Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meghanin kilot ei oo lähtenyt

Vierailija
08.06.2019 |

Alkaa olla äitinsä kaliiberia.

Kommentit (573)

Vierailija
201/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://images.app.goo.gl/NmrYDkTRRcvg5xtq8

Katella ei muuten nimenomaan ole minkäänlaista kropanmallia, on tasapaksu möhkäle jonka reidet hinkkaa hoikkanakin yhteen ja uumaa ei erota lantiosta.

Äärimmäisellä hoikkuudella ja pukeutumisella peittelee tuota hyvin, ja onnistuukin vaikuttamaan todellisuutta sirommalta.

Et sitten tuoreempaa kuvaa löytänyt? Ei kenenkään kroppa pysy samanlaisena kuin 20-vuotiaana. Varsinkaan lasten jälkeen.

Vierailija
202/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brittien kommentoinnessa esitettiin kaksi mahdollista syytä Meghanin muuttuneelle ulkonäölle:

- keisarinleikkaus. keho palautuu siitä hitaammin kuin alatiesynnytyksestä.

- synnytyksen jälkeisen masennuksen lääkitys

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on samanmallinen kroppa ku Meghanilla. Tikkujalat, ei vyötäröä, kapea lantio. Mun raskauskilot ei todellakaan lähteneet itsestään. Kamala kitudieetti piti olla.

Ei käy kateeksi julkinen kyttäys. Mutta onhan prinsessalla onneksi rahaa mennä kaikenlaisiin hoitoihin.

Middletonin naiset taas ovat superdiettaajia. Kaikki sairaalloisen laihoja pitkäselkiä. Olis kiva tietää niiden salaisuudet. Tupakka?

Meghanhan oli pienestä haaveillut pääsevänsä juuri tuonne ja oli vanhtinut Dianan jokaista askelta ja hankkiutunut sopiviin piireihin ja muuttanut Kanadaankin koska kuningatar johtaa... niin ja ulkonäkö edellä koko setti. Miksi tuijotuksen hänen ulkonäköönsä tulisi loppua siihen kun ei näytäkään enää hyvältä?

Vierailija
204/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katella ei muuten nimenomaan ole minkäänlaista kropanmallia, on tasapaksu möhkäle jonka reidet hinkkaa hoikkanakin yhteen ja uumaa ei erota lantiosta.

Äärimmäisellä hoikkuudella ja pukeutumisella peittelee tuota hyvin, ja onnistuukin vaikuttamaan todellisuutta sirommalta.

Kyllä mä kadehdin nimenomaan Kate jalkoja: https://whatkatewore.com/wp-content/uploads/2019/05/Kate-on-Swing-Natur…

Olen itsekin pitkä, mutta lihakset eivät ole tuota pitkää hoikkaa mallia, vaan paksuuntuvat.

Vierailija
205/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten tuoreempaa kuvaa löytänyt? Ei kenenkään kroppa pysy samanlaisena kuin 20-vuotiaana. Varsinkaan lasten jälkeen.

Olen nähnyt Katen läheltä ja on kuin barbie yhtä siro ja hoikka. Hän on uskomattoman siro ihminen.

Vierailija
206/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos imettää niin hyvä että ei oo laiha.

Vierailija
207/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kati on kyllä farkut yllä laiha luikku.

Vierailija
208/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brittien kommentoinnessa esitettiin kaksi mahdollista syytä Meghanin muuttuneelle ulkonäölle:

Niin tai valheet  aiemmin ja kenties taaskin ja morkkis ja lohtusyöminen. Isänkin ja sisarusten ikävä voi alkaa vaivata vaikka itse ne dissasi. Sen minkä taakseen jättää sen edestään löytää. Ei voi paeta noin  vaan , itseään.

Vierailija
209/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuningatar on antanut varmaan kovan sanan terveysasioihin että ne dietit ja myrkyt ja muut on jätettävä nyt vähemmälle ja keskityttävä Harryn poikaan.

Vierailija
210/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä kadehdin nimenomaan Kate jalkoja: https://whatkatewore.com/wp-content/uploads/2019/05/Kate-on-Swing-Natur…

Olen itsekin pitkä, mutta lihakset eivät ole tuota pitkää hoikkaa mallia, vaan paksuuntuvat.

Okei no mä en kadehdi, mulla on pitkät ja hoikat raajat (esim. sääret 52cm) ja kapea, erottuva uuma, hyvä ryhti ja sopiva rasvaprosentti (hoikka).

En haluaisi näyttää tuolta kuin Kate, mutta makukysymyksiähän nämä.

Oma ihanteeni on sellainen VS-malli-tyyppinen vartalo, ja Kate ei ole ollenkaan sellainen, vaan vyötärötön ja paksureitinen.

Hoikka kyllä, mutta ei gasellimaisella ja muodokkaalla tavalla.

Vierailija
211/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sä ymmärrät että ne voi olla vaikka tämän palstan meghanhullun rustaamia jos hänellä enklantti taittuu sen verran. Eivätkä kyllä osu sen lähemmäksi totuutta ovat sitten av-mamman tai britti mamman aivopieruja.

Vierailija
212/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghanilla on vielä pitkä matka siihen kun hiffaa mistä elämässä on kyse: ettei asema ja talot tuo onnea ollenkaan vaan ihan muuta asiat. Uskon että tuollaisessa kultaisessa häkissä tuo todellisuus iskee ja lujaa vasten naamaa ja ensimerkkejä on siitä nyt näkyvissä.

Vierailija
213/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei no mä en kadehdi, mulla on pitkät ja hoikat raajat (esim. sääret 52cm) ja kapea, erottuva uuma, hyvä ryhti ja sopiva rasvaprosentti (hoikka).

Oma ihanteeni on sellainen VS-malli-tyyppinen vartalo, ja Kate ei ole ollenkaan sellainen, vaan vyötärötön ja paksureitinen.

Lyökää joku Kendall Jenner ja Kate bikineissä vierekkäin. Molemmat pitkiä ja hoikkia mutta Kendallin lantio Katen navassa.

Vierailija
214/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nähnyt yhtään kunnon kuvaa koko Meganista. Pelkästään oli istumassa vaunuissa tai sitten seisoi takana. Eihän sen enää tartte niin yrittää, kun on saanut jo prinssin. Voi ottaa jo vähän rennommin.

Eikä sen äitikään mikään lihava ole.

Vierailija
215/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh sanoin jo että olen nähnyt tämän Catherinen läheltäkin ja hän on todella jos kuka gasellimaisen siro. Ja ihan varmasti sinua sirompi ja kasvoista kauniimpi.

Vierailija
216/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa Megan on elänyt kauhessa nälässä pysyäkseen laihana ja nyt kun vähän syö niin näkyy heti.

Vierailija
217/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Meghanilla on kaksi käsilaukkua kuvissa kun Katella ja Camillalla ei ainuttakaan?

Sponsoroitua. Pitää päästä esittelemään tavaroita kun niitä ilmaiseksi saa.

Nuo eivät saa ottaa mitään tavaroita sponsoroituna se on rikkomus. Ja ankara vielä. Lahjoista on säädökset.

Luuletko että Meghan niitä noudattaa? Sehän on jo pitkään nähty, että hänellä on tarve oikein esitellä tavaroitaan ja korujaan.

Ei ole noudattanut. Esim. pahennusta herättäneet baby showerit, jotka oli amerikkalaisten julkkisten  maksamat.

Vierailija
218/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katehan on hirveän pitkäkin eli ei kilot heti näy, mutta Meghan on luultavasti aika lyhyt, tuskin pidempi kuin 165.

Vierailija
219/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi ei asu Frogmoressa pitkään koska yllä ärjyvät lentokoneet. Meghan ei viihdy.

Vierailija
220/573 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa Megan on elänyt kauhessa nälässä pysyäkseen laihana ja nyt kun vähän syö niin näkyy heti.

Tai urheillut hulluna pysyäkseen timminä, ja nyt ei pysty. Silloinkin tulee kilot nopeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi