Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen mies oli sinulle liian lihava suhteeseen (vaikka et pinnallinen olekaan)

Vierailija
24.05.2019 |

Kuvaile miestä ja mikä oli se pahin asia

Kommentit (132)

Vierailija
81/132 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihavat kasvot ällöttää eniten. On seksikästä ja maskuliinista kun miehellä on kapeat kasvot.

Entä jos lihavakasvoinen mies on normaalipainoinen, normaalivartaloinen ja liikunnallinen? Haittaako se sitten?

Miten tuo nyt olisi edes mahdollista?

Tätä mietin minäkin. Tuossa tilanteessa ne kasvot eivät luultavasti olisi niin huomattavan lihavat että häiritsisi. Ja varsinkin jos elintavat ovat terveet. Mutta vaikea sanoa näkemättä.

Vierailija
82/132 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kova liikkumaan päivittäin ja kaipaan kyllä vierelle samanlaisen miehen.

Taidan olla myös ulkonäön suhteen muita tarkempi, koska pienestäkin isämahasta katoaa kiinnostus, vaikka olis normaalipainonen. Ehkä asia ois eri tässä tilanteessa jos tutustuis ja muuten arvot kohtais..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/132 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isämaha on ok ja pienet jenkkakahvat menee, mutta edellytän mieheltä keskivertoa parempia voimatasoja. Kiinnostun vain kovakuntoisista miehistä.

Vierailija
84/132 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse hoikka, joten haluan mieheltä samaa. Sellainen pieni pömppis ei haittaa mutta siitä isompi ei enää mene. Kyllä, olen pinnallinen.

Vierailija
85/132 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ollut tilanteessa, jossa lihava tai edes vähän pönäkkä mies olisi osoittanut minuun kiinnostusta. Enkä itsekään ole koskaan kiinnostunut lihavista, vaikken pinnallisena itseäni pidäkään. Vaikea siis sanoa missä raja voisi kulkea. Ehkä siinä, että lihavuus todellakin on niin huomattavaa, että sitä voi lihavuudeksi kutsua ja huonot elintavat näkyvät päällepäin.

Jatkan. Aloin miettiä asiaa siitä näkökulmasta, että jos oma kumppani, joka on aiemmin ollut hoikka, sattuisi parisuhteen aikana lihomaan (esim. sairauden seurauksena). Olisiko se lihavuus siinä kohtaa este suhteelle ja syy eroon? En usko. En ole tuollaisessa tilanteessa ollut mutta voisin kuvitella, että eivät ne tunteet toista kohtaan muuttuisi, vaikka paino ei samana pysyisikään.

Vierailija
86/132 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut vatsakkaan miehen kanssa. Hintelä, kapeaharteinen ja pallomahainen narukäsi olisi huonoin kombo. Pehmeä masu saa olla, jos on muuten raamikas ja sporttinen. Arvostan normaaleja, terveitä elintapoja enkä haluaisi, että rakkaani söisi tai joisi itsensä ennenaikaisesti hautaan. Ja hmm... Mites seksi ison mahan kanssa?

Vierailija
87/132 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kysymyksenasettelu meni vähän pieleen.

Naisia kiinnostaa 99% miehen geenit. Jos on pitkä ja harteikas, saa olla mahaakin. Jos on muuten hyvin hoikka, mahaa ei saa olla. Ja vaikkei olisikaan, ei kelpaisi silti.

Pitkälti näin.

On kyllä naisia jotka eivät hyväksy lihavuutta, mutta nämä naiset vaativat aina myös pituutta/raamikkuutta.

Miesten alin luokka on lyhyt ja hoikka, mutta hyväkuntoinen. Ei kelpaa timmeille naisille, vaikka itse olisivat geeneiltään taviksia. Eikä lihaville naisille, koska elintavat ei sovi yhteen tai koska iso nainen haluaa vielä isomman miehen tuntekseen itsensä pienemmäksi miehen rinnalla.

Jotenkin aina yhtä tragikoomisia nämä miehet, jotka rientävät ketjuun kuin ketjuun kertomaan, mitä naiset 99-%:sesti preferoivat ja mikä nyt ei heille ainakaan kelpaa. Joka kerta täysin ummistaen silmänsä ja korvansa sille, mitä naiset itse sanovat ja minkä voi ihan empiirisin havainnoin todeta tuolla elävässä elämässä - ja jopa netissä. 🙈🙉

Vierailija
88/132 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 100-kiloinen. Ja 100-kiloinen saa olla vasta jos on yli 195cm.

Ei tuosta lyhyempi 100kg ole aina lihava. Minun miesystäväni on 188cm pitkä, painaa vähän päälle 100kg, rasvaprosentti 14, litteä vatsakin.

Vierailija
89/132 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäelinrasva, eli pallomaha on aina liikaa, samoin jos alkaa jenkkakahvat muodostua. Tykkään v-mallisesta selästä ja lihaksikkuudesta. Oma miesystäväni lihaksikas ja rasvaprosentti 14. Ehkä joku jollain 20 rasvaprosentilla alkaa olla liikaa.

Vierailija
90/132 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella, miksi kukaan nainen ihannoisi miehen keskivartalorasvaa. Joo, siis varmaan joidenkin mielestä sööttejä pikku palleroita, mutta keskivartalorasva on aina merkki systeemisestä tulehdusprosessista, jolla voi olla kielteisiä vaikutuksia myös geenien ilmenemisen kautta jälkeläisiin.

Sekä miehellä että naisella vartalon muodot tulevat parhaiten esille urheilullisessa (hoikassa, mutta sopivan lihaksikkaassa ja kiinteässä varressa). Lihavuus, överobodaus ja anorektinen laihuus hävittää nämä "muodot", joihin ihmisten aivot ovat evoluution aikana mieltyneet.

Tämä maailma on yltäkylläisyyden maailma, ja se valitettavasti näkyy myös ihmisten terveydentilassa ja viehättävyydessä. Nuoria ihmisiä pidetään usein viehättävimpänä, koska he harvemmin ovat plösähtäneet. Tosin on lapsi- ja nuorisolihavuuskin lisääntynyt rajusti viime vuosina.

Vierailija
91/132 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettivätkö jotkut ihan oikeasti miehen rasvaprosenttia numerotarkkuudella? Minulle ei tulisi mieleenkään. Tuollaisilla luvuilla ei ole mitään väliä, minulle riittää että näyttää silmämääräisesti hyvältä ja terveeltä.

Vierailija
92/132 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettivätkö jotkut ihan oikeasti miehen rasvaprosenttia numerotarkkuudella? Minulle ei tulisi mieleenkään. Tuollaisilla luvuilla ei ole mitään väliä, minulle riittää että näyttää silmämääräisesti hyvältä ja terveeltä.

Minä laitoin rasvaprosentti kommentin. Laitoin sen kuvailun lisäksi koska mikään kilomäärä ei voi kuvastaa lihavuutta, mutta rasvaprosentti voi. Oman mieheni rasvaprosentin tiedän koska hän mittauttaa sen välillä.

Vierailija
93/132 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin tosiaan sellainen kokonaisvaltaisesti iso, kuin sellainen tosi laiha jolla on vain se kaljamaha.

Sanoisin, että sitten ainakin on liian lihava, jos se vaikuttaa kävelyyn vaikeutta asti tai vaikka kenkien sitomiseen.

Tämä liikaa

http://1sun.org/wp-content/uploads/2018/01/fat-guy.jpg

Entinen tapailukumppanini taisi olla tätä kokoluokkaa, tai ehkä vielä isompi. Suhde kaatui ihan muihin asioihin, mm. luonteiden eroavaisuuksiin. Myönnän kyllä, että miehen koko saattoi vaikuttaa kiinnostuksen lopahtamiseen tai ainakin vähän takaraivossani kolkutteli. 

Vierailija
94/132 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karhumaisella tavalla iso on ok. Eli voi olla ylipainoa, jos on muutenkin roteva ja alla on lihasta. Sohvaperunamainen löysä pläski on turn off. Samoin jos ei jaksa portaita kåvellä hengästymättä. Pitää pysyä minun perässäni.

Entä jos on lyhyt ja karhumainen esim. 165/80?

Vierailija
95/132 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni 194cm ja paino suhteen aikana vaihdellut 110-150kg välillä. Rakastan häntä yhtä paljon oli paino ollut jojoiluhaitarin kummassa päässä tahansa. Hän on sopusuhtainen ollessaan pitkä ja harteikas eikä terveysongelmia painosta ole ollut. Jollekin hän olisi liian lihava (esim. muutama ent. seurustelukumppani sanonut noin) mutta hänelle tärkeää että kelpaa lähimmilleen sellaisena kuin on. Lapsilleen hän on idoli jotka kuorossa sanoneet haluavan kasvaa jättiläis-isiksi :)

Tämä mies on minulle sellaisenaan kuin on match-heaven vaikka olenkin itse siro ja alle 160cm :)

Vierailija
96/132 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sen verran pinnallinen että naisellisen pyöreä takamus miehellä ällöttää. Myöskin kaljamaha. Ja tissit miehellä.

Silti sellainen hiukan plösö on parempi kuin suonet koholla oleva lihaksilla pullistelija, eikä liian laihakaan oikein innosta.

Itselläni on hoikka, kiinteä vartalo ollut aina.

Vierailija
97/132 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karhumaisella tavalla iso on ok. Eli voi olla ylipainoa, jos on muutenkin roteva ja alla on lihasta. Sohvaperunamainen löysä pläski on turn off. Samoin jos ei jaksa portaita kåvellä hengästymättä. Pitää pysyä minun perässäni.

Entä jos on lyhyt ja karhumainen esim. 165/80?

Noista mitoista on vähän vaikea sanoa miltä näyttäisi, kroppatyyppi vaikuttaa niin paljon. Mutta noin yleensä minusta lyhyellä miehellä ylimääräiset kilot eivät niin paljon häiritse kuin pitkällä. Ei tule sellaisia jättiläisviboja.

Vierailija
98/132 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia kiinnostaa 99% miehen geenit. Jos on pitkä ja harteikas, saa olla mahaakin. Jos on muuten hyvin hoikka, mahaa ei saa olla. Ja vaikkei olisikaan, ei kelpaisi silti.

Pitkälti näin.

On kyllä naisia jotka eivät hyväksy lihavuutta, mutta nämä naiset vaativat aina myös pituutta/raamikkuutta.

Miesten alin luokka on lyhyt ja hoikka, mutta hyväkuntoinen. Ei kelpaa timmeille naisille, vaikka itse olisivat geeneiltään taviksia. Eikä lihaville naisille, koska elintavat ei sovi yhteen tai koska iso nainen haluaa vielä isomman miehen tuntekseen itsensä pienemmäksi miehen rinnalla.

Jotenkin aina yhtä tragikoomisia nämä miehet, jotka rientävät ketjuun kuin ketjuun kertomaan, mitä naiset 99-%:sesti preferoivat ja mikä nyt ei heille ainakaan kelpaa. Joka kerta täysin ummistaen silmänsä ja korvansa sille, mitä naiset itse sanovat ja minkä voi ihan empiirisin havainnoin todeta tuolla elävässä elämässä - ja jopa netissä. 🙈🙉

Defenssi. Nämä miehet etsivät selitystä sille, mikseivät kelpaa itse naisille. Jos nainen kertoo omia ajatuksiaan, voidaan kaikki kuitata "naisille punaiseksi valehteluksi". Kaksoisstandardien huutelu on joskus myös hauskaa, kun niistä seuraa aivan epäloogisia päätelmiä.

Vierailija
99/132 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkälti näin.

Defenssi. Nämä miehet etsivät selitystä sille, mikseivät kelpaa itse naisille. Jos nainen kertoo omia ajatuksiaan, voidaan kaikki kuitata "naisille punaiseksi valehteluksi". Kaksoisstandardien huutelu on joskus myös hauskaa, kun niistä seuraa aivan epäloogisia päätelmiä.

Joo. Mä oon useammassakin keskustelussa kertonut näille jankkaajille, että miesihanteeni on aina ollut pieni, kiinteä v-vartaloinen mies. Ja että sellainen mulla myös on. Ja että olisi ollut saumaa myös niihin pitkiin ja lihaksikkaisiin, koska osa heistä selkeästi suosii kaltaisiani pienikokoisia naisia. Mutta ei....joko kommenttini ignoorataan tai tullaan jankkaamaan miten kuitenkin vaadin että mies on minua pidempi ( no jos on oikeasti pieni nainen niin eipä niitä pienempiä juuri ees tuu vastaan) . Ja sitten se ainainen valitus miten pienet naisetkin vaatii pituutta naiselta ( no niiden pienten naisten jotka tykkää pitkistä on helppo vaatia koska ihan oikeasti osa pitkistä viehättää pienistä ja jopa kiinnostuu vain pienistä). Huoh.

Vierailija
100/132 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkälti näin.

Joo. Mä oon useammassakin keskustelussa kertonut näille jankkaajille, että miesihanteeni on aina ollut pieni, kiinteä v-vartaloinen mies. Ja että sellainen mulla myös on. Ja että olisi ollut saumaa myös niihin pitkiin ja lihaksikkaisiin, koska osa heistä selkeästi suosii kaltaisiani pienikokoisia naisia. Mutta ei....joko kommenttini ignoorataan tai tullaan jankkaamaan miten kuitenkin vaadin että mies on minua pidempi ( no jos on oikeasti pieni nainen niin eipä niitä pienempiä juuri ees tuu vastaan) . Ja sitten se ainainen valitus miten pienet naisetkin vaatii pituutta naiselta ( no niiden pienten naisten jotka tykkää pitkistä on helppo vaatia koska ihan oikeasti osa pitkistä viehättää pienistä ja jopa kiinnostuu vain pienistä). Huoh.

Korj. Valittaa miten pienetkin naiset vaatii pituutta MIEHELTÄ.