Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen mies oli sinulle liian lihava suhteeseen (vaikka et pinnallinen olekaan)

Vierailija
24.05.2019 |

Kuvaile miestä ja mikä oli se pahin asia

Kommentit (132)

Vierailija
41/132 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan sitten olisi liian lihava, jos ei enää normaalisti pääsisi liikkumaan. Vaikea sanoa kun ei ole vielä liian lihavaa miestä vastaan tullut. En vaan ole yksinkertaisesti kiinnostunut ulkonäköasioista, joten eipä niillä juuri merkitystä ole puolisonvalinnassakaan. Enemmän kuin lihavuus, mua haittaisi sellainen pukeutumistyyli, että housut roikkuu niin että pakaravako vilkkuu. En käsitä, miten jotkut miehet kehtaavat kulkea sillä tavalla.

Samoilla linjoilla, vinssillä liikuteltava alkaa olla ylärajoilla

Vierailija
42/132 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiinnostuisi kenestäkään, jota voisi kuvailla lihavaksi tai edes ylipainoiseksi, sori. Ei viehätä seksuaalisesti ja kertoo elämäntavoista ja ruokavaliosta negatiivista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/132 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisnaisilla onkin paljon varaa puhua miesten ulkonäöstä.

Vierailija
44/132 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja maajussi-Maunoa haukuttiin palstalla miljoonan viestin voimin , kun hän kehtasi toivoa normaalipainoista naista. Kyllä naurattaa naisten tuplastandardit, joille ei ole loppua ennen kuin ihmiskunta katoaa. 

Vierailija
45/132 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa. Luulin ennen, etten pitäisi lihavista miehistä lainkaan, mutta sitten näin Antti Railion. Hänen näköisensä lihavan miehen ottaisin milloin tahansa.

Vierailija
46/132 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://previews.123rf.com/images/ampak/ampak1610/ampak161000002/663483…

Joku tämmönen ois liian pullukka omaan makuun.

Tuo on ihan hanhisääski.

Vierailija
47/132 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehdoton no-no tulee siinä vaiheessa jos mies on niin lihava ettei mahan alta saa kaivettua esiin pibelssiä eli seksi ei onnistu (eikä mies muutenkaan jaksa liikkua/tehdä mitään)

Muuten en ole nirso ulkonäön suhteen (itse olen normaalipainoinen enkä kuulemma mikään ämpäriruma, ihan tavan tyllerö) Aikoinaan olen ollut ihastunut/suhteessa mm. hörökorvaiseen rimpulaan, pikkupojan näköiseen palleroon ja nykyisestä miehestä tajusin vasta nyt äskettäin vuosien yhdessäolon jälkeen kuinka epäsuhtainen hänen ruumiinrakenteensa todellisuudessa onkaan (eikä muutenkaan ulkomuodoltaan taida olla mikään jokanaisen toiveuni....) Mä vaan vissiin katson joidenkin ruusunpunaisten lasien läpi vain niitä miehen ulkonäön hyviä kohtia ja muodostan kokonaiskuvan niiden perusteella jos/kun mies on muuten ihana 😍 luonteeltaan epämiellyttävistä huomaa sitten heti ne ikävät ulkonäön piirteetkin ja tuntuu että keskittyy vaan niihin.

Sori, meni vähän ohikseksi.

Vierailija
48/132 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja maajussi-Maunoa haukuttiin palstalla miljoonan viestin voimin , kun hän kehtasi toivoa normaalipainoista naista. Kyllä naurattaa naisten tuplastandardit, joille ei ole loppua ennen kuin ihmiskunta katoaa. 

Mutta eikös tässä just käy aika hyvin ilmi, että monia naisia ei haittaa ylipaino. Ainoastaan parissa kommentissa on sanottu, että ylipaino on ehdoton turn off.

Vierailija
49/132 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ymmärtänyt että ns miehekäs lihavuus ei niinkään haittaa. Pullamössölihavuus suurempi ongelma.

Mikä ”miehekäs” lihavuus? Miehen testosteronitasot romahtaa radikaalisti kun tulee ylipainoa. Tästä johtuu myös miestissit.

Läpipaskon fantasiaa joka ei pidä paikkaansa. Mieheni on 47v, 185/98kg, ja tuo ylimääräinen paino ei ole lihasta. 10 vuotta jo ollut aamusta alkaen aktiivinen "sillä" saralla, kanki kova kuin rautaa olisi, ja mielellään ryhtyy puuhiin päivittäinkin. Kaverinsa samanikäinen puntinnostaja; ei seiso, tai seisokki on heikko, ja jatkuvasti hokee miehelleni  että "testot laskevat jokaisesta ylipainokilostasi!!!" Heh.

Vierailija
50/132 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin tovin miestä, joka painoi n. 165 kg (ihan itse kertoi painonsa). Ikää noin 30v, mutta hänellä oli jo lääkitys korkeaan verenpaineeseen ja kolesteroliin. Kärsi myös uniapneasta, c-pap -maski oli olemassa mutta ei kehdannut sitä minun seurassani käyttää. Kuuntelin sitten yöt läpeensä järkyttäviä hengityskatkoksia. Seksi ei meinannut juuri onnistua ison koon vuoksi. Ja joo, olen itsekin iso nainen, noin 100 kg, mutta mielestäni silti aika eri kokoluokkaa kuin tämä mies.

Harmi, mukava oli kyllä luonteeltaan.

Vierailija
51/132 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ymmärtänyt että ns miehekäs lihavuus ei niinkään haittaa. Pullamössölihavuus suurempi ongelma.

Mikä ”miehekäs” lihavuus? Miehen testosteronitasot romahtaa radikaalisti kun tulee ylipainoa. Tästä johtuu myös miestissit.

Läpipaskon fantasiaa joka ei pidä paikkaansa. Mieheni on 47v, 185/98kg, ja tuo ylimääräinen paino ei ole lihasta. 10 vuotta jo ollut aamusta alkaen aktiivinen "sillä" saralla, kanki kova kuin rautaa olisi, ja mielellään ryhtyy puuhiin päivittäinkin. Kaverinsa samanikäinen puntinnostaja; ei seiso, tai seisokki on heikko, ja jatkuvasti hokee miehelleni  että "testot laskevat jokaisesta ylipainokilostasi!!!" Heh.

Onpas sulla tuhti mies. No niin ne ukot tuppaa tuossa iässä paisumaan.

Vierailija
52/132 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas sulla tuhti mies. No niin ne ukot tuppaa tuossa iässä paisumaan.

Hän on ollut tuon kokoinen jo yli 10v. Aiemmin oli yli 100 kg, mutta nuorena oli hoikka pituuteensa nähden tosi kevyt urheilija.

Vierailija
53/132 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustelisi ylipainoisen miehen kanssa. Olen itsekin normaalipainossa, miksi ottaisin ylipainoisen kumppanin? Kysymys ei ole pelkästään ulkonäöstä - vaikka roikkuva maha, pulleat posket ja kaksoisleuka eivät viehättävän näköisiä olekaan - vaan myös terveydestä. Varsinkin keskivartalolihavuus on luotaantyöntävää ja iso terveysriski.

Vierailija
54/132 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies olisi laihempi kun minä.

Vierailija
55/132 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten mulle tuli se Lasse Pöystin laulu Pikku Kakkosessa "Iltasatu alkaa...." tästä mieleen....

Vierailija
56/132 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihavat kasvot ällöttää eniten. On seksikästä ja maskuliinista kun miehellä on kapeat kasvot.

Entä jos lihavakasvoinen mies on normaalipainoinen, normaalivartaloinen ja liikunnallinen? Haittaako se sitten?

Miten tuo nyt olisi edes mahdollista?

Vierailija
57/132 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen, lihava perse. Reidet kuin tukit. Karvaisuus. Iso pötsi. Yök.

Vierailija
58/132 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolisi lihavaa. Jos puoliso pitkän ajan kuluessa ja keski-iän lähestyessä lihoisi hieman, ei siinä mitään. Pyrkisin kuitenkin ylläpitämään terveellisiä ruokailutottumuksia ja säännöllistä, kevyttä liikuntaa. Mitä vanhemmaksi tullaan, sitä tärkeämmiksi elintavat myös muuttuvat. 

Vierailija
59/132 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni on ihan kohtuullista toivoa sitä toiselta, mitä voi itse tarjota. Olen hoikka liikkuva nainen. Seurustelin jonkin aikaa erittäin mukavan mutta lihavan miehen kanssa. Seksi oli rajoittunutta, koska usein loppui kunto kesken. Ei voitu käydä esim yhdessä kävelyllä, kun ei pysynyt minun normaalin vauhdin tahdissa.

Vierailija
60/132 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa. Luulin ennen, etten pitäisi lihavista miehistä lainkaan, mutta sitten näin Antti Railion. Hänen näköisensä lihavan miehen ottaisin milloin tahansa.

Mulla sama. Railio on todella hot.