Kasvot vai keho tärkeämpi miehille?
Kumpaa palstamiehet arvostavat naisessa enemmän kasvoja vai kehoa silloin kun ei mennä ääripäihin? Kumpi on puoleensavetävämpi: kauniskasvoinen nainen keskivertokropalla vai kauniskroppainen nainen keskivertokasvoin? Olisi kiva tietää?
N32 (jälkimmäinen)
Kommentit (277)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on ylipainoa, niin mitkään kasvot eivät pelasta tilannetta. Herkuttelut ja huonot elämäntavat eivät vain ole hyväksyttäviä pariutumisessani. Ei puhettakaan muusta.
Jos kroppa on hoikka/normaali, niin kasvojen merkitys on vähintään 80 %. Tissien koko, jalkojen pituus, vyötärön muoto tai muut asiat eivät juuri kiinnosta minua.
Nainen voi laihduttaa, mutta jos kasvot on kuin petolinnun sanonko mikä niin mitään ei ole tehtävissä.
Ja nainen joka on yli 170 cm on aina isokokoinen nainen myös hoikkana.
Lyhyillä miehillä ei ole yleensä kaunis kasvoisia naisia, näkee että ovat joutuneet tyytymään huonompaan, vaikka itse mies olisikin ok näköinen. Nyt on monta kertaa tajunnut, että koska miehet ovat lyhyitä niin sen takia heillä ei ole edustavaa vaimoa, muuta selitystä ei ole löytynyt koskien lyhyitä miehiä.
Kyllähän tuollaisia pariskuntia näkee paljonkin, jossa lyhyellä miehellä on kaunis siro nainen. Yleensä nuo miehet ovat kuitenkin kasvoista komeita.
Meidän kaupungissa taas on lyhyitä miehiä, joilla vaimoilla rumat kasvot. Juuri kavereiden kanssa kanssa mietittiin, että vaikka yhdenkin vaimo lenkkeilee päivittäin niin ei uudet vaatteetkaan näytä sen päällä miltään.
Just just, on teillä mietinnän aiheet... Onko niillä miehillä itsellään komeat kasvot? Veikkaanpa että ei, muuten kuin ehkä omasta mielestään.
Kyllä kyseisillä miehillä on komeat kasvot, siksi moni ihmetteleekin heidän vaimo valintoja.
No sitten heille taitaa merkitä enemmän muut asiat kuin ulkonäkö. Ei sekään mitenkään tavatonta ole, vaikka se sinusta voi siltä tuntua.
No siinä oot kyllä oikeassa, että osa naisista ei osaa edes jouluruokia itse tehdä eli eivät ole mitään naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on ylipainoa, niin mitkään kasvot eivät pelasta tilannetta. Herkuttelut ja huonot elämäntavat eivät vain ole hyväksyttäviä pariutumisessani. Ei puhettakaan muusta.
Jos kroppa on hoikka/normaali, niin kasvojen merkitys on vähintään 80 %. Tissien koko, jalkojen pituus, vyötärön muoto tai muut asiat eivät juuri kiinnosta minua.
Nainen voi laihduttaa, mutta jos kasvot on kuin petolinnun sanonko mikä niin mitään ei ole tehtävissä.3
Ja nainen joka on yli 170 cm on aina isokokoinen nainen myös hoikkana.
Lyhyillä miehillä ei ole yleensä kaunis kasvoisia naisia, näkee että ovat joutuneet tyytymään huonompaan, vaikka itse mies olisikin ok näköinen. Nyt on monta kertaa tajunnut, että koska miehet ovat lyhyitä niin sen takia heillä ei ole edustavaa vaimoa, muuta selitystä ei ole löytynyt koskien lyhyitä miehiä.
Kyllähän tuollaisia pariskuntia näkee paljonkin, jossa lyhyellä miehellä on kaunis siro nainen. Yleensä nuo miehet ovat kuitenkin kasvoista komeita.
Meidän kaupungissa taas on lyhyitä miehiä, joilla vaimoilla rumat kasvot. Juuri kavereiden kanssa kanssa mietittiin, että vaikka yhdenkin vaimo lenkkeilee päivittäin niin ei uudet vaatteetkaan näytä sen päällä miltään.
Haista v*ttu. Ootko kateellinen?
Ei kukaan ole kateellinen. Kaikkien vaan käy kyseisiä miehiä sääliksi.
Ai koska he ovat sovinisteja, joiden maailmankatsomus on yhtä kehittymätön kuin liian isoon banaaniin tukehtineella apinalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kestä tätä jatkuvaa esineellistämistä. Miksi nainen on teille pelkkä keho ja kasvot, joista pitää vielä valita kumpi on tärkeämpi. Entä luonne??????? Ja arvot?????
En haluaisi miestä, joka näkee minut vain ulkonäön kautta. Tällaiset kysymykset ovat oksettavia ja esineellistäviä. Mikä teitä vaivaa?
Voi voi.
Minä olisin miehenä oikein iloinen jos minua esineellistettäisiin kroppani suhteen, ja nimenomaan siten kuin miehet tekevät eli timmeys ratkaisee.
Naisia harmi kyllä kiinnostaa lähinnä ruumiinpituus,asema sosioekonomisessa hierarkiassa ja kyvykkyys ansaita resursseja. Mies on käytännössä kuin auto tms kone eli ulkonäkö ja speksit ratkaisevat.
Sovinistit komeroon. Hus.
Joskus hävettää olla mies. Ei helv-- millaisia munajössiköitä täällä.
Moni mies sanoo just sitä että kun moni nainen ei osaa edes laittaa ruokaa. Jouluruoat syödään anopilla. Surkeaa, kun ei osaa edes kinkkua paistaa.
Synttärikakut jotain valmiskakkuja.
Miksi esineellistätte naisia? Hyi saatana.
Niin, miehen täytyy olla naista pidempi. Nykyään katsotaan kaupassakin pariskuntien pituuseroa. Pituus on juuri yksi tärkein juttu ulkonäössä.
Sääliksi käy miehiä, jotka joutuvat eineksiä ja jotain valmiskakkuja syömään. Jäävät paljosta paitsi.
Ja naisella pitää olla pitkät hiukset.
Ja mies ei voi olla hoikka kukkakeppi.
Täällä haisee aivopieru. Avatkaa virtuaali-ikkuna ja hypätkää siitä. Tuhotaan sovinismi yhdessä.
Pelkällä hyvällä kropalla saa kyllä pilvin pimein miehiä halutessaan. Kokeilin eräällä sivulla, vähän rohkeampia kuvia, ilman että naama näkyi. Hukuin viesteihin. Haen siis itsekin vaan seksiseuraa. Ja hyvin harva kysyi kasvokuvaa. Tuota kautta tavannut muutaman miehen, muualta löysin sitten pari vakkaria. Ei mulla tosin ruma naamakaan ole, ihan tavallinen.
Vierailija kirjoitti:
Täällä haisee aivopieru. Avatkaa virtuaali-ikkuna ja hypätkää siitä. Tuhotaan sovinismi yhdessä.
Suomessa on tarkat ulkonäkökriteerit, että on hyvännäköinen, nainen ei saa olla yli 170 cm pitkä.
Ja järkyttäviä tyylejä löytyy esim. Pitsinen valkoinen hääpuku ja tatuoinnit naisella.
Ja monen tatuoinnit on juuri sitä luokkaa, että 3-vuotias kysyy antoiko äiti luvan piirtää.
Kasvot. Mieluiten edes toisinaan vähän hymyä.
Vierailija kirjoitti:
Pelkällä hyvällä kropalla saa kyllä pilvin pimein miehiä halutessaan. Kokeilin eräällä sivulla, vähän rohkeampia kuvia, ilman että naama näkyi. Hukuin viesteihin. Haen siis itsekin vaan seksiseuraa. Ja hyvin harva kysyi kasvokuvaa. Tuota kautta tavannut muutaman miehen, muualta löysin sitten pari vakkaria. Ei mulla tosin ruma naamakaan ole, ihan tavallinen.
Minä sain pelkillä kasvokuvilla 300 treffipyyntöä 2 kuukaudessa, mutta eihän se paljon vielä ole.
riippuu vähän. Jos on vain panemisesta ja lyhyestä jutusta kyse, niin hyvä kroppa ehdottomasti tärkeämpi. Naaman voi peittää tai sitten duunata meikillä.
Jos sitten taas pitkä juttu ehkä kysessä, niin naama tärkeä. Kropalle voi sitten tehdä ehkä jotain jos liian läski. Mutta en jaksaisi herätä tuommoisen linnunpelättimen vierestä aamuisin.
Näin se mulla menee...
Mies 45 v
Tatuointien kanssa ehdottomasti kuuluu laittaa musta tai punainen hääpuku. Valkoinen hääpuku, missä pitsiä on se järkyttävin valinta tatuointien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvot. T. mies.
Tosin olisi mukava, jos vartalo olisi sellainen että ei tarvitse apua sängystä ylös nousemiseen.
Voit mennä naisen kanssa kävelylle ja alkaa harrastamaan liikuntaa hänen kanssaan.
Kasvoille ei voi mitään tehdä.
Miksi se on usien näissä kommenteissa niin että miehen tehtävä on kävelyttää se läski nainen laihaksi. Ymmärrän tunteen kun itse treenaa ja pitää itsensä kunnossa sen lisäksi vielä pitäisi toimia pt::nä jollekkin ja vahtia jokaista suupalaa. Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvot. T. mies.
Tosin olisi mukava, jos vartalo olisi sellainen että ei tarvitse apua sängystä ylös nousemiseen.
Voit mennä naisen kanssa kävelylle ja alkaa harrastamaan liikuntaa hänen kanssaan.
Kasvoille ei voi mitään tehdä.
Miksi se on usien näissä kommenteissa niin että miehen tehtävä on kävelyttää se läski nainen laihaksi. Ymmärrän tunteen kun itse treenaa ja pitää itsensä kunnossa sen lisäksi vielä pitäisi toimia pt::nä jollekkin ja vahtia jokaista suupalaa. Ei kiitos.
No, ei kukaan halua alle 180 cm pitkää miestäkään. Ei se pikkumies siitä kasva vaikka mitä tekisi.
Ja yli 170 cm pitkä nainen on iso vaikka mitä tekisi. Siihen vielä korkokengät. Noloa, kun mies on lyhyempi kuin nainen.
Voi voi.
Minä olisin miehenä oikein iloinen jos minua esineellistettäisiin kroppani suhteen, ja nimenomaan siten kuin miehet tekevät eli timmeys ratkaisee.
Naisia harmi kyllä kiinnostaa lähinnä ruumiinpituus,asema sosioekonomisessa hierarkiassa ja kyvykkyys ansaita resursseja. Mies on käytännössä kuin auto tms kone eli ulkonäkö ja speksit ratkaisevat.