miesystävä kiristää eron jälkeen "lainaa" takaisin
Tämä on pitkä ja sotkuinen juttu. Olimme yhdessä pari vuotta, suhteen alkaessa molemmat varattuja. Miesystäväni erosi, itse en todella monimutkaisen tilanteen vuoksi voinut. Muutamia kertoja miesystäväni auttoi minua rahallisesti, itse ehdotti tätä. Nyt kun lopetin suhteen, hän kiristää minulta rahoja takaisin uhkaamalla kertovansa miehelleni. Saan syyttää kaikesta itseäni.
Kommentit (95)
Siinäpähän mies maksaa oppirahoja. Minä itse lainasin nuorena ja tyhmänä rahaa poikaystävälleni, joka osoittautui patologiseksi valehtelijaksi. Muutama satanen meni. En saanut niitä koskaan takaisin. Toimi hyvinä oppirahoina. Sen jälkeen en ole lainannut kenellekään enää rahaa. Enkä varsinkaan sekoittanut ihmissuhteita ja raha-asioita keskenään.
Minä en Haluaisi pitää rahoja, jotka joku toinen on antanut minulle heikossa tilanteessani. Suoraan sanottuna Haluaisin maksaa ne takaisin.
Ja ajatelkaa nyt, mies on eronnut vaimostaan ap:n vuoksi ja laittanut elämänsä likoon. On ihan ymmärrettävää että nyt pettymyksen tuskassa haluaa edes antamansa rahat takaisin. Jopa uhkailun miehelle kertomisella tavallaan ymmärrän, koska mies on tullut pahasti satutetuksi ja vielä rahaakin antanut 😖
Vierailija kirjoitti:
Ihmisistä paljastuu paskoja puolia kun tulevat jätetyksi. Tämäkin äijä on niin olevinaan hyvää ihmistä ja ritaria.
Ehkä häntä kalvaa se, että itse rikkoi perheensä (joka ei ole ikinä pieni asia, niinkuin ap huomasi kun ei voinutkaan erota) koska halusi aidosti olla ap:n kanssa ja ap ei sitten eronnutkaan. Mies antoi jopa rahaa rakastamalleen naiselle jotta tämä selviäisi ja pystyisi eroamaan. Että ei ihme että miehestä "tuli tällainen puoli esille". Vähintä mitä ap voi tehdä, on maksaa rahat takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisistä paljastuu paskoja puolia kun tulevat jätetyksi. Tämäkin äijä on niin olevinaan hyvää ihmistä ja ritaria.
Ehkä häntä kalvaa se, että itse rikkoi perheensä (joka ei ole ikinä pieni asia, niinkuin ap huomasi kun ei voinutkaan erota) koska halusi aidosti olla ap:n kanssa ja ap ei sitten eronnutkaan. Mies antoi jopa rahaa rakastamalleen naiselle jotta tämä selviäisi ja pystyisi eroamaan. Että ei ihme että miehestä "tuli tällainen puoli esille". Vähintä mitä ap voi tehdä, on maksaa rahat takaisin.
Tämmöiset miehet tekee perhesurmia virallisille vaimoilleen koska ovat mielestään oikeutettuja ties mihin hyvityksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämmöiset miehet tekee perhesurmia virallisille vaimoilleen koska ovat mielestään oikeutettuja ties mihin hyvityksiin.
Höpö löpö. Miten luulet naisen kokevan, jos rakastuisi mieheen, jolla on talousasiat niin kuralla ettei voi erota? Nainen sitten vippaa miehelle pari sataa että tyyppi selviää, jättää oman miehensä ja sitten käykin ilmi että mies ei jätäkään vaimoaan? Mitä neuvoisit?
Luulen että yleisin neuvo olisi :"Pyydä rahat takaisin, sano että jos ei maksa, niin kerrot sen vaimolle".
Onnellinen pikku untuvakerä kirjoitti:
Minä syön joka aamu suuren kulhollisen graham-puuroa kaurakerman kera. Mieheni tekee samoin, mutta laittaa sekaan palan voita ja ripottelee päälle ruokosokeria. Meille ei koskaan - ei ikinä - tulisi mieleen ryhtyä sivusuhteeseen puhumattakaan siitä, että lainaisimme rahaa tällaisen suhteen toiselta osapuolelta.
Syökää hyvät ihmiset kunnon aamiainen, niin ei tule hölmöjä ajatuksia mieleen !
Vaikuttaako grahampuuro siihen, että laitat täysin turhan välilyönnn ennen huutomerkkiä?
Orimattilassa on hyvä asua ja yrittää
Minä syön joka aamu suuren kulhollisen graham-puuroa kaurakerman kera. Mieheni tekee samoin, mutta laittaa sekaan palan voita ja ripottelee päälle ruokosokeria. Meille ei koskaan - ei ikinä - tulisi mieleen ryhtyä sivusuhteeseen puhumattakaan siitä, että lainaisimme rahaa tällaisen suhteen toiselta osapuolelta.
Heh. Olen aina syönyt kunnon aamiaisen, ja monta hölmöaäkin ajatusta mielessäni ollut.
Vierailija kirjoitti:
Päijät-Hämeesså sikiää kusipäitä. Ja tällä miehellä ei todellakaan rahasta ole puutetta. On vaan katkera.
Aa, on siis lupa huijata rahaa väärin perustein jos huijattava on rikas?
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaako grahampuuro siihen, että laitat täysin turhan välilyönnn ennen huutomerkkiä?
Että, viittit ! !
Mies on katkera, kun joutui palaamaan kotiin makselee exälle taloa ja kun en enää suostunut siihen sivuun pidettäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Mies on katkera, kun joutui palaamaan kotiin makselee exälle taloa ja kun en enää suostunut siihen sivuun pidettäväksi.
Kukapa ei. Aika tossukka äijä jos maksaa exän taloa ja lainaa tyttöystävälle vielä rahaa.
Kaikki mitä tämmösestä touhusta tulee paskaa niskaan on vähintäänkin ansaittua
Jännä et se paska tulee aina vaan naisten niskaan
Otappa nyt vastuuta elämästäsi niin kuin aikuisten kuuluu. Maksa rahat takaisin ja sen jälkeen hoidat kotona asiat kuntoon. Älä ala elämään valheessa. Kohta peität yhtä valhetta toisella ja koko elämäsi on kuluu valheita keksiessä.
Ihme persaukinen, jos ei pysty paria satasta maksamaan takaisin.