Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritin siirtää huomisen lääkäriaikani...

Vierailija
22.06.2026 |

Maisassa ei onnistu kuin peruminen. Soitto aamupäivällä ennen lounasta. Automaatin kanssa päädyttiin kiireettömään takaisin soittoon 8-16 välillä. He soittavat kahdesti, jos en vastaa asia poistuu heidän systeemistä. Pitää aloittaa alusta. Ok.

Kello on nyt lähes puoli seiska, eikä kukaan soittanut. Ei yhtä, ei kahta kertaa.

Mä en pääse huomenna lääkäriin kahdelta. Työhaastattelu! Eikä aikaa saa enää  Maisassa peruttuakaan, kun aikaan on alle 24 tuntia.

Laskuhan tästä mulle tietenkin tulee. :(

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksat viulut. Elämä on. 

Vierailija
2/15 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitautat laskun, kun sinulla on kuitenkin soitto tositteena. 

 

Suomessa on tekemätöntä työtä paljon, mutta ei vain ole paljäkan maksajia. Joka terveysasemallekin tarvisi useamman hoitajan ja lääkärin lisää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et osannut sitä työhaastattelua sopia mihinkään muuhun väliin kuin lääkäriajan päälle? Jännä ettei oo töitä löytynyt tuolla organisointiosaamisella

Vierailija
4/15 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peru aika.

Vierailija
5/15 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et osannut sitä työhaastattelua sopia mihinkään muuhun väliin kuin lääkäriajan päälle? Jännä ettei oo töitä löytynyt tuolla organisointiosaamisella

Duunihaastattelu otetaan silloin, kun se saadaan. Ei ole varaa ottaa työkkärikarensseja.

Vierailija
6/15 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riitautat laskun, kun sinulla on kuitenkin soitto tositteena. 

 

Suomessa on tekemätöntä työtä paljon, mutta ei vain ole paljäkan maksajia. Joka terveysasemallekin tarvisi useamman hoitajan ja lääkärin lisää. 

Onneksi saatiin kuitenkin yhtenäistettyä palvelut että ovat kaikkialla yhtä lailla päin persettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olisit voinut perua sen. 

Vierailija
8/15 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riitautat laskun, kun sinulla on kuitenkin soitto tositteena. 

 

Suomessa on tekemätöntä työtä paljon, mutta ei vain ole paljäkan maksajia. Joka terveysasemallekin tarvisi useamman hoitajan ja lääkärin lisää. 

Komppaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peru aika.

Miten se tehdään...

Vierailija
10/15 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden vika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niillä ole mitään siirtoaikoja, paitsi niin että siirryt takaisin jon perälle odottamaan uutta aikaa.

Vierailija
12/15 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muiden vika

Nyt on, kun takaisinsoitto ei toiminut kuten lupasivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riitautat laskun, kun sinulla on kuitenkin soitto tositteena. 

 

Suomessa on tekemätöntä työtä paljon, mutta ei vain ole paljäkan maksajia. Joka terveysasemallekin tarvisi useamman hoitajan ja lääkärin lisää. 

Eli ensiksi hukkaat lääkärin aikaa olemalla pois ilmoittamatta ja sitten vielä muun henkilökunnan riitelemällä laskulla. Mene yksityiselle pelle. 

Vierailija
14/15 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenvanhaan, kun kaikki oli paremmin, olisit vaan soittanut tk-avustajalle ja hän olis laittanut sulle uuden ajan lääkärille samantien. Silloin sai vielä puhua ihmisen kanssa ja hommat hoitui!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi