Millainen mies oli sinulle liian lihava suhteeseen (vaikka et pinnallinen olekaan)
Kommentit (132)
Minun miehellä oli vatsaa, mutta jotenkin se sopii kehoonsa eikä häiritse yhtään. Olin sellanen hölmäläinen, joka eli unelmissa täydellisestä kehosta. Mutta kun tapasin mieheni, niin hänen älykkyys ja sivistyneisyys ja sellanen toisten huomioiminen teki vaikutuksen etten voinut olla ottamatta häntä. Hän teki niin suuren vaikutuksen ja samalla se minun typerä kupla mureni ja kriteerit toisesta, kun itse olen tarkka ihminen. Ei se ulkonäkö ole se juttu sen tiedän nyt. Ei mieheni ravintolassa herätä huomioita ja ei varmaan kovin moni ensisilmäyksellä hänen luokse mene iskemään, mutta kun avaa suunsa niin väitän, että monelta ne kriteerit unohtuu siihen. Minun mielestä mieheni on komea silti. Hänessä on vaan sitä jotain kummallista ja kiinnostavaa aina vaan.
Vierailija kirjoitti:
https://previews.123rf.com/images/ampak/ampak1610/ampak161000002/663483…
Joku tämmönen ois liian pullukka omaan makuun.
Joo tämä on ehdottomasti liian lihava. On myös sellainen löysä ja pyöreä, mitä en voi sietää miehessä. Jotenkin tuo pyöreys on mielestäni lapsekasta ja tällaisesta miehestä tulee mieleen jättiläistaapero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://previews.123rf.com/images/ampak/ampak1610/ampak161000002/663483…
Joku tämmönen ois liian pullukka omaan makuun.
Joo tämä on ehdottomasti liian lihava. On myös sellainen löysä ja pyöreä, mitä en voi sietää miehessä. Jotenkin tuo pyöreys on mielestäni lapsekasta ja tällaisesta miehestä tulee mieleen jättiläistaapero.
Jaa, minusta tuo on ihan söpö ja mukavan näköinen.
Hmm, vaikea sanoa, koska jos on myös hyvin huono kunto niin se haittaa. Eli ei jaksa harrastaa seksiä, ei jaksa harrastaa liikuntaa..
Mahakkuus ei ainakaan vielä itseäni haittaa mutta ehkä manboobsit alkaa olemaan jo sellaiset, että ei näytä kivalta.
Minulle oli liikaa mies, joka näytti vielä jonkin verran lihavammalta kuin kirjoittajan numero 10 kuvassa. Olin sokkotreffeillä, ja mies oli todella mielenkiintoinen tyyppi. Jos hän olisi halunnut hoikistua, olisin ollut edelleen kiinnostunut. Minulle oli kuitenkin liikaa nimenomaan se, että hän kertoi minulle pahasta sydänviastaan ja siitä, että hänen sydämelleen ei ollut lihavuudesta mitään vaaraa, koska hänellä oli maan paras sydänspesialisti kaverina. En halunnut jäädä odottelemaan katastrofia.
Sellainen on liian lihava, joka on sairaalloisen näköinen ja liikkuu vaikeasti ja/tai ei näytä miehekkäältä. Miestissit on ihan kauheinta, seuraavaksi iso takapuoli, hyllyvä maha ja pullea naama. Pieni vatsakumpu ei haittaa yhtään, se voi olla ihan söpökin, kunhan jalat, kädet ja hartiat on lihaksikkaat. En haluaisi olla näin pinnallinen, mutta en vain voisi olla intiimisti miehen kanssa, joka näyttää ja tuntuu pullataikinalta.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin tosiaan sellainen kokonaisvaltaisesti iso, kuin sellainen tosi laiha jolla on vain se kaljamaha.
Sanoisin, että sitten ainakin on liian lihava, jos se vaikuttaa kävelyyn vaikeutta asti tai vaikka kenkien sitomiseen.Tämä liikaa
http://1sun.org/wp-content/uploads/2018/01/fat-guy.jpg
Tommosen alle kun jäis vaikka sängyssä..ei kiitos.
Ei ole tarvinnut antaa pakkeja, mutta raja Ok selkeä: Jos alkaisi vaikuttaa liikkumisen ketteryyteen ja harrastuksiin tyyliin ei pystyisi juoksemaan tai kävelemään pitkiä lenkkejä. Minulle tärkeintä painossa on sen linkittyneisyys ihmisen elintapoihin, koska tulisi iso ristiriita ja mieheni olisi sohvalla viihtyvä mässyn nassuttaja kun itse olen hyvin aktiivinen.
Jos tehtäisiin sama aihe liian lihavista naisista niin se poistettaisiin 5 minuutissa.
Mulle oli liian lihava oma nykyinen mieheni reilu satakiloisena, ilmeisesti. Tunnettiin pitkään ennen kuin aloin nähdä hänet kiinnostavana. Mies päätti siis laihduttaa ja korjasi reilusti sekä liikunnan määrää että ruokavaliota. Nyt 20 kg kevyempänä on vain hieman pullea, enimmäkseen lihaksikas.
Kun oli sen 20 kg isompi, niin näytti kasvoistaankin aivan erilaiselta, sellaiselta pikkupoikamaiselta. Ei herättänyt mussa mitään eroottisia fiiliksiä toisin kuin nyt. Eikä siis ole vieläkään ihan normipainoinen BMI:n mukaan, mutta harteikas ja miehekäs.
Olen pinnallinen ja kaikki, mikä on enemmän kuin lievää ylipainoa on täysin liikaa.
Ei ole tullut vielä tällaista miestä vastaan, mutta mielestäni raja menisi siinä, että mies olisi selkeästi hengenvaarallisesti lihava. Tarkoitan siis sellaista, joka ei kykene edes kävelemään hengästymättä. En halua saattaa miestäni ennenaikaisesti hautaan. Lihavuus ei haittaa minua, mikäli ihminen on kuitenkin hyvinvoivan oloinen ja pystyy touhuamaan kanssani erilaisia asioita. Esimerkiksi yksi entisistä poikaystävistäni oli selkeästi lihava, mutta hän oli myös vahva ja aktiivinen.
Sellainen josta näkee, ettei liikunta ole kuulunut koskaan harrastuksiin. Sellainen taikinamainen, löllö kroppa jossa ei ole lihasta missään vaan on ainoastaan muodottomaksi paisunut narukäsi. Kävelykin on sellaista taapertamista/lyllertämistä.
Näitä näkee nykyisin valitettavan paljon. :(
Ei ole vielä tullut vastaan, mutta ehkä rajan vetäisin siihen, jos ei pystyisi kävelemään läähättämättä ja pitäisi auttaa sohvalta ylös.
Eksäkin oli jotain 115 kiloa suhteen loppuvaiheessa, eikä kilot koskaan mua häirinneet vaan enemmänkin se ikävä luonne.
Lihavat miehet eivät kiinnosta, koska heillä on täysin erilainen elämäntyyli. En halua mussuttaa ruokaa ja alkoholia sohvalla, vaan olla liikunnallisissa harrastuksissa ja muutenkin aktiivisesti elämässä mukana.
Arveluttaa myös seurustelukumppanina henkilö, joka ei arvosta lainkaan terveellisiä elintapoja.
En ole koskaan antanut pakkeja lihavuuden vuoksi. Muut syyt ovat vaikuttaneet aina enemmän. Mutta en voisi olla sellaisen kanssa, joka ei sytytä, ja se vaatisi jo ihan todella todella todella sairaalloista ylipainoa. Tyyliin taikinamainen löysä maha housujen vyötäröosan päällä roikkumassa, muhkea hikinen kaksoisleuka ja vaikeuksia selvitä arjesta itsenäisesti. Ja kyllä pitää olla sen verran kunnossa että seksi on aktiivista, molemmin puolin.
Vierailija kirjoitti:
Lihavat kasvot ällöttää eniten. On seksikästä ja maskuliinista kun miehellä on kapeat kasvot.
Entä jos lihavakasvoinen mies on normaalipainoinen, normaalivartaloinen ja liikunnallinen? Haittaako se sitten?
Olen itse huomannut, että saman painoindeksin omaavat miehet voivat olla ulkomuodoltaan ihan eri laisia johtuen lähinnä synnynnäisestä ruumiinrakenteesta. Toinen voi olla 100 kg normaalipainoisen näköinen, leveäharteinen ja lähinnä "massakas", kun taas toinen hentorakenteisempi näyttää saman pituisena lähinnä turvonneelta taikinalta kahden kaksoisleukansa ja vaikean keskivartalolihavuutensa johdosta. Joten mitään selkeää BMI-rajaa ei voi laittaa. Mutta yleinen fyysinen ja/tai henkinen flegmaattisuus ei ole viehättävää, johti se ylipainoon taikka ei.
Mies varustettuna isolla läskip*rseellä ja isolla mahalla ei kiinnosta yhtään. Siihen vielä yhdistettynä kapeat hartiat ja pullea naama, niin hyi...