Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen mies oli sinulle liian lihava suhteeseen (vaikka et pinnallinen olekaan)

Vierailija
24.05.2019 |

Kuvaile miestä ja mikä oli se pahin asia

Kommentit (132)

Vierailija
1/132 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet jalat, pitkä selkå, leveä lantio.

Vierailija
2/132 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni maha ei haittaa, mutta jos se alkaa roikkua housujen päälle, niin se on jo turn off. Lisäksi pulleat kasvot on epämiehekkäät.

N25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/132 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ymmärtänyt että ns miehekäs lihavuus ei niinkään haittaa. Pullamössölihavuus suurempi ongelma.

Vierailija
4/132 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha sanoa, missä kulkisi se raja. Oma mies painoi 160 kg (182 cm) kun tapasimme ja aloimme seurustelemaan kuusi vuotta sitten. Oltiinhan me vähän epäsuhtainen pari, koska minä olen pienikokoinen kestävyysjuoksia (lue kuivan kesän orava), mutta ei se rakkaus katsoa osuessaan tällaisia asioita.

Vierailija
5/132 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin miehillä on kokonaisvaltaisesti massaa. On siis pitkiä, leveet hartiat ja lihastakin alla, ryhdikäs olemus. Tämä voi olla vielä ok jos on huipputyyppi muuten, joskaan ei ihanteeni.

Mut löysää nirunaruniskaa tai minkään kokoista kaljapömppistä ei kyllä oo kiva katsoa, hrrrr... Ei oo onneksi tarvinnutkaan, oon itse kohtuusporttinen ja miehetkin olleet.

Joo oon pinnallinen, mut seksi on mulle tärkeetä ja noi ei vaan sytytä.

Vierailija
6/132 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://previews.123rf.com/images/ampak/ampak1610/ampak161000002/663483…

Joku tämmönen ois liian pullukka omaan makuun.

Vierailija
7/132 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat kasvot ällöttää eniten. On seksikästä ja maskuliinista kun miehellä on kapeat kasvot.

Vierailija
8/132 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maha lötköttää housunkauluksen päällä, jos on tuplasti kaksoisleukoja ja jos eteenpäin liikkuminen muuten kuin kierimällä on vaikeaa, niin sitten ei kiitos. Muuten en ole turhan vaativa ja tämä ns. iskävartalo on todella hot.

Vierailija
9/132 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ymmärtänyt että ns miehekäs lihavuus ei niinkään haittaa. Pullamössölihavuus suurempi ongelma.

Mikä ”miehekäs” lihavuus? Miehen testosteronitasot romahtaa radikaalisti kun tulee ylipainoa. Tästä johtuu myös miestissit.

Vierailija
10/132 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin tosiaan sellainen kokonaisvaltaisesti iso, kuin sellainen tosi laiha jolla on vain se kaljamaha.

Sanoisin, että sitten ainakin on liian lihava, jos se vaikuttaa kävelyyn vaikeutta asti tai vaikka kenkien sitomiseen.

Tämä liikaa

http://1sun.org/wp-content/uploads/2018/01/fat-guy.jpg

Vierailija
11/132 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavat kasvot ällöttää eniten. On seksikästä ja maskuliinista kun miehellä on kapeat kasvot.

Pahinta on kun nämä pallukkanaamat yrittää kompensoida pallonaamaansa parralla, muttei ymmärrä, että parta rumentaa ulkonäköä vielä moninkertaisesti.

Vierailija
12/132 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kaikin tavoin plösö. Se ei ole yksinomaan painokysymys. Itseäni ei haittaa, jos on vähän kessiä. Laihakin voi olla plösö, jos et harrasta yhtään liikuntaa. Plösön ryhti on huono. Plösö ei jaksa mitään. 

Kasvot voivat valua jo kolmen kympin jälkeen vaikka ei olisi valtavaa ylipainoa. Vaikutelma on ihan eri, jos miehelle maistuu sekä ruoka että liikunta. Samoin tietysti myös naisen kohdalla. 

Vierailija
13/132 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa kuvailla, sillä minulla,on ollut vain alusvaatemallivartaloisia :) tykkään.

Vierailija
14/132 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku 150 kilosta ylöspäin. Olen itse 160 pitkä ja painoa 90.

Vierailija
15/132 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava löllö persaus, läskit reidet ja iso pötsi. Hyi.

Vierailija
16/132 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 100-kiloinen. Ja 100-kiloinen saa olla vasta jos on yli 195cm.

Vierailija
17/132 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maha estää seksin luontevasti niin silloin on liian iso. 

Vierailija
18/132 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa leveät kasvot viestivät korkeasta testosteronitasosta. 

Vierailija
19/132 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelin aina etten voisi olla vatsakkaan miehen kanssa mutta nyt on 23v takana. En edelleenkään pidä tuosta vatsasta tai jenkkakahvoista mutta onneksi on kiinteä peppu ja kauniit lihaksikkaat pitkät jalat.

Kaikki muu kyllä kompensoi eikä pitkä mies näytä lihavalta vatsakkaanakaan

Vierailija
20/132 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sitten olisi liian lihava, jos ei enää normaalisti pääsisi liikkumaan. Vaikea sanoa kun ei ole vielä liian lihavaa miestä vastaan tullut. En vaan ole yksinkertaisesti kiinnostunut ulkonäköasioista, joten eipä niillä juuri merkitystä ole puolisonvalinnassakaan. Enemmän kuin lihavuus, mua haittaisi sellainen pukeutumistyyli, että housut roikkuu niin että pakaravako vilkkuu. En käsitä, miten jotkut miehet kehtaavat kulkea sillä tavalla.