Muita aikuisia naisia joilla rakettitissit
Onko täällä muita aikuisia naisia joilla on NS raketti tissit. Eli raketin kärjen muotoiset rinnat. Oon jo yli 30v ja edelleen sellaiset raketit jotka näyttää keskeneräisiltä. Edes raskaus ja yli 3v imetys ei muuttanut rintojen kokoa tai ulkonäköä. Oon aina miettinyt että ovatkohan normaalit vai pitäisikö käydä lääkärille näyttämässä pääsisikö rintoja korjaamaan pyöreämmäksi. En käy uimahalleissa enkä missään muuallakaan missä pitäisi olla ilman rintaliivejä.
Kommentit (10)
Eikö ne lääkärit jo nähneet nuo kun olit synnyttämässä? Miten oli maidon tuotto imetyksessä, eihän tuollaisiin mahdu maitoa nimeksikään.
Turbulaariset rinnat. Toisin kuin ylempänä kommentissa veikattiin niin on mahdollista saada julkisella puolella leikkaus jolloin ei paljon maksa.
Yksityiselläkään ei miljoonia maksa, muutamista tonneista noin kahdeksaan tuhanteen hintahaitari paikasta ja leikkaustavasta riippuen.
Ei ole tubulaarisista kyse. Tubulaariset ovat putkimaiset mutta mulla on raketin pään muotoiset eli kuitenkin pyöreämmät, kokoa B joissa nännit osoittaa suoraan eteenpäin. Tubulaarisilla ei ilmeisesti pysty imettämään ja osoittavat putkimaisesti alaspäin mutta mulla ei oo koskaan ollut maidontuotannon kanssa ongelmia, maitoa on aina tullut hyvin ja runsaasti.
Ap
Jospa opettelisit tykkäämään niistä?
Minusta rakettitissit on just siistit ja erikoiset, todellakin kehtaa mennä mihin vaan!
Itselläni perus pisaramallin löllöt, roikkui jo teininä ja raskauden aikainen tissien turpoaminen toi niihin arpia.
Tykkään silti.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne lääkärit jo nähneet nuo kun olit synnyttämässä? Miten oli maidon tuotto imetyksessä, eihän tuollaisiin mahdu maitoa nimeksikään.
Rintojen koolla ei oo mitään merkitystä maidon riittävyyden kanssa. Itsellä rinnat kokoa A ja imetin kaksosia ja hyvin olisi riittänyt maitoa naapurillekkin. Kaverillani isot rinnat eikä koskaan ole maitoa riittänyt edes yhdelle..
Vierailija kirjoitti:
Minusta rakettitissit on just siistit ja erikoiset, todellakin kehtaa mennä mihin vaan!
Vaikka kuuhun!
Älä nyt ihmeessä mieti tuommoisia, sinulla on ihanat kauniit ja seksikkäät rinnat, ole ylpeä niistä :)
Minä miehenä rakastaisin hiplata ja suukottaa sellaisia....riippuvat kärpäslätkät ja iso lollot ei sytytä pätkään.
painappa kuvalinkki tulemaan niin katsotaan
Googleta tubulaariset rinnat. Läydät myös linkkejä plastiikkakirurgista hoidoista. Aika kalliiksi tulee yksityisellä sektorilla, julkinen tuskin hoitaa.