Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sydän särkynyt. Luetelkaa hyviä puolia siinä, että suhde on loppunut

Vierailija
26.05.2019 |

Suhde loppui erittäin satuttavalla tavalla eilen.
Yritän koota itseäni ja miettiä jotain hyviä puolia. Olen muutaman jo keksinyt:

- paino laskee, koska ruokahalu on täysin kadonnut
- ei enää epävarmuutta, ei tarvitse pelätä, milloin pettää ja tai jättää
- enemmän aikaa itselle esim. kuntoiluun ja puutarhanhoitoon

Suru ja tuska ovat todellisia, vaikka tämä ehkä kevyeltä kuulostaakin. Toivoisin oikeasti, että kertoisitte, mitä hyviä puolia tilanteessa on.

Kommentit (140)

Vierailija
1/140 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui parhaaseen vuodenaikaa. Sulla on koko kesä edessä. Hyvä kun et jäänyt yksin marraskuussa.

Vierailija
2/140 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä olet joutunut pelkäämään pettämistä ja jättämistä, se ei selvästikään ollut mikään kunnon mies, eikä sulle oikea alunperinkään. Hyvä kun pääsit siitä eroon. Olisit joutunut kärsimään paljon enemmän tulevaisuudessa sen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/140 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tapaat paljon ihanamman miehen, kiität onneasi, että olet vapaa.

Kesällä on helppoa iskeä laastareita terasseilta.

Vierailija
4/140 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, ei ollut kunnon mies, luulin (HAH) että minä ja rakkauteni muuttaa hänet. Itkin suhteen aikana enemmän kuin pariinkymmeneen vuoteen. Hirveää vuoristorataa.

Odotin kuitenkin ihanaa yhteistä kesää.

En halua enää koskaan rakastua.

Vierailija
5/140 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka ollakaan, mä tänään päätin yli kaksi vuotta kestäneen suhteen. Suhde oli salasuhde ja koin jatkuvaa riittämättömyyden tunnetta, kun en päässyt tapaamisiin aina, vaikka oli sovittu. Kas, kun mulla on tässä kaksi lasta ja muitakin velvollisuuksia. Hänellä niin ikään omat menonsa, mutta aina syy oli mussa, en halua tavata tai mulla on toinen tai jos ei ole, niin ainakin haussa yms. En jaksanut enää.

Vaikea tästä mitään hyvää on löytää, mutta sen ehkä halusin sanoa, että meitä on muitakin, vaikkei se ehkä lohduta.

Vierailija
6/140 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Mulla vain ei ole varaa painon laskea. Yritän vain miettiä, et hyvä näin, koska miehellä paljon ongelmia. Meillä kuitenkin paljon ihania hetkiä ja myös mahtavia suunnitelmia kesäksi.

Sydän täysin murskana myös.

Meidän piti vielä tänään selvitellä tilannetta, mutta ei ole miehestä kuulunut mitään koko päivänä, joten se siitä. 😢

Vierailija
7/140 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain tottunut dobamiiniruiskuun sen miehen kanssa. Siitä sait huomiota, jännitystä, turvaa, mutta samalla pelkoa. Kehosi kaipaa niitä, koska olit tottunut. Paras lääke on, kun lähdet baanalle, alat harrastamaan jotakin uutta. Niistä saat dobamiinia, johon kehosi on tottunut. Hyvä, että pääsit et eroon ja voit seistä omilla jaloilla

Vierailija
8/140 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hyviä hetkiä. Uskomattoman hyviä hetkiä. Sellaisia, joita en usko koskaan enää kenenkään kanssa kokevani. Ne tuntuivat niin oikeilta, me kuulutaan yhteen, juuri näin on tarkoitus.

Täytyy vain muistaa ne hirveät, vaikeatkin hetket, että pystyy irrottautumaan. Miehellä samoin omia ongelmia.

Olen vain yhä niin rakastunut. Kunpa päässä olisi off-nappi ja mieluiten delete-nappikin. Ap

Vierailija
9/140 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kenellekään olla "tilivelvollinen"

Vierailija
10/140 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit syödä jäätelöä niin paljon kuin haluat.

Vierailija
11/140 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vain luopumalla edellisestä voit saada jotain parempaa. Tällä hetkellä tuntuu pahalta, mutta parin vuoden päästä tiedät, että näin on hyvä. 

Vierailija
12/140 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi löytää itsensä ja viimein sen hyvän parisuhteen.

Vierailija
13/140 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli hyviä hetkiä. Uskomattoman hyviä hetkiä. Sellaisia, joita en usko koskaan enää kenenkään kanssa kokevani. Ne tuntuivat niin oikeilta, me kuulutaan yhteen, juuri näin on tarkoitus.

Täytyy vain muistaa ne hirveät, vaikeatkin hetket, että pystyy irrottautumaan. Miehellä samoin omia ongelmia.

Olen vain yhä niin rakastunut. Kunpa päässä olisi off-nappi ja mieluiten delete-nappikin. Ap

Ihan sama. Miehellä kuitenkin mm alkoholiongelma.

Se, jolla sydän murskana myös. En muista komenttini numeroa.

Vierailija
14/140 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei syö vanukkaita

Vierailija
15/140 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaivannut jännitystä.  :(  Kaipasin rakastavaa, uskollista parisuhdetta. Turvallisuutta. Yhteistä tulevaisuutta. En ole yhtään sen tyyppinen, että saan kiksejä jännityksestä tai tuollaisesta vuoristoradasta.

Se on totta, että tunsin paljon huolta, pelkoa ja ahdistusta.

Suositteletteko laastaria heti? Kysymys kuulostaa kylmältä. Seison vaikka päälläni jos selviän tästä nopeasti. Olen aivan itkuherkkä väärissä paikoissa, julkisilla paikoillakin. Päässä pyörii samat jutut, yritän tulkita eri tavoin, paremmin päin, että muka olisi toivoa. Ei ole, asia on täysin selkeä, näin siitä vieläpä mustaa valkoisella.

Satunnaista seuraa olisi tarjolla vaikka tänään. Satutanko itseäni vain lisää, koska kenenkään muun kanssa ei voi olla samanlaista? Alanko itkeä kun siinä ei ole rakkaani?

Ei enää koskaan rakkautta. Ei ikinä. En halua.  Ap

16/140 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästät rahaa, kun sun ei tarvitse ostaa synttäri-/joululahjoja, ei matka tuliaisia kumppanille. Voit sijoittaa nekin rahat itseesusi.

Jos olit tässä suhteessa aina maksajan roolissa esim. Ravintolassa tai ruokakaupassa maksoit aina ostokset, säästät siinäkin, kun nyt ei tarvii maksaa toisen ihmisen juttuja.

Vierailija
17/140 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydän särkyy mutta sen jälkeen rauhoittuu, samoin mieli.

Vierailija
18/140 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuuden paras puoli on ehdottomasti vapaus. Saat mennä ja tulla ihan miten haluat ja tehdä mitä haluat. Sinulla on nyt myös vapaus tutustua uusiin miehiin! Suru kestää jonkin aikaa, lohduttaudu tekemällä kivoja juttuja, olemalla ystävien kanssa ja syömällä hyvää ruokaa. Kun olet vähän vahvistunut, niin sitten baanalle etsimään uutta ja parempaa miestä!

Vierailija
19/140 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa tarvitset käsitellä eroa.

Heti eron jälkeen ahdistus loppui, minua siis oli aiemmin ahdistanut miehen seura ja kotiin palaaminen välillä kun olin vaistonnut että valehtelee ja olikin pettänyt selkäni takana.

Ekat pari kuukautta erosta oli pahimmat ja epätietoisimmat. Sitten katkaisin yhteydenpidon ja alkoi masennuskausi, jota kesti lääkityksen aloittamiseen asti n. 4 kk. Nyt menee hienosti erosta 9 kk enkä enää toivo törmääväni mieheen kadulla. Sydän on vieläkin särkynyt enkä siksi pysty tuntemaan mitään muita miehiä kohtaan. Täytyy vain odotella ja nauttia uudesta vapaudesta joka minulla viimeksi oli 19-vuotiaana. Suhde kesti 11 vuotta.

Vierailija
20/140 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap!

Ikävä kuulla, että olet allapäin. Valitettavasti nämä ensimmäiset päivät ovat kaikkein vaikeimmat. Itke, jos siltä tuntuu, sure, jos surettaa. Hetki kerrallaan. Tee mitä tahansa, mikä vie ajatukset edes hetkeksi muualle: urheile, selaile nettikauppoja, tee unelmakartta, suunnittele mitä tekisit miljonäärinä, haaveile seuraavasta lomakohteesta.

Erosin viime elokuussa neljän vuoden sairaasta suhteesta. Vielä lokakuussa luulin sen olevan maailmanloppu (nyt oikeasti naurattaa...) ja ajattelin olevani ikuisesti onneton, liian vanha ikinä enää ihastumaan ( tuolloin 29-vuotias xD ) ja etten kelpaa kenellekään. Vuosi vaihtui, täytin 30 ja elämääni tuli ihania ihmisiä, tapahtumia ja pieniä juttuja. Tutustuin ihanaan mieheen, ja kas - ihastuimme molemmat, vaikka en KOSKAAN olisi uskonut niin enää käyvän. En todellakaan enää palaisi vanhaan. Minä selvisin erosta entistä onnellisempana ja aidosti koen elämäni nyt alkaneen. Niin selviät sinäkin. Usko niin.

Kaikkea hyvää Ap ❤️

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi