Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvot vai keho tärkeämpi miehille?

Vierailija
23.05.2019 |

Kumpaa palstamiehet arvostavat naisessa enemmän kasvoja vai kehoa silloin kun ei mennä ääripäihin? Kumpi on puoleensavetävämpi: kauniskasvoinen nainen keskivertokropalla vai kauniskroppainen nainen keskivertokasvoin? Olisi kiva tietää?

N32 (jälkimmäinen)

Kommentit (277)

Vierailija
121/277 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 180 cm pikkumieheen ei auta edes liikunta ja kävelylle vieminen.

Vierailija
122/277 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä noin voi verrata. Näinkään ei voi rinnastaa, mutta on tämä parempi:

Ajatellaan, että tosi karmee keho on vaikka raajaton läski. -10p

Tosi hyvä kroppa on, no se vähän vaihtelee mutta jokaisella on ihanne/ihanteita +10p

Tosi karmee naama on, no, palanut tai joku happo-onnettomuus, sovitaan vaikka että puolet naamasta koska muuten ei ole naamaa (ei kyllä raajattomalla läskillö ole paljon vartaloakaan periaatteessa) -10p

Tosi kaunis taas on, vaikka oman äidin näköinen nuorena, riippuu ihmisestä +10p

Sit tästä voidaan arvioida mitä kuinka karmea tai kuinka puoleensavetävä ulkonäkö jollain on. Ulkonäköä arvioidaan aina kokonaisuutena etkä, ap, voi pitää itseäsi täytynä kymppinä jos et tykkää naamastasi. Niin se vain on, joten alapa tykkäämään niin ei tarvitse tällaisia aloituksia pohtia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/277 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heitän tähän väliin sellaisen kommentin, että eiköhän (näistä vastauksista huolimatta) miehilläkin kokonaisuus ratkaise. Mulla on kroppa sellaisessa kuosissa, jossa useimmilla naisilla se ei ole koskaan elämänsä aikana. Naama varmaan juuri tuo keskiverto. Eipä silti miehiä ole mun elämässä näkynyt viiteen vuoteen. Olenhan sellainen paljon parjattu nelikymppinen eronnut äiti :)

No oletko liikauttanut evääkään asian suhteen? Ei ne kotoa tule hakemaan jos et millään tavoin ilmoita itsestäsi minnekään että voisi kiinnostaa.

Kiitos kannustuksesta. Liikun kyllä kotini ulkopuolella päivittäin :)

Saatat olla jopa MILF ja sanon tämän kohteliaisuutena. Parhaat assetit vaan esille ja näytille jonnekin muualle kuin ruokakauppaan.

Vierailija
124/277 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvot m44

Vierailija
125/277 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette voi olla tosissanne :D Miten voitte elää itsenne kanssa päivästä toiseen? Tehän ootte järkyttäviä persoonia.

Vierailija
126/277 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 180 cm miehet ei voi oikein naisten painoa arvostella, kun eivät itse tule täyttämään koskaan komean miehen kriteereitä.

Ja jos joku minun ulkonäöstäni jotain huomauttaa niin samalla mitalla tulee takaisin niin että takuu varmasti muistaa loppuelämän. Hoikkiakin on rumia.

Vaikka kuinka kävisit kuntosalilla niin rumia juttuja takuulla löytyy.

Julkkiksetkin laittaa bikinikuvia nettiin, toisaalta hyvä nähdä, että heilläkin tulee raskausarpia, kun saavat lapsen ja painoja nostelevilla miehillä näyttää kans arpia olevan.

Vierailija
127/277 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alle 180 cm miehet ei voi oikein naisten painoa arvostella, kun eivät itse tule täyttämään koskaan komean miehen kriteereitä.

Ja jos joku minun ulkonäöstäni jotain huomauttaa niin samalla mitalla tulee takaisin niin että takuu varmasti muistaa loppuelämän. Hoikkiakin on rumia.

Julkkiksetkin laittaa bikinikuvia nettiin, toisaalta hyvä nähdä, että heilläkin tulee raskausarpia, kun saavat lapsen ja painoja nostelevilla miehillä näyttää kans arpia olevan.

Ohis ei kaikille tule raskaudesta venymisarpia. Mulla tuli teini-iässä tosi paljon raskausarpia nivusiin (onneksi haalenneet), mutta useammasta raskaudesta ei edes yhtä raskausarpea.

Vierailija
128/277 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täyttää 50- vuotta ei voi enää pitää bikineitä eikä minihametta eikä toppia, kun iho on jo huono. Ja meillä anoppi sanoi, ettei voi pitää bikineitä, jos on raskausarpia tai keisarinleikkaus arpi, ei ole nätin näköistä.

Vierailija
129/277 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis ei kaikille tule raskaudesta venymisarpia. Mulla tuli teini-iässä tosi paljon raskausarpia nivusiin (onneksi haalenneet), mutta useammasta raskaudesta ei edes yhtä raskausarpea.

Juu ja hyvä, jos ei ole mitään leikkausarpia niin voi pitää bikineitä.

Vierailija
130/277 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniisiin kasvoihin rakastuu.

Vierailija
131/277 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä haisee aivopieru. Avatkaa virtuaali-ikkuna ja hypätkää siitä. Tuhotaan sovinismi yhdessä.

Suomessa on tarkat ulkonäkökriteerit, että on hyvännäköinen, nainen ei saa olla yli 170 cm pitkä.

Ja järkyttäviä tyylejä löytyy esim. Pitsinen valkoinen hääpuku ja tatuoinnit naisella.

Ja monen tatuoinnit on juuri sitä luokkaa, että 3-vuotias kysyy antoiko äiti luvan piirtää.

Puhu yksinäsi. Nainen on kauneimmillaan kun on yli 170cm Pituusvammaisia ei kukaan edes huomaa.

Vierailija
132/277 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ja hyvä, jos ei ole mitään leikkausarpia niin voi pitää bikineitä.

Jep joo kyllä minä sen muillekin suon. Paitsi lapsilla on hyvä olla uv-puku kun on herkkä iho, ainakin paljon aurinkorasvaa pitää olla, sellaista missä on hyvä suojakerroin. Ja sinilevää pitää välttää, ei siitä aina sairastu mutta ei sekään ole nätin näköistä.

Vierailija
133/277 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä haisee aivopieru. Avatkaa virtuaali-ikkuna ja hypätkää siitä. Tuhotaan sovinismi yhdessä.

Suomessa on tarkat ulkonäkökriteerit, että on hyvännäköinen, nainen ei saa olla yli 170 cm pitkä.

Ja järkyttäviä tyylejä löytyy esim. Pitsinen valkoinen hääpuku ja tatuoinnit naisella.

Ja monen tatuoinnit on juuri sitä luokkaa, että 3-vuotias kysyy antoiko äiti luvan piirtää.

Puhu yksinäsi. Nainen on kauneimmillaan kun on yli 170cm Pituusvammaisia ei kukaan edes huomaa.

Yli 170 cm nainen ja korkokengät. Noloa kun nainen on pidempi kuin mies.

Vierailija
134/277 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ruman naaman kanssa oikein kyllä miehille kelpaa, vaikka olisi treenattu hyvä kroppa. Omakohtainen kokemus. Toisaalta jopa lihavat kaverit joilla on sievä naama löytää miehiä tuosta vaan. Joten sanoisin että kasvot on tärkeämmät.

Vierailija
135/277 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskivertokasvoista tekee pienellä meikillä upeat.

Keskivertokropasta ei upeaa saa oikein millään.

Vierailija
136/277 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkällä hyvällä kropalla saa kyllä pilvin pimein miehiä halutessaan. Kokeilin eräällä sivulla, vähän rohkeampia kuvia, ilman että naama näkyi. Hukuin viesteihin. Haen siis itsekin vaan seksiseuraa. Ja hyvin harva kysyi kasvokuvaa. Tuota kautta tavannut muutaman miehen, muualta löysin sitten pari vakkaria. Ei mulla tosin ruma naamakaan ole, ihan tavallinen.

Minä sain pelkillä kasvokuvilla 300 treffipyyntöä 2 kuukaudessa, mutta eihän se paljon vielä ole.

Joo minäkin sain tinderistä tuossa ajassa 1000 tykkäystä, siellä siis kasvokuvat ja yksi kokovartalokuva. Enkä asu isossa kaupungissa, eli kai tuo ihan ok on ja en siis naamastakaan huonompi ole. Siellä toisella sivulla en nyt tarkkaa määrää tiedä, kun aika rankalla kädellä vedin deleteä isolle osalle. Edelleen kyllä joku yli 250 viestipyyntöä.

Vierailija
137/277 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vain ekan sivun. Olen N49 ja kroppa on todellakin hyvässä kunnossa nykyään. Eipä tarvii säkeillä peitellä. Mulla on myös kauniit silmät ja vain vähän ryppyjä, ehjät hampaat.

Mutta muuten persoonallinen naamani kyllä pelottaa miehet. Joten vaikea uskoa. Jos laittaisin tinderiin vain kehon kuvan, treenikuvia niin pahoin pelkään että pian teitä kaikkia alkais naamavärkki ärsyttää. Oon ollu kauan sinkkuna.

Yhes vaihees en jaksanu ja lihoin. Silloin seurustelinkin pari vuotta yhtä lailla rapakuntoisen ällön kaa. Sitten jätin hänet ja ryhdistäydyin. Meinaan kyllä kesällä taas leggareissa liikuskella, heh.

Olin ihan mielettömässä timmissä myös vajaa 40 v. Eikä silloinkaan flaksi käynyt. Tosin aloin seurustelemaan ihme tyypin kans joka oli vaan kiinnostunu älystäni, sanoikin tykkäävänsä rehevistä.

Vierailija
138/277 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkällä hyvällä kropalla saa kyllä pilvin pimein miehiä halutessaan. Kokeilin eräällä sivulla, vähän rohkeampia kuvia, ilman että naama näkyi. Hukuin viesteihin. Haen siis itsekin vaan seksiseuraa. Ja hyvin harva kysyi kasvokuvaa. Tuota kautta tavannut muutaman miehen, muualta löysin sitten pari vakkaria. Ei mulla tosin ruma naamakaan ole, ihan tavallinen.

Minä sain pelkillä kasvokuvilla 300 treffipyyntöä 2 kuukaudessa, mutta eihän se paljon vielä ole.

Joo minäkin sain tinderistä tuossa ajassa 1000 tykkäystä, siellä siis kasvokuvat ja yksi kokovartalokuva. Enkä asu isossa kaupungissa, eli kai tuo ihan ok on ja en siis naamastakaan huonompi ole. Siellä toisella sivulla en nyt tarkkaa määrää tiedä, kun aika rankalla kädellä vedin deleteä isolle osalle. Edelleen kyllä joku yli 250 viestipyyntöä.

Niin no ei tuo 300 treffipyyntöä 2 kuukaudessa kasvokuvista paljon kyllä ole. Ei ole tietoa paljonko muille tulee treffipyyntöjä, en ole kysynyt.

Vierailija
139/277 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikilla naisilla ei ole kyllä kovin usein isoja rintoja. Miehet puhuu laudoista.

Vierailija
140/277 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helvetti teitä vaivaa? Tekisin itsemurhan, jos olisin tuollainen sovinistihullu🤦‍♂️

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä