Miten mies "vie jalat alta" naiselta? Mikä asia miehessä, tai mitä hän teki, joka vei sinun jalat alta?
Usein tämä lienee selittämätön asia.
Moni ei välttämättä taida edes tietää. Se vain on se jokin, ehkä jopa ihan pelkkä tuoksu.
Vai?
Kommentit (232)
Minulla se oli miehen ihastunut katse, nauravat silmät ihanine naururyppyineen ja hymy. Olin hetkessä myyty.
Se, että yhdessä oleminen on hauskaa, helppoa ja juttelu sujuu kuin itsestään ja on seksuaalista jännitettä. Ei se mitään erityisiä tekoja vaadi vaan oikeanlaista olemusta.
Suuteli. Täydellistä ja taianomaista.
Katse. Saa vielä näin 15 yhteisen vuodenkin jälkeen ns. jalat veteliksi.
Oli oma ittensä ja rehellinen. En vaatinut mitään muuta kun on se mikä sanoo olevansa.. Oli se.
Aiemmista viesteistä jäi mainitsematta kuitenkin ne olennaisimmat eli mies oli noin 185 cm pitkä, komea, tummatukkainen, jykeväleukainen ja lihaksikas. Naisten mielestä tämä tietysti oli vain sattumaa.
Sai minut tuntemaan itseni spesiaaliksi, tärkeäksi.
Asenteella, sillä mitä ja miten asioita käsittelee ja mitä suustaan päästää. Miten käyttäytyy ongelma/ristiriitatilanteissa. Rauhallinen, keskusteleva, pohdiskeleva, huumorintajuinen ja paineensietokykyinen, sellaisen katseista ja hymystä alkaa kummasti polvet vetelöityä.
Lämmin kiinnostunut katse. Kuljin ohi ja hän jäi kiinni peffan tsekkaamisesta. Se hymy kun hän huomasi minun huomanneen. Muutamaa viikkoa myöhemmin tavattiin oikeasti niin, että juteltiin. Juttu kulki niinkuin oltaisiin vanhat tutut. Mieletön keskinäinen vetovoima. Vietettiin keväällä 30. hääpäivää edelleen yhtä onnellisina.
Ihan vaan perustekniikalla karateharkoissa.
Multa on jalat vieneet alta lämminsydämiset miehet, jotka ovat kohdelleet hyvin. Huumaannun sellaisesta kasvettuani kylmien sadistien keskellä.
Taisi ulisija tehdä aloituksen päästäkseen taas vaan kertomaan kaikille miten ihailee pitkiä tummia miehiä. Me tiedetään jo.
Vierailija kirjoitti:
Aiemmista viesteistä jäi mainitsematta kuitenkin ne olennaisimmat eli mies oli noin 185 cm pitkä, komea, tummatukkainen, jykeväleukainen ja lihaksikas. Naisten mielestä tämä tietysti oli vain sattumaa.
Minun mieheni on 173cm eli mieheksi aika lyhyt, vaaleatukkainen ja suht hintelä. Sellainen hieman nörttityyppinen, jota yleisesti ei pidetä komeana ja miehekkäänä miehenä. Minulle hän on kuitenkin mies, jonka kanssa opin ymmärtämään, mitä tuo "jalat alta" käytännössä tarkoittaa. Meillä vaan klikkasi niin täydellisesti, että se oli menoa kerta heitolla.
Vierailija kirjoitti:
Nuo on vasta karsintaraja. Sen jälkeen pitää olla vielä joku ihana spessujuttu, kuten älykkäät silmät (?).
Pakko sanoa, että sellainen sopiva itsevarmuus yhdistettynä välittävään/lämpimään käytökseen on huumaavaa ja se, että mies tekee fyysisen aloitteen. Tottakai ensin pitää olla kemiaa naisen ja miehen välillä.
Naama/pituus/status/pilkesilmäkulmassacharmikkuusflirttailukusipäisyys