Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla möllötyspäiviä?

Vierailija
01.05.2026 |

Onko muilla sellaisia möllötyspäiviä, että mikään ei huvita tai kiinnosta. Mulla on tänään sellainen ja  tuntuu olevan nyt kerran viikossa viikonloppuna. Löhöän kotona enkä saa lähdettyä edes ulos vaan tuijotan telkkaria ja ryven itsesäälissä. Sit maanantaina pursuan energiaa ja ihmettelen miksi taas tuhlasin sunnuntain möllötykseen. Ärsyttävää.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on. Yleensä joka sunnuntai. Eikä se ole mitenkään negatiivista möllötystä, etteikö mikään kiinnostaisi. Sen sijaan minua kiinnostaa se möllötys ja on hyvä tunne kun voin tehdä mitö haluan.

Vierailija
2/14 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Tarvitsen niitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompi

Vierailija
4/14 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möllötän ja telkkaria töllötän 

Vierailija
5/14 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on. Yleensä joka sunnuntai. Eikä se ole mitenkään negatiivista möllötystä, etteikö mikään kiinnostaisi. Sen sijaan minua kiinnostaa se möllötys ja on hyvä tunne kun voin tehdä mitö haluan.

Mulla se on negatiivista kun arkena suunnittelen tekeväni kivoja juttuja sit vapaapäivänä ja kun se koittaa en tee mitään.

Vierailija
6/14 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möllötän ja köllötän.

Vierailija
7/14 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä suhtautua möllötyspäiviin eri tavalla! Selkeästi tarvitset niitä, mikset siis viettäisi niitä hyvällä mielellä. Ihminen tarvitsee joskus lepoa ja rauhaa, vaikka kuinka olisi kivoja juttuja tarjolla. 

Vierailija
8/14 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla se on negatiivista kun arkena suunnittelen tekeväni kivoja juttuja sit vapaapäivänä ja kun se koittaa en tee mitään.

Voipi olla että sun kroppa yrittää vaan sanoa sillä möllöttämis taipumuksella jotain. Ota vähän rennommin vapaapäivinä?

Vierailija
9/14 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/14 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritä suhtautua möllötyspäiviin eri tavalla! Selkeästi tarvitset niitä, mikset siis viettäisi niitä hyvällä mielellä. Ihminen tarvitsee joskus lepoa ja rauhaa, vaikka kuinka olisi kivoja juttuja tarjolla. 

No kun ei tuu hyvä mieli ja kroppa menee jumiin liiasta köllötyksestä.

-AP-

Vierailija
11/14 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritän möllötyksen välissä tehdä aina jonkun pienen siivousjutun jonka jälkeen taas möllötän. Sitten tunnen että sain kuitenkin jotain aikaiseksi. 

Vierailija
12/14 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun ei tuu hyvä mieli ja kroppa menee jumiin liiasta köllötyksestä.

-AP-

Möllötä vähemmän aikaa, lähde ulos.

Ihana ilma!

Vierailija
13/14 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤭 Kiitos!
-AP-

Vierailija
14/14 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tällöin saa pitää köllöttelypäivän jos vaan oma elämä antaa sen pitää. Kolmea putkeen ei kannata pitää. Kaks menee viel.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi