Nainen valehteli menneisyydestään
Olin joskus kysynyt naisen menneisyydestä ja sano että on vain parin miehen kanssa ollut ja seksiä vain suhteessa. Noh, eilen jostain syystä tulikin kertomaan kuulemma totuuden että oli aika bilehile ja miehiä taisi olla aika paljon. Se ei minua häiritse mitä hän on menneisyydessä tehnyt vaan se kuinka aluksi piti valehdella asiasta. Nyt enää usko voinko luottaa häneen jos noin mitättömästä asiasta mennyt valehtelemaan. Taisi suhde kaatua tähän.
Kommentit (711)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska itseään on noin helposti jaettu aloittajaa paremmille, voimakkaammille ja lahjakkaamille miehille voidaan olla satavarmoja siitä että tuo suhde tulee kokemaan naisen osalta pettämistä.
Mitäpä, jos sillä ap:n naisella olisikin vain 1 seksikokemus ennen ap:ta, mutta sillä exällä olisi paljon isompi varustus ja olisi parempi sängyssä?
No sehän se pelko on. Ja siksi tuosta exien määrän kyselystä jo varmasti tietää, että kysyjällä ei ole normaalikokoista/suurta/toimivaa peliä itsellään. Jos sillä olisi, ei olisi tarvetta miettiä koko asiaa.
Jep... Ei se määrä, vaan laatu.
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt olen ihan rehellinen täällä palstalla, mutta en tietenkään tätä kumppanille kerro, mutta minusta jotkut yhden illan jutut ovat paljon pienempi "haitta", kuin pitkässä parisuhteessa tapahtuva seksi, joka on yleensä tunnepohjaista ja sitä harrastetaan säännöllisesti... Vertaileeko kumppani minua exäänsä? Mitä jos exä olikin parempi? Onko hän oppinut nuo kaikki temput ja asennot exänsä kanssa?
Juuri näin. Jos Maijalla on ollut viimeisten viiden vuoden aikana viisi satunnaista kumppania, niin se tarkoittaa ehkä reilua kymmentä seksikertaa. Aina kondomin kanssa. Jos hän on tervepäinen niin hän ei ole kokeillut vieraiden miesten kanssa kovin hurjien fantasioiden toteuttamista. Ei ole ollut tunteita isommin pelissä, ei ole jäänyt paljon mitä muistella.
Jos Tiina on viimeisten viiden vuoden aikana harrastanut seksiä vakikumppaninsa kanssa, he ovat mahdollisesti tehneet sen paljaalla ja seksikertoja on kertynyt jopa toista tuhatta. Siinä on kokeiltu yhtä sun toista ja seksiin on liittynyt vahvoja tunteita ja siitä on jäänyt vahvoja muistoja.
Vierailija kirjoitti:
Kriteerimies jää yksin. Hyvästä syystä.
Ai miehelle ei saa olla kriteereitä? Entäs naisella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nuo lukumäärät ovat jollekin niin tärkeitä? En vaan tajua! Jos sinä ihastut johonkin ihmiseen, niin miten se muuttaa sitä ihastumisen tuntua, jos toisella on menneisyydessä vain 1 seksikumppani tai 10 seksikumppania? Ja kyllähän sen seksitaudinkin on voinut saada vain siltä yhdeltä kumppanilta...
Puhutte noista asioista niin kevytmielisesti ”jos ihastut johonkin” niinkuin se olisi vaan yksi ihminen muiden joukossa.
Toiset ottaa parisuhteet hieman vakavammin ja mielessä on elinikäinen suhde jolloin on tärkeää tietää toinen hyvin kaikinpuolin eikä joku hetkellinen ihastus.Ei hetkellisillä ihastuksilla ole mitään tekemistä sen kanssa, että ottaako parisuhteet vakavasti vai ei. Tavallisesti ihmisen elämässä tulee molempia tilanteita vastaan.
Itselläni suhde ei voi kehittyä vakavaksi jos naisella on irtoseksihistoria, juuri tämä on se vaikutus. Siinä on vaan jokin voimakas tunne joka estää.
Mies eri
Sitä tunnetta kutsutaan huonoksi itsetunnoksi.
Ei kutsuta, nämä kaksi ovat helposti toisistaan erotettavat tunteet, eroa on kuin vaikkapa hätkähtämisellä ja vatsanväänteellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nuo lukumäärät ovat jollekin niin tärkeitä? En vaan tajua! Jos sinä ihastut johonkin ihmiseen, niin miten se muuttaa sitä ihastumisen tuntua, jos toisella on menneisyydessä vain 1 seksikumppani tai 10 seksikumppania? Ja kyllähän sen seksitaudinkin on voinut saada vain siltä yhdeltä kumppanilta...
Puhutte noista asioista niin kevytmielisesti ”jos ihastut johonkin” niinkuin se olisi vaan yksi ihminen muiden joukossa.
Toiset ottaa parisuhteet hieman vakavammin ja mielessä on elinikäinen suhde jolloin on tärkeää tietää toinen hyvin kaikinpuolin eikä joku hetkellinen ihastus.Ei hetkellisillä ihastuksilla ole mitään tekemistä sen kanssa, että ottaako parisuhteet vakavasti vai ei. Tavallisesti ihmisen elämässä tulee molempia tilanteita vastaan.
Itselläni suhde ei voi kehittyä vakavaksi jos naisella on irtoseksihistoria, juuri tämä on se vaikutus. Siinä on vaan jokin voimakas tunne joka estää.
Mies eri
Onko sinulla irtoseksihistoria?
Ei ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIEHET! KUUNNELKAA!
Ottakaa se nainen jolla on ollut runsaasti kumppaneita. Kun pääsette sänkypuuhiin niin se kokemus on hyvä asia. Eron huomasi heti kun entinen oli ollut vain yhden kanssa ja nykynen yli kymmenen.
Ei ole koskaan seksi luistanut niin hyvin kun nykyisen kanssa.
Good for you! Jos seksi on tärkein asia suhteessa eikä kumppanin muilla ominaisuuksilla ole niin väliä, silloin entisten kumppaneiden määrän perusteella valitseminen on varmasti hyvä.
No ei tietenkään ole hyvä, jos meinataan että suurempi määrä on parempi. Jos tavoite on elämän pituinen suhde, on täysin merkityksetöntä mitä osaa seksin saralla alussa. Kun on koko elämä aikaa harjoitella, mistä toinen pitää.
Jos taas tavoitteena on lyhyt suhde, kevytsuhde, merkityksetöntä ajanvietettä ja elämystä, vasta silloin kannattaa valita joku kokeneempi. Mutta silloinkaan kumppanimäärä ei välttämättä ole se mittari, vaan seksin määrä, jota on yleensä enemmän parisuihteissa.
Näin on. Monilla tosin tuntuu ainakin tällä palstalla olevan sellainen outo kuvitelma, että jos on kokematon ja/tai ei ole koskaan harrastanut irtosuhteita, tarkoittaa se sitä, ettei ole ylipäänsä kiinnostunut seksistä. Ja että parisuhteestakin sen määrä jää sitten auttamatta nollille. Siksi myös parisuhteeseen on parempi valita sellainen, jolla suhteita on takana paljon.
Määrä ei korvaa laatua tässäkään asiassa. Miten voi olla huonompi juttu, että on vaikka kaksi seurustelukumppania, joiden kummankin kanssa kokemusta on karttunut esim 1000 kertaa kuin vaikkapa 50 kumppania joista suurimman osan kanssa on pannut tasan yhden kerran.
Onko tuo oikeasti kysymys, vai trollaamista? Eikö tuo ole itsestäänselvyys, miksi parisuhdenainen on aina parempi parisuhteeseen, kuin irtopaneskelija?
Se on itsestäänselvyys oikeassa elämässä, mutta ei täällä AV:lla
Ainoa mies, joka on kysynyt minulta jotain aiemmasta seksielämästäni, on mies, joka myös kertoi, että hänellä ei ole kovin iso varustus. Sanoin, että hänelle ei kuulu mikään sitä päivää ennen tapahtunut. Tämä tapahtui siis ekoilla treffeillä. No eipä kiinnostanut kyseinen mies. Hän viestittelee yhä parin vuoden jälkeen ja haaveilee minusta.
Vierailija kirjoitti:
Siis kyseleekö joku näitä tällaisia ihan ekoista treffeistä lähtien? Eipä ole kukaan koskaan kysynyt, ei edes kihlattuni enkä minä ole koskaan kysynyt keneltäkään, koska ei minua vaan kiinnosta toisen entiset paneskelut...
Ei varmaan kysele, mutta ajan kanssa se tulee jotain kautta ilmi
Jos naisella on takanaan vaikka 30 irtosuhdetta, hän tuskin muistelee ketään erityisesti saati vertaa uuteen kumppaniin. Jos taas naisella on kokemusta kolmesta miehestä, hän muistaa hyvin seksikertoja ja sen, miltä mies tuntuu, maistuu, missä asennossa oltiin missäkin. Sekö on epävarman ja omistushaluisen mielestä parempi vaihtoehto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voidaanko olettaa että esim 30-vuotiaalla ei olisi elettyä elämää takana?
Aika ahdasmielinen moralisti täytyy ihmisen olla, jos eletty elämä häiritsee.Mikä hiton "eletty elämä"? Mun mielestä on aika ahdasmielistä ajatella, että vain värikäs seksihistoria tarkoittaisi elettyä elämää. Ihan samalla hengittävät nekin, joilla se historia ei ole niin värikäs.
Eletyllä elämällä tarkoitinkin kokonaisuutta.
Jos on takana vain yksi pitkä parisuhde, on oppimut tasan yhden ihmisen tavoille, tekemään sen, mistä hän tykkää. Jos kokemuksia on enemmän tai paljon, ovat seksitaidotkin paremmat. Puhun kokemuksesta. Luulin, että meillä oli avioliitossa hyvää seksiä. Sitten erosimme ja aloin harrastaa seksiä vapaammin. Kyllä minä nykyisen minun kanssa mieluummin sänkyyn menisin.
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt olen ihan rehellinen täällä palstalla, mutta en tietenkään tätä kumppanille kerro, mutta minusta jotkut yhden illan jutut ovat paljon pienempi "haitta", kuin pitkässä parisuhteessa tapahtuva seksi, joka on yleensä tunnepohjaista ja sitä harrastetaan säännöllisesti... Vertaileeko kumppani minua exäänsä? Mitä jos exä olikin parempi? Onko hän oppinut nuo kaikki temput ja asennot exänsä kanssa?
Olen itse mies ja vaikea kuvitella että kukaan mies ajattelisi näin, vaan tämä vaikuttaa naisen vastauksesta. Kiinnostavasti tämä on aihealue, jossa miehillä näyttää olevan ihan eri tunteet naisia kohtaan kuin naisilla miehiä kohtaan, ja kummankin sukupuolen on mahdoton intuitiivisesti ymmärtää toisiaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voidaanko olettaa että esim 30-vuotiaalla ei olisi elettyä elämää takana?
Aika ahdasmielinen moralisti täytyy ihmisen olla, jos eletty elämä häiritsee.Mikä hiton "eletty elämä"? Mun mielestä on aika ahdasmielistä ajatella, että vain värikäs seksihistoria tarkoittaisi elettyä elämää. Ihan samalla hengittävät nekin, joilla se historia ei ole niin värikäs.
Eletyllä elämällä tarkoitinkin kokonaisuutta.
Selvä, siinä tapauksessa en kyllä ymmärrä tuon kommenttisi pointtia ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos on ollut bilehile ja orastavia suhteita ollut paljonkin niin miten se pois sulkee, että varsinaisia seurustelusuhteita on sitten ollut vähän ja seksi sitten kuulunut vain niihin?
Ei mitenkään, ei kai kukaan ole niin väittänytkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kyseleekö joku näitä tällaisia ihan ekoista treffeistä lähtien? Eipä ole kukaan koskaan kysynyt, ei edes kihlattuni enkä minä ole koskaan kysynyt keneltäkään, koska ei minua vaan kiinnosta toisen entiset paneskelut...
Esim. mitä kautta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. mitä kautta?
Kun tavataan toisen kaveripiiriä, niin joku aina rupeaa hiprakassa naureskelemaan vanhoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. mitä kautta?
Kun tavataan toisen kaveripiiriä, niin joku aina rupeaa hiprakassa naureskelemaan vanhoja.
En ole koskaan kuullut kenenkään tekevän niin. Oikeassa elämässä ihmiset eivät puhu toisten seksielämästä. Ketä kiinnostaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. mitä kautta?
En ole koskaan kuullut kenenkään tekevän niin. Oikeassa elämässä ihmiset eivät puhu toisten seksielämästä. Ketä kiinnostaa?
Minä olen kuullut. Ai ketä kiinnostaa seksi... 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. mitä kautta?
Minä olen kuullut. Ai ketä kiinnostaa seksi... 😁
Juuri niin, kyllä se puheenaihe kiinnostaa. Tässä ketjussa nyt jotkut näkevät kirjoittamisen vaivan toistellakseen, että historialla ei ole väliä, se ei kiinnosta, se ei SAA kiinnostaa... ;D
No sehän se pelko on. Ja siksi tuosta exien määrän kyselystä jo varmasti tietää, että kysyjällä ei ole normaalikokoista/suurta/toimivaa peliä itsellään. Jos sillä olisi, ei olisi tarvetta miettiä koko asiaa.