Mikähän siinä on että olen miehille täysin näkymätön?
Tuli eilen lähdettyä baariin ensimmäistä kertaa 1,5 vuoteen ja ai vitsi miten hyvännäköisiä miehiä tuli vastaan. Mutta kuten aina, olin jälleen kerran täysin ilmaa miehille. Ei katseita, ei lähestymisyrityksiä, ei hymyjä, ei mitään. Mitä ihmettä teen väärin kun ei kukaan koskaan lähesty?
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painoindeksi 30+ ja tylsä pukeutuminen?
Painoindeksi 22, pukeutuminen kieltämättä tylsää kun vertaa suurimpaan osaan baarin muista naisista (=tissitoppia ja minihametta). Itsellä baarissa joku juhlavampi t-paita ja tiukat mustat farkut.
Jos vieressä on tissitoppia ja minaria niin miksi arvelet että joku t-paita ja farkut toimisi sinulla aivan yhtä hyvin?
Sitä kontaktia otetaan sellaiseen mikä näyttää hyvältä kun ei olla telepaatteja että tietäisi mitään kenenkään pään sisustasta etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
>istuu pöydässä paikallaan juoman kanssa
>valittaa kun miehet eivät lähesty99% kerroista kun kysyt naiselta että saisiko tähän istua niin vastaus on negatiivinen tai saat jonkin selityksen.
Ei miehenä kiinnosta lähestyä pöydässä istuvaa naista kun oletusarvoisesti hän ei ole kiinnostunut.
En myöskään halua häiritä turhaa. Mene AP itse puhumaan ihmisille.
Mihin baarissa siis kannattaisi asettua jos haluaisi että miehille on mahdollisimman helppo lähestyä naista?
Kontalleen lattialle ilman housuja lappu selässä "saa panna".
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät enää uskalla lähestyä naisia, kun toisaalta #metoo ja toisaalta kokemus siitä, että naisille kelpaa vain "pankkiirilääkäri".
Eli jos haluat saada miehen, niin tee itse ne aloitteet.
No pelkkä pankkiirilääkäri yksistään ei riitä kenellekään naiselle. Sen päälle on oltava "sleek n tears" mallien kaltainen ulkonäkö ja vartalo vieläpä. Googleta ihan huviksesi: "sleek n tears" ja näe millainen miehen pitää olla nykypäivänä.
Tervetuloa kolmannelle vuosituhannelle missä nainen voi ihan itsekin olla aktiivinen siellä baarissa.
Aina kun teen aloitteen jollekin naiselle baarissa niin siinä on sitte muutaman sekunnin päästä hänen poikaystävänsä jota ei muuten ole näkynyt koko baarissa :D . No sanon vain, että sinulla on hyvä maku ja häivyn tilaamaan kaljaa.
ps. onneksi olen isokokoinen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miesten pitäisi tehdä aloite?
Ja jännä että huomasit vain ne komeimmat miehet. Oletko varma ettet töninyt "hyypiöitä" pois kun hamuilit sitä investointipankkiiria?
Komeat=investointipankkiireita? Vähemmän komeat eivät voi olla investointipankkiireita? En edes usko että mitkään pankkiirit käyvät nuorisobaareissa. Ihan pöydässä tuli istuttua ja katseltua ohi käveleviä miehiä.
Istuit pöydässä kavereiden kanssa?
Sorry mutta te naiset teette kovasti juuri töitä sen eteen ettei silloin häiritä kun ollaan kavereiden kanssa radalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painoindeksi 22, pukeutuminen kieltämättä tylsää kun vertaa suurimpaan osaan baarin muista naisista (=tissitoppia ja minihametta). Itsellä baarissa joku juhlavampi t-paita ja tiukat mustat farkut.
Jos vieressä on tissitoppia ja minaria niin miksi arvelet että joku t-paita ja farkut toimisi sinulla aivan yhtä hyvin?
Sitä kontaktia otetaan sellaiseen mikä näyttää hyvältä kun ei olla telepaatteja että tietäisi mitään kenenkään pään sisustasta etukäteen.
Oma pukeutumiseni kun baarissa vielä kävin oli tyypillisesti samaa tyyliä kuin ap:lla: tiukat mustat farkut + joku näyttävämpi toppi. Ja topin päällä vielä bleiseri. Pikkasen erilaista verrattuna basic baaripukeutumiseen. En itse lähestynyt miehiä, muttei kertaakaan tullut tilannetta että olisin joutunut yksin olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma pukeutumiseni kun baarissa vielä kävin oli tyypillisesti samaa tyyliä kuin ap:lla: tiukat mustat farkut + joku näyttävämpi toppi. Ja topin päällä vielä bleiseri. Pikkasen erilaista verrattuna basic baaripukeutumiseen. En itse lähestynyt miehiä, muttei kertaakaan tullut tilannetta että olisin joutunut yksin olla.
Humblebrag
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
>valittaa kun miehet eivät lähesty99% kerroista kun kysyt naiselta että saisiko tähän istua niin vastaus on negatiivinen tai saat jonkin selityksen.
Ei miehenä kiinnosta lähestyä pöydässä istuvaa naista kun oletusarvoisesti hän ei ole kiinnostunut.
Mihin baarissa siis kannattaisi asettua jos haluaisi että miehille on mahdollisimman helppo lähestyä naista?
Mihin tahansa muualle kuin pöytään. Itse olen jutellut spontaanisti ohimennen sopivasti paikalla seisoskeleville daameille kymmeniä kertoja ja usein siitä lähtee jotain kehittymään. Kerran sain puhelinnumeron jo yökerhon jonossa. Pöytään en ole mennyt varmaan koskaan juttelemaan, vaikuttaa jotenkin viralliselta.
Vierailija kirjoitti:
Se on suurimmaksi osaksi omasta asenteesta kiinni.
Nuorempana kuljin naama mutrulla ja aina silloin tällöin joku pokaili. Nyt vähän vanhempana olen oppinut hyväksymään itseni, kääntänyt suuta ylöspäin ja ollut avoimella mielellä liikenteessä. Pokailijoita riittää baareissa ja myös normielämässä; kaduilla, kaupoissa, töissäkin.
En varmasti ole vanhentuessa ainakaan kaunistunut mutta asenteeni on muuttunut. Uskon että siinä on syy.
Tämä ei todellakaan aina pidä paikkaansa. Olen kaveriporukassamme ulospäinsuuntautunein, hymyilen paljon enkä pelkää ottaa kontaktia. Minusta ei kiinnostu kukaan. Sen sijaan vientiä riittää kavereistamme sillä joka on aina naama väärinpäin. Hän saattaa seistä koko illan happaman näköisenä, ei tanssi, ei huomio ketään. Miehet tappelevat päästäkseen hänen juttusilleen. Syy? Tämä kaveri on lähes alipainoinen, mutta hänellä on iso perse. Siinä se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Humblebrag
Ei, vaan esimerkki siitä, ettei pukeutuminen välttämättä vaikuta.
En tiedä muuta kuin sen, etten itse huomioi ketään naista, koska olen kurkkuani myöten täynnä kaikkien, aivan kaikkien naisten asennetta, jonka mukaan nainen on se palkinto mitä miehen pitäisi jahdata.
Check your priviledge white woman!
Miten kehtaa edes olettaa, että sulle tehtäis aloitteita. Olisit vain tyytyväinen että sua ei häiritä, kun oot nauttimassa baaritunnelmasta. Mua ärsyttää aina ku joutuu lähes potkimaan ukkoja pois, kun oon viettämässä iltaa kavereiden kanssa.
Iloinen asenne :) ennen olin varsin hyvännäköinen ja iskijöitä riitti. Nyt oon lihonu ja mammottunut lasten myötä, mutta silti en saa baarissa olla rauhassa. En ajattele niinkään, että ulkonäöllä saisin enää huomiota vaan iloisella luonteella eli hymyä huuleen :)
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät enää uskalla lähestyä naisia, kun toisaalta #metoo ja toisaalta kokemus siitä, että naisille kelpaa vain "pankkiirilääkäri".
Eli jos haluat saada miehen, niin tee itse ne aloitteet.
No osittain oikein. Minä kun pääsin sinkkumarkkinoille pitkän liiton jälkeen, niin ei puhettakaan että olisin lähestynyt naisia baarissa livenä. Nettideitit on oikea tapa, siellä kumpikin on etsimässä kumppania ja ei pelkoa mistään häirinnästä, molemmat tietää mitä hakee. Nyt kolmas vuosi seurustelua älyttömän upean naisen kanssa. M43
Itsekin olin eilen yksin baarissa, eikä kukaan tullut juttelemaan. Ihmisiä oli tosin melko vähän ja suurin osa minua reilusti vanhempia. Etsin diskoa mutta ei sellaista tainnut olla auki juhannuksena koko kaupungissa.
Olen miettinyt tuota, että saatan kyllä olla jollain tapaa varatun näköinen. Välillä multa kysytään sitä ja sitten hämmästellään, kun olen vapaa, ja vielä enemmän jos kerron, etten ole koskaan seurustellutkaan. Luulen että siinä on syynä itsellä joku vastustus korvien välissä, ehkä pelkään alitajuisesti parisuhdetta, vaikka tietoinen mieli kyllä haluaisi rakastua. Mulla on tapana ihastua varattuihin tai jotenkin muuten saavuttamattomilta vaikuttaviin. Ja sitten kun muhun ihastutaan, olen vain ahdistunut enkä halua läheisyyttä tai viettää aikaa kyseisen ihmisen kanssa, koska itse en tunne mitään vetovoimaa häntä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä muuta kuin sen, etten itse huomioi ketään naista, koska olen kurkkuani myöten täynnä kaikkien, aivan kaikkien naisten asennetta, jonka mukaan nainen on se palkinto mitä miehen pitäisi jahdata.
Minäkään en enää lähesty yhtään miestä, sillä olen kurkkuani myöten täynnä miesten asennetta, että itse lähestyvä nainen on helppo, ja häntä voi käyttää hetken seksiin ennen kuin mies löytää oikeasti kiinnostavan naisen, jota sitten lähestyy (kun kerta on kiinnostunut). Voi esittää mukavaa kunnes sitten yhtenä päivänä katoaa. Kiitti mulle riitti.
(Älkääkä tulko selittämään paskaa "mitäs lähestyt vääriä miehiä". Vuosikymmenen aikana lähestyin tyyppejä aivan laidasta laitaan, todella erilaisia ulkonäköjä ja persoonallisuuksia. Sama lopputulos nörtiltä, tavismieheltä, suositulta, suomalaiselta, ulkomaalaiselta jne)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kontalleen lattialle ilman housuja lappu selässä "saa panna".
Ei kiitos en tarvitse kolikoita.
Olet liian hyvätasoinen teiniräkälöihin.
Toki miehet jahtaa sitä bimbointa nuorinta ja helpointa alkuun.
En viitsisi vaivata päätäni jos miesten taso on tuo.
Nykyään ihmiset on liian itsekeskeisiä muuta kuin tuijottaakseen itseään ja mikä on omalle egolle parasta.
Myös joissain paikoissa miehet on valmiiksi niin "sisäsiittoista" porukkaa että asenneongelma on jo kaukaa edim.helsinkiläistä kohtaan.