Miten mies "vie jalat alta" naiselta? Mikä asia miehessä, tai mitä hän teki, joka vei sinun jalat alta?
Usein tämä lienee selittämätön asia.
Moni ei välttämättä taida edes tietää. Se vain on se jokin, ehkä jopa ihan pelkkä tuoksu.
Vai?
Kommentit (232)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiemmista viesteistä jäi mainitsematta kuitenkin ne olennaisimmat eli mies oli noin 185 cm pitkä, komea, tummatukkainen, jykeväleukainen ja lihaksikas. Naisten mielestä tämä tietysti oli vain sattumaa.
Nuo on vasta karsintaraja. Sen jälkeen pitää olla vielä joku ihana spessujuttu, kuten älykkäät silmät (?).
Ei vaan tuon jälkeen aletaan katsomaan verotietoja, verokone laulamaan ja jos ei ole sitä +100k vuosituloa niin sen oman supersankarin etsintä jatkuu!
Selittämätöntä, täysin.
Onhan toki peruskomeita, jotka kiinnittävät huomion, mutta ”jalat alta” on täysin eri juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiemmista viesteistä jäi mainitsematta kuitenkin ne olennaisimmat eli mies oli noin 185 cm pitkä, komea, tummatukkainen, jykeväleukainen ja lihaksikas. Naisten mielestä tämä tietysti oli vain sattumaa.
Nuo on vasta karsintaraja. Sen jälkeen pitää olla vielä joku ihana spessujuttu, kuten älykkäät silmät (?).
Ei vaan tuon jälkeen aletaan katsomaan verotietoja, verokone laulamaan ja jos ei ole sitä +100k vuosituloa niin sen oman supersankarin etsintä jatkuu!
Kun verokone pläjäyttää miehen +100k vuositulot naaman eteen, niin silloin vasta jalat alta lähteekin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni on 173cm eli mieheksi aika lyhyt, vaaleatukkainen ja suht hintelä. Sellainen hieman nörttityyppinen, jota yleisesti ei pidetä komeana ja miehekkäänä miehenä. Minulle hän on kuitenkin mies, jonka kanssa opin ymmärtämään, mitä tuo "jalat alta" käytännössä tarkoittaa. Meillä vaan klikkasi niin täydellisesti, että se oli menoa kerta heitolla.
Jaloille ei tosiasiassa käynyt mitään, mutta jälkikäteen haluat ajatella niin, jotta voit kokea eläneesi täysillä ja löytäneesi elämäsi miehen. Itsepetosta tavallaan, mutta hyvää sellaista.
Jos haluat asian noin ajatella, ole hyvä vain. Luulen kuitenkin, että minä olen meistä kahdesta se, joka tuntee minun jalkani paremmin ja tietää mitä niille milloinkin on tapahtunut.
Minulta ei ole koskaan viety "jalat alta". Pariuduin miehen kanssa kellä on hyvä huumori ja on hyvin kärsivällinen, hän jaksoi piirittää kauan ja lopulta rakastuin.
Yksikään mies ei ole koskaan ollut niin hurmaava että tuntisin jalkojen menevän alta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni on 173cm eli mieheksi aika lyhyt, vaaleatukkainen ja suht hintelä. Sellainen hieman nörttityyppinen, jota yleisesti ei pidetä komeana ja miehekkäänä miehenä. Minulle hän on kuitenkin mies, jonka kanssa opin ymmärtämään, mitä tuo "jalat alta" käytännössä tarkoittaa. Meillä vaan klikkasi niin täydellisesti, että se oli menoa kerta heitolla.
Jaloille ei tosiasiassa käynyt mitään, mutta jälkikäteen haluat ajatella niin, jotta voit kokea eläneesi täysillä ja löytäneesi elämäsi miehen. Itsepetosta tavallaan, mutta hyvää sellaista.
Kyllä, kaikki naiset joilla ei ole 185cm miestä elävät itsepetoksessa.
Se suinkaan et ole sinä. Sinussa ei ole mitään vikaa.
Ei se, että oli ostanut ja kokannut hyvät tarjottavat (jotka kyllä mokasi kun ei osannut laittaa ruokaa, kaunis ajatus kuitenkin), vaan se, että otti myös koirani huomioon (osti lelun, purutikkuja ja kipon vettä varten).
Pituus ja komeus. Silmäpeli ja hymyt. Suorastaan maaginen kemia. Jalat meinasi kirjaimellisesti lähteä alta.
Silmät ja rehellisyys. Edelleenkin yli 10 vuoden jälkeen :D Mutta katseessa oli sitä jotakin ja kun toisen kerran näimme sattumalta, niin puhuimme koko yön henkeviä ja se oli menoa :D
Olen katsonut aviomiestäni sillä silmällä 13-vuotiaasta. Ei tunnettu, mutta samassa koulussa oltiin. Elämä yllätti ja tapasimme uudestaan kolmikymppisenä, kumpikin tunnisti heti saman kylän kasvatiksi. Maailman ihanimmat silmät, älykäs ja huumorintajuinen, kohtelias ja täysillä läsnä. Olin koirani kanssa liikenteessä, mies touhusi koiran kanssa, koira rakastui ja oli heti ylin ystävä. Se oli siinä, pyysin kahville ja pari viikkoa sen jälkeen ollaan oltu yöt saman katon alla.
Voin kertoa, ettei muuten ole mikään 190-senttinen urheilija, sellaisesta olin eronnut 12 vuoden pään seinään hakkaamisen jälkeen.
Kun kompastuin hänen pyyhkeeseensä
Onpas ketjussa paljon katkeria miehiä.
Oli oma itsensä, rehellinen, aito, eikä mitään enempää eikä vähempää.
Luolamiesrakkaudella. Pesismailalla päähän ja vedetään hiuksista luolaan tajuttomana pantavaksi
Vierailija kirjoitti:
Minulta ei ole koskaan viety "jalat alta". Pariuduin miehen kanssa kellä on hyvä huumori ja on hyvin kärsivällinen, hän jaksoi piirittää kauan ja lopulta rakastuin.
Yksikään mies ei ole koskaan ollut niin hurmaava että tuntisin jalkojen menevän alta.
Samaa mietin. Tuommoinen 'jalat alta' -juttu on lähinnä myytti, jolla en usko olevan todellisuuspohjaa. Jossain määrin uskon sanontaan, että vastakohdat vetävät toisiaan puoleensa tai siihen, että jokin odottamaton tai "käänteinen" juttu saattaa sytyttää kiinnostuksen. Itselleni on käynyt joka kerta niin, että tyyppi, jonka olen kokenut alussa ärsyttäväksi tai korkeintaan yhdentekeväksi, onkin yhtäkkiä pyörinyt mielessä alituiseen ja olen tajunnut ihastuneeni. En ymmärrä itsekään, mistä tuo johtuu.