Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mies "vie jalat alta" naiselta? Mikä asia miehessä, tai mitä hän teki, joka vei sinun jalat alta?

Vierailija
08.06.2019 |

Usein tämä lienee selittämätön asia.

Moni ei välttämättä taida edes tietää. Se vain on se jokin, ehkä jopa ihan pelkkä tuoksu.

Vai?

Kommentit (232)

Vierailija
61/232 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiemmista viesteistä jäi mainitsematta kuitenkin ne olennaisimmat eli mies oli noin 185 cm pitkä, komea, tummatukkainen, jykeväleukainen ja lihaksikas. Naisten mielestä tämä tietysti oli vain sattumaa.

Olet vain kade, kun et saa itse naista ;)

Vierailija
62/232 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarma olemus ilman liiallista itserakkautta, se se ehkä oli. Niin monen asian summa, että mahdotonta mainita vain yhtä. Asioista, joita hänessä ihailen, tulisi mahdottoman pitkä lista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/232 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarmuus, se että rakentaa tunnelmaa sellaiseksi jossa kaikilla on hyvä olo. Esimerkiksi mieheni tuli iskemään minua liittymällä minun ja ystäväni keskusteluun. Hän otti myös ystäväni ja muut ympärillä olevat huomioon, mutta keskittyi selkeästi minuun. Juhlien jälkeen olimme ystäväni kanssa molemmat vaikuttuneita, olemme edelleen. 

Vierailija
64/232 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen turvallisuus. Tuntui että häneen voin aina luottaa ja että hän haluaa minulle vain hyvää eikä vaadi mitään mikä tuntuu minusta pahalta.

Se sai minut rentoutumaan hänen seurassaan ihan toisella tavalla kuin kukaan muu mies. Siksi myös seksi tuntui valtavan paljon paremmalta kuin kenenkään muun kanssa ennen häntä.

Niin ja mies siis on keskimittaa lyhempi, ei mikään lihaksikas eikä muutenkaan perinteisen miehekäs. Mutta minulle juuri se ihana. 

Vierailija
65/232 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli oma itsensä ja hymyili. Tiesin heti, että tämä se on.

Vierailija
66/232 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En tajua miten avuliaisuus ja kuuntelu on erikoista kun mies tekee niin. "

Koska niin moni mies yrittää naista iskiessään tehdä epätoivoisesti vaikutuksen kertomalla laveasti mitä kaikkea hienoa hän on ja mitä tekee. Siinä samalla sitten jää kokonaan kuulematta että millainen se nainen on ja mitä se nainen haluaa.

Se että mies osaa kuunnella ja ottaa myös toisen huomioon on todella valitettavan harvinaista.

Vierailija
67/232 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan sama juttu minulla. Kun tämä yksi mies uskalsi olla minun seurassani alusta lähtien ihan juuri se mitä hän muutenkin on eikä yrittänyt tehdä mitään erityistä vaikutusta niin onhan se todella rohkeaa mieheltä. Ja kertoo että hän on sinut sen kanssa mitä on ja uskoo kelpaavansa sellaisena ilman mitään ylisanoja ja kehuja.

Vierailija
68/232 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sellaista miestä vielä tavannut että järki lähtis päästä. Puoliso kyllä löytyy ja on paras kaveri ja kumppani mutten ole kokenut mitään "jalat alta"-fiikistä ikinä, ehkä ihan hyvä niin, ei pudota sitten niin korkealta kun arki koittaa.

Vierailija
69/232 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla se oli miehen ihastunut katse, nauravat silmät ihanine naururyppyineen ja hymy. Olin hetkessä myyty.

Tämä. Minulla oli ihan sama!

Vierailija
70/232 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä varmasti jonkinlaiseksi rakkauden kemiaksi voisi luonnehtia. Joku asia sai ihastumaan kumppaniin. En ihan tarkkaan muista 30 vuoden takaa mikä se ensimmäinen ihastumisen syy oli. Toinen ihastui johonkin asiaan minussa ja se myös näkyi. Se että ihastus oli molemmin puolista vain vahvisti tunnetta. Tavallaan jalat alta vei se tunne että olen toiselle tärkeä ja päinvastoin.

Vierailija
71/232 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asenteella, sillä mitä ja miten asioita käsittelee ja mitä suustaan päästää. Miten käyttäytyy ongelma/ristiriitatilanteissa. Rauhallinen, keskusteleva, pohdiskeleva, huumorintajuinen ja paineensietokykyinen, sellaisen katseista ja hymystä alkaa kummasti polvet vetelöityä.

Tämäkin!

Minä olen vähän heikkohermoinen, joten miehen rauhallisuus ja hyvät hermot ovat tehneet aina vaikutuksen.

Vierailija
72/232 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelutaito+luotettavuus+sitoutumiskyky+itsevarmat otteet. Kun muutaman päivän jutteluiden jälkeen laittoi käden hiuksiini ja toisen ympärilleni ja suuteli niin silloin meinasi lähteä jalat alta.

Edelleen yhdessä :)

Vierailija
73/232 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tähän ole minkäänlaisia 'selityksiä'. Se on vaan se jokin ehkä henkilökemiassa että sanoo klick...

Vierailija
74/232 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso yksi Roope Uusitalon haastattelu  niin ymmärrät. Sitä joko on tai ei.

Vierailija
75/232 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lyhyt, ruma, läski ja harvahampainen mies on oma itsensä ja katsoo ihastuneesti, niin meneekö naiselta jalat alta? (Ehkä joo, jos se lisäksi haisee vanhalle hielle ja kuselle, kun nainen pyörtyy siitä hajusta.)

Vierailija
76/232 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso yksi Roope Uusitalon haastattelu  niin ymmärrät. Sitä joko on tai ei.

Uusitalolla se on se katse. SIxten Korkman taas, huoh, että olen kateellinen Marialle.

Vierailija
77/232 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatikkoleukainen mies paljastui pankinjohtajaksi ja entikseksi Mr. Olympiaksi kun kaivoi mustan Amexin esiin.

Se ei vielä säväyttänyt mutta kun kävelimme hänen Bugatti Chironinsa luokse autohallissa, olin pikku hiljaa myyty!

Vierailija
78/232 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiemmista viesteistä jäi mainitsematta kuitenkin ne olennaisimmat eli mies oli noin 185 cm pitkä, komea, tummatukkainen, jykeväleukainen ja lihaksikas. Naisten mielestä tämä tietysti oli vain sattumaa.

Minun mieheni on 173cm eli mieheksi aika lyhyt, vaaleatukkainen ja suht hintelä. Sellainen hieman nörttityyppinen, jota yleisesti ei pidetä komeana ja miehekkäänä miehenä. Minulle hän on kuitenkin mies, jonka kanssa opin ymmärtämään, mitä tuo "jalat alta" käytännössä tarkoittaa. Meillä vaan klikkasi niin täydellisesti, että se oli menoa kerta heitolla.

Sama täällä! Tosin pari senttiä pidempi, mutta kantaa itsensä ryhdikkäästi, toisin kuin moni pitkä. Nelikymppisenä tavatessamme tuntui kuin oltaisiin teinejä taas :D

Vierailija
79/232 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laatikkoleukainen mies paljastui pankinjohtajaksi ja entikseksi Mr. Olympiaksi kun kaivoi mustan Amexin esiin.

Se ei vielä säväyttänyt mutta kun kävelimme hänen Bugatti Chironinsa luokse autohallissa, olin pikku hiljaa myyty!

Wen Lambo?

Vierailija
80/232 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se oli miehen itsetunto,supliikki eli osaa puhua, kemia, vetovoima,hyväntuulisuus,huumorintaju ja naps, olin myyty :) sanoisin että kemia ja vetovoima oli ne ykkösasiat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi