Millainen mies oli sinulle liian lihava suhteeseen (vaikka et pinnallinen olekaan)
Kommentit (132)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihavat kasvot ällöttää eniten. On seksikästä ja maskuliinista kun miehellä on kapeat kasvot.
Entä jos lihavakasvoinen mies on normaalipainoinen, normaalivartaloinen ja liikunnallinen? Haittaako se sitten?
Miten tuo nyt olisi edes mahdollista?
Ihran sijoittuminen on yksilöllistä. Ei tarvitse olla kauheasti rasvaa ja sopiva purenta niin pää näyttää pallolta
Mun mies 150kg, toki on lihastakin. ehkä 160 kilooselle alkaisin ehdottamaan yhteistä kuntokuuria
Ap:n kysymyksenasettelu meni vähän pieleen.
Naisia kiinnostaa 99% miehen geenit. Jos on pitkä ja harteikas, saa olla mahaakin. Jos on muuten hyvin hoikka, mahaa ei saa olla. Ja vaikkei olisikaan, ei kelpaisi silti.
Miksi kehopositiivisuusjutuissa ei ole koskaan miehiä, eikö se ole sukupuolisyrjintää?
Vierailija kirjoitti:
Naisia kiinnostaa 99% miehen geenit. Jos on pitkä ja harteikas, saa olla mahaakin. Jos on muuten hyvin hoikka, mahaa ei saa olla. Ja vaikkei olisikaan, ei kelpaisi silti.
Pitkälti näin.
On kyllä naisia jotka eivät hyväksy lihavuutta, mutta nämä naiset vaativat aina myös pituutta/raamikkuutta.
Miesten alin luokka on lyhyt ja hoikka, mutta hyväkuntoinen. Ei kelpaa timmeille naisille, vaikka itse olisivat geeneiltään taviksia. Eikä lihaville naisille, koska elintavat ei sovi yhteen tai koska iso nainen haluaa vielä isomman miehen tuntekseen itsensä pienemmäksi miehen rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kehopositiivisuusjutuissa ei ole koskaan miehiä, eikö se ole sukupuolisyrjintää?
On niitä joskus ollut.
Ja ne on aina niitä isoja dad bod-nallekarhuja joista naiset pitää.
Vierailija kirjoitti:
Pieni maha ei haittaa, mutta jos se alkaa roikkua housujen päälle, niin se on jo turn off. Lisäksi pulleat kasvot on epämiehekkäät.
N25
Mutta kai nyt sentään miesrinnat on ok?
Itse olen tämän järjestön puheenjohtaja ja mielestäni te olette vain kateellisia!
Läski Älä Lihojasi Laihduta Yhtään
LÄLLY ry.
Kyllä pienessäkin mahassa on mennyt raja, kun olen itse aina ollut hoikka. Sytyn niistä "kukkakeppi" miehistä, mistä taas toiset ei.
No kävin niin, että valitsemalleni kumppanille onkin tullut joku 20 kiloa ylimääräistä ja pientä mahaa. En ole sen takia vaihtamassa. Siinä se raja varmaan menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://previews.123rf.com/images/ampak/ampak1610/ampak161000002/663483…
Joku tämmönen ois liian pullukka omaan makuun.
Joo tämä on ehdottomasti liian lihava. On myös sellainen löysä ja pyöreä, mitä en voi sietää miehessä. Jotenkin tuo pyöreys on mielestäni lapsekasta ja tällaisesta miehestä tulee mieleen jättiläistaapero.
Jep. Juuri tämä paavo arhinmäki / tuomas enbuske tyylin lihavuus häiritsee. Ovat kuiten isoja vauvoja. Tuosta kun ottaa noi läskit pois niin ei jää kuin kynäniska orpona ruohikolle seisomaan. Sellainen vatsakas mies jolla on myös lihasta ei ole ollenkaan niin ällöttävä.
Lihavin tapailemani mies oli noin 150kg. Se ei kyllä ollut millään tavalla mukavaa sängyssä. Tykkään olla päällä mutta sain lonkkani kipeäksi siinä oudossa asennossa. Mies myös haisi hiivalle ja ihopoimujen välit punoitti. Ei suostunut asialle mitään tekemään niin jätin hänet. Hyi...
Ehkä sellainen 120kg voisi olla suunnilleen ylärajana ja se vaatii myös että on riittävän pitkä ettei ole ihan pallo.
Silleen lihava että vartalon mittasuhteet menee niin että keskivartalo korostuu enemmän kuin hartiat. Pömppis on ihan jees jos on leveät hartiat ja vartalo kapenee pebaan päin. Eli se kolmiolinja miehillä on verrattavissa tiimalasiin naisilla.
Ja silleen ei saa olla lihava että kesällä kertyy hikeä makkaroiden väliin ja tulee sellainen lihavan ihmisen haju.
Karhumaisella tavalla iso on ok. Eli voi olla ylipainoa, jos on muutenkin roteva ja alla on lihasta. Sohvaperunamainen löysä pläski on turn off. Samoin jos ei jaksa portaita kåvellä hengästymättä. Pitää pysyä minun perässäni.
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa. Luulin ennen, etten pitäisi lihavista miehistä lainkaan, mutta sitten näin Antti Railion. Hänen näköisensä lihavan miehen ottaisin milloin tahansa.
Ja kenties myös menettäisit milloin tahansa, kun hän saisi jonkin slaagin ennenaikaisesti. Ei se lihavuus ole pelkkä ulkonäköpiirre vaan terveysriski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia kiinnostaa 99% miehen geenit. Jos on pitkä ja harteikas, saa olla mahaakin. Jos on muuten hyvin hoikka, mahaa ei saa olla. Ja vaikkei olisikaan, ei kelpaisi silti.Pitkälti näin.
On kyllä naisia jotka eivät hyväksy lihavuutta, mutta nämä naiset vaativat aina myös pituutta/raamikkuutta.
Miesten alin luokka on lyhyt ja hoikka, mutta hyväkuntoinen. Ei kelpaa timmeille naisille, vaikka itse olisivat geeneiltään taviksia. Eikä lihaville naisille, koska elintavat ei sovi yhteen tai koska iso nainen haluaa vielä isomman miehen tuntekseen itsensä pienemmäksi miehen rinnalla.
Tuo lyhyt ja hoikka on kyllä ollut aina mun miesihanne. Oma mies on just sellainen. V-mallin vartalo , pienet ja kiinteät lihakset, mieletön kestävyyskunto ja tiukat pakarat. En ole koskaan tuntenut vetoa kookkaisiin miehiin. Itse oon pieni, pyöreä ja liikunnallinen.
En ole koskaan ollut tilanteessa, jossa lihava tai edes vähän pönäkkä mies olisi osoittanut minuun kiinnostusta. Enkä itsekään ole koskaan kiinnostunut lihavista, vaikken pinnallisena itseäni pidäkään. Vaikea siis sanoa missä raja voisi kulkea. Ehkä siinä, että lihavuus todellakin on niin huomattavaa, että sitä voi lihavuudeksi kutsua ja huonot elintavat näkyvät päällepäin.
Vierailija kirjoitti:
Lihavat kasvot ällöttää eniten. On seksikästä ja maskuliinista kun miehellä on kapeat kasvot.
Tämä mullakin. Kaksoisleuan kanssa on turha tulla yrittämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ymmärtänyt että ns miehekäs lihavuus ei niinkään haittaa. Pullamössölihavuus suurempi ongelma.
Mikä ”miehekäs” lihavuus? Miehen testosteronitasot romahtaa radikaalisti kun tulee ylipainoa. Tästä johtuu myös miestissit.
Läpipaskon fantasiaa joka ei pidä paikkaansa. Mieheni on 47v, 185/98kg, ja tuo ylimääräinen paino ei ole lihasta. 10 vuotta jo ollut aamusta alkaen aktiivinen "sillä" saralla, kanki kova kuin rautaa olisi, ja mielellään ryhtyy puuhiin päivittäinkin. Kaverinsa samanikäinen puntinnostaja; ei seiso, tai seisokki on heikko, ja jatkuvasti hokee miehelleni että "testot laskevat jokaisesta ylipainokilostasi!!!" Heh.
Puntinnostajan ongelmat sillä saralla johtuvat yleensä "lisäravinteista".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos lihavakasvoinen mies on normaalipainoinen, normaalivartaloinen ja liikunnallinen? Haittaako se sitten?
Haittaa. Naamaa minä katson, enkä kroppaa niinkään.
Riippuu.. treffasin kerran kuvassa todella hyvännäköisen nuoremman jätkän. Joo no oli lihonut kuvastaan n 30 kiloa... en ollut edes tunnistaa samaksi. Todellakin häiritsi.
Nykyinenkin kumppani on ns indeksillä ylipainoinen, mutta onkin aktiivinen saliharrastaja. Isokokoinen muutenkin. Nam
On jotenkin luonnotonta mielestäni jos mies on liikkumaton löysä plösö, ei voi mitään.