Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mies "vie jalat alta" naiselta? Mikä asia miehessä, tai mitä hän teki, joka vei sinun jalat alta?

Vierailija
08.06.2019 |

Usein tämä lienee selittämätön asia.

Moni ei välttämättä taida edes tietää. Se vain on se jokin, ehkä jopa ihan pelkkä tuoksu.

Vai?

Kommentit (232)

Vierailija
81/232 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiemmista viesteistä jäi mainitsematta kuitenkin ne olennaisimmat eli mies oli noin 185 cm pitkä, komea, tummatukkainen, jykeväleukainen ja lihaksikas. Naisten mielestä tämä tietysti oli vain sattumaa.

Minun mieheni on 173cm eli mieheksi aika lyhyt, vaaleatukkainen ja suht hintelä. Sellainen hieman nörttityyppinen, jota yleisesti ei pidetä komeana ja miehekkäänä miehenä. Minulle hän on kuitenkin mies, jonka kanssa opin ymmärtämään, mitä tuo "jalat alta" käytännössä tarkoittaa. Meillä vaan klikkasi niin täydellisesti, että se oli menoa kerta heitolla.

Sama täällä! Tosin pari senttiä pidempi, mutta kantaa itsensä ryhdikkäästi, toisin kuin moni pitkä. Nelikymppisenä tavatessamme tuntui kuin oltaisiin teinejä taas :D

Kryptomiljardööri Vitalik Butyrin tuossa edellisessä tapauksessa?

Vierailija
82/232 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran on mennyt jalat alta ja se tapahtui välittömästi kun kohtasin miehen. Hetki on jäänyt elävästi mieleeni. En osaa sanoa mitään yksittäistä asiaa mikä vaikutti, vaan kyse oli kai kokonaisuudesta: ulkonäkö, ääni, käytös... Kolahti niin kovaa että heikotti ja oli vaikea edes saada sanaa suusta. Ensihalauksessa tuntui kuin pyörtyisin. Hän oli ensimmäinen ja toistaiseksi ainut mies jonka kanssa olen ollut suhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/232 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastukseni ovat kaikki olleet hyvin erilaisia persoonia. Jos jotain yhdistävää tekijää mietin, niin kai se on jonkinlainen aitous olla oma itsensä. Uskaltaa olla myös herkkä ja haavoittuva. Tähän kun lisätään se oikea katse, niin saatan olla myyty. 

Oikea haju, feromonit, saisimme terveitä jälkeläisiä. Kai se biologiaakin on. 

Vierailija
84/232 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin käy niin usein se on iso🚩 voi olla rakkauspommitusta joka muuttuu pian ihan joksikin muuksi. 

Vierailija
85/232 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskapussin vieminen 28 vuotta sitten oli hälytysmerkki. Tajusin heti, että en ehkä enää saa heitettyä äijää ulos asunnostani, jos rupeaa viihtymään. Perheihminen.  

Vierailija
86/232 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie käden klitorikselle ja pyörittää. 

Vierailija
87/232 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sellainen ei-ylimielinen itsevarmuus on yleensä se isoin juttu. Voit olla pitkä ja komea ja rikas ja vaikka mitä muuta mutta jos itsevarmuus puuttuu niin koko homma yleensä vähän lässähtää. Siihen kun lisää siistin olemuksen (hygienia, hiukset ja vaatteet kohdallaan) ja persoonan, jonka kanssa klikkaa niin varmasti lähtisi jalat heti alta.

Vierailija
88/232 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällisyys, pieni epävarmuus, kaverillisuus, siisti olemus. Ensimmäisten treffien lopuksi tutkiva, pitkä katse. Toisten treffien lopuksi suudelma, jolloin koko maailma katosi ympäriltä. 

Vierailija
89/232 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laatikkoleukainen mies paljastui pankinjohtajaksi ja entikseksi Mr. Olympiaksi kun kaivoi mustan Amexin esiin.

Se ei vielä säväyttänyt mutta kun kävelimme hänen Bugatti Chironinsa luokse autohallissa, olin pikku hiljaa myyty!

Kiva kuulla miestenkin vastauksia.

Vierailija
90/232 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veti maton jalkojeni alta.

Vierailija
91/232 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole sellainen että lähtee jalat alta.

Vierailija
92/232 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä lähtenyt, en ainakaan muista.

Olen kyllä rakastunutkin ollut pari kertaa, mutta ihastunut ensin ja rakastunut vasta ajan kanssa hitaasti.

Vierailija
93/232 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikakaverini teki minulle aamulla ihanan voileivän.Aiemmat poikakaverini( 2) eivät olleet ikinä  tehneet minulle mitään syötävää.

Tämä jotenkin yllättävästi teki minuun suuren vaikutuksen.Oli niin ihanaa kun hän huolehti minusta.

Pieni teko,suuri vaikutus.Pidän sitä sinä hetkenä kun ihastumiseni vaihtui rakkauteen.

Edelleen yhdessä since 1994.

Vierailija
94/232 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran on käynyt näin. Hänen naamansa näkeminen riitti ja se oli rakkautta ensi silmäyksellä. Töissä.

Hän muistutti hieman Tom Cruisea.

Vierailija
95/232 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät?

Vierailija
96/232 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät käytöstavat, huumorintaju ja mun silmää miellyttävä ulkonäkö. 

Vierailija
97/232 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli tosi komea minun silmiini, ja tuoksui hyvältä. Eipä siinä muuta enää tarvittu, olin myyty.

Vierailija
98/232 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma kloroformin tuoksu vie jalat alta

Vierailija
99/232 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mäkään. Vasta kun tunnen ihmisen tarpeeksi hyvin saattaa kehittyä tunteita. 

Vierailija
100/232 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni ihan oikeasti jalat alta, kun tämä itsevarma alfa tuli lähelleni ja pian oltiin vaakatasossa ;) mutta se oli kemiaa ja vetovoimaa, jota en ollut koskaan ennen kokenut. Ihana kokemus. Ihana muisto. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän