Li Andersson: Miksi kaikilla pitäisi olla oma auto - "Eihän kerrostalossakaan jokaisella ole omaa hissiä"
Anderssonin mukaan on luovuttava ajattelutavasta, että jokaisella pitäisi olla oma auto.
Kommentit (1220)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai onko sulla asennevamma kenties?
en pidä tyhmistä lukutaidottomista lihavista autoilevista apinoista
Kannattaa hakea ammattiapua,jos joku ihmisryhmä aiheuttaa noin pahaa raivostumista. Ei tervettä ei.
voivoi tuliko läskille autoilijalle paha mieli ;(
Mene töihin sika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvinaisen tyhmä jopa naiseksi.
oot siis sitä mieltä että kaikki tarvitsee oman auton?
Kukaan ei ole ollut sitä mieltä. Li tykkää kasata olkiukkoja ja mätkiä niitä hännystelijöidensä kanssa, niin kuin jotain piñataa.
voivoi sieltä taas lihavan lukutaidottoman autoilijan itkuvirsi ;((
Vierailija kirjoitti:
Miksi Andersson lentelee Helsingin ja Brysselin väliä? Eikö voisi ajella polkupyörällä? Tai edes junalla?
kyllä ja nykyään on etäkokoukset tietokoneilla ja ilmasto pelastuu, ei tarvitse enää koskaan lentää, vai eikö EU välitä lainkaan ilmastosta, miksi sitten EU:lle maksetaan ilmastomaksuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laskelmat on selkeitä. Pyöräilyinfrastruktuuriin panostaminen maksaa itsensä takaisin, koska pyöräily on liikuntaa ja kohentaa kansanterveyttä, ja myös vähentää saasteita. Jokainen autoiluinfrastruktuuriin panostettu euro luo vain lisäkustannuksia. Tästä aiheestä on lukuisia tieteellisiä tutkimuksia ja laskelmis, joita valistuneimmat paikkakunnat Suomessakin käyttävät suunnittelun perusteina.
Ainoa este edistyksen tiellä on pers-kok-(kesk) -puolueiden kannattajien asenteellisuus. Kummasti ns. oikealla on suurin kannatus näinkin haitalliselle kommunismin muodolle, autoilukommunismille.
Pyöräily on tylsää ja sateella, räntäsateella, lumessa ja jäässä se on helvettiä.
Onhan se nössöille vässyköille, mutta ei se tarkoita, että minun tulisi kustantaa verovaroista muiden peltikotteroille sadoilla euroilla väyliä joka vuosi, kuten nyt tapahtuu. Kommari taidat olla sinäkin, kun edellytät näin tapahtuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole vielä osannut perustella miksi jokaisella pitäisi olla oma hissi.
Hissi kulkee tasan yhtä rataa ja lyhyen matkan. Auto kulkee äärettömiä määriä eri reittejä ja hyvinkin pitkiä matkoja. Oliko muuta?
Sinähän puhut hissejä vastaan. Luuletko sinä sen autosi renkaiden kääntymisominaisuuden auttavan sinua jos pitäisi päästä kantamusten kanssa pilvenpiirtäjän ylimpään kerrokseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa hakea ammattiapua,jos joku ihmisryhmä aiheuttaa noin pahaa raivostumista. Ei tervettä ei.
Mene töihin sika.
läskille autoilijalle iski kiukku
mitähän itse teet työkses. mussutat pullaa ja kirjoittelet av-palstalla?
Vierailija kirjoitti:
Voi että minä unelmoin tilanteesta, jossa joku Anderssonin hengenheimolainen kysyy lähintä bussipysäkkiä. Opastaisin hänet pysäkille.
Kai sä nyt v....u tajuut, että ku ei hassaa rahojaan omaan autoon, ei tarvitse mennä bussilla vaan voi tilata taksin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin sika.
meidän perheessä on 3 autoa vituttaako köyhää apinaa?
Käytän autoani hissin korvikkeena. Ajan sillä portaita pitkin ylös ja alas. Hygieniasyistä en käytä porraskäytävän yhteistä hissiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin sika.
Ime munaa homo niin saat rahaa autoon niin ei tartte itkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvinaisen tyhmä jopa naiseksi.
oot siis sitä mieltä että kaikki tarvitsee oman auton?
Kukaan ei ole ollut sitä mieltä. Li tykkää kasata olkiukkoja ja mätkiä niitä hännystelijöidensä kanssa, niin kuin jotain piñataa.
voivoi sieltä taas lihavan lukutaidottoman autoilijan itkuvirsi ;((
Kun häviää väittelyn, niin alkaa haukkuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole vielä osannut perustella miksi jokaisella pitäisi olla oma hissi.
Hissi kulkee tasan yhtä rataa ja lyhyen matkan. Auto kulkee äärettömiä määriä eri reittejä ja hyvinkin pitkiä matkoja. Oliko muuta?
Sinähän puhut hissejä vastaan. Luuletko sinä sen autosi renkaiden kääntymisominaisuuden auttavan sinua jos pitäisi päästä kantamusten kanssa pilvenpiirtäjän ylimpään kerrokseen?
Miten niin hissejä vastaan? Kerroin, miksi ei tarvita jokaiselle omaa hissiä. Jos ei sitä eroa ymmärrä autoiluun, niin en voi auttaa. Terapia voi auttaa. Kokeile sitä.
Sinänsä samaa mieltä, mutta julkiset kulkee kehnosti. Mäkin olen nyt työtön ja tuleva työ voi olla missä tahansa suunnassa 50 km säteellä. Pakko olla auto, muuten on tekemätön paikka.
Vierailija kirjoitti:
Käytän autoani hissin korvikkeena. Ajan sillä portaita pitkin ylös ja alas. Hygieniasyistä en käytä porraskäytävän yhteistä hissiä.
Minulla on parkkihallissa motocross pyörä. Päristelen sillä kerrostalon ylimpään kerrokseen porraskäytävää pitkin. Yleensä sudittelen naapurin vassarin oven edessä vähän ylimääräistä.
Kimppa-autosysteemiä.pitäisi kehittää. Tietysti joukkoliikennettä. Ja auto sellaisella joka sitä tarvitsee. Jossain periferiassa taitaa pakko olla auto pihassa, jo tulee joku meno. Kaupungeissa ei niinkään. Jos tulee autollinen meno, niin se kimppa/vuokra-auto on lähellä.
Itse aikoinaan laski , että auton omistamisen hinnalla ajan taksilla aika paljon. Sitte. Tuli taksiuudistus ja taksiajelut jäi, ja auto tuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on parkkihallissa motocross pyörä. Päristelen sillä kerrostalon ylimpään kerrokseen porraskäytävää pitkin. Yleensä sudittelen naapurin vassarin oven edessä vähän ylimääräistä.
Aika lapselliset jutut sulla.
Li itse omistaa auton ja ajaa sillä, vieläpä hulppean sellaisen. Onhan hän yhteiskuntamme eliittiä ja kermaa. Muille hän ei samaa halua suoda.
Voi että minä unelmoin tilanteesta, jossa joku Anderssonin hengenheimolainen kysyy lähintä bussipysäkkiä. Opastaisin hänet pysäkille.
Parin tunnin päästä minä kävisin kysymässä, kuinkas hurisee. Bussinodottaja kysyisi, miksi hän ei saa selvää paikallisliikenteen aikataulusta, milloin tässä kulkee seuraava bussi.
Siihen vastaisin, että eihän täällä mitään busseja kulje koululaiskyytiä lukuunottamatta ja ne kuljettavat vain koululaisia.