Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meghanin kilot ei oo lähtenyt

Vierailija
08.06.2019 |

Alkaa olla äitinsä kaliiberia.

Kommentit (573)

Vierailija
221/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katehan on hirveän pitkäkin eli ei kilot heti näy, mutta Meghan on luultavasti aika lyhyt, tuskin pidempi kuin 165.

164 cm on.

Vierailija
222/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katehan on hirveän pitkäkin eli ei kilot heti näy, mutta Meghan on luultavasti aika lyhyt, tuskin pidempi kuin 165.

Kate on 175 ja Meghan vähän alle 167). Kyllähän 10 cm jo näkyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa Megan on elänyt kauhessa nälässä pysyäkseen laihana ja nyt kun vähän syö niin näkyy heti.

Tai urheillut hulluna pysyäkseen timminä, ja nyt ei pysty. Silloinkin tulee kilot nopeasti.

Meghan on käynyt salilla jossa on putkia seinissä ja katoissa ja niissä venytellään erilaisia liikkeitä, kasvot on hierottu sisäpuoleltakin sormin ja hän himojoogaaja.

Vierailija
224/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kate on 175 ja Meghan vähän alle 167). Kyllähän 10 cm jo näkyy.

Meghan on 164 ilman mitään korkoja.

Vierailija
225/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meghanilla on vielä pitkä matka siihen kun hiffaa mistä elämässä on kyse: ettei asema ja talot tuo onnea ollenkaan vaan ihan muuta asiat. Uskon että tuollaisessa kultaisessa häkissä tuo todellisuus iskee ja lujaa vasten naamaa ja ensimerkkejä on siitä nyt näkyvissä.

Taidat tuntea Meghanin ihan henk.koht kun noin hyvin osaat analysoida?

Vierailija
226/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://images.app.goo.gl/NmrYDkTRRcvg5xtq8

Katella ei muuten nimenomaan ole minkäänlaista kropanmallia, on tasapaksu möhkäle jonka reidet hinkkaa hoikkanakin yhteen ja uumaa ei erota lantiosta.

Äärimmäisellä hoikkuudella ja pukeutumisella peittelee tuota hyvin, ja onnistuukin vaikuttamaan todellisuutta sirommalta.

Kyllä mä kadehdin nimenomaan Kate jalkoja: https://whatkatewore.com/wp-content/uploads/2019/05/Kate-on-Swing-Natur…

Olen itsekin pitkä, mutta lihakset eivät ole tuota pitkää hoikkaa mallia, vaan paksuuntuvat.

Okei no mä en kadehdi, mulla on pitkät ja hoikat raajat (esim. sääret 52cm) ja kapea, erottuva uuma, hyvä ryhti ja sopiva rasvaprosentti (hoikka).

En haluaisi näyttää tuolta kuin Kate, mutta makukysymyksiähän nämä.

Oma ihanteeni on sellainen VS-malli-tyyppinen vartalo, ja Kate ei ole ollenkaan sellainen, vaan vyötärötön ja paksureitinen.

Hoikka kyllä, mutta ei gasellimaisella ja muodokkaalla tavalla.

Ohhoh sanoin jo että olen nähnyt tämän Catherinen läheltäkin ja hän on todella jos kuka gasellimaisen siro. Ja ihan varmasti sinua sirompi ja kasvoista kauniimpi.

Hän on siis sirompi kuin Pia Pakarinen ja huomattavasti vielä sirompi, niin kuvitelkaapa se.

Vierailija
227/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meghanilla on vielä pitkä matka siihen kun hiffaa mistä elämässä on kyse: ettei asema ja talot tuo onnea ollenkaan vaan ihan muuta asiat. Uskon että tuollaisessa kultaisessa häkissä tuo todellisuus iskee ja lujaa vasten naamaa ja ensimerkkejä on siitä nyt näkyvissä.

Mun mielestä Meghanilla on kyllä ollut hajua, mistä onni löytyy. Onhan sillä ollut koiriakin.

Vierailija
228/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katella ei muuten nimenomaan ole minkäänlaista kropanmallia, on tasapaksu möhkäle jonka reidet hinkkaa hoikkanakin yhteen ja uumaa ei erota lantiosta.

Äärimmäisellä hoikkuudella ja pukeutumisella peittelee tuota hyvin, ja onnistuukin vaikuttamaan todellisuutta sirommalta.

Kyllä mä kadehdin nimenomaan Kate jalkoja: https://whatkatewore.com/wp-content/uploads/2019/05/Kate-on-Swing-Natur…

Olen itsekin pitkä, mutta lihakset eivät ole tuota pitkää hoikkaa mallia, vaan paksuuntuvat.

Okei no mä en kadehdi, mulla on pitkät ja hoikat raajat (esim. sääret 52cm) ja kapea, erottuva uuma, hyvä ryhti ja sopiva rasvaprosentti (hoikka).

Oma ihanteeni on sellainen VS-malli-tyyppinen vartalo, ja Kate ei ole ollenkaan sellainen, vaan vyötärötön ja paksureitinen.

Ohhoh sanoin jo että olen nähnyt tämän Catherinen läheltäkin ja hän on todella jos kuka gasellimaisen siro. Ja ihan varmasti sinua sirompi ja kasvoista kauniimpi.

Hän on siis sirompi kuin Pia Pakarinen ja huomattavasti vielä sirompi, niin kuvitelkaapa se.

Pialla onkin upea naisellinen kroppa.

Vierailija
229/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat tuntea Meghanin ihan henk.koht kun noin hyvin osaat analysoida?

Vakuutuslääkäri ei koskaan tapaa potilaitaan...

Vierailija
230/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Meghanilla on kyllä ollut hajua, mistä onni löytyy. Onhan sillä ollut koiriakin.

Juu isä ja perhe vaihtu koiriin ja prinssiin ja sammakoihin.

Vierailija
231/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kate on kauniimpi. Olen nähnyt ne molemmat.

Vierailija
232/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kate on kauniimpi. Olen nähnyt ne molemmat.

😂😂😂😂 annetaan olla!

Vierailija
233/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakarisen naamahan on twins mainoksessa eikä ole kummoinen.

Vierailija
234/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai toipumiseen menee aikaa ja kyllä näyttelijätaustan omaava huolehtii kunnostaan ihan varmasti! Biologian mukaan tyttärestä tulee lopuksi äitinsä kokoinen. Se on biologiaa..ruokavalio ja liikunta siihen auttaa, mutta vain väliaikaisesti. Vanha sanontahan on, että kannattaa vilkaista äitiä niin tietää millainen vaimosta tulee muutamien vuosien päästä :D

Ottaen huomioon, että olen yli 10cm äitiäni pitempi ja isäni suvun kehonmallin omaava, voin kyllä olettaa, että minusta ei tule äitini kokoista ikinä.

Vierailija
235/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Catherine on kauniimpikin kuin Bond tyttö Catherine Schell esimerkiksi.

Vierailija
236/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hääpuku on vaisu ja lakanamainen ja mielikuvitusta vailla, ja se huntu vielä päälle :) Se oli kuitenkin maailman kalleimpia pukuja ja tukka roikkui kuin lenkillä ollen päälle. Ihmettelen kuka ihme sen antoi mennä läpi?

Vierailija
237/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokuvat ja videot eivät koskaan kerro totuutta. Kerran vuosia sitten tapasin Tarja Turusen silmästä silmään ja siinä tuli just tuo ohhoh-efekti, kun oli vieläkin sirompi ja kauniimpi luonnossa kuin kuvissa. Samoin kun tiirailin elokuvamuseossa Chigaco-leffan kostyymejä niin tajusi, että Renee oli todellakin pikkuinen ollut leffaa tehdessä.

Katen ja Meghanin ero on se, että Kate on ollut aina himourheilija ja harrastanut eri lajeja. Meghan on enemmän niitä pidän itseni laihana dieetillä ja joogaan -tyyppejä.

Vierailija
238/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no jos on miellyttävä luonne, älykäs, kaunis, sivistynyt, valokuvauksellinen, asema, kiva mies ja ihanat lapset, kohtuullisen mukava asunto, varaa matkustella ja ostella mitä mieleen juolahtaa vaikka huvijahti, avoauto, merkkikäsilaukkuja, helikopteri, tapaa merkittäviä ihmisiä, saa kaikki palvelut mitä tarvitsee tai mieleen juolahtaa, hyvät välit perheeseen, ystäviä, juhlia, tiaroita ja muita koruja, puutarha, harrastuksia niin kaipa Kate kestää ettei ole ihan sinun makuusi. Onhan sulla ne hoikat ja pitkät raajat. On tosin mun silmään Katellakin ja vielä vyötärö mutta ei varmaan tarpeeksi sun silmissä.

Vierailija
239/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On harvinaisen typerää verrata kuukausi sitten synnyttänyttä yli vuosi sitten synnyttäneeseen. Kyllä Katellakin oli enemmän kiloja kuin tavallisesti ja pyöreyttä poskissa Meghanin häissä vuosi sitten kuin nyt.

Vierailija
240/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Englannissa monet kuvittelivat, että Meghan käy

läpi rasvaimun ja kasvojen korotuksen ennekuin tulee julkisuuteen.

Siksi hämmennys on niin suuri, kun hän ilmestyi tätimäisenä kaikin tavoin.

Meghanin julkkistuttavat ovat kaikki hyvin hoikkia, joten uskon, että ennen seuraavaa esiintymistä julkisuudessa hän on laiha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi