Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meghanin kilot ei oo lähtenyt

Vierailija
08.06.2019 |

Alkaa olla äitinsä kaliiberia.

Kommentit (573)

Vierailija
261/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On harvinaisen typerää verrata kuukausi sitten synnyttänyttä yli vuosi sitten synnyttäneeseen. Kyllä Katellakin oli enemmän kiloja kuin tavallisesti ja pyöreyttä poskissa Meghanin häissä vuosi sitten kuin nyt.

Ei ollut turvonneen kuuskymppisen näköinen. Eikä ole kohtuullista muuten vertailla yhden lapsen äitiä kolmen lapsen äitiin...

Silmälasit olisi hyvä hankinta jos vertaa Meghania kuusikymppiseen.

Oli kuin kuuskymppisen äitinsä peilikuva. Turvonneempi vain.

Äitinsä ei varmaan ole synnyttänyt ketään ihan äskettäin?

Lapset ovat yleensä vanhempiensa ja isovanhempiensa näköisiä. Kate näyttää äidiltään ja Katen tytärkin näyttää Carole-isoäidiltään. Mistäs lähtien se on ollut huono asia?

Harvemmin näyttävöt silti nelikymppisinä kuuskymppisiltä. Varsinkaan jos panoatavat ulkonäköönsä satoja tuhansia.

Meghan ei näytä kuusikymppiseltä.

Vierailija
262/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette käyneet ne Dianan puvut katsomassa niin siinä se oli sitten hoikka nainen, upea. Käsittämättömän hoikka uuma, Catherinella on vähintään yhtä hoikka. Meghanilla on paksu keskikohta todella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On harvinaisen typerää verrata kuukausi sitten synnyttänyttä yli vuosi sitten synnyttäneeseen. Kyllä Katellakin oli enemmän kiloja kuin tavallisesti ja pyöreyttä poskissa Meghanin häissä vuosi sitten kuin nyt.

Ei ollut turvonneen kuuskymppisen näköinen. Eikä ole kohtuullista muuten vertailla yhden lapsen äitiä kolmen lapsen äitiin...

Silmälasit olisi hyvä hankinta jos vertaa Meghania kuusikymppiseen.

Oli kuin kuuskymppisen äitinsä peilikuva. Turvonneempi vain.

Äitinsä ei varmaan ole synnyttänyt ketään ihan äskettäin?

Lapset ovat yleensä vanhempiensa ja isovanhempiensa näköisiä. Kate näyttää äidiltään ja Katen tytärkin näyttää Carole-isoäidiltään. Mistäs lähtien se on ollut huono asia?

Harvemmin näyttävöt silti nelikymppisinä kuuskymppisiltä. Varsinkaan jos panoatavat ulkonäköönsä satoja tuhansia.

Meghan ei näytä kuusikymppiseltä.

Tuo trooping asu oli 70 v mummelin. Edes Aira Samulin ei laittaisi niskaansa noita kledjuja.

Vierailija
264/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diana oli syömishäiriöinen ja oksenteli kertomansa mukaan bulimiassaan raskauden aikanakin. Synnytyksen jälkeen hän ei todellakaan ollut edustustehtävissä jo kuukausi synnytyksestä.

Vierailija
265/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ihmettelin silmänaluisia ne olivat ihan turbona. Ja varmaan kaikki kosmeettinen tehty niitten eteen, tuhansilla.

Vierailija
266/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Meghan ottanut otsaansa täytettä, silmät jotenkin valahtaneet. Vauvan esittelykuvissa silmät ovat erilaiset, paljon pyöreämmät.

Vierailija
267/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghan on ensisynnyttäjäksi vanha, 37-vuotias. Lisäksi hän synnytti keisarinleikkauksella, jolloin maha jää helpommin pullottamaan. Itse en Meghania enää arvosta. Pidin häntä aiemmin kauniina ja viehättävänä ja katselin häät, mutta tämä nykyinen henkilökunnan pois potkiminen ja liian liberaali meininki Englannin konservatiivisessa hovissa ei sytytä. Diana varmaan pitäisi miniästään, mutta minä en näe hänellä ruusuista tulevaisuutta hovissa.

Ja kyllä - Catherine oli langanlaiha heti synnytettyään.

Vierailija
268/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Meghan ottanut otsaansa täytettä, silmät jotenkin valahtaneet. Vauvan esittelykuvissa silmät ovat erilaiset, paljon pyöreämmät.

Aivolisäkkeen :)?

Vierailija
269/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meghan on ensisynnyttäjäksi vanha, 37-vuotias. Lisäksi hän synnytti keisarinleikkauksella, jolloin maha jää helpommin pullottamaan. Itse en Meghania enää arvosta. Pidin häntä aiemmin kauniina ja viehättävänä ja katselin häät, mutta tämä nykyinen henkilökunnan pois potkiminen ja liian liberaali meininki Englannin konservatiivisessa hovissa ei sytytä. Diana varmaan pitäisi miniästään, mutta minä en näe hänellä ruusuista tulevaisuutta hovissa.

Diana ei voisi sietää Meghanin kovaa ja kylmää asennetta. Jos ketkä niin nuo inhoaisivat toisiaan ja syvästi.

Vierailija
270/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sunkin kannattaa käydä optikolla jos Kate oli mielestäsi langanlaiha heti synnytyksen jälkeen.

Vierailija
271/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diana ei voisi sietää Meghanin kovaa ja kylmää asennetta. Jos ketkä niin nuo inhoaisivat toisiaan ja syvästi.

Mä oon miettinyt tätä, koska Diana oli myös hoviin liian vapaamielinen ja liberaali kuten Meghankin. Mutta Meghanin pisteet mun silmissä on todellakin pudonneet oletetun vaikean käytöksen vuoksi.

Vierailija
272/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sunkin kannattaa käydä optikolla jos Kate oli mielestäsi langanlaiha heti synnytyksen jälkeen.

https://www.iskelma.fi/files/media/image/2018/24/2018_24_04_5adeb2f22fc…

No hyvä on, ei langanlaiha, mutta hoikka ja hyvävoimaisen näköinen, lapsi ihan omilla käsivarsilla.

Vierailija
273/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaillaanko seuraavaksi prinsessa Ruususta ja Tuhkimoa?👸👑 Ihan oikeesti!!!

Vierailija
274/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vertaillaanko seuraavaksi prinsessa Ruususta ja Tuhkimoa?👸👑 Ihan oikeesti!!!

Ei sillä Nämä ovat irl henkilöitä irl elämässä ja irl maailmassa. Satu on housuissasi.

Vierailija
275/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne niiden kilojen piti mennä?   Ibizalle ?!

Vierailija
276/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää palsta on seko. Jos Meghan olisi kuukaudessa palautunut, mitä ei mm. Katekaan ollut, mammat tuomitsisivat. Lisäksi väitettäisiin, että vatsa oli tekomaha eikä hän ollut raskaana lainkaan. Teki hän mitä vain, se on aina väärin.

Vierailija
277/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dianalla ei ollut niin paljon opeteltavaa kuin Meghanilla. Diana oli lähipiiristä ja britti, tunsi tavat ja etiketit lapsuudesta lähtien. Dianalle olisi sopinut paremmin Andrew. Nuorena solmitusta melkein järjestetystä liitosta tuli katastrofi.

Vierailija
278/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon miettinyt tätä, koska Diana oli myös hoviin liian vapaamielinen ja liberaali kuten Meghankin. Mutta Meghanin pisteet mun silmissä on todellakin pudonneet oletetun vaikean käytöksen vuoksi.

Oliko Diana liian vapaamielinen kun vaati uskollista aviomiestä? Just.

Vierailija
279/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dianalla ei ollut niin paljon opeteltavaa kuin Meghanilla. Diana oli lähipiiristä ja britti, tunsi tavat ja etiketit lapsuudesta lähtien. Dianalle olisi sopinut paremmin Andrew. Nuorena solmitusta melkein järjestetystä liitosta tuli katastrofi.

Kyllä nämä kaikki ovat järjestettyjä myös Meghanin tulo hoviin. Sitten ne rakasauvat tai eivät. Velvollisuus on ensin. Myös kuningataräiti järjestettiin naimisiin ja rakastui mieheensä tai asemaansa vasta jo aviossa ollessaan.

Vierailija
280/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meghan ei edes yritä sopeutua.

Miten niin? Hän on ollut vuoden hovissa ja ollut ahkera edustustehtävissään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän