Joukkotappelu Helsingissä – poliisi epäilee törkeää pahoinpitelyä
Kommentit (13)
Onneksi tappelivat vain keskenään. win-win suomalaisille.
Taas tarvittiin tulkkia, kun asianosaisia kuultiin.
Facebookissa oli video tuosta ja ainakin 4-5 tyyppiä potki maassa makavaa ja 5-6 muuta uhosi siinä jotain ja riehui.. Ulkomaalaisia näyttivät olevan.
Kaikki onneksi ma muja. Ja jotkut niin ihailee näitä. Menisivät kotimaihinsa tappelemaan.
Kyllä suomalaisillakin oli puukkojunkkarit te senkin razistit.
Monikulttuurista värinää, tätähän te tilasitte.
Noille elukoille kun vielä annettaisiin viinaa...
Pottunokat olivat jo unten mailla grillailtuaan sianlihanmakkaroita, otettuaan olutta ja katseltuaan palavaa kokkoa, kaikk asioita joita muslimit vihaavat. Ulkopuolisuus purkautuu raivokkaana rähinänä.
Vierailija kirjoitti:
Noille elukoille kun vielä annettaisiin viinaa...
Pottunokat olivat jo unten mailla grillailtuaan sianlihanmakkaroita, otettuaan olutta ja katseltuaan palavaa kokkoa, kaikk asioita joita muslimit vihaavat. Ulkopuolisuus purkautuu raivokkaana rähinänä.
Kyllä nuo juo. Ja vetää huumeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noille elukoille kun vielä annettaisiin viinaa...
Pottunokat olivat jo unten mailla grillailtuaan sianlihanmakkaroita, otettuaan olutta ja katseltuaan palavaa kokkoa, kaikk asioita joita muslimit vihaavat. Ulkopuolisuus purkautuu raivokkaana rähinänä.
Kyllä nuo juo. Ja vetää huumeita.
Omanmaalaisensa muslimimaissa halusivat eroon rikollisista jätteistä, tulivat Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama. Tappelivat keskenään.
Parempi näin eikä niin että siellä olisi ollut joku suomalainen nynny polvillaan nuolemassa kenkiä.
Ei saa epäillä vaan pitää olla varma... veikkaus ei käy
Näin se kulttuuri rikastuu...