Yritin siirtää huomisen lääkäriaikani...
Maisassa ei onnistu kuin peruminen. Soitto aamupäivällä ennen lounasta. Automaatin kanssa päädyttiin kiireettömään takaisin soittoon 8-16 välillä. He soittavat kahdesti, jos en vastaa asia poistuu heidän systeemistä. Pitää aloittaa alusta. Ok.
Kello on nyt lähes puoli seiska, eikä kukaan soittanut. Ei yhtä, ei kahta kertaa.
Mä en pääse huomenna lääkäriin kahdelta. Työhaastattelu! Eikä aikaa saa enää Maisassa peruttuakaan, kun aikaan on alle 24 tuntia.
Laskuhan tästä mulle tietenkin tulee. :(
Kommentit (15)
Riitautat laskun, kun sinulla on kuitenkin soitto tositteena.
Suomessa on tekemätöntä työtä paljon, mutta ei vain ole paljäkan maksajia. Joka terveysasemallekin tarvisi useamman hoitajan ja lääkärin lisää.
Et osannut sitä työhaastattelua sopia mihinkään muuhun väliin kuin lääkäriajan päälle? Jännä ettei oo töitä löytynyt tuolla organisointiosaamisella
Vierailija kirjoitti:
Et osannut sitä työhaastattelua sopia mihinkään muuhun väliin kuin lääkäriajan päälle? Jännä ettei oo töitä löytynyt tuolla organisointiosaamisella
Duunihaastattelu otetaan silloin, kun se saadaan. Ei ole varaa ottaa työkkärikarensseja.
Vierailija kirjoitti:
Riitautat laskun, kun sinulla on kuitenkin soitto tositteena.
Suomessa on tekemätöntä työtä paljon, mutta ei vain ole paljäkan maksajia. Joka terveysasemallekin tarvisi useamman hoitajan ja lääkärin lisää.
Onneksi saatiin kuitenkin yhtenäistettyä palvelut että ovat kaikkialla yhtä lailla päin persettä.
Vierailija kirjoitti:
Riitautat laskun, kun sinulla on kuitenkin soitto tositteena.
Suomessa on tekemätöntä työtä paljon, mutta ei vain ole paljäkan maksajia. Joka terveysasemallekin tarvisi useamman hoitajan ja lääkärin lisää.
Komppaan.
Vierailija kirjoitti:
Peru aika.
Miten se tehdään...
Ei niillä ole mitään siirtoaikoja, paitsi niin että siirryt takaisin jon perälle odottamaan uutta aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Muiden vika
Nyt on, kun takaisinsoitto ei toiminut kuten lupasivat.
Vierailija kirjoitti:
Riitautat laskun, kun sinulla on kuitenkin soitto tositteena.
Suomessa on tekemätöntä työtä paljon, mutta ei vain ole paljäkan maksajia. Joka terveysasemallekin tarvisi useamman hoitajan ja lääkärin lisää.
Eli ensiksi hukkaat lääkärin aikaa olemalla pois ilmoittamatta ja sitten vielä muun henkilökunnan riitelemällä laskulla. Mene yksityiselle pelle.
Ennenvanhaan, kun kaikki oli paremmin, olisit vaan soittanut tk-avustajalle ja hän olis laittanut sulle uuden ajan lääkärille samantien. Silloin sai vielä puhua ihmisen kanssa ja hommat hoitui!
Maksat viulut. Elämä on.