Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miesystävä kiristää eron jälkeen "lainaa" takaisin

Vierailija
30.05.2019 |

Tämä on pitkä ja sotkuinen juttu. Olimme yhdessä pari vuotta, suhteen alkaessa molemmat varattuja. Miesystäväni erosi, itse en todella monimutkaisen tilanteen vuoksi voinut. Muutamia kertoja miesystäväni auttoi minua rahallisesti, itse ehdotti tätä. Nyt kun lopetin suhteen, hän kiristää minulta rahoja takaisin uhkaamalla kertovansa miehelleni. Saan syyttää kaikesta itseäni.

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin saat.

Vierailija
2/95 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän makselet. Ellet sitten ole maksullinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole velkakirjaa tai muuta kiistatonta todistetta lainasta, kyse on lahjasta.

Mies syyllistyy kiristykseen. Tee rikosilmoitus kiristyksestä ja kestä seuraukset, siis että kerrot suhteesta ja kiristyksestä miehellesikin itse.

En moralisoi enkä tuomitse, ihmisillä on syynsä sivusuhteisiin, mutta rahan kiristäminen on Rikoslain mukaan rikos, ja lahjan vaatiminen takaisin raukkamaista. Jos maksat hänelle, hän vaatii myöhemmin lisää eikä se lopu ikinä.

Tallenna keskustelu, jossa hän vaatii maksua, säästä asiaa koskevat viestit.

Vierailija
4/95 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaat ajan poliisille ja kerrot mitä tapahtui. Sivusuhde ei ole rikos, eikä poliisia se edes kiinnosta. Tämä rahan vaatiminen varmasti kiinnostaa, ei ehkä ole edes äijän ensimmäinen rötös.

Vierailija
5/95 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ite miehellesi mitä tapahtui. Ja ota vastaan mitä tulee.

Vierailija
6/95 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko siis lainasit rahaa? Varmaan paljon jos kerta mies viitsii ruveta äyestämään sen takia.

Vierailija
7/95 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varaat ajan poliisille ja kerrot mitä tapahtui. Sivusuhde ei ole rikos, eikä poliisia se edes kiinnosta. Tämä rahan vaatiminen varmasti kiinnostaa, ei ehkä ole edes äijän ensimmäinen rötös.

Riippuu siitä onko rahat oikeasti lainattu vai saatu lahjaksi. Tottakai jos kyseessä on laina niin ne pitää maksaa takaisin. Parisuhdesotkut on ihan erillinen asia lainaamiseen nähdän.

Aloittaja on vain hyvin epämääräinen sen suhteen onko alun perin luvannut maksaa rahat takaisin. Ilmeisesti on luvannut maksaa, mutta nyt mieli on muuttunut ja haluaisi jättää maksamatta.

Vierailija
8/95 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön joka aamu suuren kulhollisen graham-puuroa kaurakerman kera. Mieheni tekee samoin, mutta laittaa sekaan palan voita ja ripottelee päälle ruokosokeria. Meille ei koskaan - ei ikinä - tulisi mieleen ryhtyä sivusuhteeseen puhumattakaan siitä, että lainaisimme rahaa tällaisen suhteen toiselta osapuolelta.

Syökää hyvät ihmiset kunnon aamiainen, niin ei tule hölmöjä ajatuksia mieleen !

Vierailija
9/95 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei tainnut alunperin olla lahjasta vaan lainasta...

Sen siitä saa kun ottaa sivusuhteen ja yrittää vielä vedättää sitä tyyppiä.

Vierailija
10/95 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kysymässä siltä peilissä näkyvältä tyypiltä, miten olet päätynyt tilanteeseen, jossa petät yhtä miestä ja joudut rahasotkuihin toisen kanssa. Seuraavaksi otat itseäsi niskasta kiinni, ja hoidat asiat kuntoon molempien kanssa.

Vierailija
11/95 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen pikku untuvakerä kirjoitti:

Minä syön joka aamu suuren kulhollisen graham-puuroa kaurakerman kera. Mieheni tekee samoin, mutta laittaa sekaan palan voita ja ripottelee päälle ruokosokeria. Meille ei koskaan - ei ikinä - tulisi mieleen ryhtyä sivusuhteeseen puhumattakaan siitä, että lainaisimme rahaa tällaisen suhteen toiselta osapuolelta.

Hyvä juttu, kun näköjään sulla ne ripulit loppu.

Vierailija
12/95 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pylly pystyyn vaan, nyt on maksun aika

Vierailija
13/95 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiristys on rikos.

Vierailija
14/95 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
15/95 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiristys on rikos.

Vain jos yrittää saada itselleen kuulumatonta etua. Omien rahojen takaisin periminen ei ole laitonta sen enempää kuin yritykseltä olisi laitonta uhata asiakasta ulosotolla jos asiakas ei maksa laskua.

Vierailija
16/95 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiristys on rikos.

Tapaushan on ollu tyyliin, että nainen sanoo ettei ole nyt varaa jättää miestä ja uusi rakastaja on antanut rahaa, tälle valehtelijalle. Eli kyllä valehtelemalla saadut rahat tulisi palauttaa.

Vierailija
17/95 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oliko se oikeasti aikoinaan laina vai lahja?

Vierailija
18/95 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiristys on rikos.

Vain jos yrittää saada itselleen kuulumatonta etua. Omien rahojen takaisin periminen ei ole laitonta sen enempää kuin yritykseltä olisi laitonta uhata asiakasta ulosotolla jos asiakas ei maksa laskua.

Jos annat jollekulle rahaa ilman että puhe on lainasta, ne eivät ole enää sinun rahojasi. 

Ja muuten, vaikka olisi kyse lainasta, on kyse kiristyksestä jos uhkaa kertoa miehellä suhteesta ellei maksa. 

Vierailija
19/95 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen pikku untuvakerä kirjoitti:

Tämä kuulostaa järkevältä. Hyvä aamiainen pitää verensokerin tasaisena eikä tule tehtyä tyhmyyksiä.

Vierailija
20/95 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tarjoutui aina itse auttamaan, en olisi tätä halunnut. Nyt kun hänet jätin, pistää hän vaan viestillä mieheni puhelinnumeroa minulle ja hokee että maksat lainasi ettei tule ongelmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi