Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meghanin kilot ei oo lähtenyt

Vierailija
08.06.2019 |

Alkaa olla äitinsä kaliiberia.

Kommentit (573)

Vierailija
181/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapa miltä itse näytitte 4 viikkoa synnytyksen jälkeen. Sitten pääsette haukkumaan muita.

Vierailija
182/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut palautuvat, joillekin se on mahdotonta vaikka kuinka kituuttaisi dieetillä ja tekis niinkuin pitää että laihtuis. Näin se vaan on. Katesta näki heti että se on kohta taas timmissä kunnossa kun Meghanista näkee että joku habituksessa muuttui niin että sellainen solakkuus ei ole enää tavoitettavissa hänellä. Ja ehkä Harry tykkää, ei se meille kuulu.

Ei takuulla tykkää. Luuletko, että miehet tuommoisia osaavat etukäteen ottaa huomioon? Ei tod. Eihän Harry ole edes ennen Meghania nähnyt lihavaa ihmistä.

voi jeesus nyt, Meghan ei ole lihavaa nähnytkään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meghan näytti Catherinea nuoremmalta. Catherinen hoikkuus on kovan työn tulosta ja se näkyy kasvoista.

Meghan näytti tismalleen kuusikymppiseltä äidiltään. Joka on ottanut edellisenä iltana muutaman siiderin liikaa.

Vierailija
184/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan saaminen toi vain Meghanin iän esiin. Voi myös olla, että hän on joutunut luopumaan jostain Botoxeista ja muista hoitaakseen lastaan ja nyt alkaa feikki kulissimuoto rapistua. Meghan on edelleen kaunis nainen, mutta sininen väri ja hattu olivat aivan väärät. Hänen kannattaisi pukeutua vaaleampiin sävyihin, jotka toisivat ihon paremmin esiin.

Vierailija
185/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Meghanilla on kaksi käsilaukkua kuvissa kun Katella ja Camillalla ei ainuttakaan?

Vierailija
186/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sairasta kun naiset on muka niin toistensa puolella ja puolustamassa jos esim. jonkun mies törppöilee, mutta täysin normaalista asiasta (raskauskilot) arvostellaan ja haukutaan ihan lyttyyn. Huoh, nykyfeminismi..

Se että tuntee ittensä epävarmaks ei oikeuta kohtelemaan muita huonosti. Ja vinkki, itsensä hyväksyminen alkaa sillä että lopettaa muiden haukkumisen ja vertailun.

Vierailija
187/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Meghanilla on kaksi käsilaukkua kuvissa kun Katella ja Camillalla ei ainuttakaan?

Sponsoroitua. Pitää päästä esittelemään tavaroita kun niitä ilmaiseksi saa.

Vierailija
188/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

William ihastui nimenomaan Catherinen pitkiin sääriin. Pitkät sääret Katella todellakin on mutta koska hameiden pitää olla hällä kuninkaallisen etiketin mukaan pidempiä kuin mitä nykynaiset ovat tottuneet näkemään niin tottahan se tekee sääristä melkoisesti lyhyemmän oloiset. Noissa kuvissa jotka on otettu seurusteluvaiheessa näkyy kuinka hyvä kroppamalli Katella on. Meghan kun laittaa etiketin mukaisen hameen niin näyttää että hänellä on säärien sijaan kaksi tattia hameen jatkeena. Siksi Meghan varmaan usein pukeutuukin etiketin vastaisesti tai kokopitkiin asuihin jotka ulottuvat nilkkaan. Pitkä hame, mekko tai housut. En edes viitsi ajatella miltä hän näyttäisi tuollaisissa formaaleissa jakkumekoissa joita Kate käyttää jatkuvasti ja joissa vyötärö on laskettu alas eli se ei ole suoranaisesti vyötärön keskikohdalla ja lantiolta löysä . Olen aina ihmetellyt tuota tyyliä. Tekee selästä pitkän, sääristä lyhyen ja peffasta littanan oloisen. Housuissa Kate on aina todella hyvännäköinen.

Katen huono kropanmalli tulee pahiten esiin farkuissa. Vaikka Katesta tykkääkin niin ei kai tosiasiota tarvitse kieltää ja muunnella. Sama kun sanois että prinsessa Victirialla on sitten niin kaunis siro leuka.

Vierailija
189/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghanilla ei ole tyylitajua, kukaan vähänkään tyylitajua omaava ei pukeutuisi hautajaisasuun vauvan jälkeen vaan kesäiseen raikkaaseen ja värikkääseen ja hattukin olisi voinut olla kuin haituva korkea ja ihana, mutta ei tuommonen potta ja sulkia vielä ja kaapu. Ei Ei ei, rahalla ei todella voi ostaa tyyliä.

Meghanin on aika luopua roikkutukasta ja ottaa tyylikäs kaunis polkka 30 l malliin vaikka. Olisi jopa chic.

Vierailija
190/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

William ihastui nimenomaan Catherinen pitkiin sääriin. Pitkät sääret Katella todellakin on mutta koska hameiden pitää olla hällä kuninkaallisen etiketin mukaan pidempiä kuin mitä nykynaiset ovat tottuneet näkemään niin tottahan se tekee sääristä melkoisesti lyhyemmän oloiset. Noissa kuvissa jotka on otettu seurusteluvaiheessa näkyy kuinka hyvä kroppamalli Katella on. Meghan kun laittaa etiketin mukaisen hameen niin näyttää että hänellä on säärien sijaan kaksi tattia hameen jatkeena. Siksi Meghan varmaan usein pukeutuukin etiketin vastaisesti tai kokopitkiin asuihin jotka ulottuvat nilkkaan. Pitkä hame, mekko tai housut. En edes viitsi ajatella miltä hän näyttäisi tuollaisissa formaaleissa jakkumekoissa joita Kate käyttää jatkuvasti ja joissa vyötärö on laskettu alas eli se ei ole suoranaisesti vyötärön keskikohdalla ja lantiolta löysä . Olen aina ihmetellyt tuota tyyliä. Tekee selästä pitkän, sääristä lyhyen ja peffasta littanan oloisen. Housuissa Kate on aina todella hyvännäköinen.

Hahah Katellako huono kropanmalli, se elokuvasäätiön valkoinen pukuhan osoitti suoraan että paras kroppa koko porukasta ja sentään elokuvakermaa paikalla. Kukaan ei tullut lähellekään Katea. Ei kropallaan eikä puvullaan.

Katen huono kropanmalli tulee pahiten esiin farkuissa. Vaikka Katesta tykkääkin niin ei kai tosiasiota tarvitse kieltää ja muunnella. Sama kun sanois että prinsessa Victirialla on sitten niin kaunis siro leuka.

Vierailija
191/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah Katellako huono kropanmalli, se elokuvasäätiön valkoinen pukuhan osoitti suoraan että paras kroppa koko porukasta ja sentään elokuvakermaa paikalla. Kukaan ei tullut lähellekään Katea. Ei kropallaan eikä puvullaan.

Laitoin uusiksi kun lainaus meni mönkään.

Vierailija
192/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista kuninkaallisista kadehdin eniten Katen kroppaa. Sporttinen ja timmi ja pitkä. Tiedän, että tuo tulee vain kovalla itsekurilla, sillä ennen Kate oli normaalipainoisempi, mutta nykyään jatkuvasti alipainoinen. Se on myös surullista, mutta samalla tiedän, että moni meistä ei kieltäytyisi jos tuollaista kroppaa vaihdoksi tarjottaisiin. Urheilijan lihakset ovat ne mitkä tekevät siitä jäntevän ja hyvännäköisen. Meghan on enemmän niitä "laihoja läskejä". Näkyy sääristä.

Vierailija
193/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän just synnytti? Ei kai ne nyt vielä ole lähtenytkään.

Mulle tuli raskausaikana 23kg ja neljässä kuukaudessa ne lähti kuin itsestään (no mulla on kyllä aika terveelliset elintavat).

Kun lapsi oli 6kk, painoin jo vähemmän kuin ennen raskautta.

Imetys ja aktiivinen vauva-aika veivät kaiken ylimääräisen rasvan, paitsi rinnoista tietty jotka olivat imetyksen vuoksi puolikkaat melonit.:D

Välillä ikävä sitä vartaloa.

Vierailija
194/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo eivät saa ottaa mitään tavaroita sponsoroituna se on rikkomus. Ja ankara vielä. Lahjoista on säädökset.

Vierailija
195/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaapa miltä itse näytitte 4 viikkoa synnytyksen jälkeen. Sitten pääsette haukkumaan muita.

Ihan samalta kuin Megsu, olin turvonnut valas vieraassa kropassa eksyneenä + että olin vielä väritön olmi.

Vierailija
196/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samalta kuin Megsu, olin turvonnut valas vieraassa kropassa eksyneenä + että olin vielä väritön olmi.

Nytkö saan haukkua muita?

Vierailija
197/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo eivät saa ottaa mitään tavaroita sponsoroituna se on rikkomus. Ja ankara vielä. Lahjoista on säädökset.

Luuletko että Meghan niitä noudattaa? Sehän on jo pitkään nähty, että hänellä on tarve oikein esitellä tavaroitaan ja korujaan.

Vierailija
198/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://images.app.goo.gl/NmrYDkTRRcvg5xtq8

Katella ei muuten nimenomaan ole minkäänlaista kropanmallia, on tasapaksu möhkäle jonka reidet hinkkaa hoikkanakin yhteen ja uumaa ei erota lantiosta.

Äärimmäisellä hoikkuudella ja pukeutumisella peittelee tuota hyvin, ja onnistuukin vaikuttamaan todellisuutta sirommalta.

Vierailija
199/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta näytti, että Meghan oli laittanut punaruskeaa poskipunaa, joka ei sopinut. Meghan olisi näyttänyt raikkaammalta jossain muussa värissä. Kuka tahansa näyttäisi tädiltä Meghanin mummokoltussa, kampauksessa  ja hatussa. Toivottavasti Meghan ei rupea suosimaan tuota kireää nutturaa, mieluummin vaikka vähän huoleton ja homsuinen nuttura.  Catherinessa on samaa kuikeloa tyylikkyyttä kuin Wallis Simpsonissa.

Kilot kerääntyvät  eri tavalla. Minulla ei ollut raskausaikana eikä sen jälkeen turvotusta käsissä, kasvoissa ja jaloissa. Minulla on tikkukädet ja -jalat, kaikki makkarat kerääntyvät vyötärölle.

Vierailija
200/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täältä poistetaan kommentit missä sanotaan että Meg on turvonnut ja hattu pahensi asiaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä