Meghanin kilot ei oo lähtenyt
Kommentit (573)
Meghan on kuukauden ikäisen vauvan äiti ja juorujen mukaan imettää. Imettävä äiti on etenkin alussa käytännössä kiinni vauvassaan. Jokainen pikkuvauvan äiti tietää tämän.
Ja on pötyä väittääni, ettei hän jättäisi vauvaa hetkeksikään kenellekään muulle. Missä Archie oli kun Meghan oli kuningattaren juhlapäivässä? Ei ainakaan Meghanin kanssa.
On siellä joku Nanny, koska molemmat osallistuivat paraatiin.
Meghanin tyyliä kehuttiin ihan liikaa tuossa tänään tulleessa ohjelmassa.
Meghanhullu rupeaa olemaan äitihullun tasolla mutta lohdutukseksi hänelle niin ole nyt onnellinen että se oli nanny eikä kilot mitkä läks! Ei satu niin paljon;DD
Ennen vauvan syntymää voi julistaa ja aikoa ihan mitä vain, mutta kun vauva-arki alkaa hyvät aikeet lentävät ikkunasta pihalle. Paljon riippuu siitä, millaisen rutiinin onnistuu luomaan vauvan kanssa. Onko lapsi koliikkivauva mikä pistää kyllä jaksamisen koitukselle? Kun pieni ihminen on siinä käsissä, joutuvat vanhemmat pitkälle sopeutumaan ja niin on varmaan herttuaperheenkin kohdalla. Viisaasti pariskunta tekisi jos jättäisi pönöttämisen tuota tuonemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vasta nyt huomasin, kuinka paljon on äitinsä näköinen. Meghan ei tykkää näköjään puuteria käyttää, aika usein kiiltävä naama.
Juuri äskettäin luin jostain lehtijutusta, että Meghanilla on tapana käyttää arkisin vain primeria eli meikinpohjustusvoidetta kasvoillaan. Siitä ehkä johtuu kiilto? Jos kiinnostaa :D
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Paljaalla silmälläkin sen näkee että Meghanilla on raskas meikki päällä julkisuudessa. Hevi silmämeikki. huhhuh ja contourit myös.
Raskauskilot kyllä lähtee tosi nopsaan ja helposti. Varsinkin jos imettää. Mä painoin viimeisilläni 72kg eikä mennyt kuin muutama viikko niin olin jo normaalimitoissani eli noin 55kg
Vierailija kirjoitti:
Raskauskilot kyllä lähtee tosi nopsaan ja helposti. Varsinkin jos imettää. Mä painoin viimeisilläni 72kg eikä mennyt kuin muutama viikko niin olin jo normaalimitoissani eli noin 55kg
No kivat sulle.
Joo, turha sitä on yleistä. Itse en imettänyt ollenkaan ja raskauskilot lähti parin viikon päästä. Eli eiköhän jokaisen kroppa toimi omalla tavallaan. Toisilla kilot lähtee, toisilla ei. Ei ole mikään kilpailukysymys. Arvostan Meghania, ettei ole vain peilin edessä ja yritä saada itseään hoikaksi vaan näyttää esimerkkiä, ettei ole mikään kiire olla timmimimmi, kun voi rauhassa nauttia äitiydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghan ei ole antanut kenkää nannylle vaan on vasta palkannut sellaisen.
Se nanny lähti rynnäten talosta, et osaa lukea? Ja ne ovat lastenkehitykseen perehtynyttä väkeä. Ei ihan lämpimikseen ole taatusti mennyt pois ja monesko tämä olikaan?
Montako nannya sinulla on ollut palveluksessasi? Miten meni haastattelut ja koeaika? Kylla siina voi useampaakin kokeilla ennenkuin loytyy perheeseen sopiva.
Missä näin lukee?