Häiritsisikö sinua jos mies olisi käynyt maksullisissa?
Tapailen yhtä miestä ja kaikki mennyt ihan jees. Huomasin kuitenkin että minua alkoi häiritsemään, kun sain kuulla että mies on ollut 3:n maksullisen naisen kanssa. Siis tämä ennen kuin olemme tutustuneet. Kertoi asiasta minulle itse ilman mitään ongelmaa. Olenko vain ahdasmielinen vai mitä itse ajattelisitte asiasta? :D
Kommentit (276)
Tämä keskustelu on lähtenyt ihan väärille urille. Oletettavasti tässä ei nyt tarvitse puida sitä onko ihmiskauppa oikein vai väärin, vaan keskustelussa puhutaan siitä että haittaako toisen ihmisen maksullisissa käynti jos oletetaan että taustalla ei ole mitään ihmiskauppaan tai rikollisuutta vaan se on kummankin tahto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se muka paha jos esim 25 vuotias mies jolla ei mitään kokemusta seksistä tai seurustelusta ole, ehkä ensi suudelmakin vielä saamatta käy maksullisessa jotta pääsee poikuudestaan eroon? Myöhemmin sitten löytää viimein naisen kun ei kokemattomuus ole ylitsepääsemätön kynnys 👍
Maksullisia käyttämällähän se itsestään kelvottoman tekee. Kokemattomuus on naisilla ihan ok.
Mutta jos se kokemattomuus on este sille miehelle ettei uskalla lähestyä naisia. Varmasti itsevarmempi jos on edes yksi kokemus seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te joita häiritsee, niin häiritseekö myös se jos mies on käynyt hierojalla tai vaikka parturissa? Kaikissa vaihdetaan rahaa palveluun.
Tämä että olet kyvytön ymmärtämään miten herkkä asia ihmisen seksuaalisuus on, ei mitenkään lisää sympatiaa sinua kohtaan. Se myös että täällä haukutaan yhdenillanjuttuja harrastavia, saa vain lisää antipatiaa teitä kohtaan. Yhdenillanjutuissa on kyse molemmin puolisesta halusta, mikä kai on teille jotain täysin tuntematonta. Mahtaa tuollaisen miehen kanssa seksi olla muutenkin ankeaa: minä minä minä, kunhan minä saan.
Ei se kaikille mikään herkkä asia ole. Jotkut voivat olla jopa sen verran vapautuneita oman seksuaalisuutensa suhteen, että eivät näe itsensä myymisessä mitään ongelmaa. Tämä voi kauhistuttaa, mutta prostituoitu voi myös nauttia työstään
Silloinhan on hyvä, että moraalittomat lut@kat pariutuu kaltaistensa kanssa ja jättävät tavalliset ja asiassa herkemmät ihmiset rauhaan. Miksi pitäisi väenväkisin saada se kumppani josta tietää ettei hän hyväksy sinun pahimpia puoliasi? Etsii suosiolla sen, jolle asialla ei ole väliä.
Joojoo, mutta jossa täällä sanoisi että naisten pitäisi tyytyä oman tasoisiin miehiin niin johan täällä nousee älämölö. Ei ollenkaan sama juttu?
Totuus on että 99% miehistä tyytyyvät koska eivät saa sitä mitä kaikista eniten haluavat. Jos miehellä ei ole 18-25v mukava kaunotar kainalossa niin todennäköisesti se on tyytynyt. Ei nyt että kaikki miehet kuitenkaan pitäisivät sitä niin huonona juttuna. Ehkä naisten kannattaisikin oppia miesten asenteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua häiritsisi. Tuen naisen oikeutta myydä itseään ja kannatan laillisia bordelleja, mutta jotenkin itseä silti häiritsisi, että mies on maksanut seksistä. Voisinko luottaa siihen, että on käyttänyt vapaan naisen palveluita, eikä ahneuksissaan tukenut ihmiskauppaa?
Kyse olisi siis enemmän luottamuksesta kuin itse maksullisien käyttämisestä. Mutta joo, suhde saattaisi jopa kaatua jos jostain tuollainen tieto tulisi ilmi.Kuinkas esim. lesbojen ja homojen välisen maksullisen seksin kanssa, siis että toinen ostaa seksiä toiselta rahalla tai jollain muulla? Entäpä tämä nykyään yleistynyt sugardaddy-sugarbabe-ilmiö? Sekin on varmaan ihan vaan miesten syytä. Aika kaksinaismoralistista selittelyä kuulee tähän ilmiöön liittyen.
Sugardaddy ilmiöön ei tietääkseni liity pakottamista, joten ei se ole niin paha. Mielenterveysongelmia noilla tytöillä kyllä varmaan on, mutta jos vapaaehtoisesti lähtevät tuollaiseen niin mitäpä se minulle kuuluu.
Eihän tässä pakottaminen ollut alunperin kysymyksenä vaan maksullisuus.
No ei se maksullisuus itsessään ole ongelma, ei myöskään seksikumppanien määrä, vaan se että alaan liittyy niin paljon hyväksikäyttöä. Ja se että miehiä ei edes kiinnosta onko kyseessä vapaaehtoinen vai pakotettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En hyväksyisi. Mies on osallistunut ihmiskauppaan ja on vielä niin tollo, että kerskuu asialla.
Kyllä suurin osa on ihan omasta halustaan hommaan ryhtynyt, mitä Suomessa on tarjolla. Vai tarkoitatko että kaikki ilman omaa tahtoa? Eikö naisilla itsellään ole vastuuta tästä vaan aina syy on miehen jos nainen "ajautuu" tähän hommaan? Uskomatonta miten typeriä jotkut vielä ovat.
Anteeksi, mutta ei todellakaan suurin osa ole. Paremminkin kai pieni vähemmistö. Ulkomailta tuodut luulevat tulevansa töihin tarjoilijaksi, kotiapulaiseksi jne. Totuus valkenee täällä, kun passi otetaan pois ja moni suomalainen rahoittaa huumeiden käyttöä tällä. Tosi sinisilmäistä kuvitella että vapaaehtoisesti suurin osa. Prostituutiossa rikollisuus rehottaa. Ja sitä ei pidä itse olla rahoittamassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksullisissa käyminen häiritsisi paljon enemmän kuin jotkut yhdenillanjutut. Se kertoisi, että olemme seksuaalisesti eri aaltopituudella. Tavallisessa maksuttomassa seksissä on kuitenkin kyse kemiasta ja vuorovaikutuksesta, joista se seksuaalinen halu syttyy, vaikka tuttavuus olisi lyhytkin. Maksullisessa seksissä on taas luotaantyöntävää ajatus siitä, että mies kiihottuu naisesta, joka ei ole kiihottunut hänestä. On ällöttävää, että mies kiihottuu jostain isäongelmaisesta epävakaasta tylleröstä tai jostain ulkomaalaisesta seksikaupan uhrista. Oma seksuaalisuuteni on sitä, että se herää juuri kahden ihmisen vuorovaikutuksessa ja flirtissä, kyse on muustakin kuin vain siitä aktista, ja molemminpuoleisuus on ehdottoman tärkeää.
Helppo moralisoida, kun itse kuuluu sukupuoleen, joka saa aina halutessaan seksiä haluamiltaan kumppaneilta...
Miehet ovat siis niin lorttoja, että antavat kelle tahansa missä vaan? 8-kymppinen 150-kiloinen rollaattorimummo saa 2-kymppiseltä urheilijanuorukaiselta kyydit siwan hyllyjen välissä aina kun tahtoo?
Eiköhän ne miesten tekemät lukuisat tinder kokeilut naiskuvilla ole todistanut että tuokin todella on mahdollista. Varsinkin tummaihoiset miehet ovat valmiita panemaan ihan mitä tahansa. No rasisti, sori mut noin se vaan on mennyt noissa kokeiluissa.
Tarkoitat varmaan sitä keissiä, jossa mies oli tehnyt feikkiprofiilin normaalinnäköisen laittautumattoman nuorehkon naisen kuvalla ja haukkui naisen ulkonäköä minkä kerkesi?
Kuvaa vain sitä, kuinka ne 18-25-vuotiaat kaunottaret ovat joillekin ainoita "oikeita naisia".
Yksikään munaa tarjonnut oli tuskin 25-vuotias lentäjälääkärikalsarimallimies laatikkoleualla eli naisten vähimmäisvaatimus miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te joita häiritsee, niin häiritseekö myös se jos mies on käynyt hierojalla tai vaikka parturissa? Kaikissa vaihdetaan rahaa palveluun.
Tämä että olet kyvytön ymmärtämään miten herkkä asia ihmisen seksuaalisuus on, ei mitenkään lisää sympatiaa sinua kohtaan. Se myös että täällä haukutaan yhdenillanjuttuja harrastavia, saa vain lisää antipatiaa teitä kohtaan. Yhdenillanjutuissa on kyse molemmin puolisesta halusta, mikä kai on teille jotain täysin tuntematonta. Mahtaa tuollaisen miehen kanssa seksi olla muutenkin ankeaa: minä minä minä, kunhan minä saan.
Minä olen sellainen nainen, jolle seksuaalisuus on tosi herkkä asia. En harrasta edes yhden yön juttuja tästä syystä, niissä kun on iso riski että miestä ei kiinnosta minun nautintoni tarpeeksi vaan tarkoitus on vain tyhjentää pussit johonkin (olen pari kertaa kokeillut ja siltä pohjalta huonoksi todennut).
Olen kuitenkin elämäni aikana tajunnut, että kaikille naisille seksi ei ole samalla tavalla herkkä juttu. Uskon, että ihan varmasti on olemassa naisia joita seksityö ei mitenkään erityisemmin haavoita, kunhan tekevät sitä turvallisissa oloissa ja kontrolloidusti (sitä vartenhan seksityöläisillä on kaikenlaisia sääntöjä ja toimintatapoja, joiden mukaan mennään, että työ pysyisi turvallisena). Ja kunhan ei ole pakko hyväksyä ihan ketä tahansa asiakkaaksi. Uskon, että suomalaiset seksityöläiset täyttävät nämä kriteerit helposti. Täällä on kuitenkin sosiaaliturva, eikä kenenkään ole pakko henkensä pitimiksi ryhtyä prostituoiduksi.
Jos tapailisin miestä, joka on aiemmin käyttänyt suomalaisen seksityöläisen palveluja, en lopettaisi tapailua siihen. Olisin kuitenkin hieman ennakkoluuloinen siitä, minkälaista tämän miehen seksuaalisuus mahtaa olla. Toivoisin saavani kumppaniksi itseni kaltaisen miehen, jolle seksissä on suurimmaksi osaksi kysymys henkisestä yhteydestä ja rakkauden ilmaisemisesta, ja joka nauttii erityisesti siitä että saa toisen nauttimaan. Mies, jolle prostituoidun palvelukset ns. riittävät, saattaa olla seksuaalisuudeltaan enemmän sellainen, jota kiinnostaa oma nautinto ja laukeaminen. Tällaiset jyystäjähenkiset miehet eivät ole minulle niitä parhaiten yhteensopivia. Jos mies olisi kuitenkin persoonaltaan tosi ihanan oloinen, antaisin tapailun edetä seksiin asti jotta näkisin, mikä tilanne on. Jos mies paljastuisi jyystäjäksi, laittaisin poikki vasta siinä vaiheessa. En siis pelkästään sen seksin ostamisen takia.
Jos taas mies olisi käynyt esim. Thaimaassa seksilomalla panemassa alaikäisyyden rajamailla olevia parittajalle työskenteleviä alistettuja ja köyhiä tyttöjä, nostaisin kytkintä samalla hetkellä kun tämä tulee ilmi.
Minulle prostituoitujen palvelukset eivät ”ns. riitä”, mutta ovat ne parempi kuin ei mitään. Rakkauttani ei ole kukaan nainen halunnut, vaikka haluaisin sitä sekä tarjota että vastaanottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En hyväksyisi. Mies on osallistunut ihmiskauppaan ja on vielä niin tollo, että kerskuu asialla.
Kyllä suurin osa on ihan omasta halustaan hommaan ryhtynyt, mitä Suomessa on tarjolla. Vai tarkoitatko että kaikki ilman omaa tahtoa? Eikö naisilla itsellään ole vastuuta tästä vaan aina syy on miehen jos nainen "ajautuu" tähän hommaan? Uskomatonta miten typeriä jotkut vielä ovat.
Anteeksi, mutta ei todellakaan suurin osa ole. Paremminkin kai pieni vähemmistö. Ulkomailta tuodut luulevat tulevansa töihin tarjoilijaksi, kotiapulaiseksi jne. Totuus valkenee täällä, kun passi otetaan pois ja moni suomalainen rahoittaa huumeiden käyttöä tällä. Tosi sinisilmäistä kuvitella että vapaaehtoisesti suurin osa. Prostituutiossa rikollisuus rehottaa. Ja sitä ei pidä itse olla rahoittamassa
Onneksi kotimaisissa pakottaminen on harvinaista. Suositaan niitä, eiks je.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se muka paha jos esim 25 vuotias mies jolla ei mitään kokemusta seksistä tai seurustelusta ole, ehkä ensi suudelmakin vielä saamatta käy maksullisessa jotta pääsee poikuudestaan eroon? Myöhemmin sitten löytää viimein naisen kun ei kokemattomuus ole ylitsepääsemätön kynnys 👍
Maksullisia käyttämällähän se itsestään kelvottoman tekee. Kokemattomuus on naisilla ihan ok.
Mutta jos se kokemattomuus on este sille miehelle ettei uskalla lähestyä naisia. Varmasti itsevarmempi jos on edes yksi kokemus seksistä.
Mutta naisten mielestä mies on seksin ostamisen jälkeen vastenmielinen hylkiö. Se tosiasia mielessä kyseisen miehen itsetunto senkun laskee, jos ei romahda jo pelkästään siitä, ettei saanut muuten kuin maksamalla.
Mutta maksullisen ostaminen on toisella kertaa varmaan helpompaa.
Suomalaismiehet ovat monta kertaa saaneet tuomioita seksin ostamisesta ihmiskaupan uhrilta, alaikäiseltä ja kehitysvammaiselta. Joo olen tosi ahdasmielinen, seksin ostajat ovat mulle sama kuin raiskaajat, en olis missään tekemisissä. Ja turha tulla väittämään mitään, että ostaa vain ei ihmiskaupan uhrilta ja täysi-ikäiseltä. Vähät välittävät siitä tosiasiassa ja tämä poikaystäväsi siis vielä sanoi asiasta niin kuin siinä ei olis mitään ongelmaa. Tosi mahtavaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies enkä menisi ikinä maksullisiin, sehän on pelkkää jyystämistä ilman mitään tunteita, epäkiihottava aatos kertakaikkiaan. Toimivat kädet ja hyvä mielikuvitus voittaa maksullisen seksin 6-muna!
Itse olen ollut maksullinen ja usein oli asiakkaita joiden kanssa ei harrastettu seksiä ollenkaan. On laidasta laitaan erilaista seuraa hakevia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se kaikille mikään herkkä asia ole. Jotkut voivat olla jopa sen verran vapautuneita oman seksuaalisuutensa suhteen, että eivät näe itsensä myymisessä mitään ongelmaa. Tämä voi kauhistuttaa, mutta prostituoitu voi myös nauttia työstään
Aivan, mutta kun mies ei voi tietää onko se noin. No ehkä jos se on joku espoolainen keski-ikäinen kotirouva.
Tarkistellaanpas taas vähän niitä faktoja
"Suomessa työskentelevistä seksinmyyjistä arviolta kolmannes työskentelee parittajan kanssa, ja he ovat pääosin Venäjältä ja Virosta Suomessa vierailevia seksinmyyjiä. Pysyvästi Suomessa asuvat seksityöntekijät käyttävät parittajaa äärimmäisen harvoin. Parituksessa parittajan rooli voi vaihdella paljon: joskus seksityöntekijä voi työskennellä hyvinkin itsenäisesti, joskus parittaja hoitaa kaikki muut asiat paitsi seksin harrastamisen. Paritukseen liittyy Suomessa vain harvoin pakottamista."
https://fi.wikipedia.org/wiki/Prostituutio_Suomessa
ja virallinen lähde Prostituutio Suomessa kirja
Nämä pro-prostitutio -kirjat ei ole mikään luotettava lähde. Ja edelleen et voi erottaa vapaaehtoista pakotetusta. Ja miten ihmeessä pakotettujen määrä lasketaan, kun eivät voi sanoa kenellekkään että heitä pakotetaan?
No pitihän se arvata, että palstamammojen mutu merkkaa enemmän kuin tutkittu tieto :D
Just näin. Sitä paitsi, ei se parturikampaajakaan välttämättä aina tai ollenkaan nauti työstään, mutta siitä huolimatta tekee sitä. Jos liike on auki ja työntekijä pyytää asiakasta siirtymään tuolille, niin pitääkö asiakkaan varmuuden vuoksi kysyä, että nautitko nyt varmasti työstäsi ja nimenomaan minun hiusteni leikkaamisesta.
Häiritsisi, en jatkaisi suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskustelu on lähtenyt ihan väärille urille. Oletettavasti tässä ei nyt tarvitse puida sitä onko ihmiskauppa oikein vai väärin, vaan keskustelussa puhutaan siitä että haittaako toisen ihmisen maksullisissa käynti jos oletetaan että taustalla ei ole mitään ihmiskauppaan tai rikollisuutta vaan se on kummankin tahto.
Ei sitä kysymystä rikollisuudesta voi ottaa tuosta pois, kun se maksullisissa käynti häiritsee juuri siitä syystä. Häiritsisikö sinua huumeiden käyttö jos se on laillista, ai niin mutta kun se ei ole. Turha esittää hypoteettisia kysymyksiä tyyliin ”häiritsiskö prostituutio jos siihen ei liittyisi ongelmia”. Ei tietenkään häiritsisi, mutta kun siihen liittyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narkkari, joka huumeenhimossaan myy pillua ei ole useimpien mielestä vapaaehtoinen. Se addiktio orjuuttaa. Suomalaisenkin, eikä useimmilla näy päälle päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt puhu pxxkaa, juuri eilen tai toissapäivänä oli Hesarissa juttu, miten ihmiskauppaprostituutio on yleistynyt ja yhä enemmän uhreja löydetään Suomesta. Sieltä ne suomalaismiehet ostaa, ei kai tänne muuten tuotaisi pakotettuina naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsis miksi on niin vaikeaa hyväksyä, että todella moni ns vapaaehtoinen prostituoitu rahoittaa huumeiden käyttöä. Se siitä vapaaehtoisuudesta
Miehen menneisyys ei mielestäni este suhteelle etenkin jos tehty selväksi että parisuhteessa ei vieraissa käy, parempi vaan että avautui sinulle ap asiasta eikä salannut ja asia paljastunut jotain muuta kautta
Vierailija kirjoitti:
Naiset täällä huijaavat itseään ja korottavat itsensä ja seksuaalisuutensa muita paremmaksi, vaikka moni on jakanut ihan estottomasti yhdenyön jutuissa. Uskomatonta mitä täällä saa lukea.
Ja tiedoksenne, että moni mies on käynyt maksullisissa, niistä ei vaan paljon huudella.
Tekopyhyyden ylistystä tämä ketju.
Minä olen jaellut itseäni antaumuksella aikoinaan ja minua ei haittaa jos mies on käynyt maksullisissa. Ymmärrän että ihmisillä on erilainen seksuaalisuus ja tarpeet joten en lähde tuomitsemaan muiden toimintaa. T. Nainen 29v
Ihmettelen teitä naiset, mitä se on teiltä pois jos Suomessa olis avoimempi prostituutio?
Todella miksi valitatte taas asiasta joka ei teille edes kuulu?
Miten se on teiltä pois?