Onko muilla möllötyspäiviä?
Onko muilla sellaisia möllötyspäiviä, että mikään ei huvita tai kiinnosta. Mulla on tänään sellainen ja tuntuu olevan nyt kerran viikossa viikonloppuna. Löhöän kotona enkä saa lähdettyä edes ulos vaan tuijotan telkkaria ja ryven itsesäälissä. Sit maanantaina pursuan energiaa ja ihmettelen miksi taas tuhlasin sunnuntain möllötykseen. Ärsyttävää.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on. Yleensä joka sunnuntai. Eikä se ole mitenkään negatiivista möllötystä, etteikö mikään kiinnostaisi. Sen sijaan minua kiinnostaa se möllötys ja on hyvä tunne kun voin tehdä mitö haluan.
Mulla se on negatiivista kun arkena suunnittelen tekeväni kivoja juttuja sit vapaapäivänä ja kun se koittaa en tee mitään.
Yritä suhtautua möllötyspäiviin eri tavalla! Selkeästi tarvitset niitä, mikset siis viettäisi niitä hyvällä mielellä. Ihminen tarvitsee joskus lepoa ja rauhaa, vaikka kuinka olisi kivoja juttuja tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on. Yleensä joka sunnuntai. Eikä se ole mitenkään negatiivista möllötystä, etteikö mikään kiinnostaisi. Sen sijaan minua kiinnostaa se möllötys ja on hyvä tunne kun voin tehdä mitö haluan.
Mulla se on negatiivista kun arkena suunnittelen tekeväni kivoja juttuja sit vapaapäivänä ja kun se koittaa en tee mitään.
Voipi olla että sun kroppa yrittää vaan sanoa sillä möllöttämis taipumuksella jotain. Ota vähän rennommin vapaapäivinä?
Vierailija kirjoitti:
Yritä suhtautua möllötyspäiviin eri tavalla! Selkeästi tarvitset niitä, mikset siis viettäisi niitä hyvällä mielellä. Ihminen tarvitsee joskus lepoa ja rauhaa, vaikka kuinka olisi kivoja juttuja tarjolla.
No kun ei tuu hyvä mieli ja kroppa menee jumiin liiasta köllötyksestä.
-AP-
Mä yritän möllötyksen välissä tehdä aina jonkun pienen siivousjutun jonka jälkeen taas möllötän. Sitten tunnen että sain kuitenkin jotain aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun ei tuu hyvä mieli ja kroppa menee jumiin liiasta köllötyksestä.
-AP-
Möllötä vähemmän aikaa, lähde ulos.
Ihana ilma!
Vierailija kirjoitti:
🤭 Kiitos!
-AP-
Silloin tällöin saa pitää köllöttelypäivän jos vaan oma elämä antaa sen pitää. Kolmea putkeen ei kannata pitää. Kaks menee viel.