Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häiritsisikö sinua jos mies olisi käynyt maksullisissa?

Vierailija
08.06.2019 |

Tapailen yhtä miestä ja kaikki mennyt ihan jees. Huomasin kuitenkin että minua alkoi häiritsemään, kun sain kuulla että mies on ollut 3:n maksullisen naisen kanssa. Siis tämä ennen kuin olemme tutustuneet. Kertoi asiasta minulle itse ilman mitään ongelmaa. Olenko vain ahdasmielinen vai mitä itse ajattelisitte asiasta? :D

Kommentit (276)

Vierailija
161/276 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen teitä naiset, mitä se on teiltä pois jos Suomessa olis avoimempi  prostituutio?

Todella miksi valitatte taas asiasta joka ei teille edes kuulu?

Miten se on teiltä pois?

Prostituutio ei ole minulta henkilökohtaisesti mitenkään pois. En ole missään tekemisissä prostituoitujen tai heidän asiakkaidensa kanssa. Enkä halua olla.

Ikävä tosiasia vaan on että ko alalla huumeet, alkoholi, mielenterveysongelmat, ihmiskauppa, pahoinpitelyt , rikollisuus, rahanpesu ym ym on hyvin hyvin yleisiä. En arvosta ihmistä joka vapaaehtoisesti valitsee olla tällaisessa toiminnassa mukana missään roolissa.

Puukot on monissa rikoksissa mukana ja vuodessa moni kuolee puukon iskuun. Silti useilla kalastajilla ja metsämiehillä on puukko mukanaan.

Et halua heidänkänn kanssaan olla missään tekemisissä?

"Logiikkasi" ontuu pahemman kerran. Mietippä uudestaan.

Vierailija
162/276 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä keskustelu on lähtenyt ihan väärille urille. Oletettavasti tässä ei nyt tarvitse puida sitä onko ihmiskauppa oikein vai väärin, vaan keskustelussa puhutaan siitä että haittaako toisen ihmisen maksullisissa käynti jos oletetaan että taustalla ei ole mitään ihmiskauppaan tai rikollisuutta vaan se on kummankin tahto.

Ei sitä kysymystä rikollisuudesta voi ottaa tuosta pois, kun se maksullisissa käynti häiritsee juuri siitä syystä. Häiritsisikö sinua huumeiden käyttö jos se on laillista, ai niin mutta kun se ei ole. Turha esittää hypoteettisia kysymyksiä tyyliin ”häiritsiskö prostituutio jos siihen ei liittyisi ongelmia”. Ei tietenkään häiritsisi, mutta kun siihen liittyy.

Minä voin kertoa, että minua ei häiritse satunnainen kannabiksen käyttö. Siitä huolimatta että se ei ole laillista. Kovien huumeiden käyttö sen sijaan häiritsee. Jälkimmäiseen liittyy vakavia ongelmia, ensin mainittuun ei. En arvioi asioita pelkästään sen mukaan, ovatko ne tällä hetkellä laillisia vai eivät (seksin myyminen muuten on laillista Suomessa), vaan sen mukaan onko niistä käytännössä oikeasti haittaa jollekulle.

t. 118

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/276 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te joita häiritsee, niin häiritseekö myös se jos mies on käynyt hierojalla tai vaikka parturissa? Kaikissa vaihdetaan rahaa palveluun.

Tämä että olet kyvytön ymmärtämään miten herkkä asia ihmisen seksuaalisuus on, ei mitenkään lisää sympatiaa sinua kohtaan. Se myös että täällä haukutaan yhdenillanjuttuja harrastavia, saa vain lisää antipatiaa teitä kohtaan. Yhdenillanjutuissa on kyse molemmin puolisesta halusta, mikä kai on teille jotain täysin tuntematonta. Mahtaa tuollaisen miehen kanssa seksi olla muutenkin ankeaa: minä minä minä, kunhan minä saan.

Minä olen sellainen nainen, jolle seksuaalisuus on tosi herkkä asia. En harrasta edes yhden yön juttuja tästä syystä, niissä kun on iso riski että miestä ei kiinnosta minun nautintoni tarpeeksi vaan tarkoitus on vain tyhjentää pussit johonkin (olen pari kertaa kokeillut ja siltä pohjalta huonoksi todennut).

Olen kuitenkin elämäni aikana tajunnut, että kaikille naisille seksi ei ole samalla tavalla herkkä juttu. Uskon, että ihan varmasti on olemassa naisia joita seksityö ei mitenkään erityisemmin haavoita, kunhan tekevät sitä turvallisissa oloissa ja kontrolloidusti (sitä vartenhan seksityöläisillä on kaikenlaisia sääntöjä ja toimintatapoja, joiden mukaan mennään, että työ pysyisi turvallisena). Ja kunhan ei ole pakko hyväksyä ihan ketä tahansa asiakkaaksi. Uskon, että suomalaiset seksityöläiset täyttävät nämä kriteerit helposti. Täällä on kuitenkin sosiaaliturva, eikä kenenkään ole pakko henkensä pitimiksi ryhtyä prostituoiduksi.

Jos tapailisin miestä, joka on aiemmin käyttänyt suomalaisen seksityöläisen palveluja, en lopettaisi tapailua siihen. Olisin kuitenkin hieman ennakkoluuloinen siitä, minkälaista tämän miehen seksuaalisuus mahtaa olla. Toivoisin saavani kumppaniksi itseni kaltaisen miehen, jolle seksissä on suurimmaksi osaksi kysymys henkisestä yhteydestä ja rakkauden ilmaisemisesta, ja joka nauttii erityisesti siitä että saa toisen nauttimaan. Mies, jolle prostituoidun palvelukset ns. riittävät, saattaa olla seksuaalisuudeltaan enemmän sellainen, jota kiinnostaa oma nautinto ja laukeaminen. Tällaiset jyystäjähenkiset miehet eivät ole minulle niitä parhaiten yhteensopivia. Jos mies olisi kuitenkin persoonaltaan tosi ihanan oloinen, antaisin tapailun edetä seksiin asti jotta näkisin, mikä tilanne on. Jos mies paljastuisi jyystäjäksi, laittaisin poikki vasta siinä vaiheessa. En siis pelkästään sen seksin ostamisen takia.

Jos taas mies olisi käynyt esim. Thaimaassa seksilomalla panemassa alaikäisyyden rajamailla olevia parittajalle työskenteleviä alistettuja ja köyhiä tyttöjä, nostaisin kytkintä samalla hetkellä kun tämä tulee ilmi.

Minulle prostituoitujen palvelukset eivät ”ns. riitä”, mutta ovat ne parempi kuin ei mitään. Rakkauttani ei ole kukaan nainen halunnut, vaikka haluaisin sitä sekä tarjota että vastaanottaa.

Vaikutat ihmiseltä, joka ei menisi sänkyyn ihmiskaupan uhrin kanssa. En tuomitse, jos käytät sellaisten suomalaisten naisten palveluja, jotka vaikuttavat tasapainoisilta ja hyvinvoivilta. Toivon, että joskus vielä löydät rakkaudenkin.

Ei tuo ole vapaaehtoisuuden tae. Vain rappionarkkarista tai umpihullusta ongelmat näkyy päällepäin. Ei kukaan ammattilainen asiakkaalleen avaudu oikeasta tilanteestaan.

Vierailija
164/276 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun haluan lopettaa suhteen, väitän käyttäneeni aikaisemmin maksullisia naisia. Useimmiten tämä on toiminut ja nainen on halunnut vähän ajan päästä lopettaa suhteen ilman draamaa. Suosittelen varsinkin jos nainen on vähänkään taipuvainen skitsoiluun.

Vierailija
165/276 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä tuomitsemisessa on perimmillään kyse vain naisten omista intresseistä. Kun miehet pystyvät saamaan seksiä helposti nuorilta ja kauniilta tytöiltä pientä korvausta vastaan niin keski-ikäisten naisten karvalompsat muuttuvat arvottomaksi kun ketään ei enää kiinnosta sellaiset. Sen takia tuo kysymys herättää voimakkaita tunteita tietyissä naisissa.

Miehille taas ratkaisu koko tähän peliin on käydä maksullisissa. Sen jälkeen kummasti loppuu mielenkiinto sietää kaikenlaista paskaa naisilta.

Olen täysin samaa mieltä tästä. Jos kaikki miehet kävisivät nuorissa ja kauniissa h*orissa (ja sen vielä voisi jotenkin todentaa), niin se tekisi elämisen paljon helpommaksi. Nyt nimittäin joutuu luottamaan siihen olettamukseen, että puhuvat paskaa jos väittävät muuta. Siinä on aina epävarmuustekijä mukana josko onkin löytänyt jonkun harvinaisuuden. Kaikki miehet h*oriin, helpompi päätyä valintaan että pysyy yksin.

Vierailija
166/276 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes joka mies on joskus käynyt maksullisissa mutta vain todella tyhmä kertoo siitä koskaan kenellekkään, ei edes parhaille ystäville eikä kavereille asiasta puhuta sanaakaan.

Se on täysin privaatti asia.

Vierailija
167/276 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te joita häiritsee, niin häiritseekö myös se jos mies on käynyt hierojalla tai vaikka parturissa? Kaikissa vaihdetaan rahaa palveluun.

Tämä että olet kyvytön ymmärtämään miten herkkä asia ihmisen seksuaalisuus on, ei mitenkään lisää sympatiaa sinua kohtaan. Se myös että täällä haukutaan yhdenillanjuttuja harrastavia, saa vain lisää antipatiaa teitä kohtaan. Yhdenillanjutuissa on kyse molemmin puolisesta halusta, mikä kai on teille jotain täysin tuntematonta. Mahtaa tuollaisen miehen kanssa seksi olla muutenkin ankeaa: minä minä minä, kunhan minä saan.

Minä olen sellainen nainen, jolle seksuaalisuus on tosi herkkä asia. En harrasta edes yhden yön juttuja tästä syystä, niissä kun on iso riski että miestä ei kiinnosta minun nautintoni tarpeeksi vaan tarkoitus on vain tyhjentää pussit johonkin (olen pari kertaa kokeillut ja siltä pohjalta huonoksi todennut).

Olen kuitenkin elämäni aikana tajunnut, että kaikille naisille seksi ei ole samalla tavalla herkkä juttu. Uskon, että ihan varmasti on olemassa naisia joita seksityö ei mitenkään erityisemmin haavoita, kunhan tekevät sitä turvallisissa oloissa ja kontrolloidusti (sitä vartenhan seksityöläisillä on kaikenlaisia sääntöjä ja toimintatapoja, joiden mukaan mennään, että työ pysyisi turvallisena). Ja kunhan ei ole pakko hyväksyä ihan ketä tahansa asiakkaaksi. Uskon, että suomalaiset seksityöläiset täyttävät nämä kriteerit helposti. Täällä on kuitenkin sosiaaliturva, eikä kenenkään ole pakko henkensä pitimiksi ryhtyä prostituoiduksi.

Jos tapailisin miestä, joka on aiemmin käyttänyt suomalaisen seksityöläisen palveluja, en lopettaisi tapailua siihen. Olisin kuitenkin hieman ennakkoluuloinen siitä, minkälaista tämän miehen seksuaalisuus mahtaa olla. Toivoisin saavani kumppaniksi itseni kaltaisen miehen, jolle seksissä on suurimmaksi osaksi kysymys henkisestä yhteydestä ja rakkauden ilmaisemisesta, ja joka nauttii erityisesti siitä että saa toisen nauttimaan. Mies, jolle prostituoidun palvelukset ns. riittävät, saattaa olla seksuaalisuudeltaan enemmän sellainen, jota kiinnostaa oma nautinto ja laukeaminen. Tällaiset jyystäjähenkiset miehet eivät ole minulle niitä parhaiten yhteensopivia. Jos mies olisi kuitenkin persoonaltaan tosi ihanan oloinen, antaisin tapailun edetä seksiin asti jotta näkisin, mikä tilanne on. Jos mies paljastuisi jyystäjäksi, laittaisin poikki vasta siinä vaiheessa. En siis pelkästään sen seksin ostamisen takia.

Jos taas mies olisi käynyt esim. Thaimaassa seksilomalla panemassa alaikäisyyden rajamailla olevia parittajalle työskenteleviä alistettuja ja köyhiä tyttöjä, nostaisin kytkintä samalla hetkellä kun tämä tulee ilmi.

Minulle prostituoitujen palvelukset eivät ”ns. riitä”, mutta ovat ne parempi kuin ei mitään. Rakkauttani ei ole kukaan nainen halunnut, vaikka haluaisin sitä sekä tarjota että vastaanottaa.

Vaikutat ihmiseltä, joka ei menisi sänkyyn ihmiskaupan uhrin kanssa. En tuomitse, jos käytät sellaisten suomalaisten naisten palveluja, jotka vaikuttavat tasapainoisilta ja hyvinvoivilta. Toivon, että joskus vielä löydät rakkaudenkin.

Ei tuo ole vapaaehtoisuuden tae. Vain rappionarkkarista tai umpihullusta ongelmat näkyy päällepäin. Ei kukaan ammattilainen asiakkaalleen avaudu oikeasta tilanteestaan.

Totta. Seksin ostajien argumenteista saa sen käsityksen, etteivät ole ihan penaalin terävintä kärkeä. Tai sitten oman toiminnan hyväksyminen vaatii älyn ja sydämen vaimentamista. Tai kolmas vaihtoehto, ovat luonteeltaan sellaisia, että toisten kärsimykset eivät vain kiinnosta, eihän muuten olis mahdollista ostaa seksiä vaikka joltain thaimaalaiselta naiselta.

Vierailija
168/276 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan joskus seksiä, kuten te (melkein) kaikki muut tässä keskustelussa. Haluan erityisesti sellaista, jossa molemmat ovat himokkaasti mukana. Mutta kukaan ei koskaan ole halunnut minua. Siksi minulla on vakiokumppani, jolle maksan. Hän ei miltei varmasti ole ihmiskaupan uhri. Tunnen hänen elämäänsä pitkäaikaisen asiakasuhteen vuoksi jonkin verran.

Vierailija
169/276 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi sellaisen miehen kanssa, joka on rahalla ostanut seksiä.

Entäs jos mies ei koskaan kerro sitä?

Vierailija
170/276 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Seksin ostajien argumenteista saa sen käsityksen, etteivät ole ihan penaalin terävintä kärkeä. Tai sitten oman toiminnan hyväksyminen vaatii älyn ja sydämen vaimentamista. Tai kolmas vaihtoehto, ovat luonteeltaan sellaisia, että toisten kärsimykset eivät vain kiinnosta, eihän muuten olis mahdollista ostaa seksiä vaikka joltain thaimaalaiselta naiselta.

Ehkä olen sitten tyhmä, mutta läheisyyden ja seksin kaipuu minullakin on. Ilman rahaa en pääse sitä täyttämään. Mitä itse tekisit tilanteessani?

Vierailija
171/276 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimpia varmaan häiritsee samoinkuin jos naisella on ollut tummempia kumppaneita

Vierailija
172/276 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä keskustelu on lähtenyt ihan väärille urille. Oletettavasti tässä ei nyt tarvitse puida sitä onko ihmiskauppa oikein vai väärin, vaan keskustelussa puhutaan siitä että haittaako toisen ihmisen maksullisissa käynti jos oletetaan että taustalla ei ole mitään ihmiskauppaan tai rikollisuutta vaan se on kummankin tahto.

Ei sitä kysymystä rikollisuudesta voi ottaa tuosta pois, kun se maksullisissa käynti häiritsee juuri siitä syystä. Häiritsisikö sinua huumeiden käyttö jos se on laillista, ai niin mutta kun se ei ole. Turha esittää hypoteettisia kysymyksiä tyyliin ”häiritsiskö prostituutio jos siihen ei liittyisi ongelmia”. Ei tietenkään häiritsisi, mutta kun siihen liittyy.

Mihin elämän osa-alueeseen ei liity ongelmia?

Vierailija
173/276 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se kaikille mikään herkkä asia ole. Jotkut voivat olla jopa sen verran vapautuneita oman seksuaalisuutensa suhteen, että eivät näe itsensä myymisessä mitään ongelmaa. Tämä voi kauhistuttaa, mutta prostituoitu voi myös nauttia työstään

https://www.iltalehti.fi/pinnalla/a/2016042821486730

Aivan, mutta kun mies ei voi tietää onko se noin. No ehkä jos se on joku espoolainen keski-ikäinen kotirouva.

Tarkistellaanpas taas vähän niitä faktoja

"Suomessa työskentelevistä seksinmyyjistä arviolta kolmannes työskentelee parittajan kanssa, ja he ovat pääosin Venäjältä ja Virosta Suomessa vierailevia seksinmyyjiä. Pysyvästi Suomessa asuvat seksityöntekijät käyttävät parittajaa äärimmäisen harvoin. Parituksessa parittajan rooli voi vaihdella paljon: joskus seksityöntekijä voi työskennellä hyvinkin itsenäisesti, joskus parittaja hoitaa kaikki muut asiat paitsi seksin harrastamisen. Paritukseen liittyy Suomessa vain harvoin pakottamista."

https://fi.wikipedia.org/wiki/Prostituutio_Suomessa 

ja virallinen lähde Prostituutio Suomessa kirja

Nämä pro-prostitutio -kirjat ei ole mikään luotettava lähde. Ja edelleen et voi erottaa vapaaehtoista pakotetusta. Ja miten ihmeessä pakotettujen määrä lasketaan, kun eivät voi sanoa kenellekkään että heitä pakotetaan?

No pitihän se arvata, että palstamammojen mutu merkkaa enemmän kuin tutkittu tieto :D

Just näin. Sitä paitsi, ei se parturikampaajakaan välttämättä aina tai ollenkaan nauti työstään, mutta siitä huolimatta tekee sitä. Jos liike on auki ja työntekijä pyytää asiakasta siirtymään tuolille, niin pitääkö asiakkaan varmuuden vuoksi kysyä, että nautitko nyt varmasti työstäsi ja nimenomaan minun hiusteni leikkaamisesta.

Millainen ihminen ei näe mitään eroa hiusten leikkauksen ostamisessa ja seksin ostamisessa? Puistattavan yököttävä.

Puistattavan yököttävää on se, että naiset maksavat siitä, että joku poistaa heidän p*illu- ja pers*karvoja. 

Vierailija
174/276 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksullisissa käyminen on paljon yleisempää, kuin naiset edes tajuavat. Jos esimerkiksi ajattelen omaa tuttavapiiriäni, joka koostuu pääkaupunkiseudulla asuvista korkeakoulun tai yliopiston käyneistä miehistä, niin vähemmistöä ovat ne jotka eivät ole maksaneet seksistä. Varsinkin naisten keskuudessa ne kaikkein suosituimmat miehet ovat näiden palveluiden kaikkein kovimpia käyttäjiä. Nämä miehet ovat myös tyypillisesti olleet vakituisissa parisuhteissa jo pidemmän aikaa ja suurella osalla on myös lapsia. Maksullisten käyttö on kuulemma paljon vaivattomampaa ja vähemmän riskialtista, kuin esimerkiksi jonkun yhden yön tuttavuuden pokaaminen ravintolassa.

Kannattaa vaihtaa tuttavapiiriä ,jos "kaikki" miehet käy maksullisilla.

Vuonna 2015 miehistä tasan kaksi prosenttia oli ostanut maksullista seksiä viimeisen vuoden aikana. Vuonna 1999 tämä osuus oli 4,3 prosenttia ja 2007 vuonna 3,2 prosenttia. Maksullisen seksin suosio oli siis viimeisten 20 vuoden aikana vähentynyt. Tämä näkyi myös siinä osuudessa, jolla oli kokemusta maksullisesta seksistä viimeisten viiden vuoden aikana. Tämä osuus vuonna 1999 oli 7,8 prosenttia, vuonna 2007 se oli 7,0 prosenttia ja 4,8 prosenttia vuonna 2015. Tämäkin tulos vahvistaa maksullisen seksin suosion vähenemisen.

Maksullista seksiä olivat käyttäneet muita useammin miehet, joilla oli tutkimuksen tekohetkellä erillissuhde. Vuonna 2015 heistä tasan kuusi prosenttia oli ostanut maksullista seksiä. Sinkkumiehillä sama osuus oli 3,2 prosenttia. Naimisissa ja avoliitossa olleista maksullista seksiä oli käyttänyt vuoden aikana vain prosentti miehistä.

Miesten maksullisen seksin viimeisimmistä kumppaneista oli vuosina 1999, 2007 ja 2015 noin 80 prosenttia ollut ulkomaalainen nainen. Kahdella kolmasosalla maksullista seksiä ostaneista miehistä viimeinen kumppani oli ollut ulkomaalainen nainen, jolta he olivat ostaneet seksiä ulkomailla. Tämäkään osuus ei ollut tutkimuskertojen välillä juuri muuttunut.

Suomessa ostetusta seksistä puolet oli tapahtunut jonkun ulkomaalaisen naisen kanssa ja toinen puoli suomalaisen naisen kanssa. Seksiä ostaneista miehistä yhteensä 14 prosentilla viimeinen maksullinen kumppani oli ollut suomalainen nainen Suomessa. Naisten kumppaneista useammat olivat olleet suomalaisia kuin ulkomaalaisia.

Vierailija
175/276 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se kaikille mikään herkkä asia ole. Jotkut voivat olla jopa sen verran vapautuneita oman seksuaalisuutensa suhteen, että eivät näe itsensä myymisessä mitään ongelmaa. Tämä voi kauhistuttaa, mutta prostituoitu voi myös nauttia työstään

https://www.iltalehti.fi/pinnalla/a/2016042821486730

Aivan, mutta kun mies ei voi tietää onko se noin. No ehkä jos se on joku espoolainen keski-ikäinen kotirouva.

Tarkistellaanpas taas vähän niitä faktoja

"Suomessa työskentelevistä seksinmyyjistä arviolta kolmannes työskentelee parittajan kanssa, ja he ovat pääosin Venäjältä ja Virosta Suomessa vierailevia seksinmyyjiä. Pysyvästi Suomessa asuvat seksityöntekijät käyttävät parittajaa äärimmäisen harvoin. Parituksessa parittajan rooli voi vaihdella paljon: joskus seksityöntekijä voi työskennellä hyvinkin itsenäisesti, joskus parittaja hoitaa kaikki muut asiat paitsi seksin harrastamisen. Paritukseen liittyy Suomessa vain harvoin pakottamista."

https://fi.wikipedia.org/wiki/Prostituutio_Suomessa 

ja virallinen lähde Prostituutio Suomessa kirja

Nämä pro-prostitutio -kirjat ei ole mikään luotettava lähde. Ja edelleen et voi erottaa vapaaehtoista pakotetusta. Ja miten ihmeessä pakotettujen määrä lasketaan, kun eivät voi sanoa kenellekkään että heitä pakotetaan?

No pitihän se arvata, että palstamammojen mutu merkkaa enemmän kuin tutkittu tieto :D

Just näin. Sitä paitsi, ei se parturikampaajakaan välttämättä aina tai ollenkaan nauti työstään, mutta siitä huolimatta tekee sitä. Jos liike on auki ja työntekijä pyytää asiakasta siirtymään tuolille, niin pitääkö asiakkaan varmuuden vuoksi kysyä, että nautitko nyt varmasti työstäsi ja nimenomaan minun hiusteni leikkaamisesta.

Millainen ihminen ei näe mitään eroa hiusten leikkauksen ostamisessa ja seksin ostamisessa? Puistattavan yököttävä.

Puistattavan yököttävää on se, että naiset maksavat siitä, että joku poistaa heidän p*illu- ja pers*karvoja. 

Yök, ei kai tuollaista tehdä?

Vierailija
176/276 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te taidatte olla niitä samoja naisia joita häiritsee vahvojen oluiden tuonti kauppaan. Formulat.

Hevosurheilu. Yläosattomuus rannoilla. Ym ym.

Asiat ei kuulu teille mutta se vaan häiritsee jos muut pitävät näistä asioista.

Se ei koskaan ole teiltä pois, mutta eihän muutkaan saa niistä nauttia.

Siinäkö se on?  Muut nauttivat ja te jäätte ilman joten se pitäisi kieltää.

Vierailija
177/276 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pyhä yksinkertaisuus sentään. Apn aloituksesta ei millään tavalla käy ilmi että tämän miehen maksullisissa käyntiin liittyy jotain rikollista joten tottakai oletan että kyseessä on ollut kahden vapaaehtoisen tahto. Tässä tapauksessa minulla ei ole mitään oikeutta tuomita miestä näistä teoistaan koska ymmärrän ihmisten erilaiset seksuaaliset tarpeet. JOS ap olisi maininnut viestissään että mies kävi huorissa vaikka thaimaassa tai jossain epäilyttävässä maassa ja ladellut pari iljettävää faktaa lisää niin tottakai arvioisin tilanteen kokonaisuutena uudestaan. Alunperin vastasin kysymykseen että ei haittaisi, niinkun ei haittaisikaan jos tietäisin että asiaan ei liity mitään epäilyttävää sen enempää.

Vierailija
178/276 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tolla ylemmällä kommentoijalla lääkitys kunnossa ja mistä tuollainen katkeruus tulee?

Häiritsee kyllä. Munkin mies on käynyt mutta sekin tapahtui aikaa ennen minua ja oli sinkku. Jos käy uudestaan niin monoa tulee.

Koko ajan se käy mutta ei tietenkään sulle sitä kerro.

Vierailija
179/276 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja kannatan bordelleja Suomeen.  Mistä keski-ikäinen suomalainen mies voisi saada sexyä?

Kotana ei saa, kapakasta ei saa nykyään, jäljelle jää maksulliset naiset.

Huomaa miten naiset ovat lukeneet menaisensa, tottakai se maksullinen on  ihmiskaupan uhri.

JA HIV ja C-hepatiitti tarttuu jo eteisessä.

Tuleeko teille mieleen että ne tuhannet miehet jotka ovat jääneet ilman, syystä tai toisesta, haluaisivat tuntea toisen ihmisen läheisyyttä.

Ja jos nainen on älykäs ja ymmärtäväinen, ei mikään narkkarih., niin siitä maksaa mielellään ja palaa uudestaan kerta toisen jälkeen.

Tautien suhteen lailliset bordellit pitäis tietyt sp-taudit kurissa. Muttei kaikkia. Jos bordellit olisi laillisia, kansanterveydellisistä syistä niitä käyttävät voitaisiin sitten myös merkitä ettei kukaan riskeeraa omaa terveyttään tällaisten kanssa. Jos s-historiassa on paljonkin panoja ammattilaisten kanssa, niin todennäköisyydet saada joku virusperäinen loputon riesa itselleen kasvaa.

Vierailija
180/276 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Armon rouvat, meillä on lait sitä varten ettei ketään pakoteta esim sexiin.

Ja paritus on kielletty myös.

Joten nyt nuttura löysemmälle, miksi vastustatte asiaa joka ei teille kuulu?

Eli vapaampi prostituutio Suomeen?

Miten se on teiltä pois?

Voisiko joku kertoa?

Se ,että jostain asiasta on laki ei estä sitä, että kyseistä lakia rikotaan.

Prostituutio ei ole minulta henkilökohtaisesti mitenkään pois. En ole missään tekemisissä prostituoitujen tai heidän asiakkaidensa kanssa. Enkä halua olla.

Ikävä tosiasia vaan on että ko alalla huumeet, alkoholi, mielenterveysongelmat, ihmiskauppa, pahoinpitelyt , rikollisuus, rahanpesu ym ym on hyvin hyvin yleisiä. En arvosta ihmistä joka vapaaehtoisesti valitsee olla tällaisessa toiminnassa mukana missään roolissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän