Nainen valehteli menneisyydestään
Olin joskus kysynyt naisen menneisyydestä ja sano että on vain parin miehen kanssa ollut ja seksiä vain suhteessa. Noh, eilen jostain syystä tulikin kertomaan kuulemma totuuden että oli aika bilehile ja miehiä taisi olla aika paljon. Se ei minua häiritse mitä hän on menneisyydessä tehnyt vaan se kuinka aluksi piti valehdella asiasta. Nyt enää usko voinko luottaa häneen jos noin mitättömästä asiasta mennyt valehtelemaan. Taisi suhde kaatua tähän.
Kommentit (711)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä edes kiinnostaa kesien lukumäärä???
Jos on kovin paljon exiä-> sitoutumiskyvytön ja erilaisia luonnevikoja kenties
Jos on kovin paljon iroseksisuhteita-> riskinottaja, impulsiivinen, itsetarkoituksellisesti vaihtelunhaluinen, ehkä alko-ongelmaa, kevytkenkäinen yms.
Riskianalyysiä
Niin, tai sitten on vain sattunut liuta kusipäisiä ja luonnevikaisia exiä. Etenkin naisilla tuppaa joskus käymään niin, mennään esimerkiksi alkkiksesta alkkikseen jostain lapsuudentraumoista tai muusta johtuen.
Voi toki olla irtosuhteita myös ihan siitä syystä että on helppo pubiruusu, mutta toisaalta voi olla vain ihminen joka luo saa helposti kontaktin vieraaseen ihmiseen ja seksi tuntuu sitten luonnolliselta vaikkei naimisiin ollakaan menossa.
Toisin sanoen, pitää olla aika hyvin dataa ennen kuin lähdetään analyysejä tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä miksi tuollaisesta asiasta pitäisi valehdella, jos se puheeksi tulee. Vähän tulee mieleen, että ei oikein ole sinut itsensä ja tekojensa kanssa. Ei ehkä seisokaan niiden takana ja jopa katuu/häpeää niitä.
Miten se itsestään tulee puheeksi? Mies on tivannut ja tivannut. Ja mikä "teko" on epäonnistunut suhde ja seksi siinä? Miksi epäonnistuneen ja loppuneen suhteen takana pitäisi jotenkin erityisesti seistä?
Sairas palstamies tämmöisiä miettii, näiden ei pidäkään saada mitään naista. Seisköön sen neitsyytensä ja katkeruutensa takana ihan rauhassa.
No onhan se teko? Suhteeseen (oli se sitten irto- tai parisuhde) ryhtyminen on aina teko. Seksin harrastaminen on teko. Eikö tämä ole ihan itsestään selvä asia? Ei tätä pitäisi joutua selittämään olettaakseni aikuiselle ihmiselle. Minun mielestäni täysivaltaisen ihmisen tulee aina seistä omien tekojensa takana, myös niiden epäonnistuneiden, eikä niitä pitäisi joutua salailemaan.
Ja ei, en ole mies, en neitsyt enkä edes katkera.Menneistä parisuhteista yleensä keskustellaan, jos niillä on jotain mahdollisia vaikutuksia nykyiseen suhteeseen. Kevytsuhteilla ei sellaisia vaikutuksia ole, ellei niissä ole tapahtunut jotain erityisen traumaattista, kuten väkivaltaa. Niistä on siis täysin turha jauhaa.
-eri
Heh, tietenkin niillä on vaikutusta. Jopa joissain tilastoissa näkyy, eikä sillä ole väliä onko se kausaatiota vai pelkkää korrelaatiota.
Minkälaista vaikutusta tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi on yksityinen asia, eikä muilla ole kommentointioikeutta kenenkään seksielämään.
Jos parisuhteeseen aiotaan niin kyllä on oikeus tietää.
No ei ole. Se, mitä tapahtuu parisuhteen aikana, kuuluu toiselle, mutta se, mitä on tapahtunut aikaisemmin, on yksityistä eikä liity millään tavalla ajankohtaiseen suhteeseen. . Jos joku haluaa kertoa, niin siitä vaan, mutta kenelläkään ei ole oikeutta toisen menneisyyteen. Mitä sillä tiedolla edes tekisi. Mennyt on mennyttä. Jos nainen ei pysty keskittymään minuun, vaan vetää mukaan mun entiset naiset, ei ole luvassa mitään tasapainoista suhdetta. Haluan itsevarman naisen, joka haluaa just minut. Olen saanutkin onneksi. Nyt olen taas sinkku ja nautin siitä niin kauan kuin sitä kestää.
Tietenkin on oikeus asettaa suhteen ehdoksi, että saa tietää mitä toinen on puuhastellut elämässä. Ei sinun tietenkään ole pakko kertoa, eikä toisen ole pakko olla sinun kanssa.
Menneisyys on paras ennuste tulevaisuudesta. Siksi meillä on mm rikosrekisterit ja luottotiedot.
Jos menneisyys ennustaa, että seksi maistuu, niin minä laitan ainakin yläpeukkua siinä kohtaa. minkään pihtarin kanssa en alkaisi seurustella.
Oletatko sinä että jokainen, jolla ei ole takana paljoa kokemuksia, on suhteessa sitten pihtari? Voi hyvänen aika sentään.
No en ihan sitä tarkoittanut.
Haluatko sitten selittää mitä tarkoitit?
Otin vain kantaa siihen, että en lähde automaattisesti tuomitsemaan ihmistä värikkään seksihistorian takia ja ainakin sen perusteella tiedän, että seksi tuolle ihmiselle todennäköisesti maistuu. Siinä kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi on yksityinen asia, eikä muilla ole kommentointioikeutta kenenkään seksielämään.
Jos parisuhteeseen aiotaan niin kyllä on oikeus tietää.
No ei ole. Se, mitä tapahtuu parisuhteen aikana, kuuluu toiselle, mutta se, mitä on tapahtunut aikaisemmin, on yksityistä eikä liity millään tavalla ajankohtaiseen suhteeseen. . Jos joku haluaa kertoa, niin siitä vaan, mutta kenelläkään ei ole oikeutta toisen menneisyyteen. Mitä sillä tiedolla edes tekisi. Mennyt on mennyttä. Jos nainen ei pysty keskittymään minuun, vaan vetää mukaan mun entiset naiset, ei ole luvassa mitään tasapainoista suhdetta. Haluan itsevarman naisen, joka haluaa just minut. Olen saanutkin onneksi. Nyt olen taas sinkku ja nautin siitä niin kauan kuin sitä kestää.
Tietenkin on oikeus asettaa suhteen ehdoksi, että saa tietää mitä toinen on puuhastellut elämässä. Ei sinun tietenkään ole pakko kertoa, eikä toisen ole pakko olla sinun kanssa.
Menneisyys on paras ennuste tulevaisuudesta. Siksi meillä on mm rikosrekisterit ja luottotiedot.
Jos menneisyys ennustaa, että seksi maistuu, niin minä laitan ainakin yläpeukkua siinä kohtaa. minkään pihtarin kanssa en alkaisi seurustella.
Oletatko sinä että jokainen, jolla ei ole takana paljoa kokemuksia, on suhteessa sitten pihtari? Voi hyvänen aika sentään.
No en ihan sitä tarkoittanut.
Haluatko sitten selittää mitä tarkoitit?
Otin vain kantaa siihen, että en lähde automaattisesti tuomitsemaan ihmistä värikkään seksihistorian takia ja ainakin sen perusteella tiedän, että seksi tuolle ihmiselle todennäköisesti maistuu. Siinä kaikki.
Mutta automaattisesti tuomitset pihtariksi sen, jolla on vähemmän värikäs seksihistoria. Asia selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä miksi tuollaisesta asiasta pitäisi valehdella, jos se puheeksi tulee. Vähän tulee mieleen, että ei oikein ole sinut itsensä ja tekojensa kanssa. Ei ehkä seisokaan niiden takana ja jopa katuu/häpeää niitä.
Miten se itsestään tulee puheeksi? Mies on tivannut ja tivannut. Ja mikä "teko" on epäonnistunut suhde ja seksi siinä? Miksi epäonnistuneen ja loppuneen suhteen takana pitäisi jotenkin erityisesti seistä?
Sairas palstamies tämmöisiä miettii, näiden ei pidäkään saada mitään naista. Seisköön sen neitsyytensä ja katkeruutensa takana ihan rauhassa.
No onhan se teko? Suhteeseen (oli se sitten irto- tai parisuhde) ryhtyminen on aina teko. Seksin harrastaminen on teko. Eikö tämä ole ihan itsestään selvä asia? Ei tätä pitäisi joutua selittämään olettaakseni aikuiselle ihmiselle. Minun mielestäni täysivaltaisen ihmisen tulee aina seistä omien tekojensa takana, myös niiden epäonnistuneiden, eikä niitä pitäisi joutua salailemaan.
Ja ei, en ole mies, en neitsyt enkä edes katkera.Sulla ei ilmeisesti ole lainkaan yksityiselämää, kun kaikki pitää tilittää? Sinulle on myös ihan ok, että sinun exäsi avaa yksityiskohtaisesti teidän seksielämää hänen uudessa suhteessaan?
Olet sairaan mustasukkainen pikkupili, kuten muutkin miehet jotka märehtivät naisensa exiä. Täysipäisillä ihmisillä ei ole tarvetta pohtia seksiä jonakin rikoksena, joka pitää raportoida eteenpäin.
En sanonut että näitä itse kyselisin. En todellakaan kysele. Mutta JOS toinen haluaisi jostain syystä tietää määrän, en näkisi mitään syytä miksi en voisi kertoa sitä totuudenmukaisesti. Enkä puhunut mistään seksielämän yksityiskohtaisesta avaamisesta mitään, vai puhuinko? Tässä keskustelussa käsiteltiin aiempien seksikumppaneiden määrää.
Ja olen edelleenkin nainen, vaikka se taitaakin olla mahdotonta käsittää.
Te, jotka haluatte tietää niitä lukumääriä, niin onko sille joku taka-ajatus? Se, että olette luonteeltaan mustasukkaisia ja omistushaluisia, että voitte käyttää jonain kiristysvälineenä ja riidanhaastona toisen menneisyyden seksikumppanit? Mitään muuta selitystä en sille keksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nuo lukumäärät ovat jollekin niin tärkeitä? En vaan tajua! Jos sinä ihastut johonkin ihmiseen, niin miten se muuttaa sitä ihastumisen tuntua, jos toisella on menneisyydessä vain 1 seksikumppani tai 10 seksikumppania? Ja kyllähän sen seksitaudinkin on voinut saada vain siltä yhdeltä kumppanilta...
Puhutte noista asioista niin kevytmielisesti ”jos ihastut johonkin” niinkuin se olisi vaan yksi ihminen muiden joukossa.
Toiset ottaa parisuhteet hieman vakavammin ja mielessä on elinikäinen suhde jolloin on tärkeää tietää toinen hyvin kaikinpuolin eikä joku hetkellinen ihastus.Niin eli hyvä tietää kaikki entiset panot oikein lukumäärältään ja vielä nimeltäkin?
Juu ja pääsee sitten oikein kunnolla riitelemään ja sanomaan, että "mene huo*ipukki panemaan niitä entisiä, joita sinulla on 9 kpl minä mukaan lukien"...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ei, en ole mies, en neitsyt enkä edes katkera.Sulla ei ilmeisesti ole lainkaan yksityiselämää, kun kaikki pitää tilittää? Sinulle on myös ihan ok, että sinun exäsi avaa yksityiskohtaisesti teidän seksielämää hänen uudessa suhteessaan?
Olet sairaan mustasukkainen pikkupili, kuten muutkin miehet jotka märehtivät naisensa exiä. Täysipäisillä ihmisillä ei ole tarvetta pohtia seksiä jonakin rikoksena, joka pitää raportoida eteenpäin.
En sanonut että näitä itse kyselisin. En todellakaan kysele. Mutta JOS toinen haluaisi jostain syystä tietää määrän, en näkisi mitään syytä miksi en voisi kertoa sitä totuudenmukaisesti. Enkä puhunut mistään seksielämän yksityiskohtaisesta avaamisesta mitään, vai puhuinko? Tässä keskustelussa käsiteltiin aiempien seksikumppaneiden määrää.
Ja olen edelleenkin nainen, vaikka se taitaakin olla mahdotonta käsittää.
Etkö sinä pitäisi sitä outona, että toista kiinnostaa sinun entinen seksielämä oikein numerotarkkuudella? Kyllä minä vaan jäisin suu auki hetkeksi miettimään, että miksi joku haluaisi sellaista edes tietää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja olen edelleenkin nainen, vaikka se taitaakin olla mahdotonta käsittää.Etkö sinä pitäisi sitä outona, että toista kiinnostaa sinun entinen seksielämä oikein numerotarkkuudella? Kyllä minä vaan jäisin suu auki hetkeksi miettimään, että miksi joku haluaisi sellaista edes tietää...
Saattaisin ihmetellä mutta toisaalta, ihmisillä on oikeus asettaa erilaisia kriteerejä kumppanille. Jos hänelle on tärkeää, ettei aiempia seksikumppaneita ole paljoa (tai vastaavasti jos hänelle on tärkeää, että niitä on kolminumeroinen luku), on tällöin hänellä oikeus tietää. Jos ei pysty rehellisesti kertomaan tai jos vaatimus ei täyty, on hän sitten väärä kumppani.
Ei minusta tarvitse jokaisesta nuoruuden biletysreissusta kertoa. Ei minua kiinnostaisi kenenkään lukumäärät. Riittää kun kertoo mahdollisesta avioliitosta tai muusta pidemmästä suhteesta, niitäkään ei tarvitse yksityiskohtaisesti avata.
Älä ikinä kysele puolison menneisyydestä, älä ikinä kerro omasta menneisyydestäsi. Sieltä ei löydy mitään hyvää.
Minä haluan tietää myös, kuinka usein potentiaalinen kumppani tyydyttää itseään ja kuinka usein on aiemmissa elämänvaiheissaan tehnyt niin. Masturbointi on osa seksuaalisuutta ja kun mennään parisuhteeseen, on toisella oikeus tietää toisen seksuaalinen historia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä edes kiinnostaa kesien lukumäärä???
Jos on kovin paljon exiä-> sitoutumiskyvytön ja erilaisia luonnevikoja kenties
Jos on kovin paljon iroseksisuhteita-> riskinottaja, impulsiivinen, itsetarkoituksellisesti vaihtelunhaluinen, ehkä alko-ongelmaa, kevytkenkäinen yms.
Riskianalyysiä
Niin, tai sitten on vain sattunut liuta kusipäisiä ja luonnevikaisia exiä. Etenkin naisilla tuppaa joskus käymään niin, mennään esimerkiksi alkkiksesta alkkikseen jostain lapsuudentraumoista tai muusta johtuen.
Voi toki olla irtosuhteita myös ihan siitä syystä että on helppo pubiruusu, mutta toisaalta voi olla vain ihminen joka luo saa helposti kontaktin vieraaseen ihmiseen ja seksi tuntuu sitten luonnolliselta vaikkei naimisiin ollakaan menossa.
Toisin sanoen, pitää olla aika hyvin dataa ennen kuin lähdetään analyysejä tekemään.
Ei ole "sattunut", on valittu kusipäisiä, lunnnevikaisia, ja se kertoo paljon ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Te, jotka haluatte tietää niitä lukumääriä, niin onko sille joku taka-ajatus? Se, että olette luonteeltaan mustasukkaisia ja omistushaluisia, että voitte käyttää jonain kiristysvälineenä ja riidanhaastona toisen menneisyyden seksikumppanit? Mitään muuta selitystä en sille keksi...
Ei, vaan jos vastaus ei miellytä ei tarvitse olla tekemisissä, koska se olisi ajanhaaskausta. Ei silloin tule mitään riitojakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan jos vastaus ei miellytä ei tarvitse olla tekemisissä, koska se olisi ajanhaaskausta. Ei silloin tule mitään riitojakaan.
Mitäs, jos vastaus on, että ei aio kertoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nuo lukumäärät ovat jollekin niin tärkeitä? En vaan tajua! Jos sinä ihastut johonkin ihmiseen, niin miten se muuttaa sitä ihastumisen tuntua, jos toisella on menneisyydessä vain 1 seksikumppani tai 10 seksikumppania? Ja kyllähän sen seksitaudinkin on voinut saada vain siltä yhdeltä kumppanilta...
Puhutte noista asioista niin kevytmielisesti ”jos ihastut johonkin” niinkuin se olisi vaan yksi ihminen muiden joukossa.
Toiset ottaa parisuhteet hieman vakavammin ja mielessä on elinikäinen suhde jolloin on tärkeää tietää toinen hyvin kaikinpuolin eikä joku hetkellinen ihastus.Ei hetkellisillä ihastuksilla ole mitään tekemistä sen kanssa, että ottaako parisuhteet vakavasti vai ei. Tavallisesti ihmisen elämässä tulee molempia tilanteita vastaan.
Itselläni suhde ei voi kehittyä vakavaksi jos naisella on irtoseksihistoria, juuri tämä on se vaikutus. Siinä on vaan jokin voimakas tunne joka estää.
Mies eri
Vierailija kirjoitti:
[ Jos hänelle on tärkeää, ettei aiempia seksikumppaneita ole paljoa (tai vastaavasti jos hänelle on tärkeää, että niitä on kolminumeroinen luku), on tällöin hänellä oikeus tietää. .
Tarkalleen ottaen, hänellä on oikeus ja velvollisuus kysyä, jos asia on vakava. Toinen voi saada jo pelkästä kysymyksestä arvokasta tietoa. Esim ettei halua enää paljastaa asioitaan sille kysyjälle.
Kysyjällä ei siis ole oikeutta tietää, mutta jos toinen vastaa ns väärin, kysyjällä on oikeus ja velvollisuus lopettaa suhde siihen.
Monelle entiset eivät ole niin vakava asia vaan ehkä enemmän läpänheiton aihe, mutta joillekin vakava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[
Toisinpäinkin muuten pätee. Jos varatun naisen puheissa ja käytöksessä korostuu kuinka haluttu on muiden miesten taholta, niin herää epäilys millaista mahtoi olla sinkkuajoista.
Tai on kyllästynyt saamattomaan mieheensä, ja viihtyy paikoissa joissa miehet roikkuu kimpussa. Eivät kaikki petä vaikka tilaisuuksia olisi, jotkut haluaa pientä vipinää tai nähdä olisiko kysyntää muuallakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiset ottaa parisuhteet hieman vakavammin ja mielessä on elinikäinen suhde jolloin on tärkeää tietää toinen hyvin kaikinpuolin eikä joku hetkellinen ihastus.Ei hetkellisillä ihastuksilla ole mitään tekemistä sen kanssa, että ottaako parisuhteet vakavasti vai ei. Tavallisesti ihmisen elämässä tulee molempia tilanteita vastaan.
Itselläni suhde ei voi kehittyä vakavaksi jos naisella on irtoseksihistoria, juuri tämä on se vaikutus. Siinä on vaan jokin voimakas tunne joka estää.
Mies eri
Onko sinulla irtoseksihistoria?
Sulla ei ilmeisesti ole lainkaan yksityiselämää, kun kaikki pitää tilittää? Sinulle on myös ihan ok, että sinun exäsi avaa yksityiskohtaisesti teidän seksielämää hänen uudessa suhteessaan?