Millainen mies oli sinulle liian lihava suhteeseen (vaikka et pinnallinen olekaan)
Kommentit (132)
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kysymyksenasettelu meni vähän pieleen.
Naisia kiinnostaa 99% miehen geenit. Jos on pitkä ja harteikas, saa olla mahaakin. Jos on muuten hyvin hoikka, mahaa ei saa olla. Ja vaikkei olisikaan, ei kelpaisi silti.Pitkälti näin.
On kyllä naisia jotka eivät hyväksy lihavuutta, mutta nämä naiset vaativat aina myös pituutta/raamikkuutta.
Miesten alin luokka on lyhyt ja hoikka, mutta hyväkuntoinen. Ei kelpaa timmeille naisille, vaikka itse olisivat geeneiltään taviksia. Eikä lihaville naisille, koska elintavat ei sovi yhteen tai koska iso nainen haluaa vielä isomman miehen tuntekseen itsensä pienemmäksi miehen rinnalla.Jotenkin aina yhtä tragikoomisia nämä miehet, jotka rientävät ketjuun kuin ketjuun kertomaan, mitä naiset 99-%:sesti preferoivat ja mikä nyt ei heille ainakaan kelpaa. Joka kerta täysin ummistaen silmänsä ja korvansa sille, mitä naiset itse sanovat ja minkä voi ihan empiirisin havainnoin todeta tuolla elävässä elämässä - ja jopa netissä. 🙈🙉
Defenssi. Nämä miehet etsivät selitystä sille, mikseivät kelpaa itse naisille. Jos nainen kertoo omia ajatuksiaan, voidaan kaikki kuitata "naisille punaiseksi valehteluksi". Kaksoisstandardien huutelu on joskus myös hauskaa, kun niistä seuraa aivan epäloogisia päätelmiä.
Joo. Mä oon useammassakin keskustelussa kertonut näille jankkaajille, että miesihanteeni on aina ollut pieni, kiinteä v-vartaloinen mies. Ja että sellainen mulla myös on. Ja että olisi ollut saumaa myös niihin pitkiin ja lihaksikkaisiin, koska osa heistä selkeästi suosii kaltaisiani pienikokoisia naisia. Mutta ei....joko kommenttini ignoorataan tai tullaan jankkaamaan miten kuitenkin vaadin että mies on minua pidempi ( no jos on oikeasti pieni nainen niin eipä niitä pienempiä juuri ees tuu vastaan) . Ja sitten se ainainen valitus miten pienet naisetkin vaatii pituutta naiselta ( no niiden pienten naisten jotka tykkää pitkistä on helppo vaatia koska ihan oikeasti osa pitkistä viehättää pienistä ja jopa kiinnostuu vain pienistä). Huoh.
Tuo on niin totta. Monet miehet eivät millään tunnu käsittävän, että naisillakin on erilaisia makuja miesten ulkoisen habituksen suhteen. Minuakin on aina kiinnostanut enemmän lyhyemmät (suunnilleen itseni pituiset / vähän pidemmät) miehet ja tätä on jokunen ihmetellyt. Varsinkin niille yleisen ihanteen mukaisille miehille tuntuu olevan vaikea ymmärtää, jos nainen ei ole kiinnostunut. Koska kaikkihan ovat olleet aina ennenkin, kun ulkonäkö on sellainen.
Entä löytyykö tuttavapiiristäsi naisia, jotka preferoivat selvästi itseään lyhyempää miestä? Tuo sinun "minun pituiseni tai vähän pidempi" ei ole mitenkään erilainen maku
ohis
On se siinä mielessä erilainen, etten ole kovin pitkä itsekään. Kun yleinen ihanne on käsittääkseni se pitkä (+180 cm).
Tuttavapiiristäni kaikilla on miehenä joko vähän tai sitten selvästi itseään pidempi. Jokusen kanssa olen aiheesta keskustellut ja suurimmalle osalle itseä lyhyempi mies olisi ehdoton ei. Yksi huomattavan pitkä tuttavani sanoi, että neljä senttiä lyhyemmässä kulkee raja, mutta mieluummin tietysti pidempi.
Varmasti löytyy niitäkin naisia jotka nimenomaan haluavat selvästi lyhyemmän miehen, mutta melko harvassa saattavat olla. Itse en tällaisia tunne yhtäkään.Tutkimuksissa ja gallupeissa on päädytty sellaiseen lopputulokseen että naiset keskimäärin haluavat itseään 20cm pidemmän miehen. Mitä lyhyempi nainen, sitä suurempaa pituuseroa yleensä toivotaan.
Todellinen keskimääräinen pituusero on 13cm.
Kuten itsekin sanoit, naisten miesmaku on äärimmäisen kaavamainen eikä siinä ole yhtä suuria eroja kuin miesten naismaussa. Kun eroa on, esim. nainen suosii keskipituista hieman lyhyempää miestä, johtuu se yleensä siitä että nainen itse on huomattavasti keskipituista lyhyempi.Ja miehet keskimäärin suosivat itseään pienempää naista. Kysyntä ja tarjonta kohtaavat hyvin .
Miehet keskimäärin suosivat itseään 13cm lyhyempää naista, mikä on myös todellinen keskimääräinen pituusero miesten ja naisten välillä.
Kuten jo sanoin, naiset keskimäärin suosivat itseään 20cm pidempää miestä.
No sittenhän se on miesten etu.
Olen aina viehettynyt eniten pitkistä ja hoikista miehistä. Sellaisesta 70-luvun hippi/rokkari/narkkari lookista. Bonusta jos on vielä pitkä tukka! (En tarkoita että haluaisin narkkaria tai muusikkoa mieheksi, puhun nyt vain ulkonäöstä)
Löysin onneksi sen oman hontelon hongankolistajamiehen jolta kaiken huipuksi löytyy se surffitukkakin :)
Mutta siis itse kysymykseen vastaisin etten pidä ylipainosta miehellä lainkaan, vaikka se olisi lievääkin. En viehety myöskään isoista salilla pumpatuista lihaksista. Hoikka/normaalipainoinen on paras ja sellainen olen itsekin!
Ei ole kukaan ollut. Miten niin "liian lihava"? Että olisin lopettanut suhteen sen vuoksi, vai?
Viimeisin miesystävä painoi 107, todella iso viskeraalisesta rasvasta koostuva kaljamaha. Rakastin mahoineen päivineen.
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia kiinnostaa 99% miehen geenit. Jos on pitkä ja harteikas, saa olla mahaakin. Jos on muuten hyvin hoikka, mahaa ei saa olla. Ja vaikkei olisikaan, ei kelpaisi silti.Pitkälti näin.
On kyllä naisia jotka eivät hyväksy lihavuutta, mutta nämä naiset vaativat aina myös pituutta/raamikkuutta.
Miesten alin luokka on lyhyt ja hoikka, mutta hyväkuntoinen. Ei kelpaa timmeille naisille, vaikka itse olisivat geeneiltään taviksia. Eikä lihaville naisille, koska elintavat ei sovi yhteen tai koska iso nainen haluaa vielä isomman miehen tuntekseen itsensä pienemmäksi miehen rinnalla.Jotenkin aina yhtä tragikoomisia nämä miehet, jotka rientävät ketjuun kuin ketjuun kertomaan, mitä naiset 99-%:sesti preferoivat ja mikä nyt ei heille ainakaan kelpaa. Joka kerta täysin ummistaen silmänsä ja korvansa sille, mitä naiset itse sanovat ja minkä voi ihan empiirisin havainnoin todeta tuolla elävässä elämässä - ja jopa netissä. 🙈🙉
Defenssi. Nämä miehet etsivät selitystä sille, mikseivät kelpaa itse naisille. Jos nainen kertoo omia ajatuksiaan, voidaan kaikki kuitata "naisille punaiseksi valehteluksi". Kaksoisstandardien huutelu on joskus myös hauskaa, kun niistä seuraa aivan epäloogisia päätelmiä.
Joo. Mä oon useammassakin keskustelussa kertonut näille jankkaajille, että miesihanteeni on aina ollut pieni, kiinteä v-vartaloinen mies. Ja että sellainen mulla myös on. Ja että olisi ollut saumaa myös niihin pitkiin ja lihaksikkaisiin, koska osa heistä selkeästi suosii kaltaisiani pienikokoisia naisia. Mutta ei....joko kommenttini ignoorataan tai tullaan jankkaamaan miten kuitenkin vaadin että mies on minua pidempi ( no jos on oikeasti pieni nainen niin eipä niitä pienempiä juuri ees tuu vastaan) . Ja sitten se ainainen valitus miten pienet naisetkin vaatii pituutta naiselta ( no niiden pienten naisten jotka tykkää pitkistä on helppo vaatia koska ihan oikeasti osa pitkistä viehättää pienistä ja jopa kiinnostuu vain pienistä). Huoh.
Tuo on niin totta. Monet miehet eivät millään tunnu käsittävän, että naisillakin on erilaisia makuja miesten ulkoisen habituksen suhteen. Minuakin on aina kiinnostanut enemmän lyhyemmät (suunnilleen itseni pituiset / vähän pidemmät) miehet ja tätä on jokunen ihmetellyt. Varsinkin niille yleisen ihanteen mukaisille miehille tuntuu olevan vaikea ymmärtää, jos nainen ei ole kiinnostunut. Koska kaikkihan ovat olleet aina ennenkin, kun ulkonäkö on sellainen.
Entä löytyykö tuttavapiiristäsi naisia, jotka preferoivat selvästi itseään lyhyempää miestä? Tuo sinun "minun pituiseni tai vähän pidempi" ei ole mitenkään erilainen maku
ohis
On se siinä mielessä erilainen, etten ole kovin pitkä itsekään. Kun yleinen ihanne on käsittääkseni se pitkä (+180 cm).
Tuttavapiiristäni kaikilla on miehenä joko vähän tai sitten selvästi itseään pidempi. Jokusen kanssa olen aiheesta keskustellut ja suurimmalle osalle itseä lyhyempi mies olisi ehdoton ei. Yksi huomattavan pitkä tuttavani sanoi, että neljä senttiä lyhyemmässä kulkee raja, mutta mieluummin tietysti pidempi.
Varmasti löytyy niitäkin naisia jotka nimenomaan haluavat selvästi lyhyemmän miehen, mutta melko harvassa saattavat olla. Itse en tällaisia tunne yhtäkään.Tutkimuksissa ja gallupeissa on päädytty sellaiseen lopputulokseen että naiset keskimäärin haluavat itseään 20cm pidemmän miehen. Mitä lyhyempi nainen, sitä suurempaa pituuseroa yleensä toivotaan.
Todellinen keskimääräinen pituusero on 13cm.
Kuten itsekin sanoit, naisten miesmaku on äärimmäisen kaavamainen eikä siinä ole yhtä suuria eroja kuin miesten naismaussa. Kun eroa on, esim. nainen suosii keskipituista hieman lyhyempää miestä, johtuu se yleensä siitä että nainen itse on huomattavasti keskipituista lyhyempi.
Niin? Ja mitä sitten? Dialogikyvytön faktojen ja "faktojen" jankuttaja jankuttaa taas. Kukaan ei tuotakaan tietoa (jolle et edes lähdettä antanut) ole edes kysynyt eikä se varmasti kenenkään elämää millään tavalla muuta, mutta jonkun neuroepätyypillisyyden takia kai koet tarpeelliseksi tuolla tuollaisia asioita kertomaan.
Sinun kanssasi livenä keskusteleminen olisi varmaan sietämätöntä. Vastasi toinen mitä tahansa, sinä et osaa kommentoida muulla tavoin kuin kertomalla kuinka naiset sitä ja miehet tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ohis
Varmasti löytyy niitäkin naisia jotka nimenomaan haluavat selvästi lyhyemmän miehen, mutta melko harvassa saattavat olla. Itse en tällaisia tunne yhtäkään.Eli naisten erilaiset maut eivät loppupeleissä olekaan kovin erilaisia
Niin. Toisin on miesten kohdalla joissa on hirveä variaatio. Esimerkiksi tosi moni pieni mies preferoi itseään 30 cm pidempää ja 40 kg painavampaa naista.
Totta, itsekin tykkäisin, jos nainen olisi mua isompi, mutta ei ole mikään kynnyskysymys. Kaveripiiristä löytyy monenlaisia mieltymyksiä
Sitten kannattaa ehkä yrittää just niitä isompia. Koska pieniä naisia preferoivia miehiä on aika paljon sekä kookkaiden että pienien miesten joukossa, pienten naisten on helppo löytää kumppani joka viehättyy heistä. Ei tarvitse tyytyä mieheen, joka mieluummin ottaisi pidemmän mutta jolle lyhytkin kelpaa
Mutta toisaalta isommat naiset haluavat isompia miehiä lähes poikkeuksetta. Ei voi voittaa
Mun ihanne on hoikka, joten pienikin pehmeys masussa tai pullavuus käsivarsissa on liikaa. Huom, en tykkää myöskään lihaksikkaista/sporttisista.
mä nään vehkeeni ilman peiliä eiks se ookkin hienoo (46v selkä suht suorana)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ohis
Varmasti löytyy niitäkin naisia jotka nimenomaan haluavat selvästi lyhyemmän miehen, mutta melko harvassa saattavat olla. Itse en tällaisia tunne yhtäkään.Eli naisten erilaiset maut eivät loppupeleissä olekaan kovin erilaisia
Niin. Toisin on miesten kohdalla joissa on hirveä variaatio. Esimerkiksi tosi moni pieni mies preferoi itseään 30 cm pidempää ja 40 kg painavampaa naista.
Totta, itsekin tykkäisin, jos nainen olisi mua isompi, mutta ei ole mikään kynnyskysymys. Kaveripiiristä löytyy monenlaisia mieltymyksiä
Sitten kannattaa ehkä yrittää just niitä isompia. Koska pieniä naisia preferoivia miehiä on aika paljon sekä kookkaiden että pienien miesten joukossa, pienten naisten on helppo löytää kumppani joka viehättyy heistä. Ei tarvitse tyytyä mieheen, joka mieluummin ottaisi pidemmän mutta jolle lyhytkin kelpaa
Mutta toisaalta isommat naiset haluavat isompia miehiä lähes poikkeuksetta. Ei voi voittaa
Voi voi. Jospa sitten vain hyväksyt sen, että naismakusi on epätyypillinen ja todennäköisyys löytää makusi mukainen nainen , jonka kiinnostuisi sinusta, pieni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 100-kiloinen. Ja 100-kiloinen saa olla vasta jos on yli 195cm.
Ei tuosta lyhyempi 100kg ole aina lihava. Minun miesystäväni on 188cm pitkä, painaa vähän päälle 100kg, rasvaprosentti 14, litteä vatsakin.
Lihaksikas 180cm painaa helposti 100kg
Rasvaprosentti max 20 % on sellainen, mistä voisin kiinnostua seksuaalisesti. Vähän tämän yli pitää olla paljon muita kiihottavia ominaisuuksia, että kiinnostuisin, koska ulkonäöllä minua ei saa enää syttymään. Olen itse paljon hoikempi, joten samankaltaiset pariutuvat keskenään. Balettitanssijamies on ulkonäöllisesti ideaalimies, jota kuolaan. Olen nirso, tiedän sen kyllä, mutta nämä ovat sisäänrakennettuja asioita, joihin ei voi vaikuttaa.
Todella vaikea sanoa. Lihavat eivät sytytä, mutta tykkään kyllä että miehellä on pehmeä maha. Vaikea lopulta sanoa, jos kemiat kohtaisi niin olisiko se siinä vaiheessa niin iso juttu (pun intended). En tiedä miksi ei saisi toivoa normaalipainoista miestä, mitkä ihmeen "tuplastandardit". Oma mies on painoindeksin mukaan lievästi ylipainoinen, mutta ei mielestäni näytä yhtään huonolta.
Musta siitä maajussille morsian - jutusta tuli ihan liian iso haloo, vaikka en ehkä itse menisi sanomaan ääneen sitä.
Miehet keskimäärin suosivat itseään 13cm lyhyempää naista, mikä on myös todellinen keskimääräinen pituusero miesten ja naisten välillä.
Kuten jo sanoin, naiset keskimäärin suosivat itseään 20cm pidempää miestä.