Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen valehteli menneisyydestään

Vierailija
18.05.2019 |

Olin joskus kysynyt naisen menneisyydestä ja sano että on vain parin miehen kanssa ollut ja seksiä vain suhteessa. Noh, eilen jostain syystä tulikin kertomaan kuulemma totuuden että oli aika bilehile ja miehiä taisi olla aika paljon. Se ei minua häiritse mitä hän on menneisyydessä tehnyt vaan se kuinka aluksi piti valehdella asiasta. Nyt enää usko voinko luottaa häneen jos noin mitättömästä asiasta mennyt valehtelemaan. Taisi suhde kaatua tähän.

Kommentit (711)

Vierailija
341/711 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en vapaamielisenä ja seksuaalisesti suhteellisen kokeneena naisena ymmärrä, miksi ap saa niin paljon lokaa niskaansa. En ymmärrä lainkaan miksi näistä pitää valehdella. Jokaisen pitäisi olla rehellisesti sellainen kuin on ja etsiä kumppania joka on sen kanssa sinut. Jos on vapaamielinen niin pitää etsiä samanlainen kumppani, eikä esittää siveyden sipulia sille vanhanaikaiselle konservatiivimiehelle.

Ja tässä tapauksessahan ei kyse ollut edes siitä lukumäärästä vaan valehtelusta, joka ei minustakaan ole parisuhteessa hyväksyttävää. Se, etteivät jotkut miehet halua kokenutta naista ei ole mikään selitys vaan päinvastoin - se tekee valehtelusta pahempaa, että motiivi on toisen huijaaminen parisuhteeseen johon hän ei ehkä muuten lähtisi. Ei kenelläkään ole mitään subjektiivista oikeutta parisuhteeseen ihmisen kanssa jonka kanssa arvot eivät todellisuudessa kohtaa.

Näinpä.

Tollanen tyyli että "mikä lukumäärä miehille kerrotaan, jaetaan kolmella", kuulostaa enemmän joltain tyttöporukan illanistujaisisten typerältä vitsiltä siinä vaiheessa kun promilleja on jo sen verran että olisi jo aika tilata taksi kotiin. Muistelen juttujen joskus tuontyylisiä olleen.

Asioista, mistä keskustellaan parisuhteessa, pitää olla rehellinen. Ihmisillä on erilaisia kynnyskysymyksiä, ja niitä pitää kunnioittaa. Monelle esim muiden kanssa flirttailu ei ole OK. Tai sellaisten tilanteiden tarkoituksellinen rakentelu, josta päädytään siihen että "en pettänyt vaikka tilaisuuksia olisi ollut". 

Jos se irtokumppaneiden lukumäärä on joku kynnyskysymys parisuhteelle, niin se pitää sitten selvittää ennen sen parisuhteen aloittamista, eikä vasta siinä vaiheessa kun ollaan jo siinä. Siis oikeastaan jo ennen ensimmäistä seksikertaa, koska sitten voi kumpikin miettiä, haluaako siihen seksiin edes ryhtyä, jos on niin erilaiset arvot.

Tai halut ja kiinnostuksen kohteet. Yleensä hän, joka pitää seksistä, harrastaa seksiä. Hän, jolle se ei ole niin tärkeää, voi hyvin olla pitkäänkin ilman. Sinkut, joilla ei ole seksielämää, eivät siitä pahemmin kärsi. Eikä hän muutu seksipedoksi parisuhteeseen alkaessaankaan.

Vierailija
342/711 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata sanoa kun ne kun on seurannut pitempään tai ollut avo tai avioliitossa. Ei kaikkea tarvi tietää.

Ei tarvitse, jos seksihistoria ei ole kummallekaan tärkeä asia. Mutta on olemassa ihmisiä, joille irtoseksistä pidättäytyminen on tärkeä elämänarvo, ja näillä ihmisillä on kyllä täysi oikeus etsiä kumppania joka ajattelee samoin ja elää sen mukaan.

No silloin morsio tai sulhon pitää löytää muualta kuin baarista tai tinderistä, esimerkiksi juuri jostain suviseuroilta löytyy taatusti korkkaamattomia nuoria.

Ap oli löytänyt oman tytsynsä ilmeisesti jostakin alkoholinhuuruisesta paikasta tai ainakin typykkä oli maistissaan paljastanut karun totuuden ap:lle. Joten jos toiselle alkoholi maistuu ja hän viihtyy yöelämässä, niin kannattaisi varoituskellojen hieman kilkattaa.

Minä kyllä viihdyin nuorempana yöelämässä ja alkoholi maistui kohtuullisen hyvin mutta irtoseksiä en harrastanut yhden yhtä kertaa, vaikka tilaisuuksia oli paljon. Voipa olla siis näinkin.

Voi olla, mutta harvinainen olet. Tai sitten ruma kuin synti.

Niinkuin irtoseksissä olisi jotain tavoittelemisen arvoista....

Eri

Joillekin on näemmä täysin mahdotonta käsittää, etteivät kaikki ihmiset kertakaikkiaan vaan halua harrastaa seksiä lukuisten tuntemattomien kumppaneiden kanssa. Ei tarvitse olla ruma, lahkolainen, asperger tai mitään muutakaan erikoista.

Juurikin näin. En ymmärrä, miksi seksistä pidättyviin ihmisiin liitetään aina jotain erikoisia luonteen -tai ulkonäköpiirteitä? Miksi meihin liitetään niin paljon kaikkea epäsuotuisaa ja miksi minunlaisistani saa tehdä ties millaisia negatiivisia olettamuksia? Ikäänkuin seksuaalinen kokemattomuus/pidättyväisyys ei koskaan missään olosuhteissa voisi olla yksilön oma valinta, vaan olosuhteiden tai ominaisuuksien sanelema tahdonvastainen tila. En ole ruma, en autistinen, en epäsosiaalinen enkä muullakaan tavalla "viallinen" tai outo. En ole halunnut harrastaa irtosuhteita, sillä uskon vahvasti että sellaisilla on erittäin negatiivinen vaikutus ihmisen psyykeeseen. Myös ei-toivotun raskauden pelko on pitänyt minut pois tuollaisista suhteista. Hassua, kuinka mm. rumuus tuodaan tähän asiayhteyteen yhdeksi mahdolliseksi syyksi irtosuhteista pidättäytymiselle, mutta tiedän monia hyvinkin rumia naisia, joilla on ollut paljon seksisuhteita. Ei tämä ole mikään ulkonäkö -tai luonnekysymys. Paljon irtoseksiä harrastaneet pitävät itseään ilmeisesti parempina ihmisinä, koska sopivat yleiseen muottiin ja ajattelevat siten olevansa normaaleja. Kun kaikki niin tekevät, niin senhän täytyy olla positiivinen juttu vai mitä?

Niinpä. Itse menevät vaan yleisen muotin perässä eivätkä osaa edes kyseenalaistaa sitä.

Ohis, mutta harrastaako joku oikeasti seksiä siksi että muutkin tekevät niin? Et keksi mitään muita syitä sille, että ihmiset ovat koko lajin elinkaaren ajan tykänneet hinkata sukuelimiä sisäkkäin?

Et ole muka kuullut siitä että monella on etenkin nuorena paineet päästä neitsyydestään eroon juurikin muiden mielipiteiden yms. takia?

Sitä paitsi ei ollut kyse siitä miksi harrastetaan seksiä vaan siitä että mennään omien halujen ja/tai ryhmän paineen mukana ja kun joku muu ei tee niin, niin hänet leimataan oudoksi, rumaksi yms. kyseenalaistamatta sitä että onko se oma toiminta järkevää vaan automaattisesti ajatellaan että se on ok koska moni tekee niin.

Eiköhän naisten kohdalla ole edelleen niin, että kaikkein ronskeimmin leimataan ne runsaasti irtosuhteita harrastavat.

Ei pidä ihan paikkaansa. Toki he saavat lokaa niskaansa, mutta jos vertailuksi laitetaan täysin kokematon nainen, niin jälkimmäinen saa paljon enemmän haukkuja ja pilkkaa asiasta. Miksikö? Ihan tasan siitä syystä että onhan se nyt ihan hei friikkiä ja outoa olla neitsyt, mutta jos olet harrastanut seksiä useiden ihmisten kanssa, olet normaali koska istut yleiseen muottiin. Hyperseksuaalisessa yhteiskunnassamme se on ajan henki, minkäänlaista seksuaalista pidättyväisyyytä, frigidiyttä, neitsyyttä esimerkiksi ja kaikkea seksiin liittyvää kainostelua ja privaattiutta kritisoidaan armottomasti. Kaikki vaan esille ja seksistä jauhetaan iltapäivälehdissä harva se päivä. Media pursuaa ja tursuaa seksiä ja seksuaalisuutta, ei siltä voi välttyä yhtään missään. Radiossakin pyörii ties mitkä kaalimato ynnä muut mainokset. Jos nykypäivänä joku on koskematon, niin sitä kummastellaan ihan ääneen.

Bullshittiä koko kirjoitus ja tiedät sen oikein hyvin itsekin, mutta kunhan provoat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/711 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en vapaamielisenä ja seksuaalisesti suhteellisen kokeneena naisena ymmärrä, miksi ap saa niin paljon lokaa niskaansa. En ymmärrä lainkaan miksi näistä pitää valehdella. Jokaisen pitäisi olla rehellisesti sellainen kuin on ja etsiä kumppania joka on sen kanssa sinut. Jos on vapaamielinen niin pitää etsiä samanlainen kumppani, eikä esittää siveyden sipulia sille vanhanaikaiselle konservatiivimiehelle.

Ja tässä tapauksessahan ei kyse ollut edes siitä lukumäärästä vaan valehtelusta, joka ei minustakaan ole parisuhteessa hyväksyttävää. Se, etteivät jotkut miehet halua kokenutta naista ei ole mikään selitys vaan päinvastoin - se tekee valehtelusta pahempaa, että motiivi on toisen huijaaminen parisuhteeseen johon hän ei ehkä muuten lähtisi. Ei kenelläkään ole mitään subjektiivista oikeutta parisuhteeseen ihmisen kanssa jonka kanssa arvot eivät todellisuudessa kohtaa.

Näinpä.

Tollanen tyyli että "mikä lukumäärä miehille kerrotaan, jaetaan kolmella", kuulostaa enemmän joltain tyttöporukan illanistujaisisten typerältä vitsiltä siinä vaiheessa kun promilleja on jo sen verran että olisi jo aika tilata taksi kotiin. Muistelen juttujen joskus tuontyylisiä olleen.

Asioista, mistä keskustellaan parisuhteessa, pitää olla rehellinen. Ihmisillä on erilaisia kynnyskysymyksiä, ja niitä pitää kunnioittaa. Monelle esim muiden kanssa flirttailu ei ole OK. Tai sellaisten tilanteiden tarkoituksellinen rakentelu, josta päädytään siihen että "en pettänyt vaikka tilaisuuksia olisi ollut". 

Jos se irtokumppaneiden lukumäärä on joku kynnyskysymys parisuhteelle, niin se pitää sitten selvittää ennen sen parisuhteen aloittamista, eikä vasta siinä vaiheessa kun ollaan jo siinä. Siis oikeastaan jo ennen ensimmäistä seksikertaa, koska sitten voi kumpikin miettiä, haluaako siihen seksiin edes ryhtyä, jos on niin erilaiset arvot.

Tai halut ja kiinnostuksen kohteet. Yleensä hän, joka pitää seksistä, harrastaa seksiä. Hän, jolle se ei ole niin tärkeää, voi hyvin olla pitkäänkin ilman. Sinkut, joilla ei ole seksielämää, eivät siitä pahemmin kärsi. Eikä hän muutu seksipedoksi parisuhteeseen alkaessaankaan.

Harrastaa sitä suhteessa. Hän joka pitää vaihtelevuudesta, tai yrittää saada hyväksyntää huonon itsetunnon vuoksi, harrastaa sitä alati vaihtuvien kumppanien kanssa.

Vierailija
344/711 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämää ennen sinua. Ole iloinen, että hänellä on ollut elämää ennen sinuakin, niin ei tule myöhemmin mieleen onko menettänyt jotain.

Mikä on tämä ihmeellinen tapa naisilla liittää seksikokemukset kokeneisuudeksi elämästä? Miten seksuaalinen promiskuiteetti esimerkiksi kasvattaisi ihmistä henkisellä tasolla? Onko ihminen jotenkin vajavainen tai missaako hän elämästä jotakin oleellista, jos ei halua harrastaa seksiä useiden eri ihmisten kanssa? Tätä ajattelutapaa en ole koskaan ymmärtänyt.

Ei välttämättä missaa mitään, mutta ei se toisaalta myöskään ihmistä pahenna, jos on elämän varrelle sattunut useampia seksikumppaneita. Kyllä, ne ovat osa elämää siinä missä mikä tahansa muukin ruumiillinen kokemus, ei sen kummempaa. Minä en ymmärrä sitä että seksille annetaan kaikkien muiden kokemusten joukossa noin erityinen asema, että sen perusteella aletaan jaella tuomioita.

Vierailija
345/711 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli provo tai ei, mutta minulle kävi samoin kuin ap::lle. Itse ratkaisin asian keräämällä sitten panoja itsekin, koska eihän "järvi soutamalla kulu yms" ja sehän on "vain hauskanpitoa". Enköhän tuota ole jo ohittanut vaimon lukemat , eikä kaivele asia enää.

Onko tuo mielestäsi joku kilpailu? Miten voit olla naimisissa, koska olet selvästi 15-vuotias?

Toteutan vain seksuaalisuuttani mahdollosuuksieni rajoissa.

Et sinä sillä tavalla sitä kuvannut, vaan niin että kostona tasasit tilejä. Onko vaimosi pettänyt sinua, vai ovatko hänen kokemuksensa ajalta ennen sinua?

Vierailija
346/711 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex raivostui ihan äärettömästi kun kerroin lukuni ja hän omansa.

Mutta hauskaahan tässä tekee sen, että minä olen saanut seksiä vain sen luvun verran 5 vuodessa ja hän on seurustellut sen 5 vuotta, joten on saanut seksiä milloin haluaa.

Silti raivosi että mulla on niin paljon

Siis mitä hittoa, mitås meni kysymään ja lukuni on 5.

Semmoinen miehen logiikka, etten yhtään ihmettele että valehteli.

Nyt en taas ymmärrä naisen logiikkaa ollenkaan. Sinä olit rehellinen ja mies paljasti oikean nahkansa ja on nyt sitten syystäkin ex. Mitä sitä edes alkamaan suhteeseen moisen raivopään kanssa. Jos olisit valehdellut, olisit nyt suhteessa odottamassa, että räjähtää ties mistä syystä.

Yksi kaverini (ulkomaalainen) oli treffeillä valehdellut, ettei pidä jalkapallon seuraamisesta. Kun kysyin, että miksi näin, nythän et ikinä voi katsoa jalkapalloa telkkarista, kun olette yhdessä. Hän myönsi ongelman, mutta kuulemma ei nainen olisi kuitenkaan jatkanut hänen kanssaan, jos hän olisi ollut rehellinen. Ymmärtääkö joku pointin...?

Vierailija
347/711 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naisiin kannata luottaa.

Mitäpä ihmettä se aikaisempi seksi haittaa? Meneekö nainen lempimisestä pilalle, vai eikö pojun ego kestä vertailutilannetta?

Voi nyyh, miten tyhmä pitää miehen olla. No minäpä en tyhmiä huoli kun on älykkäitäkin.

Ei kai nyt sinänsä pilalle, mutta tunne suhteen ainutlaatuisesta kärsii.

Suhteen ainutlaatuisuus koostuu miljoonasta asiasta, ei siitä että seksiä saisi olla vain sen yhden kanssa. Sitä paitsi seksikin on aina ainutlaatuista jokaisen kumppanin kanssa erikseen, vaikka perustomintona onkin sama. Vähän itseluottamusta nyt.

Vierailija
348/711 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen jatkumisen kannalta on tärkeää, ettette kumpikaan valehtele tulevaisuudestanne, vaan puhutte rehellisesti oletteko valmiita jatkamaan eteenpäin yhdessä vai jatkuuko elämä erillään.

Vierailija
349/711 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä ihmettä se aikaisempi seksi haittaa? Meneekö nainen lempimisestä pilalle, vai eikö pojun ego kestä vertailutilannetta?

Voi nyyh, miten tyhmä pitää miehen olla. No minäpä en tyhmiä huoli kun on älykkäitäkin.

Miten? Kun sinä pääset sänkyyn naisen  kanssa, sinäkö et keskity hetkeen vaan mietit muita miehiä ja niiden karvaisia pakaroita? No jopas.

Ihana! Luulen, että siinä vaiheessa kun on ihanan naisen vieressä, niin mies ei ensimmäisenä jattele jonkun toisen miehen rytmikkäästi heiluvia karvaisia pakaroita.

Kyllä siinä ajattelee kaikenlaista. Se olisi niin harvinaista herkkua, että on suorituspaineita ja niitä vertailukin. Naisilla nykyään on ollut niitä ikäluokannkovinpia sonneja päälle puskemassa, että kyllä minä tiedän vajavuuteni. En pysty kilpailemaan en sitten millään.

Kilpailussa ratkaisee kokonaispaketti, jossa seksi on vain yksi palanen. Hoida tonttisi kaikinpuolin niin hyvin kuin pystyt, niin sillä ei ole mitään väliä minkälaiset sonnit ovat sinua ennen olleet puskemassa päälle. Ne ovat jostain syystä entisiä sonneja.

Vierailija
350/711 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisihan se helpompi sietää jos itselläkin olisi ollut jotain sutinaa, vaan ei. Itse saanut odotella paitsiossa ja incelinä vuosia ja sitten kaikkensa panosten "saa" tyttökaverin ja satakunta varsilankoa samalla. Lisäksi joka ikinen näistä "lankomiehistä" on fyysisesti näyttävämpiä kuin itse on. Miten kukaan voi kohtuudella vaatia, että tämänkin edessä pitäisi itseluottamuksen kestää?

Vaikka menneisyyden jotenkin sulattaisi, niin ei se ruusuiselta vaikuta tulevaisuuskaan. Tyttöystävällä koko ajan mahdollisuus upgradeta parempaan tai jonkinlaiseen alfa-seksiseikkailuun ja itse roikkuu ainoassa oljenkorressa. Siinä on heti altavastaaja ja tossun alla. Lisäksi realistina tiedän, että eipä sitä voi kilpailla houkuttavuudessa. Tyttis saanut maistiaisia sisäfileestä yms ja itse olen korkeintaan kylmä kylkisiivu .

Tässä tuli aika hyvin tiivistettynä se, mistä usemmilla ulimiehillä kaihertaa tässä seksiasiassa. Itseluottamuksen puute. Ja kun sen kanssa on ongelma tuota kokoluokkaa, niin se tuo mukanaan aikamoisen purkillisen vaikeuksia. Tehkää töitä itsenne kanssa, tuollaisella ajatusmaailmalla teistä ei ole seurustelijoiksi muutenkaan. Tuon takia juuri syntyy näitä naisen seksihistoriasta tivaavia, mustasukkaisia ja omistushaluisia sekopäitä.

Vierailija
351/711 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läheskään kaikille miehille tämä ei vaan ole mitätön asia. Suurin osa olisi jättänyt hänet heti sen hänen menneisyytensä takia. Siksi hän siitä valehteli. Naisen kannalta tilanne ei ole helppo, kun niitä nuoruuden virheitä ei saa tekemättömäksikään ja suurin osa miehistä pitää sinua h**rana jos on ollut muutama yhden illan juttu jossain kymmenen vuotta sitten. Miehet saa mokailla paljon enemmän ilman että se vaikuttaa pysyvästi hänen parisuhdekelpoisuuteensa.

Olen nainen ja en kyllä huoli miestä, joka on ollut ns. helppo. Olen pistänyt orastavan suhteem poikki, kun miehen menneisyys selvisi. Ja kuka kertoi? Mies hölmöyksissään itse "ylpeili"saavutuksillaan. Jos asenne o tuo, niin ei ole aviomiesmatskua.

Komppaus tälle toiselta naiselta. En harrasta itse irtosuhteita, en kevyttä deittailua enkä FWB-suhteita. En saa niistä mitään irti, eivätkä ne ole minulle sitä oikeaa seksiä, kunhan vaan masturboidaan puolin ja toisin toisen vartaloon. Vaadin oikeaa intohimoa, en paineenpurkukiimaa. Toivon siis, että myös puolisoni olisi samanlainen kuin minä ja arvostaisi seksiä ja toisia ihmisiä samalla tavalla.

Miten tästäkin saa näin mustavalkoista? Ikään kuin sama ihminen ei voisi olla eri elämänvaiheissa erilaisissa tilanteissa. Voin kertoa, että ihminen voi arvostaa seksiä ja ihmisiä hyvin paljon parisuhteessa ja se ei sulje pois sitä, etteikö sinkkuna ollessa tulisi vastaan tilanteita joissa seksi tuntuu oikealta jossain satunnaisessa tilanteessa ja se on siinä hetkessä hyvää ja nautinnollista molemmille, myöskin henkisellä tasolla. Ihmeen rajoittunutta joko tai -ajattelua.

Vierailija
352/711 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule, itseasiassa en kyllä viitsis katsella enkä kuunnella esim. perässä kyynelehtivän ja häiriköivän naikkosen ongelmia; joka vielä yrittää pittää paksulla valeellcöa "pillun" ja "nussimis" tarjouksensa kadunkulmassa, ja muut jakopalveluongelmansa erilaisissa ongelmallisissa suheissaan ja suhahteluissaan ; mitkö jokaxtapauksessa tulevat historiasta jollain tavalla esiin, vaikka sitten jonkun kateellisen ja mustasukkaisen toimesta. Kun "ajattelusi" on vauvamaisen musta valkoinen, sekin riittä kertomaan tiettyjä asioita. Kuitenkin sitten on puolestaan perässä inisijöitä jotka tarttuvat hysteerisesti joka levitettyyn juoruun, vastaavasti miesasiakkaan perässä juostessa.

Onko aasialaishullukin täällä?

Vierailija
353/711 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää kertoko monen kanssa olette olleet.

Kertokaa ihmeessä. Karsii hyvin pois kaikki mustasukkaiset hyypiöt, jotka suhteeseen päästessään alkaisivat pikkuhiljaa painaa naista täydelliseen kontrolliin.

Vierailija
354/711 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten? Kun sinä pääset sänkyyn naisen  kanssa, sinäkö et keskity hetkeen vaan mietit muita miehiä ja niiden karvaisia pakaroita? No jopas.

Ihana! Luulen, että siinä vaiheessa kun on ihanan naisen vieressä, niin mies ei ensimmäisenä jattele jonkun toisen miehen rytmikkäästi heiluvia karvaisia pakaroita.

Kyllä siinä ajattelee kaikenlaista. Se olisi niin harvinaista herkkua, että on suorituspaineita ja niitä vertailukin. Naisilla nykyään on ollut niitä ikäluokannkovinpia sonneja päälle puskemassa, että kyllä minä tiedän vajavuuteni. En pysty kilpailemaan en sitten millään.

Kilpailussa ratkaisee kokonaispaketti, jossa seksi on vain yksi palanen. Hoida tonttisi kaikinpuolin niin hyvin kuin pystyt, niin sillä ei ole mitään väliä minkälaiset sonnit ovat sinua ennen olleet puskemassa päälle. Ne ovat jostain syystä entisiä sonneja.

Luultavasti entisiä sonneja siksi, koska saavat puskea muuallakin ja heidän ei tarvitse sitoutua. Tällaisten makuun lun pääsee ei beta tunnu miltään. Haalea vesivelliä vain.

Vierailija
355/711 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata sanoa kun ne kun on seurannut pitempään tai ollut avo tai avioliitossa. Ei kaikkea tarvi tietää.

Ei tarvitse, jos seksihistoria ei ole kummallekaan tärkeä asia. Mutta on olemassa ihmisiä, joille irtoseksistä pidättäytyminen on tärkeä elämänarvo, ja näillä ihmisillä on kyllä täysi oikeus etsiä kumppania joka ajattelee samoin ja elää sen mukaan.

No silloin morsio tai sulhon pitää löytää muualta kuin baarista tai tinderistä, esimerkiksi juuri jostain suviseuroilta löytyy taatusti korkkaamattomia nuoria.

Ap oli löytänyt oman tytsynsä ilmeisesti jostakin alkoholinhuuruisesta paikasta tai ainakin typykkä oli maistissaan paljastanut karun totuuden ap:lle. Joten jos toiselle alkoholi maistuu ja hän viihtyy yöelämässä, niin kannattaisi varoituskellojen hieman kilkattaa.

Oletpas sinä ahdasmielinen. Ei kaikki seksuaalimoraaliltaan konservatiiviset ihmiset ole uskovaisia tai absolutisteja. Se on vaan yksi piirre muiden joukossa.

No jos siinä ei ole uskonnollista motiivia, niin vähintäänkin jonkinlainen neuroosi, lapsuudessa iskostettu seksuaalisuuden demonisointi tai itsetunto-ongelma, jota ei tunnisteta. Mukavana lisäpiirteenä vielä toisenlaisten ihmisten tuomitseminen.

Enkä nyt tarkoita, että jokaisen kuuluisi automaattisesti juoksennella ympäriinsä eri sängyissä hyppimässä, vaan tilanteita joissa tulee hetkellisesti merkittävä tilanne jonkun vähemmän pysyvän ihmisen kanssa, jossa seksi tuntuu tulevan luonnostaan tunnemaailman jatkeeksi. Osa menee tässä tilanteessa tunteen mukana ja osalla iskee sitten estot päälle, se kumpuaa jostain heidän historiastaan mutta tulee tunne että ei saa, eikä saisi kukaan muukaan koska kun se heistä tuntuu väärältä, sen täytyy siis olla yleisesti väärin.

Vierailija
356/711 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisihan se helpompi sietää jos itselläkin olisi ollut jotain sutinaa, vaan ei. Itse saanut odotella paitsiossa ja incelinä vuosia ja sitten kaikkensa panosten "saa" tyttökaverin ja satakunta varsilankoa samalla. Lisäksi joka ikinen näistä "lankomiehistä" on fyysisesti näyttävämpiä kuin itse on. Miten kukaan voi kohtuudella vaatia, että tämänkin edessä pitäisi itseluottamuksen kestää?

Vaikka menneisyyden jotenkin sulattaisi, niin ei se ruusuiselta vaikuta tulevaisuuskaan. Tyttöystävällä koko ajan mahdollisuus upgradeta parempaan tai jonkinlaiseen alfa-seksiseikkailuun ja itse roikkuu ainoassa oljenkorressa. Siinä on heti altavastaaja ja tossun alla. Lisäksi realistina tiedän, että eipä sitä voi kilpailla houkuttavuudessa. Tyttis saanut maistiaisia sisäfileestä yms ja itse olen korkeintaan kylmä kylkisiivu .

Tässä tuli aika hyvin tiivistettynä se, mistä usemmilla ulimiehillä kaihertaa tässä seksiasiassa. Itseluottamuksen puute. Ja kun sen kanssa on ongelma tuota kokoluokkaa, niin se tuo mukanaan aikamoisen purkillisen vaikeuksia. Tehkää töitä itsenne kanssa, tuollaisella ajatusmaailmalla teistä ei ole seurustelijoiksi muutenkaan. Tuon takia juuri syntyy näitä naisen seksihistoriasta tivaavia, mustasukkaisia ja omistushaluisia sekopäitä.

Kyllä itseluottamus on tietenkin tärkeä pointti. Miten se voisikaan olla tässä lajissa hyvä, kun näkee , että ne on toiset kundit jotka panee ja itselle jää incelin osa. Ja sitten kun nainen ei saa sitoutettua näitä panomiehiä, niin sitten saatan kelvatakin.

En minulla ole mitään kilpailuvalttia näihin panomiehiin nähden.

Vierailija
357/711 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti entisiä sonneja siksi, koska saavat puskea muuallakin ja heidän ei tarvitse sitoutua. Tällaisten makuun lun pääsee ei beta tunnu miltään. Haalea vesivelliä vain.

Haetko sinä lähinnä seksiä, vai jotain enemmän?

Vierailija
358/711 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinpä.

Harrastaa sitä suhteessa. Hän joka pitää vaihtelevuudesta, tai yrittää saada hyväksyntää huonon itsetunnon vuoksi, harrastaa sitä alati vaihtuvien kumppanien kanssa.

No olipa taas pöljää yleistystä. Ei kaikki sitä vaihtelua mitenkään erityisesti halua, vaan irtoseksiä harrastetaan ainakin omassa tuttavapiirissäni silloin, kun ollaan pidempään sinkkuna parisuhteiden välillä. Ei niitä vakavaan parisuhteeseen riittävän yhteensopivia tule kaikille vastaan joka viikko tai edes vuosi.

Vierailija
359/711 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haetko sinä lähinnä seksiä, vai jotain enemmän?

Minä mitään 'hae". Ihan kuin olisi sellaiseen rahkeita..

Vierailija
360/711 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se seksihistoria ei ole tärkeä asia niin miksi siinä kohtaa pitää valehdella. Nyt joku asia ei tässä mätsää.