Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen valehteli menneisyydestään

Vierailija
18.05.2019 |

Olin joskus kysynyt naisen menneisyydestä ja sano että on vain parin miehen kanssa ollut ja seksiä vain suhteessa. Noh, eilen jostain syystä tulikin kertomaan kuulemma totuuden että oli aika bilehile ja miehiä taisi olla aika paljon. Se ei minua häiritse mitä hän on menneisyydessä tehnyt vaan se kuinka aluksi piti valehdella asiasta. Nyt enää usko voinko luottaa häneen jos noin mitättömästä asiasta mennyt valehtelemaan. Taisi suhde kaatua tähän.

Kommentit (711)

Vierailija
701/711 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän hulluna ja kestämättömänä ajatuksena, että kieltäisin itseltäni seksin, koska joku, jonka EHKÄ joskus tapaan, ei pidä siitä, että minulla on ollut seksielämää ennen tapaamistamme. Välttämättä ihmistä, johon rakastun, ei tule ikinä enää vastaan ja minä eläisin jalat ristissä, vaikka tykkään paljon seksistä. Elän itselleni.

Ei ole kukaan kieltänyt. Kunhat et sitten valehtele asiasta.

Kai sä tajuat, että normaalit ihmiset ei kysele tuollaisia?

Kai sä tajuat, että normaalit ihmiset haluaa tietää tulevan kumppaninsa aikaisemmat "sekoilut"?

Kai tajuat, että seksi ei ole sekoilua? Se on seksiä, suhdemuodosta riippumatta.

Niin, se on se "suhdemuoto" joka on sitä sekoilua. 

Niin, eli avioliitto tai sitten runkkaus, siinäkö on sinun elämäsi mahdollisuudet?

Vierailija
702/711 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se pimppa pilalle mene vaikka olis hinkattu 1000 eri kullilla.

Eikä tautijen riski kasva...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/711 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se pimppa pilalle mene vaikka olis hinkattu 1000 eri kullilla.

Eikä tautijen riski kasva...

Kasvaa toki, jos ei ole varovainen. Se on omasta toiminnasta kiinni. Jos jotain tulee, niin se hoidetaan pois. Ei kai kukaan tieten tahtoen anna taudin jyllätä ja tartuttele sitä sitten muihinkin? No kai sellaisiakin yksilöitä löytyy, mutta lähinnä miehistä.

Vierailija
704/711 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mies oli neuroottinen ja nainen tämän tiesi, alan uskoa että nainen tässä lähtöä on tekemässä.

Miksi muuten menisi tuollaista kertomaan?

Vierailija
705/711 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vuoden suhteessa saanut seksiä max 12x vuodessa.

Vierailija
706/711 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta mies ei ole tässä se syyllinen, nainen vain yks kaks päättiasian kertoa?

Jos mies on mustasukkainen tai ei pidä asiasta, hänet naulataan naisten keskuudessa.

Jos nainen on mustasukkainen, mies on silloinin syyllinen?

Mitähän v....a

Vierailija
707/711 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä ainakaan olla puhuttu mistään seksikumppaneiden lukumäärästä. Minua ei kiinnosta eikä miestä kiinnosta. Ei ole kummallakaan ollut tarvetta esim. osoitella ihmisiä baareissa, että "tota oon muuten pannut"...

Tämä on asia joka minua on aina suuresti ihmetyttänyt. Tentataan ja kysellään toisen menneisyyttä ja suhteita.

Omalle kohdalleni ei koskaan ole sattunut miestä joka näitä olisi kysellyt, enkä kysele minäkään. En myöskään katso olevani millään tasolla tilivelvollinen kenellekään eikä kukaan ole minulle.

Lapsellista touhua, täytyy sanoa.

Vierailija
708/711 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla hassutellut tummien kanssa?

Vierailija
709/711 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole tentannut mitään, nainen tässä halusi saada riidan aikaiseksi.

Vierailija
710/711 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi ja nyyh, ihanhan tässä sydän särkyy. Mitä julmuutta ap:ta kohtaan, miten voikin nainen olla noin moraaliton! Mihin tämä maailma on oikein menossa, eikö kukaan edes lapsia ajattele??

Vierailija
711/711 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan niin, että jotkut miehet pitävät seksiä murhan kaltaisena rikoksena, mikä ei koskaan vanhene?

Käsittääkseni rikoksilla on vanhenemisaika, ja jotain nuoruuden törttöilyt unohdetaan kymmenessa vuodessa tms.

Kunhan ne pysyvät kans piilossa..