Voiko jotenkin ohittaa joulun?
Silleen, ettei huomais ollenkaan, että on joulu? Nukkumista joulun yli harkitsen mutta en mä varmaan niin kauan pysty putkeen nukkumaan.
Kommentit (13)
Mä meen nyt töihin niin huominen menee nukkuessa, koita kans kattoa vaikka jotain sarjaa seittemään asti niin yhan hyvin saa ainakin aaton yli nukuttua.
Noin se mulla on enimmäkseen mennyt reilusti yli 10 vuotta. Huomaan joulun ruuhkista, kun käyn kaupassa ennen joulua. Joulupyhinä joulu ei näy mitenkään omassa arjessa. Sattuu olemaan pimein vuoden aika ja se vaikuttaa kyllä. Minulle on melko sama, onko joulua vai ei, mutta onhan joulupyhät sallittuja lepopäiviä kaikille.
Kalsarit ainakin jos ei känni kiinnosta, kattelet jotain sarjaa tai dokkareita. Jonkin asian opiskelu ainakin pitäisi viedä ajatukset pois joulusta, vaikka niitä dokkareita katsomalla tai youtubesta videoita.
Joulu menee ohi kuten muutkin ajat ja päivät: tik tak tik tak, sekunti kerrallaan. Ei siihen sen erikoisempia konsteja tarvitse, kunhan ei takerru koko sanaan ja ajatukseen.
Huomenna on ihan tavallinen sunnuntai. En ymmärrä miksi ihmiset sekoo sunnuntaista.
Voi. Älä osallistu, mieti tai keskustele asiasta?
Olen joka joulu vetänyt kännit niin ei muista jälkeenpäin.
Katkeruus. Se on päällimmäinen tunne.
Jos on kotona ja katsoo suoratoistopalvelusta sarjoja ja leffoja ja tilaa vaikka pizzaa, niin eihän koko joulua edes huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Niinkun miks ja minkä takia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkun miks ja minkä takia?
En saa olla perheeni kanssa.
Kova putki päälle, niin ei siitä paljon ainakaan muista.
Pistät silmät kiinni ja heräät keskiviikkona.