Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen jämäkkä eli taitava sanomaan ei. Aluksi miehet ihailee minua mutta myöhemmin suuttuvat ja yrittävät alistaa

Vierailija
03.06.2019 |

En ole kynnysmatto tai muukaan alistuva hiirulainen vaan olen taitava ja reipas sanomaan suoraan ei. Jos kukaan muu ei uskalla sanoa johonkin asiaan ei, niin minä olen se joka uskaltaa. En ole kuitenkaan mikään kiroileva rääväsuu bitch vaan kiva ja kohtelias nainen. Miehet tuntuu jotenkin ihastuvan tuohon kun uskallan niin reippaasti ja suoraan sanoa ei. Minulle on useampi tapailukumppani ja seurustelukumppani, jopa avomieskin sanonut, että ihastui minuun koska olen niin jämäkkä. Mutta en ymmärrä asiaa, koska lopulta se kääntyy vain riidaksi, he itse suuttuvat minulle kun sanon ei tai ryhtyvät suunnilleen elämän tehtävänään yrittämään alistaa minua, jotenkin voittaakseen kykyni sanoa ei, kuin olisin joku ihmeellinen haaste. Ja tämä tällainen pilaa parisuhteitani, koska en halua riitaisaa suhdetta. Selittäkää mikä siinä on, että miksi tähän piirteeseen ihastutaan mutta ennen pitkää se yritetään kitkeä minusta pois?

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun näitä lukee, kysyisin oletteko varmoja että nuo asiat ärsyttävät miehiä yleisesti, vai niitä tiettyjä miehiä joista te kiinnostutte?

Olen huomannut sellaisen ilmiön että pitkät, assertiiviset, itsevarmat, kaavoihin sopimattomat naiset kuitenkin haluavat parisuhteessa samaa kaavaa kuin muutkin. Mies on pidempi, vielä itsevarmempi, vielä assertiivisempi, vielä kunnianhimoisempi, jne. Tai ei ainakaan näissä maskuliinisina pidetyissä ominaisuuksissa naista heikompi.

Jos nainen on näissä vahva, se jättää kiinnostaviksi ainoastaan erittäin maskuliiniset miehet, jotka kuitenkin yleensä hakevat omaa vastakappalettaan eikä "vertaistaan" naista joka haastaa miestä.

Ihan samoin toimii hyvin feminiinisien kodin hengettärien kohdalla. Hakevat yleensä maskuliinista miestä joka hoitaa sen miehen tontin.

On paljonkin meitä miehiä joita ei haittaa jos nainen on kuin ap, ja vielä lisäksi meitä pidempi. Kiintymys on kuitenkin harvoin molemminpuolista. Minustakin kiinnostuvat näemmä lähinnä reippaasti nuoremmat, erittäin lyhyet naiset jotka ovat niin epävarmoja, hiljaisia ja herkkiä että verrattuna heihin olen se perinteinen rohkea mies joka tekee aloitteen, turva ja suojelee, ja ottaa tilanteen haltuun. Itse en tätä roolia halua. Pidän itsenäisistä ja vahvoista naisista joilla on omia mielipiteitä, en perässä vedettävistä ylöspäin tuijottajista.

Tämä osuu maaliin.

Naisena olen oppinut ettei mies halua kisata naisen kanssa. Kunnianhimoiset, määrätietoiset, vahvat naiset usein haluavat "haastaa" miehen ja suhteen joka on jatkuvaa sparraamista.

Vastaavat miehet haluavat naisen joka alistuu ja ottaa naisen roolin. Yleensä heti, mutta jotkut miehet tykkäävät ensin valloittaa ja voittaa naisen. Sen jälkeen nainen on naisen roolissa sitten.

Tämä ei muuten ole yksi yhteen miehen sosioekonominen asema. Juuri johtavassa asemassa olevissa miehissä on paljon kotioloissa ja etenkin seksissä submissiivisia, koska se tuo vastapainoa vallan tuomalle vastuulle.

Kysyntä ja tarjonta ei mene yksiin kun melkein kaikki naiset lopulta haluavat melko samanlaisia miehiä, vain eri syistä. Miehissä on enemmän tapauksia jotka olisivat valmiita kääntämään roolit päälaelleen.

Minulle tämä ei ole ongelma. Olen mielelläni pomo. Juuri siksi en ole tyranni, koska viihdyn pomona. Ei tarvitse purkaa turhautumista mieheen joka ei ota ohjia käsiinsä.

Ei ole koskaan ollut pulaa kivoista ja fiksuista miehistä, vaikka olen kaukana ulkonäköihanteista.

Ilmaisin tuossa yhdessä kohdassa vähän epäselvästi.

"Vastaavilla miehillä" en siis tarkoittanut kunnianhimoisia ja määrätietoisia miehiä, vaan enemmänkin perinteisen maskuliinisia.

Jokainen varmaankin ymmärtää että perinteinen maskuliinisuus ja feminiinisyys sopivat yhteen. Jos ei itse halua jumittua kaavoihin, niihin ei kannattaisi jumiutua myöskään elämänkumppania etsiessä.

Vierailija
102/105 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei muuten, kuinka moni muu teistä ilmiön tunnistavista on pitkiä naisia?

Itse olen 179, eli en mikään mahdoton hujoppi, mutta yksikin exä luuli olevansa minua pitempi vaikka oli ihan silminnähtävästi muutaman sentin lyhyempi.

Minä.

Useimpia ihmisiä ei toisten pituus tai lyhyys liikuta, mutta niiltä, joita se liikuttaa, saakin kuulla kummia. Ilmeisesti on ihan ookoo olla pitkä nainen, jos vain ymmärtää hävetä sitä ja kulkea selkä köyryssä. Minä teen itsestäni jalkinevalinnoillani vieläkin pitemmän ja vastaan kommentteihin kiittämällä. "Mitä, kirahviko, oi miten söpö elikko!" ei miellytä kaikkia. :)

Yhteiskunnassa ihannoidaan kokoajaan tätä pituutta ja varsinkin miehissä. Nyt ihmettelet miksi toiset ärsyyntyvät, kun oikein vielä tietoisesti kenkävalinnalla itsestäsi pidemmän ja siten saat muut tuntemaan itsensä lyhyemmäksi?

Tämä ilmiö esiintyisi ihan samalla tavalla, jos korostaisit rahojasi tai kauneuttasi tai menestystäsi vielä lisää jollain ulkoisella asialla.

On paljon ihmisiä joilla on huono itsetunto ja he sitten reagoivat eri tavoin kun, niitä kipupisteitä painellaan. Toiset eivät sano mitään ja toiset sitten yrittävät pienentää sinua. Ja toiset sitten vain möläyttelevät kaikenlaista suustaan.

En usko, että kukaan halua sinun häpeävänsä itseäsi, enkä usko, että he myöskään haluavat sinun takiasi hävetä itseään. Ehkä he aavistuksen häpeävät pituuttaan ja sinä provosoivalla käytöksellä ( lue: laitat vielä oikein korkeat kengät) saat heidät häpeämään omaa pituuttaan vielä lisää, Ei ihme jos olet heistä ärsyttävä, koska tunteet jotka sinun seurassasi nousevat pintaan eivät ole kovin positiivisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täsmälleen sama kokemus. Äijä ensin saalisti ryhmäänsä lähetteei kaljapäissään tekstaria ja kosti kun en lämmennyt. Minä olinkin ollut esimiehelleen se joka ahdisti :) Melkoinen neiti se äijä.

Mitähän alapeukutettavaa tässäkin oli. Tekstarinsa olivat tallella ja kun esimies kyseli asiasta olihan minun ne äijän lähettämät viestit näytettävä. Paikalta poistui aika äimänä oleva esimies :). Mitäs äijä lähti leikkimään ja väitti minua ahdistelijakseen. Siitäs sai. Totuus sattui.

Vierailija
104/105 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei muuten, kuinka moni muu teistä ilmiön tunnistavista on pitkiä naisia?

Itse olen 179, eli en mikään mahdoton hujoppi, mutta yksikin exä luuli olevansa minua pitempi vaikka oli ihan silminnähtävästi muutaman sentin lyhyempi.

Minä.

Useimpia ihmisiä ei toisten pituus tai lyhyys liikuta, mutta niiltä, joita se liikuttaa, saakin kuulla kummia. Ilmeisesti on ihan ookoo olla pitkä nainen, jos vain ymmärtää hävetä sitä ja kulkea selkä köyryssä. Minä teen itsestäni jalkinevalinnoillani vieläkin pitemmän ja vastaan kommentteihin kiittämällä. "Mitä, kirahviko, oi miten söpö elikko!" ei miellytä kaikkia. :)

Yhteiskunnassa ihannoidaan kokoajaan tätä pituutta ja varsinkin miehissä. Nyt ihmettelet miksi toiset ärsyyntyvät, kun oikein vielä tietoisesti kenkävalinnalla itsestäsi pidemmän ja siten saat muut tuntemaan itsensä lyhyemmäksi?

Tämä ilmiö esiintyisi ihan samalla tavalla, jos korostaisit rahojasi tai kauneuttasi tai menestystäsi vielä lisää jollain ulkoisella asialla.

On paljon ihmisiä joilla on huono itsetunto ja he sitten reagoivat eri tavoin kun, niitä kipupisteitä painellaan. Toiset eivät sano mitään ja toiset sitten yrittävät pienentää sinua. Ja toiset sitten vain möläyttelevät kaikenlaista suustaan.

En usko, että kukaan halua sinun häpeävänsä itseäsi, enkä usko, että he myöskään haluavat sinun takiasi hävetä itseään. Ehkä he aavistuksen häpeävät pituuttaan ja sinä provosoivalla käytöksellä ( lue: laitat vielä oikein korkeat kengät) saat heidät häpeämään omaa pituuttaan vielä lisää, Ei ihme jos olet heistä ärsyttävä, koska tunteet jotka sinun seurassasi nousevat pintaan eivät ole kovin positiivisia.

Äläs nyt höpsi. Jos olisin viimeinen ihminen maan päällä, käyttäisin silti näitä muutaman sentin korkoja. Niissä käveleminen tuntuu selässä oikealta ja on muutenkin kiva nähdä kauas. Olen aina nauttinut pitkästä olemuksestani. Muita ihmisiä ärsyttääkseni tai miellyttääkseni en valitse kenkiä enkä muitakaan asusteita tai vaatteita.

Käytäpä hakusanoja "pitkä nainen" ja katso, millaista ryönää tälläkin palstalla ihmiset suoltavat, kun kukaan ei tunnista. Nämä ihmiset ovat juuri niitä, jotka nimenomaan haluavat muiden tuntevan itsensä huonoiksi, ja syyksi kelpaa mikä tahansa erilaisuus. Kasvotusten harvempi uskaltaa sanoa mitään, mutta niitäkin on nähty.

Vierailija
105/105 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä ajatus toi, että jos joku on pitkä niin sitten pitäisi kulkea selkä kyyryssä korottomilla kengillä ettei lyhyempien huonommuudentunteet kävis nenille.

Tuossahan se on ratkaisu kaikkiin meidän ongelmiin: kaikki teeskentelevät olevansa keskimääräisiä niin sit on kaikki tyytyväisiä?

Tai siis: v***u mitä soopaa taas.

Ihmisen sisäsyntyisen erilaisuuden aiheuttamat epämukavuuden ja ärtymyksen tunteet toisissa ihmisissä ovat _näiden_toisten_ihmisten_ikioma_ongelma_.

Oli se erilaisuus pituus, muoto, ihonväri, paino tai vaikka seksuaalinen suuntautuminen, niin jos joku saa paiseita pelkästä toisen ihmisen olemassaolosta, niin silloin tämän paiseisen velvollisuus on poistua seurasta ja hoitaa päänsä kuntoon ja vastaisuudessa keskittyä siihen _omaan_hiihtoon_.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän