miesystävä kiristää eron jälkeen "lainaa" takaisin
Tämä on pitkä ja sotkuinen juttu. Olimme yhdessä pari vuotta, suhteen alkaessa molemmat varattuja. Miesystäväni erosi, itse en todella monimutkaisen tilanteen vuoksi voinut. Muutamia kertoja miesystäväni auttoi minua rahallisesti, itse ehdotti tätä. Nyt kun lopetin suhteen, hän kiristää minulta rahoja takaisin uhkaamalla kertovansa miehelleni. Saan syyttää kaikesta itseäni.
Kommentit (95)
Maksun aika on tullut ja muista kertoa myös miehellesi. Sitä saa mitä tilaa ja jos tarina on tosi niin huutista :D
Täällä aina puhutaan naisten katkeruudesta mutta kyllä ne miehetkin näköjään osaavat tehdä tahallaan toisten elämästä helvettiä
Vierailija kirjoitti:
Täällä aina puhutaan naisten katkeruudesta mutta kyllä ne miehetkin näköjään osaavat tehdä tahallaan toisten elämästä helvettiä
Tämähän on ap.lle oivaa opetusta ja instant karmaa :D
Juuri niin tyypillistä miestä. Halutaan auttaa ja pitää hyvänä,mutta auta armias kun nainen jättää niin johan ollaan kinuamassa lahjojakin takas.
Tämä mies on vaan katkera, koska joutui palaamaan vanhaan kotiinsa makselemaan talolainaa loppuun, enkä enää suistunut jatkamaan suhdetta, jolla ei olisi ollut tulevaisuutta
En tiedä tarkemmin, mutta jos joku outo mies tulee mulle kertomaan että naiseni on hänelle velkaa ja hän ei maksa sitä takaisin, ja että heillä on myös salasuhde, kuinkahan uskottavaa se mielestäni olisi, varsinkin jälkimmäinen osuus? Vaikka siis olisi tottakin? Ei kovin. Kyllähän exällä on noita kieroilijoita ollut.
Ihmisistä paljastuu paskoja puolia kun tulevat jätetyksi. Tämäkin äijä on niin olevinaan hyvää ihmistä ja ritaria.
Maksa jos sinulla rahaa on. Ei se kenelläkään muullakaan puissa kasva.
"Miesystäväni erosi, itse en todella monimutkaisen tilanteen vuoksi voinut."
Olet ilmeisesti vedättänyt tätä miestä oikein hartaudella. Perheensäkin onnistuit rikkomaan.
Kuulostaa ikävältä että vaatii rahaa vastineeksi siitä ettei kerro suhteesta miehellesi. En tiedä täyttääkö jonkin rikoksen tunnusmerkistön.
Mikä estää ettei jatka rahan vaatimista senkin jälkeen kun olet maksanut?
Laita viesti että teet hänestä rikosilmoituksen ja olet valmis kuulustelussa selvittämään asian miehellesikin. Eli jos hän polttaa sinut, sinä poltat hänet eli saa rikosrekisteriin.
Päijät-Hämeesså sikiää kusipäitä. Ja tällä miehellä ei todellakaan rahasta ole puutetta. On vaan katkera.
No maksa rahat takaisin! Sillä tuosta pääset vai onko kyse kymppitonneista? Jos muutama tonni niin pulita
pois.