkä paljon ketään muitakaan kun omia perheenjäseniäni.  Ei vastannut sitten mitään tuohon. Kyllä nuo ovat huvittavia tilanteita. 

Vierailija
14/29 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävystyminen onnistuu vastaavanlaisten naisten kanssa. Onnea etsimisessä.

Voi olla helpompi vaan ne miehet sitten ystäviksi.

Vierailija
15/29 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmetty pick me girl 

Vierailija
16/29 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pick me! Pick me!

Vierailija
17/29 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä olisit kaikille "kiva" ja "mukava" niin ei sun ulkonäöllä olisi kenellekkään väliä. mutta tämä sun tekstisi jo kertoo päinvastaista. voi kuinka erinomainen, kaunis ja seksikäs olenkaan. kaikkien miesten mieleen ja näytän puoltanuoremmalta kuin olen. ja tukehdut omaan erinomaisuuteesi ja kuvittelet että toisia naisia ärsyttää sun ulkonäkösi?...vai olisiko kuitenkin joku muu mikä sussa ärsyttää? ja vaikka sama ärsyttäisi miehiäkin sinussa niin tuskin toisivat julki kun tahtovat pukille.... siinä sulle mietittävää

Vierailija
18/29 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä vappuvedätys.

Vierailija
19/29 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että peba sanaa käyttäisi moni itsestään. Kuvailet jotain toista? 

Mutta tosiaan, ei ihmiset yleensä ärsyynny kenestäkään elleivät  tunne henkilöä jotenkin. Ihmettelelen aina näitä: Ihmiset sitä ja tätä,

eikä kerrota minkälaisia tilanteita ovat ja mistä ihmisistä on kyse. 

Jos itsellesi täysin tuntemattomat  ihmiset ovat ärsyyntyneenä sinuun on yleensä taustalla esim. tahallinen mustamaalaus kampanja, gang stalking tai jotain muuta sairasta?

Tosiaan täytyy olla sitten jotain huhuiluja toisilta ihmisiltä, jos täysin vierailla on mielipide sinusta tai tietävät jotain sinusta? Ja tuntevatko nämä huhuilijat edes sinua hyvin? 

Vai onko kyse nyt ihmisistä joiden kanssa olet tekemisissä usein tai jutellut heidän kanssa usein? 

Näin netin aikana voidaan levitellä somrssa vaikka mitä valheellista ja virheellistä tietoa jostain ihmisistä, joten olisin huolissani jos olisi tilanne, että itselleni vierailla ihmisillä olisi jotain mielipiteitä itsestäni? 

Ei ole  normaalia, että suuri joukko tuntemattomia olisi jotenkin kiinnostunut jonkun henkilön asioista ja muododtaisi mielipiteitä hänestä? 

No, jos tällaista on, voivat varmaan nämä sinulle vieraat ihmiset kertoa itse miksi ärsyyntyvät jos näin on?  Mistä tiedät että ovat?

Toisaalta  uskon että tuollaistakin voi olla,  nimittäin itselleni on eräs kerran sanonut että x sanoi että ihmiset ajattelee, että olen kummallinen, ärsyttävä tms. Kysyin että ketä hän mahtaa tarkoittaa, ketä on kaikki, kun ei meillä ole ketään yhteisiä tuttavia, enkä muutenkaan tunne kunnolla  hlö x:sää enkä paljon ketään muitakaan kun omia perheenjäseniäni.  Ei vastannut sitten mitään tuohon. Kyllä nuo ovat huvittavia tilanteita. 

Oletko somessa tai jotain vai mistä ihmiset tietää kuka olet tai ätsyyntyvät susta? Itse en ole ollut somessa edes, mutta ihmeellisesti kuulin tuon kommentin, että joku sanoi että  kaikki ajattelee jotain kummallista  ja muutakin kummallista toimintaa huomannut vähän kun gang stalking? No ihan sama. Olisi vaan kiva tietää, mitä kerrottu ja miksi seurattu ja maalitettu vuosikausia kaupoissa ja kaduilla. Hilpeää! Ärsyttää vaan kun ei tiedä mikä on syy. Jollainhan syyllä sitä lähdetään liikenteeseen. Sen tiedän rttä oikeat syyt gang sgalkingiin ei ole ne mitä on kerrottu, nimittäin monet eivät tiedä törkeistä rikoksista ja valheista minkä kohteiksi olen joutunut, mutta kiinnostaisi hirveästi tietää, miten se toimii? Maalittakaq ja seuratkaa tätä koska.........ja mitä on syynä ?

Netin kautta jaetaan sijainti?

Melko laitonta ja hullua! 

Vierailija
20/29 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä yleistä kaikkia naisia tuollaiseksi. Itse en ainakaan ketään syrji tai hauku ulkonäön perusteella. Sussa tympii tällä hetkellä se, että kuvittelet kaikkien naisten ärsyyntyvän suhun sun ulkonäön vuoksi.

Hän ei ole tavannut sinua vaan jonkun muun. Älä yleistä että kaikki olisivat tavanneet sinut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi